Drive mode
Moderátor: Moderátoři
Drive mode
Mam novyho tucsona, vybava style 2.0D 100kW automat,
u radici paky mam tlacitko drive mode, kdyz ho zmacku na panelu se objevi sport a auto je zivejsi (taky vic zere), v navodu pisou, ze by tam mel byt i rezim eco, ale kdyz znovu zmacku tlacitko drive mode, jen zmizi to sport. Jak to mate vy? Kde delam chybu?
u radici paky mam tlacitko drive mode, kdyz ho zmacku na panelu se objevi sport a auto je zivejsi (taky vic zere), v navodu pisou, ze by tam mel byt i rezim eco, ale kdyz znovu zmacku tlacitko drive mode, jen zmizi to sport. Jak to mate vy? Kde delam chybu?
- Reklama
Re: Drive mode
myslím, že automat má iba tieto 2 a manuál ma 3 možnosti
Hyundai Tucson 1,7 CRDi 7DCT PREMIUM 104kW/141k Thunder Grey
Hyundai i30CW COMFORT 1,6 CRDi VGT,85/116,6 st. manuál
Ford c-max 2.0 TDCi 100kW
Škoda Fabia combi 1.4 MPi
Fiat Tipo 1.9 TD (FIAT: Fehler In Allen Teilen = Chyba v každom diely)
Hyundai i30CW COMFORT 1,6 CRDi VGT,85/116,6 st. manuál
Ford c-max 2.0 TDCi 100kW
Škoda Fabia combi 1.4 MPi
Fiat Tipo 1.9 TD (FIAT: Fehler In Allen Teilen = Chyba v každom diely)
Re: Drive mode
Mám to úplně stejně jako Radekje ...
To ECO by se ale docela šiklo
To ECO by se ale docela šiklo
i30 WG 1.6 CRDi 100 kW Style Ultimate Panorama DCT Fiery Red
Tucson Style Premium 2.0 CRDI 136 kW 4WD AT Micron Grey
Tucson Style Premium 2.0 CRDI 136 kW 4WD AT Micron Grey
Re: Drive mode
Zítra vyzkouším a dám vědět.
HYUNDAI Tucson 1,6 T-GDI HEV 4x4 AT N-Line Premium - Dark Knight
Hyundai Tucson 2.0 CRDi 100 kW 4WD AT STYLE Thunder grey 17.2.2016
Chevrolet Cruze 1,8 LTZ
Renault Laguna II 1,6 16V
Renault Laguna 1,8
Wartburg 353
Hyundai Tucson 2.0 CRDi 100 kW 4WD AT STYLE Thunder grey 17.2.2016
Chevrolet Cruze 1,8 LTZ
Renault Laguna II 1,6 16V
Renault Laguna 1,8
Wartburg 353
Re: Drive mode
AT ma len nomal a sport. A musim povedat ze sport som prvy krat vyskusal az po 3.000 km ale taky razantny nastup vykonu oproti normal som naozaj necakal. Parkrat som ho skusil aj pri rozbeu na krizovatke a zivost je o poznanie vyssia. Na spotrebu to nejaky velky plyv nema - nechodim s tym rezimom pravidelne zapnutym.
Hyundai Tucson 2.0 CRDi 136 kW 4WD AT / PREMIUM / Micron Grey / 04/2016
Re: Drive mode
Tak jsem to taky dneska vyzkoušel. Automat má opravdu jen režim NORMAL a SPORT. Nevím proč jsem to už dávno nevyzkoušel - asi proto, že jsem od toho moc (nebo spíš vůbec nic) neočekával. Musím ale říct, že jsem čuměl jako puk. Je to další level toho motoru - tahá to opravdu úžasně a nástup plynu a výkonu je okamžitý. Mám dojem, že to drží otáčky neustále o něco výš než v NORMÁLU.
Myslím, že všichni s motorem 136 kW z toho mají v režimu SPORT raketu. I na těch mých 100 kW je to fakt paráda. Najel sem s tím dneska 88 km a spotřeba 6,4 l - a to jsem ho nijak nešetřil.
V automatu ten režim ECO asi není protože ten automat jezdí již takto dle mého názoru mnohdy již takto s velmi nízkými otáčkami (až se mi to mnohdy nelíbí), takže už není možné kam stahovat.
Pánové, to auto mě neustále moc a moc baví
Myslím, že všichni s motorem 136 kW z toho mají v režimu SPORT raketu. I na těch mých 100 kW je to fakt paráda. Najel sem s tím dneska 88 km a spotřeba 6,4 l - a to jsem ho nijak nešetřil.
V automatu ten režim ECO asi není protože ten automat jezdí již takto dle mého názoru mnohdy již takto s velmi nízkými otáčkami (až se mi to mnohdy nelíbí), takže už není možné kam stahovat.
Pánové, to auto mě neustále moc a moc baví
HYUNDAI Tucson 1,6 T-GDI HEV 4x4 AT N-Line Premium - Dark Knight
Hyundai Tucson 2.0 CRDi 100 kW 4WD AT STYLE Thunder grey 17.2.2016
Chevrolet Cruze 1,8 LTZ
Renault Laguna II 1,6 16V
Renault Laguna 1,8
Wartburg 353
Hyundai Tucson 2.0 CRDi 100 kW 4WD AT STYLE Thunder grey 17.2.2016
Chevrolet Cruze 1,8 LTZ
Renault Laguna II 1,6 16V
Renault Laguna 1,8
Wartburg 353
Re: Drive mode
jj, tie nizke otacky trosku hnevaju aj mna - priklad
ides tempomatom 95, znizis na 70, konci sa 70-ka tak das na tempomate reset na tu prednastavenu 95-ku a obcas (nie vzdy) to ako keby zavibruje a zvuk je to taky ako ked som v manuale obcas na zaradenej rychlosti isiel poddimenzovane napr. pri brzdeni alebo tak - do podradenia. Ale uz som si zvykol v tychto pripadoch radsej sviznejsie zrychlit normalne plynom ako reset tlacitkom.
A co sa tyka SPORT rezimu - presne ako pise kolega vyssie, je to uplne iny level ako ked sa jazdi v rezime normal.
ides tempomatom 95, znizis na 70, konci sa 70-ka tak das na tempomate reset na tu prednastavenu 95-ku a obcas (nie vzdy) to ako keby zavibruje a zvuk je to taky ako ked som v manuale obcas na zaradenej rychlosti isiel poddimenzovane napr. pri brzdeni alebo tak - do podradenia. Ale uz som si zvykol v tychto pripadoch radsej sviznejsie zrychlit normalne plynom ako reset tlacitkom.
A co sa tyka SPORT rezimu - presne ako pise kolega vyssie, je to uplne iny level ako ked sa jazdi v rezime normal.
Hyundai Tucson 2.0 CRDi 136 kW 4WD AT / PREMIUM / Micron Grey / 04/2016
Re: Drive mode
Mám manuál a také žádné EKO . Jem NORMAL a " SPORT ". Vyzkoušel jsem to dnes
poprvé po 3200 km , myslel jsem že je to jen úprava režimu resp. tuhosti řízení bez odezvy
na plyn a potažmo výkon. Jel jsem dnes jen krátké trasy tak jsem ho nedráždil, ale pozor
trochu na placebo efekt a ukvapené závěry. Žádný významný rozdíl nečekám.
V pár autech s jízdními režimy normal a sport jsem jel a absolutně neznatelný rozdíl.
Ale 1.6 benzin v atmosféře , tak uvidíme.
Všímám si drobné zvukové rezonance pod paludkou při určitých otáčkách, tak to nechám
projevit, že by první šotek ? Na trojku kolem 40 km rychlosti . Jinak v poho.
Spotřeba stále kolem 6,5 l. Vypalování DPF pravidelně po cca 500 km kolem 10 minut během jízdy.
Tak ať slouží všem bez problémů.
poprvé po 3200 km , myslel jsem že je to jen úprava režimu resp. tuhosti řízení bez odezvy
na plyn a potažmo výkon. Jel jsem dnes jen krátké trasy tak jsem ho nedráždil, ale pozor
trochu na placebo efekt a ukvapené závěry. Žádný významný rozdíl nečekám.
V pár autech s jízdními režimy normal a sport jsem jel a absolutně neznatelný rozdíl.
Ale 1.6 benzin v atmosféře , tak uvidíme.
Všímám si drobné zvukové rezonance pod paludkou při určitých otáčkách, tak to nechám
projevit, že by první šotek ? Na trojku kolem 40 km rychlosti . Jinak v poho.
Spotřeba stále kolem 6,5 l. Vypalování DPF pravidelně po cca 500 km kolem 10 minut během jízdy.
Tak ať slouží všem bez problémů.
HYUNDAI TUCSON 2.0 CRDI STYLE 100KW AWD WHITE SAND 3/2016
FIAT STILO 3 D 1.8 98 KW
FORD SIERRA 2.3 D 49kw r.v.1989 NEJHORŠÍ AUTO NA SVĚTĚ !!
prodáno do AAA ( omlouvám se novému majiteli )
FIAT STILO 3 D 1.8 98 KW
FORD SIERRA 2.3 D 49kw r.v.1989 NEJHORŠÍ AUTO NA SVĚTĚ !!
prodáno do AAA ( omlouvám se novému majiteli )
Re: Drive mode
HOTHEAD - to opravdu není placebo- vážně je to hodně znát.HOTHEAD píše:Mám manuál a také žádné EKO . Jem NORMAL a " SPORT ". Vyzkoušel jsem to dnes
poprvé po 3200 km , myslel jsem že je to jen úprava režimu resp. tuhosti řízení bez odezvy
na plyn a potažmo výkon. Jel jsem dnes jen krátké trasy tak jsem ho nedráždil, ale pozor
trochu na placebo efekt a ukvapené závěry. Žádný významný rozdíl nečekám.
V pár autech s jízdními režimy normal a sport jsem jel a absolutně neznatelný rozdíl.
Ale 1.6 benzin v atmosféře , tak uvidíme.
Všímám si drobné zvukové rezonance pod paludkou při určitých otáčkách, tak to nechám
projevit, že by první šotek ? Na trojku kolem 40 km rychlosti . Jinak v poho.
Spotřeba stále kolem 6,5 l. Vypalování DPF pravidelně po cca 500 km kolem 10 minut během jízdy.
Tak ať slouží všem bez problémů.
Prosím tě - píšeš vypalování DPF pravidelně po 500 km - vím že jsme o tom už tady mluvili, ale řekni mi jak to poznáš. Mám za sebou 5500 km a já to ještě nezaznamenal - tedy lépe řečeno nepoznal.
HYUNDAI Tucson 1,6 T-GDI HEV 4x4 AT N-Line Premium - Dark Knight
Hyundai Tucson 2.0 CRDi 100 kW 4WD AT STYLE Thunder grey 17.2.2016
Chevrolet Cruze 1,8 LTZ
Renault Laguna II 1,6 16V
Renault Laguna 1,8
Wartburg 353
Hyundai Tucson 2.0 CRDi 100 kW 4WD AT STYLE Thunder grey 17.2.2016
Chevrolet Cruze 1,8 LTZ
Renault Laguna II 1,6 16V
Renault Laguna 1,8
Wartburg 353
Re: Drive mode
Jezdím pravidelné, stejné trasy. Zabíjím čas sledováním okamžité spotřeby ( ta modrá housenka na PP )
a průměrné spotřeby po každé jízdě na stejné trase. Při zahřátém motoru jedu po stejné trase mezi městy
úsek asi pět kilometrů na tempomat na šestku 110/ 1750 ot. a mám na housence spotřebu kolem 6.0 l
Pak jedu vesnicí asi pět km na tempomat 62 na čtyřku/1750ot. se spotřebou cca 5 l. A takto každý den
plus další cesty, nakonec zhruba za 5,7 l.
Pak jedu na těch 110 ne za 6,0 ale za 10,0 a vím že nastřikuje.
a v obci na tempomat 62 na čtyřku za 9,0 a jednou za deset dní přijedu do práce za 8,5 + -
Kolikrát dojíždím do křižovatky na neutrál, nebo z kopce na neutrál, běžně ukazuje
housenka tak 0,5 l . A pak jedu kilák z kopce a ukazuje pořád 5.0 l. Tak to vím že nastřikuje.
Rekord mám ke tchyni pomaličku 22 km za 4,6 l. Pak zpět domů, asi svižněji, celkem 44 km za 5,5 l
Ale i tak levný vílet . Já to poznám jen na spotřebě. Kámoš má pašíka a ten to pozná na otáčkách
což Hyundai nedělá, a hlavně mu klesne brutálně výkon jako by jel bez turba, což jsem s ním
absolvoval, a celkem šok. To u našeho vozu nehrozí. Jo má Passat 2,0 PD 125 kw.( jinak raketa )
Chce to trpělivost a mrknout na spotřebu.
a průměrné spotřeby po každé jízdě na stejné trase. Při zahřátém motoru jedu po stejné trase mezi městy
úsek asi pět kilometrů na tempomat na šestku 110/ 1750 ot. a mám na housence spotřebu kolem 6.0 l
Pak jedu vesnicí asi pět km na tempomat 62 na čtyřku/1750ot. se spotřebou cca 5 l. A takto každý den
plus další cesty, nakonec zhruba za 5,7 l.
Pak jedu na těch 110 ne za 6,0 ale za 10,0 a vím že nastřikuje.
a v obci na tempomat 62 na čtyřku za 9,0 a jednou za deset dní přijedu do práce za 8,5 + -
Kolikrát dojíždím do křižovatky na neutrál, nebo z kopce na neutrál, běžně ukazuje
housenka tak 0,5 l . A pak jedu kilák z kopce a ukazuje pořád 5.0 l. Tak to vím že nastřikuje.
Rekord mám ke tchyni pomaličku 22 km za 4,6 l. Pak zpět domů, asi svižněji, celkem 44 km za 5,5 l
Ale i tak levný vílet . Já to poznám jen na spotřebě. Kámoš má pašíka a ten to pozná na otáčkách
což Hyundai nedělá, a hlavně mu klesne brutálně výkon jako by jel bez turba, což jsem s ním
absolvoval, a celkem šok. To u našeho vozu nehrozí. Jo má Passat 2,0 PD 125 kw.( jinak raketa )
Chce to trpělivost a mrknout na spotřebu.
HYUNDAI TUCSON 2.0 CRDI STYLE 100KW AWD WHITE SAND 3/2016
FIAT STILO 3 D 1.8 98 KW
FORD SIERRA 2.3 D 49kw r.v.1989 NEJHORŠÍ AUTO NA SVĚTĚ !!
prodáno do AAA ( omlouvám se novému majiteli )
FIAT STILO 3 D 1.8 98 KW
FORD SIERRA 2.3 D 49kw r.v.1989 NEJHORŠÍ AUTO NA SVĚTĚ !!
prodáno do AAA ( omlouvám se novému majiteli )
Re: Drive mode
Jak píše kolega Hothead. Mód Normal a Sport je pouze upravení tuhosti řízení. Na výkon motoru to nemá žádný vliv. Přečtěte si návod k vozidlu kapitola: 5-78.
Jinak mě 30.5. čeká první servisní prohlídka po30 tis. km Tak podám info co jak stojí.
Jinak mě 30.5. čeká první servisní prohlídka po30 tis. km Tak podám info co jak stojí.
Tucson 2.0 CRDI 100 kw Style
Re: Drive mode
Samozrejme že režim SPORT je rozdiel traja ľudia nezávisle od seba čo šoférovali moje auto mi to potvrdili a to že stuhne riadenie,plyn reaguje ihneď a DCT drží otáčky až do 6500 ot./min.
Hyundai Tucson,1.6 T-GDi,DCT, 4x4,PREMIUM,Ara Blue
Re: Drive mode
Když si to myslíš... Vyvracet ti to nebudu
Sorry ale až teď jsem si všiml že máš benzín. tam je to možno jinak. Nevím, ale nezdá se mi to.
Sorry ale až teď jsem si všiml že máš benzín. tam je to možno jinak. Nevím, ale nezdá se mi to.
Tucson 2.0 CRDI 100 kw Style
Re: Drive mode
Je vidět, že máš již něco nalítáno - takže hádat se s tebou taky nebudu. Jen vím, jak jsem včera těch 80 km jel a jak se auto a motor choval. Bylo to jak jsem psal včera - jiný level a to mě nevymluvíš.gero píše:Jak píše kolega Hothead. Mód Normal a Sport je pouze upravení tuhosti řízení. Na výkon motoru to nemá žádný vliv. Přečtěte si návod k vozidlu kapitola: 5-78.
Jinak mě 30.5. čeká první servisní prohlídka po30 tis. km Tak podám info co jak stojí.
Možná snad jiné nastavení u aut. převodovky oproti manuální převodovce ? To by tomu odpovídalo. Jak jsem psal včera - AT mnohdy brouzdá s otáčkami velmi nízko (až se mi to někdy nelíbí) - v tom režimu SPORT si myslím, že je to posazené trošku výš - potom jde lépe za plynem a líp se sbírá z nízkých toček.
Ale určitě to vyzkouším vícekrát abych mohl vyloučit "placebo" efekt.
HYUNDAI Tucson 1,6 T-GDI HEV 4x4 AT N-Line Premium - Dark Knight
Hyundai Tucson 2.0 CRDi 100 kW 4WD AT STYLE Thunder grey 17.2.2016
Chevrolet Cruze 1,8 LTZ
Renault Laguna II 1,6 16V
Renault Laguna 1,8
Wartburg 353
Hyundai Tucson 2.0 CRDi 100 kW 4WD AT STYLE Thunder grey 17.2.2016
Chevrolet Cruze 1,8 LTZ
Renault Laguna II 1,6 16V
Renault Laguna 1,8
Wartburg 353
Re: Drive mode
Treba skúsiť zrýchlenie z 0-100 na normal mode a potom sport mode a budeme mať jasno.
Hyundai Tucson,1.6 T-GDi,DCT, 4x4,PREMIUM,Ara Blue