Metabond ECO

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Uživatelský avatar
Tom-i30
*
Příspěvky: 23
Registrován: 25 čer 2013, 22:50
Bydliště: Praha-Západ

Metabond ECO

Příspěvek od Tom-i30 »

Zdravím Hyundajáci, nedávno jsem viděl videotest přípravku Metabond ECO a docela zajímavé pokoukání :)
Zajímalo by mě jaký na to máte názor a jestli (pokud to tedy funguje) se vyplatí do toho investovat.
Přikládám odkaz na produkt a jsem zvědav na vaše názory a postřehy.
http://www.metabondcz.com/katalog/1163/ ... u-do-3-5t/
Hyundai i30 1.4MPI 73kW Cool Red
Reklama
 

Kim-Hyun-Sen
**
Příspěvky: 144
Registrován: 09 říj 2015, 11:05

Re: Metabond ECO

Příspěvek od Kim-Hyun-Sen »

Nevymejšlej pi.oviny a lej do motoru pouze to, co tam podle výrobce patří..
Za prachy co ušetříš za ty opičí kapky si kup něco užitečnějšího.
i20 1.1CRDi (2015)
mikodim
****
Příspěvky: 1356
Registrován: 02 lis 2013, 11:37

Re: Metabond ECO

Příspěvek od mikodim »

Určite by som to nedával.. Radšej častejsie menit olej ako tieto placebo tekutinky ..
Accent 1.5CRDi,81kW ,2007
Fabia sedan 1.4
Megane classic 1.9dTi
Ibiza 1.9TDi,Xsara break 1.9HDi
Punto 1.1,Passat 1.8,Uno 1.3D
Prisma 1.6B,1.9D,Skoda 125GLS,Olcit
Uživatelský avatar
idam.i
*******
Příspěvky: 9103
Registrován: 24 dub 2012, 23:25
Bydliště: Bratislava

Re: Metabond ECO

Příspěvek od idam.i »

Myslím si ,že Metabond je vhodný tak maximálne do motorov tesne pred koncom životnosti,keď už nie je čo stratiť.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
jjenda
**
Příspěvky: 257
Registrován: 27 bře 2014, 10:44

Re: Metabond ECO

Příspěvek od jjenda »

Co Ti na to Tome i30 říct..... , že má Kim-Hyun-Sen, mikodim a idam.i naprostou pravdu Tě asi nepotěší, tak to zkusím jinak. Výtažek z odborného článku: ...." uvedený výběr z popisu působení aditiv a přiznejte si, pokud nejste zrovna chemik, že takové učené formulace dokáží člověka zlomit a přesvědčit jej ke koupi. A právě na tom je založen prodej těchto aditiv - na malé informovanosti zákazníka a na jeho neznalosti chemických zákonitostí. Bohužel, podobné praktiky se začínají dostávat i do marketingové podpory prodeje některých motorových olejů."
http://www.oleje-pema.cz/cs/dodatecne-p ... oleju.html
Vždy bez dodatečných přísad
Žádná z těch zázračných látek v dodatečných aditivech není nic nového. Jejich mazivostní účinnost je známá, známé jsou však také jejich korozívní účinky. A kdyby někdo někdy vynalezl zázračnou látku, pak ji jistě bude ve velkém prodávat velkým olejářským společnostem a nebude se vnucovat po malých lahvičkách motoristům v maloobchodě. Proto je jediná spolehlivá rada pro všechny motoristy: nedávejte do motoru nic kromě motorového oleje. Jen tak svému autu prospějete.
Zveřejněno se svolením autora.
Ing. Jaroslav Černý, CSc.
Ústav technologie ropy a petrochemie, VŠCHT Praha
jaroslav.cerny(at)vscht.cz
I 30, 1,6 CVVT 88 kW HB, Trikolor + Paket Parking + 16", Sleek Silver
Renault Thalia 1.2 silver
Š Felicia 1.3 MPI GL
ex:Mitsubishi Lancer Wagon
Š 1000 MB
only_one
**
Příspěvky: 465
Registrován: 19 úno 2014, 10:57

Re: Metabond ECO

Příspěvek od only_one »

tyhle přísady jsem zkoušel vždycky když bylo nějaké auto uplně před smrtí. U auta, kde nějaká laborace už nemohla víc ublížit. Docílilo se v podstatě u každého testu v okamžitému snížení hlučnosti motoru, což bych dával za vlastnost teflonovým přísadám. ToŤ jediná výhoda. Bohužel tyhle super aditiva dovedou občas zcela ucpat malé kanálky a jemnou mechaniku, nabalili na sebe bordel a bylo vymalováno a to poměrně dost rychle v řádech set km. Není naprosto žádný důvod u nového funkčního auta o tom něco vůbec vymýšlet a ideálně vypnout televizi když tam "experti" z autosalonu tlačí tyhle nesmysly chudákům konzumentům. Krom koroze, aditivum s olejem může chemicky zreagovat, že z olehe se stane bezcená náplň. Nikdo netestuje všechny oleje a jejich přísady a konkrétním aditivem nabízeným plošně.

Prostě daleko lepší budeš mít pravidělně měnit olej v rozumných intervalech, pokud se k autu chováš jako hulvát, nepomůže ani svěcená voda od papeže ani dodatečná aditiva
copper5252
***
Příspěvky: 911
Registrován: 30 kvě 2015, 16:45

Re: Metabond ECO

Příspěvek od copper5252 »

řeknu to tak klidně ho tam dej, nic tim nepokaziš ! ale metabond má jednu vlastnost motor z vnitřku a komponenty co přijdou do stiku z metabondem dostanou zlatavý nadech ! takže servis pozná že tam je metabond :) čili idealní vymluva na neuznaní záruky v připadě poruchy motoru ](*,)

pokud už auto nemáš v zaruce tak je to fuk nic metabondem nepokaziš , pokud máš auto v zaruce tak raději se podivej po militecu M1 nenechává žadné stopy po použítí :) :mrgreen:
I20 Active T-GDI 88kw 2016
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!
Georges
**
Příspěvky: 346
Registrován: 05 bře 2009, 15:16

Re: Metabond ECO

Příspěvek od Georges »

Jestli má něco v motoru na jeho chod nějaký vliv, tak je to hlavně palivo. Přidávám aditivum VIF do nafty při každém tankování, tím se toho snad moc zkazit nedá. U přidávání něčeho do oleje si už tak jist nejsem.
Kim-Hyun-Sen
**
Příspěvky: 144
Registrován: 09 říj 2015, 11:05

Re: Metabond ECO

Příspěvek od Kim-Hyun-Sen »

No kolem "zázraku" jeménem VIF je to taky slušná marketingová masáž. Mám pocit že půlka lidí tady by se bez toho aby nalily do nádrže panáka VIFu ani neodvážila nastarovat. :lol:
Chudáci řidiči a jejich motory v zemích kde se VIF neprodává. Ti asi vůbec netuší o co vlastně přichází...
i20 1.1CRDi (2015)
Uživatelský avatar
Mirus30
*****
Příspěvky: 1801
Registrován: 04 úno 2013, 19:53
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Re: Metabond ECO

Příspěvek od Mirus30 »

A tak marketingova masaz... nerikam, ze je to maximalne prukazny, ale kdyz byl o VIFu clanek ve Svete motoru, tak tam byl rozdil pouzivani VIFu fakt markantni. Jsou tam fotky jak vypadji ventily, pisty s pouzitim bezneho benzinu a pak s pouzitim VIFu a ty obrazky byly dost vymluvny.

Tady je ten clanek....

http://www.auto.cz/muze-benzin-cistit-p ... 7746e17fb1
i30N Performance Sport, DCT 2023
Kia Proceed GT 2021
Škoda Scala MC 1.5TSI 2020
Kia Proceed GT 2019
i40 kombi 2,0GDI 2018
i30 kombi FL 2017
i30 kombi FL 2015
i30 1,6GDI 2012
Accent 1,3 2006
only_one
**
Příspěvky: 465
Registrován: 19 úno 2014, 10:57

Re: Metabond ECO

Příspěvek od only_one »

Tak pozor panáčku, VIF zrovna v naftě je velmi funkční věc, prokazatelně prodlužuje intervaly mezi čištěním DFP. VIF narozdíl od olejů je regulerní aditivum osvědčené a fukční, které je ekvivalentem premiově aditivaných paliv. A především kdo tankuje na západ a jihozápad od našich hranic, nemůže si nevšimnout, že ty jejich paliva jsou zkrátka jiná. Od plynu až po naftu ty povozy jedou lepe a ujedou na nádrž víc
Kim-Hyun-Sen
**
Příspěvky: 144
Registrován: 09 říj 2015, 11:05

Re: Metabond ECO

Příspěvek od Kim-Hyun-Sen »

only_one píše:Tak pozor panáčku, VIF zrovna v naftě je velmi funkční věc, prokazatelně prodlužuje intervaly mezi čištěním DFP. VIF narozdíl od olejů je regulerní aditivum osvědčené a fukční, které je ekvivalentem premiově aditivaných paliv. A především kdo tankuje na západ a jihozápad od našich hranic, nemůže si nevšimnout, že ty jejich paliva jsou zkrátka jiná. Od plynu až po naftu ty povozy jedou lepe a ujedou na nádrž víc
Hele panáčku, nejsem profesionální řidič, jen soukromý uživatel. Přesto mám na různých autech které mi prošly rukama (z toho bylo 5 naftových) najeto víc než 600 tis km.
Celkem dost jsem toho najezdil po evropě - cestování mě baví, ale rozhodně si netroufnu říct že běžná paliva venku jsou jiná. Možná by rozbor v laboratoři nějaké rozdíly odhalil, ale jako řidič si netroufnu nic takového tvrdit. Je třeba rozlišovat pojmy a dojmy. To že se za to jsou ochotni bít někteří lidé v internetových diskuzích ještě neznamená že tomu tak skutečně je.
Mám třeba kamaráda který jezdí po evropě kamionem velkého dopravce, jejich spotřeby jsou velice podrobně monitorované a vyhodnocované. V ČR mají nařízeno většinou tankování na ONU, venku Shell. Žádné měřitelné rozdíly ve spotřebě a subjektivně ve výkonu ani podle něj znát nejsou.
To že někdo na dovolený natankuje např. v Rakousku a po příjezdu po příjezdu domů je ohromen tím že mu počítač ukazuje o 3 desetiny nižší spotřebu je většinou tím, že auto jede dlouhou trasu, v jiném režimu než jezdí obvykle (do práce, na nákupy a pod). To je můj názor vycházející z vlastní zkušenosti.
Jinak nic proti VIFu, ať si každý leje do nádrže co uzná za vhodné. Nějaký efekt to možná má. Ale z toho abych věřil bezvýhradně tomu co se píše v časopisech a různých "nezávislých" testech už jsem dávno vyrost. Na to mám moc jasnou představu jak funguje marketing a ekonomika vydavatelů různých "odborných" časopisů :wink:
i20 1.1CRDi (2015)
Uživatelský avatar
Mirus30
*****
Příspěvky: 1801
Registrován: 04 úno 2013, 19:53
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Re: Metabond ECO

Příspěvek od Mirus30 »

To je super, ze neveris nikomu a nicemu kdo neco otestuje za tebe (vetsina lidi nema doma laborator) a prezentuje vysledek v nejakem clanku. Ale uverme, ze je vse marketing, podplaceny, zkresleny, upraveny podle zadani apod. a rekni mi podle ceho sis vybral auto?

Proc kupujes rohliky tam kde kupujes? Proc kupujes obleceni tam kde kupujes?
Podle ceho vybiras salam, toaletak, olej do auta, parfem, boty a bla bla bla vsechno co koupis?

Nejsi nahodou taky ovlivneny marketingem? At je to info o % masa v salamu, peknej obal na hajzlpapiru, kecky co jsi videl vcera v raklame, parfem co zaridi ze na tebe letej zensky.... #-o

Pokud to budes takhle brat, tak si nekoupis vubec nic, protoze ti na to tvym uhlem pohledu reknu, ale ty sis to koupil ovlivnenej marketingem a reklamou, tomu preci neveris!!! 8)
i30N Performance Sport, DCT 2023
Kia Proceed GT 2021
Škoda Scala MC 1.5TSI 2020
Kia Proceed GT 2019
i40 kombi 2,0GDI 2018
i30 kombi FL 2017
i30 kombi FL 2015
i30 1,6GDI 2012
Accent 1,3 2006
Kim-Hyun-Sen
**
Příspěvky: 144
Registrován: 09 říj 2015, 11:05

Re: Metabond ECO

Příspěvek od Kim-Hyun-Sen »

Mirus30 píše:To je super, ze neveris nikomu a nicemu kdo neco otestuje za tebe (vetsina lidi nema doma laborator) a prezentuje vysledek v nejakem clanku. Ale uverme, ze je vse marketing, podplaceny, zkresleny, upraveny podle zadani apod. a rekni mi podle ceho sis vybral auto?

Proc kupujes rohliky tam kde kupujes? Proc kupujes obleceni tam kde kupujes?
Podle ceho vybiras salam, toaletak, olej do auta, parfem, boty a bla bla bla vsechno co koupis?

Nejsi nahodou taky ovlivneny marketingem? At je to info o % masa v salamu, peknej obal na hajzlpapiru, kecky co jsi videl vcera v raklame, parfem co zaridi ze na tebe letej zensky.... #-o

Pokud to budes takhle brat, tak si nekoupis vubec nic, protoze ti na to tvym uhlem pohledu reknu, ale ty sis to koupil ovlivnenej marketingem a reklamou, tomu preci neveris!!! 8)

Moc tvému příspěvku nerozumím, ale pokusím se konkrétně odpovědět alespoň na část.
U auta jsem si na základě mého předpokládaného způsobu užití vyhodnotil zda půjdu ojetiny/nového, benzínu/nafty, menšího/většího, a pak jsem hledal nejlepší nabídku v poměru cena/užitná hodnota. Ano, opravdu jsem se snažil eliminovat jakékoliv působení marketingu v mém rozhodování(alespoň v míře v které je to možné). Asi nejsem typický spotřebitel, ale prostě to tak mám. Taky už mi není dvacet a vycházím ze zkušeností které jsem v životě stačil posbírat.
P.S. Mám pocit že pokud bych byl hltač reklamy a pak si šel v Česku koupit Hyundai, tak je to opravdu o pořádné dávce masochismu. :mrgreen:
i20 1.1CRDi (2015)
Uživatelský avatar
Alf6
******
Příspěvky: 4968
Registrován: 26 srp 2013, 23:33
Bydliště: Klatovy

Re: Metabond ECO

Příspěvek od Alf6 »

Pokud chces autu prospet, tak men olej ve zkracenych intervalech. Rekneme po 8000 -10000 km. Olej sám o sobě uz aditiva obsahuje. Jinak souhlas s kolegy co psaly výše :D
Hyundai ELANTRA 1,6 MPI STYLE 97 kw/132hp
Odpovědět

Zpět na „i30 2012- Motor a převodovka“