ix35 1.7crdi
Moderátor: Moderátoři
ix35 1.7crdi
Dobry den preji.
Asi mesic jsem majitelem ix35 1.7crdi. Bohuzel se me nezda jedna vec a to spotreba. Kdyz jedu na studeny motor cca 50km/h na 4rychlost spotřeba je cca 5litru to je v poradku. Ale jakmile jedu delsi vzdalenosr 60km a vic zvysi se spotreba pri stejne rychlo asi na 7.5litru. A to stejne i pri pouziti tempomatu. Vsiml jsem si ze kazde auto pri zarazene rychlosti a nestlacenem plynu ma spotrebu 0.0 tak by to i melo byt protoze se zavrou klapky. Mam to tak i ja dokud nepouziji tempomat nebo nejedu delsi trasu. Ukazuje mi spatne palubni pocitac nebo je to normalni? Na vykon to nema zadny vliv auto jede furt stejne. Zajimava vec ale je ta, ze jakmile nekde zastavim a vypnu motor a znova nastartuju spotreba je zase v normale cca 5.5litru Prosim vas o radu cim to muze byt?
Asi mesic jsem majitelem ix35 1.7crdi. Bohuzel se me nezda jedna vec a to spotreba. Kdyz jedu na studeny motor cca 50km/h na 4rychlost spotřeba je cca 5litru to je v poradku. Ale jakmile jedu delsi vzdalenosr 60km a vic zvysi se spotreba pri stejne rychlo asi na 7.5litru. A to stejne i pri pouziti tempomatu. Vsiml jsem si ze kazde auto pri zarazene rychlosti a nestlacenem plynu ma spotrebu 0.0 tak by to i melo byt protoze se zavrou klapky. Mam to tak i ja dokud nepouziji tempomat nebo nejedu delsi trasu. Ukazuje mi spatne palubni pocitac nebo je to normalni? Na vykon to nema zadny vliv auto jede furt stejne. Zajimava vec ale je ta, ze jakmile nekde zastavim a vypnu motor a znova nastartuju spotreba je zase v normale cca 5.5litru Prosim vas o radu cim to muze byt?
- Reklama
Re: ix35 1.7crdi
Regenerace DPF. Doporucuji nechat to probehnout do doby az ti klesne spotreba do normalu. Jinak znicis filtr.
renault megane grandtour limited, 1,6 16V 81kW
ix35 1.6GDi prodano
ix35 1.6GDi prodano
Re: ix35 1.7crdi
Aha to mě nenapadlo, ale že by se filtr pevných částic začal regenerovat až třeba po 50 a více km? jezdím denně 170km. a začne to vždy tak po ujetí cca 50. Žádná kontrolka ani nic se neobjevuje, stejně tak výkon je dobrý. Ale zase nechat nastartované než se vyčistí je taky přece hloupost, hodně lidí jezdí s dieslama třeba jen30km denně a vše v pořádku.
Re: ix35 1.7crdi
No to mas podla najazdenych km a typoch jazd. V extreme sa Ti moze renerovat kazdych 200km a ked to par krat nenechas dokoncit tak potom to moze skusat aj kazdych 50m. Info zo servisu. Ja davam mojmu idealny zahul na dialnici . Inak ta kontrolka, ze kedy to robi serinka aj mna ze nie je. Lebo by som sa radsej previezol 20km navyse a nechal to dokoncit ako takto. Nie vzdy sa da odhadnut ci regeneruje alebo nie. Aspon ja to so 100% presnostou neviem.
2013 Hyundai ix35 2,0 CRDi 135 kW 4x4 Premium Navi (6MT)
(paket design + paket pre zle cesty + sun / winter packet + safety packet)
spotreba - dlhodoby priemer 7.2 L / 100 km (3/3 RT na tempomate)
najazdene - 55.000 km
(paket design + paket pre zle cesty + sun / winter packet + safety packet)
spotreba - dlhodoby priemer 7.2 L / 100 km (3/3 RT na tempomate)
najazdene - 55.000 km
Re: ix35 1.7crdi
ME když regerenuje tak spotřeba vyd kolem 10l, a průměr mas v normě. Cas vypalování je tak kolem 30 km a minimun 2000-2500 otáček. Pokud mi ne štíhlé filtr vypálit , 370 km pak 180km pak 80km a když do kopce zavalo na tempomat cukat, tak jsem se raději projel AZ nemusim do servisu. Spotřeba už byla dávno Pres 6litru. 5,5 je skoro scifi. Zdar mam najeto Pres 50t.
ix 35, 4x2, PACK Edition, 1.7 CRDi, 6,3 l/100 km
Re: ix35 1.7crdi
Taky mě to štve, ale děkuji za vaše rady a názory Měl jsem spíše strach že něco neni v pořádku a ne že to tak má být
Re: ix35 1.7crdi klidná síla.
Na různých auto testech jsem si vždy přečetl o motoru 1,7 CRDI něco ve smyslu totální lenochod a v extrémech, že auto snad jede jen z kopce a už po rovině ho bude posádka tlačit a podobné jako dovětkové poznámky testujích redaktorů a přispívajích diskutujích. No je to jejich názor a každý má na něj právo.
Zkusím tedy i já přidat svoji trošku do mlýna, popsat motor ne jako testující řidič technik a nebo pisálek co vlastně možná o motoru vůbec nic neví, ale jako běžný každodenní uživatel.
Motor sem koupil (tedy celé auto) jako předváděcí s najetými kilometry 24 800. Totální syrovost motoru jsem tedy neměl možnost zažít. Když jsem sedl do auta poprvé a vezl si ho domů, tak jsem s motorem až tak příliš spokojen nebyl, prostě uspokojil a pracoval jak měl, ale nijak nenadchl. První dojem, hlavně u aut nebyvá ten úplně správný a vše chce svůj čas. Tak jak se vozidlo zajíždí, tak se musí také řidič zajet se svým autem.
Spotřeba: Jsou asi tři varianty jak jezdit.
Na absolutně nejmenší spotřebu, pak bere auto cca 5litrů.
Bězný provoz v klidu s podílem všech druhů silnic zhruba v podobném poměru. V tomto případě je spotřeba zhruba 5,6 litru na sto km.
Pospíchám bez přehánění: Zde si troufnu tvrdit že se zvedne spotřeba asi na 5,9 až šest litrů.
Ještě do srovnání přidám méně obvyklé použití Dálnice plus všechny věci na dovolenou a plné obsazení (zde je spotřeba odečtena z tankovacíh lístků 4180 km Bulharsko a zpět 6.16 na sto.
Pružnost motoru, ale v použitelných a běžných otáčkách provozu.
Vždy mi rozesměje terminologie testujících: Maličká výkonová špíčka daleko za spektrem běžného ježdění, záběr u 4000 otáček (a mnohdy i více), popis 160 km rychlosti, zrychlení z 0 na 100 a pak zase z 90 na 130, prudké přidávaní na čtyřku a jeho zrychlení, plošší nárúst výkonu, KW na brzdě a podobné absolutně nevyužitelné nesmysly pro běžné cestovaní autem.
Pro mně je důležité na jaký kvalt pojedu obec, jestli zrychlím z padesáti bez přeřazení, kolik otáček mám při běžné dalniční rychlosti cca 110 až 120.
Takže vesnice na čtyřku v pohodě projedete celou ves i když jsou tam radary a nemusíte nic hlídat. Lze i na pětku, ale pak bych si rychlost trochu hlídal, protože jste opravdu u hranice povolené rychlosti v obci. Navíc na pětku nejde již přidat v této rychlosti, jen nechat motor převalovat.
Na dálnici jezdím kolem stodeset, ale častěji jen sto a otáčky se pohybují kousek za dva tisíce. 130km v hodině je asi 2300 -2400 otáček. Přidáním na vyšší rychlosti už auto nijak moc nezrychluje a požadované vyšší rychlosti (než dálniční) docílí trochu pomaleji. Není to ale žádná tragedie. Nejlepší je po dálnici tak nějak plachtit stejnou rychlostí.
Motor si zabrumlá při podtáčení ale to se již bavíme třeba o 1300 otáčkách pokud vidíte na otáčkoměru 1450-1500 můžete být uplně v klidu a motor už dělá vše co zrovna chcete.
O záběru turba formou zaražení do sedadel budete slyšet jen z vyprávění z VW koncernových aut. Tady se vám nic takového nestane nikdy, ani když se budete snažit sebevíc. Možná tam to turbo není. Jízda připomíná spíše atmosferické motory, což tedy není žádná výtka, ale spíše pochvala.
Brždění motorem.
Asi největší achilova pata tohoto motoru, zvláštní je, že si toho nikdo nikdy v autotestech nevšiml. Tady je třeba, pokud nechcete po třech tisících vyměnit destičky či kotouče, naučit se odřazovat z kopců hodně dolů, až třeba o tři kvalty. Na čtyřku nebo na trojku už motor brzdí dobře.
Zvuk motoru.
Motor je absolutně tichý ve všech spektrech používaných otáček, pokud posloucháte rádio v autě o motoru nebudete vědět vůbec a že tam je a běží, poznáte jen že jedete. Toto platí i hodně přes dálniční rychlost. Motor je tlumeně slyšet jen když je motor studený, ale ne dlouho. Pak už o něm nevíte.
Použitelnost motoru.
Motor se nejlépe cítí ve městě a v členité krajině, trochu zatáček, trochu kopečků, semtam rovinky.
Dálnice motoru nijak nevadí a tam platí uspokojí, ale nijak nenadchne. Myslím, že kdyby si auto mohlo vybrat trasu samo, tak dálnicícm se asi vyhne, ale nic na dálnici nedělá vyloženě špatně.
Spolehlivost motoru.
U koncernu H/K jsou toto oblíbené motory u vícero aut, s různým výkonovým naladěním nejspíše jen nastavení řídící jednotky. Nějak sem nikde nezaregistroval nejaké konstrukční problémy uvedeného motoru a i mezi bazarovými auty patří tahle nafta mezi vyhledávané motororizace i s velkým nájezdem km. Proč taky ne, když je motor mnohdy i v záruce a nějaké falšovaní údajů se v koncernu Hyundai/Kia skoro vůbec nekoná.
Plné zatížení versus prázdné zatížení.
Ohledně obsazení jednou nebo pěti osobami na palubě vozu vůbec nepoznáte rozdíl při běžné jízdě ani po dálnicích, pokud se zrovna nechystáte překonat Alpy v jejich nejvyšších vrcholech. Asi se jako řidič přistihnete, pokud lidé v autě mlčí nebo spí, že se raději podíváte, jestli tam ti lidé vůbec jsou.
Maximálka motoru.
V techničáku je tuším 168km v hodině jako konstrukční rychlost, ale ruku na srdce, kdy jste tuhle rychlost vůbec potřebovali použít. Někteří nikdy v životě včetně mě. Je to prostě jen údaj, nejspíše zaměřený spíše na brzdy a pneumatiky, než aby pro běžného řidiče byl nějak zvláště důležitý.
Ještě závěrem bych dodal, že velmi dobrý motor doplňuje i výborná šestikvaltová manuální převodovka. V této kombinaci je toto pohonné ústrojí jako velmi dobrá volba a mohu ji jen doporučit.
Zkusím tedy i já přidat svoji trošku do mlýna, popsat motor ne jako testující řidič technik a nebo pisálek co vlastně možná o motoru vůbec nic neví, ale jako běžný každodenní uživatel.
Motor sem koupil (tedy celé auto) jako předváděcí s najetými kilometry 24 800. Totální syrovost motoru jsem tedy neměl možnost zažít. Když jsem sedl do auta poprvé a vezl si ho domů, tak jsem s motorem až tak příliš spokojen nebyl, prostě uspokojil a pracoval jak měl, ale nijak nenadchl. První dojem, hlavně u aut nebyvá ten úplně správný a vše chce svůj čas. Tak jak se vozidlo zajíždí, tak se musí také řidič zajet se svým autem.
Spotřeba: Jsou asi tři varianty jak jezdit.
Na absolutně nejmenší spotřebu, pak bere auto cca 5litrů.
Bězný provoz v klidu s podílem všech druhů silnic zhruba v podobném poměru. V tomto případě je spotřeba zhruba 5,6 litru na sto km.
Pospíchám bez přehánění: Zde si troufnu tvrdit že se zvedne spotřeba asi na 5,9 až šest litrů.
Ještě do srovnání přidám méně obvyklé použití Dálnice plus všechny věci na dovolenou a plné obsazení (zde je spotřeba odečtena z tankovacíh lístků 4180 km Bulharsko a zpět 6.16 na sto.
Pružnost motoru, ale v použitelných a běžných otáčkách provozu.
Vždy mi rozesměje terminologie testujících: Maličká výkonová špíčka daleko za spektrem běžného ježdění, záběr u 4000 otáček (a mnohdy i více), popis 160 km rychlosti, zrychlení z 0 na 100 a pak zase z 90 na 130, prudké přidávaní na čtyřku a jeho zrychlení, plošší nárúst výkonu, KW na brzdě a podobné absolutně nevyužitelné nesmysly pro běžné cestovaní autem.
Pro mně je důležité na jaký kvalt pojedu obec, jestli zrychlím z padesáti bez přeřazení, kolik otáček mám při běžné dalniční rychlosti cca 110 až 120.
Takže vesnice na čtyřku v pohodě projedete celou ves i když jsou tam radary a nemusíte nic hlídat. Lze i na pětku, ale pak bych si rychlost trochu hlídal, protože jste opravdu u hranice povolené rychlosti v obci. Navíc na pětku nejde již přidat v této rychlosti, jen nechat motor převalovat.
Na dálnici jezdím kolem stodeset, ale častěji jen sto a otáčky se pohybují kousek za dva tisíce. 130km v hodině je asi 2300 -2400 otáček. Přidáním na vyšší rychlosti už auto nijak moc nezrychluje a požadované vyšší rychlosti (než dálniční) docílí trochu pomaleji. Není to ale žádná tragedie. Nejlepší je po dálnici tak nějak plachtit stejnou rychlostí.
Motor si zabrumlá při podtáčení ale to se již bavíme třeba o 1300 otáčkách pokud vidíte na otáčkoměru 1450-1500 můžete být uplně v klidu a motor už dělá vše co zrovna chcete.
O záběru turba formou zaražení do sedadel budete slyšet jen z vyprávění z VW koncernových aut. Tady se vám nic takového nestane nikdy, ani když se budete snažit sebevíc. Možná tam to turbo není. Jízda připomíná spíše atmosferické motory, což tedy není žádná výtka, ale spíše pochvala.
Brždění motorem.
Asi největší achilova pata tohoto motoru, zvláštní je, že si toho nikdo nikdy v autotestech nevšiml. Tady je třeba, pokud nechcete po třech tisících vyměnit destičky či kotouče, naučit se odřazovat z kopců hodně dolů, až třeba o tři kvalty. Na čtyřku nebo na trojku už motor brzdí dobře.
Zvuk motoru.
Motor je absolutně tichý ve všech spektrech používaných otáček, pokud posloucháte rádio v autě o motoru nebudete vědět vůbec a že tam je a běží, poznáte jen že jedete. Toto platí i hodně přes dálniční rychlost. Motor je tlumeně slyšet jen když je motor studený, ale ne dlouho. Pak už o něm nevíte.
Použitelnost motoru.
Motor se nejlépe cítí ve městě a v členité krajině, trochu zatáček, trochu kopečků, semtam rovinky.
Dálnice motoru nijak nevadí a tam platí uspokojí, ale nijak nenadchne. Myslím, že kdyby si auto mohlo vybrat trasu samo, tak dálnicícm se asi vyhne, ale nic na dálnici nedělá vyloženě špatně.
Spolehlivost motoru.
U koncernu H/K jsou toto oblíbené motory u vícero aut, s různým výkonovým naladěním nejspíše jen nastavení řídící jednotky. Nějak sem nikde nezaregistroval nejaké konstrukční problémy uvedeného motoru a i mezi bazarovými auty patří tahle nafta mezi vyhledávané motororizace i s velkým nájezdem km. Proč taky ne, když je motor mnohdy i v záruce a nějaké falšovaní údajů se v koncernu Hyundai/Kia skoro vůbec nekoná.
Plné zatížení versus prázdné zatížení.
Ohledně obsazení jednou nebo pěti osobami na palubě vozu vůbec nepoznáte rozdíl při běžné jízdě ani po dálnicích, pokud se zrovna nechystáte překonat Alpy v jejich nejvyšších vrcholech. Asi se jako řidič přistihnete, pokud lidé v autě mlčí nebo spí, že se raději podíváte, jestli tam ti lidé vůbec jsou.
Maximálka motoru.
V techničáku je tuším 168km v hodině jako konstrukční rychlost, ale ruku na srdce, kdy jste tuhle rychlost vůbec potřebovali použít. Někteří nikdy v životě včetně mě. Je to prostě jen údaj, nejspíše zaměřený spíše na brzdy a pneumatiky, než aby pro běžného řidiče byl nějak zvláště důležitý.
Ještě závěrem bych dodal, že velmi dobrý motor doplňuje i výborná šestikvaltová manuální převodovka. V této kombinaci je toto pohonné ústrojí jako velmi dobrá volba a mohu ji jen doporučit.
IX 35 crdi 1.7
Seat Altea XL 1.9 PDI
Seat Toledo 1.9 Tdi
Seat Cordoba 1.2
Seat Leon 1.4
Seat Cordoba 1.0
Škoda Felicia 1.3
VW Polo 1.6
Fiat Polski 1.3
Škoda 100
V práci střídavě autobus Karosa a sklápěcí souprava Liaz.
Seat Altea XL 1.9 PDI
Seat Toledo 1.9 Tdi
Seat Cordoba 1.2
Seat Leon 1.4
Seat Cordoba 1.0
Škoda Felicia 1.3
VW Polo 1.6
Fiat Polski 1.3
Škoda 100
V práci střídavě autobus Karosa a sklápěcí souprava Liaz.
Re: ix35 1.7crdi
Ixík,tiež som spokojný majiteľ .
No o úplnej bezproblémovosti 1,7CRDI by som hovoril opatrne.Totálnych kolapsov bolo celkom dosť.
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=165&t=30515
No o úplnej bezproblémovosti 1,7CRDI by som hovoril opatrne.Totálnych kolapsov bolo celkom dosť.
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=165&t=30515
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: ix35 1.7crdi
Jo toto jsem četl a píše se to jen silné verze u I40 a ne u slabší verze u ix35. Auto mám po faceliftu a od té doby jak někdo psal, se již změnila konstrukce motoru, kdy se to uvádějíce se ve foru již neděje. Jistě by to zde někdo napsal. Navíc je to pořád v záruce.
IX 35 crdi 1.7
Seat Altea XL 1.9 PDI
Seat Toledo 1.9 Tdi
Seat Cordoba 1.2
Seat Leon 1.4
Seat Cordoba 1.0
Škoda Felicia 1.3
VW Polo 1.6
Fiat Polski 1.3
Škoda 100
V práci střídavě autobus Karosa a sklápěcí souprava Liaz.
Seat Altea XL 1.9 PDI
Seat Toledo 1.9 Tdi
Seat Cordoba 1.2
Seat Leon 1.4
Seat Cordoba 1.0
Škoda Felicia 1.3
VW Polo 1.6
Fiat Polski 1.3
Škoda 100
V práci střídavě autobus Karosa a sklápěcí souprava Liaz.
Re: ix35 1.7crdi
Je to možné.Čo som čítak,tak problémy sa týkali hlavne i40 1,7 CRDI 100kw.
Asi to tý Kórejci domrvili.
Na druhej strane,reklamáciu riešili výmenou motora bez väčších problémov.
Asi to tý Kórejci domrvili.
Na druhej strane,reklamáciu riešili výmenou motora bez väčších problémov.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...