Plyn čili LPG
Moderátoři: amaize, Moderátoři
Re: Plyn čili LPG
Já mám 57 kw, montovano v hyu. najeto skoro 60000 a koncem měsíce 1. TK. Zatím bez problému.Necham si změřit tlaky ve válcích a emise u kamaráda. Potom uvidím co dál. Ale většinou u lpg je problém s ventily. Ale posrat se může všechno i ujiných značek.
- Reklama
Re: Plyn čili LPG
Quilava
Až tak zlé to s tým LPG v i20ke zas nie je. Po 100.000 km s LPG motor v mojej i20ke stále beží
Až tak zlé to s tým LPG v i20ke zas nie je. Po 100.000 km s LPG motor v mojej i20ke stále beží
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Re: Plyn čili LPG
Šťastný to člověk.. No ať dlouze slouží..caruser píše:Quilava
Až tak zlé to s tým LPG v i20ke zas nie je. Po 100.000 km s LPG motor v mojej i20ke stále beží
Hyundai i20 2013 - 1.2i, 63 kW, BA95 + LPG, White
Re: Plyn čili LPG
Quilava
V autorizovanom servise dávajú ruky preč od LPG a takmer všetky závady pohonnej jednotky prisudzujú LPG. Aspoň taká je moja skúsenosť. Nad opravou ani neuvažujem, ak motor ukončí svoju životnosť internet je plný dodávateľov náhradných motorov
V autorizovanom servise dávajú ruky preč od LPG a takmer všetky závady pohonnej jednotky prisudzujú LPG. Aspoň taká je moja skúsenosť. Nad opravou ani neuvažujem, ak motor ukončí svoju životnosť internet je plný dodávateľov náhradných motorov
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Re: Plyn čili LPG
problém není plyn, problém je nekoordinovanost serivisů auta a lpg a špatná informovanost a neznalost uživatele s plynovým provozem..
Re: Plyn čili LPG
Pred nejakým časom som tu písal o lpg asi pri i30 a veľmi znalí borci hned vedeli že Hyundai predsa na lpg jazdiť dlho nemôže.... tak tvoj motor je dôkaz že v pohode môže... po 100 000 aj keby zajtra pošiel tak si dávno zarobil na další.. tak veľa zdaru... a samozrejme sa aj potvrdzuje že lepšie je kúpiť čisté auto a lpg nrchať urobiť v lpg dielni s výbornými referenciami....
Getz 1.4, 04-2006
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Re: Plyn čili LPG
Po necelych 110.000 km jazdy na LPG motor zacal mliet z posledneho. Motor ma na volnobeh nepravidelny chod, svieti kontrolka motora. Na tretom valci namerana kompresia 9,5, na stvrtom len 6,5. Celkom slusna vydrz motora na LPG na pomery
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Re: Plyn čili LPG
Mam LPG montovany priamo v Hyund. Motor 1,2 63 Kw, r.v. 2013. Funguje perfektne. Ziaden rozdiel vo vykone po prepnuti na LPG, vsetko riadi automatika. Sucastou je i automaticke primazavanie ventilov. Velka spokojnost
- Zbyněk Hanáček
- **
- Příspěvky: 283
- Registrován: 11 úno 2011, 17:41
- Bydliště: Džungľa
Re: Plyn čili LPG
Já jezdím na LPG a zatím žádný problém. Až se podpálí sedla ventilů, tak na vrakáči koupím další hlavu a jedu za pár kaček dále Nevidím v tom problém, najedu 100 000km= 100 000Kč úspora, tak 10 000Kč za opravu je prd.
A jsou tady na fóru i jiní, co najezdili mrdy kilometrů na LPG bez závady: viz airwawes, Nico91.
A jsou tady na fóru i jiní, co najezdili mrdy kilometrů na LPG bez závady: viz airwawes, Nico91.
三菱・コルト 1.3 Po čertech povedený ďáblík pro moji Micku
현대 라비타 čadikolo s 1.6 a LPG od BRC ( teď )
Ibiza 1.4. Motor BXW. Nejhorší auto
Lantra Kombi 1.6 84kW (2005-2015)
Opel kadet Kombi 1.6 (1999-2009)
Škoda 100 (1994-1999)
현대 라비타 čadikolo s 1.6 a LPG od BRC ( teď )
Ibiza 1.4. Motor BXW. Nejhorší auto
Lantra Kombi 1.6 84kW (2005-2015)
Opel kadet Kombi 1.6 (1999-2009)
Škoda 100 (1994-1999)
Re: Plyn čili LPG
Sedla ventilů se nepodpálí ale odcházejí ventily jako takové díky zvýšené provozní teplotě při spalování LPG. Jako další odchází katalyzátor, který se v keramickém provedení nehodí pro vyšší teplotu spalin. Což prodejci katalyzátorů říkají důrazně. Čím menší ventily, tím hůře.
Re: Plyn čili LPG
Zdravím plynaře,
po nějaké době jsem se rozhodl přispět poznatkem do diskuze k LPG, možná by se příspěvek hodil spíše do elektroinstalace,ale to už nechám na moderátorech.
Cca před rokem mi začalo auto pri jizde na LPG mírně pocukávat. 3x servis v podstatě konstatoval, že je vše OK a přidali tlak na rozváděcí liště. Problém se zmírnil, avšak nevyřešil.
Po nějakém čase jsem si všimnul, že při volnoběhu na autě mírně pomrkávají hlavní světla. Tipoval jsem to na regulátor dobíjení, nebo něco kolem alternátoru. Na internetu jsem nalezl spoustu rad, ovšem často bylo zmiňováno nejdříve zkontrolovat ukostření.
A ejhle! Zkusil jsem povolit matku na kostřícím šroubu na krytu levého předního tlumiče (viz. obrázek), kterýžto se mi povedlo rázem ukroutit. Šroub je zřejmě vedený skrz blatník, tak se není čemu divit, že je v kastli spíš zarezlý (i s matkou) než by poskytoval patřičný kontakt. Takže jsem odvrtal zbylý šroub, vyříznul nový závit, koupil nerezový šroub, našrouboval ho ze vnitřku blatníku a zamáznul tlumexem. Pro jistotu dobrého kontaktu jsem to celé ještě propojil kablíkem na nejbližší vhodný šroub na boku krytu tlumiče (viz šipka na obrázku, šroub není vidět,ale je tam ) a je pokoj! Pomrkávání světel ustalo, startér evidentně svižněji staruje, ale hlavně cukání při jízdě na LPG vyřešeno.
Jinak na plyn najeto cca 100.000 km, musím to zaklepat, zatím OK...
po nějaké době jsem se rozhodl přispět poznatkem do diskuze k LPG, možná by se příspěvek hodil spíše do elektroinstalace,ale to už nechám na moderátorech.
Cca před rokem mi začalo auto pri jizde na LPG mírně pocukávat. 3x servis v podstatě konstatoval, že je vše OK a přidali tlak na rozváděcí liště. Problém se zmírnil, avšak nevyřešil.
Po nějakém čase jsem si všimnul, že při volnoběhu na autě mírně pomrkávají hlavní světla. Tipoval jsem to na regulátor dobíjení, nebo něco kolem alternátoru. Na internetu jsem nalezl spoustu rad, ovšem často bylo zmiňováno nejdříve zkontrolovat ukostření.
A ejhle! Zkusil jsem povolit matku na kostřícím šroubu na krytu levého předního tlumiče (viz. obrázek), kterýžto se mi povedlo rázem ukroutit. Šroub je zřejmě vedený skrz blatník, tak se není čemu divit, že je v kastli spíš zarezlý (i s matkou) než by poskytoval patřičný kontakt. Takže jsem odvrtal zbylý šroub, vyříznul nový závit, koupil nerezový šroub, našrouboval ho ze vnitřku blatníku a zamáznul tlumexem. Pro jistotu dobrého kontaktu jsem to celé ještě propojil kablíkem na nejbližší vhodný šroub na boku krytu tlumiče (viz šipka na obrázku, šroub není vidět,ale je tam ) a je pokoj! Pomrkávání světel ustalo, startér evidentně svižněji staruje, ale hlavně cukání při jízdě na LPG vyřešeno.
Jinak na plyn najeto cca 100.000 km, musím to zaklepat, zatím OK...
- Přílohy
-
- Ukostreni_i20_Upr_1.jpg (61.71 KiB) Zobrazeno 3492 x
† Škoda Felicia 1.3 BMM hatchback - červená romantická
* Hyundai i20 1.2 Kappa Comfort - SLEEK SILVER MET. ESP+TCS - Made in India
* Hyundai i20 1.2 Kappa Comfort - SLEEK SILVER MET. ESP+TCS - Made in India
Re: Plyn čili LPG
Tak 200.000 km na LPG
† Škoda Felicia 1.3 BMM hatchback - červená romantická
* Hyundai i20 1.2 Kappa Comfort - SLEEK SILVER MET. ESP+TCS - Made in India
* Hyundai i20 1.2 Kappa Comfort - SLEEK SILVER MET. ESP+TCS - Made in India
Re: Plyn čili LPG
Pekna prace! Ja uz tocim 258k, taky i20 na Lpg, auto k nezaplaceni. Zatim sem menil jen membranu reduktoru a katalyzator cca ve 200k.
Hyundai i30 Kombi, 1.5 DPi, 81kW, Smart, Silky Bronze, LPG
Hyundai i20 LPG 1.2, 63kW, od 2013, najeto 266kkm
Hyundai i20 LPG 1.2, 63kW, od 2013, najeto 266kkm
Re: Plyn čili LPG
To jsou spotřební věci, minimálně výměna té membrány mě bude taky čekat. Je ale vidět, že při slušném zacházení a troše štěstí ty korejské motory to LPG vydrží. Tak při 300.000km dej vědět
† Škoda Felicia 1.3 BMM hatchback - červená romantická
* Hyundai i20 1.2 Kappa Comfort - SLEEK SILVER MET. ESP+TCS - Made in India
* Hyundai i20 1.2 Kappa Comfort - SLEEK SILVER MET. ESP+TCS - Made in India