Metabond ECO

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Uživatelský avatar
Mirus30
*****
Příspěvky: 1801
Registrován: 04 úno 2013, 19:53
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Re: Metabond ECO

Příspěvek od Mirus30 »

Kim-Hyun-Sen, jake dalsi alternativy k i20 jsi mel?

Cemu jsi nerozumel? Srovnal jsem jen to tvoje "mam predstavu jak funguje marketing", s nakupem kazdodeniho zbozi, kde at chces nebo ne tak jsi ovlivnen marketingem taky a mnohem casteji nez pri nakupu auta :D
i30N Performance Sport, DCT 2023
Kia Proceed GT 2021
Škoda Scala MC 1.5TSI 2020
Kia Proceed GT 2019
i40 kombi 2,0GDI 2018
i30 kombi FL 2017
i30 kombi FL 2015
i30 1,6GDI 2012
Accent 1,3 2006
Reklama
 

Kim-Hyun-Sen
**
Příspěvky: 144
Registrován: 09 říj 2015, 11:05

Re: Metabond ECO

Příspěvek od Kim-Hyun-Sen »

Mirus30 píše:Kim-Hyun-Sen, jake dalsi alternativy k i20 jsi mel?

Cemu jsi nerozumel? Srovnal jsem jen to tvoje "mam predstavu jak funguje marketing", s nakupem kazdodeniho zbozi, kde at chces nebo ne tak jsi ovlivnen marketingem taky a mnohem casteji nez pri nakupu auta :D
Vzhledem k tomu že prakticky nesleduju TV a i jinde se reklamám pokud možno vyhýbám tak míň než si myslíš. Ale 100% se tomu vyhnout nedá. Jen se tomu můžeš víc nebo míň bránit a snažit se používat vlastní rozum.

Vzhledem k finančnímu limitu (250-260 tis)byly alternativou většinou mladší ojetiny. Mám nájezd 25 tis. za rok a preference bylo auto které vydrží 4-5let bez větších investic se základní údržbou a s co nejmenšími provozními náklady.
i20 1.1CRDi (2015)
only_one
**
Příspěvky: 465
Registrován: 19 úno 2014, 10:57

Re: Metabond ECO

Příspěvek od only_one »

ročně najedu 50tisíc km a to je setsskra dobra statistika na to vyzkoušet ti 10 nádrží s vifem a 10 bez něj na stejné /podobné/ trase. Na kamionu vskutku nemá smysl řešit ladit nějaké nuance s aditivy, nizké otáčky ideální průběh zatížení oproti osobáku, kde se ten motor někdy má tendenci urvat ze silnebloků kdyby ho nezastavil omezovač.. Nepotřebuju žadnej marketing, stačilo mě že mi zmrzla nafta po cestě z Brna do Prahy na Vysočině v noci, kde přišla arktická zima a běžná neaditivovaná nafta to nedala. A vidím jak často se spíná čistění filtru. Zrovna u nových aut E6 kde je další DeNOX a DPF což má nová I30 a Kia Crdi motory bez močoviny se nastřídačku čistí každou chvíli, vidím to denně, mám najeto 10 tisíc s novou kiou a na naftu je citlivá dost. I zvuk ranního startování a chod studeného motoru vnímavější majitel pozná a rozdíl je jen nafta aditivovaná a bez...

VIF používám i do starého 4T skůtru s karburátorem, kde je po delším stání dost problém to probrat k životu. Kupodivu funguje to především po zimě. Tohle jsou vlastní zjištění bez ohledu na marketing.

Že to palivo je stejné? Tak to teda není, západ používá jiné biosložky minimálně v benzínu a jiné poměry. Není to zase žádný marketing. Jezdil jsem pul roku v cizině, pak přejedu čáru natankuje a po ujetí 50km na neutrál mi začnou kolísat otáčky a je cítit nervozní volnoběh u V6...

U LPG ... v itálii na dovolené průměrný nájezd o 50km na nádrž víc a to je hodně, když obvyklý maximální nájezd je kolem 350km.. to je prostě jiným poměrem propanu a butanu a to se prostě ví a tak to je.
Kim-Hyun-Sen
**
Příspěvky: 144
Registrován: 09 říj 2015, 11:05

Re: Metabond ECO

Příspěvek od Kim-Hyun-Sen »

Já ti to rozmlouvat nebudu, ty máš svoje zkušenosti, já taky svoje. Myslím ale že pokud ti houpe volnoběh měl bys hledat příčinu a řešit to. Já VIF nedávám a nikdy mi nic nekolísá ani u Hyu ani předchozího auta které mělo taky CR systém.
Poměr biosložek v naftě je momentálně všude v evropě 6%, vychází to ze evropské směrnice EN 590. Jako biosložka jsou využívány metylester mastných kyselin (většinou je výchozí surovinou palmový olej)- FAME, nebo metylester řepkového oleje – MEŘO. Je to víceméně prašť jako uhoď...
U benzínu se všude používá Etylakohol - tedy líh
LPG nevím, nikdy jsem neměl. Ale tomu že v Itálii používají jiný poměr propanu a butanu věřím, je to možné. Není to primárně palivo určené pro pohon motorových vozidel.
i20 1.1CRDi (2015)
only_one
**
Příspěvky: 465
Registrován: 19 úno 2014, 10:57

Re: Metabond ECO

Příspěvek od only_one »

Nepotřebuju nic rozmlouvat. Já palivo aditivuju a naftu dále budu. LPG je výrazně vhodnější palivo jak samotný beznín, nicméně to tady asi spustí jen další flame :-D.
Uživatelský avatar
idam.i
*******
Příspěvky: 9101
Registrován: 24 dub 2012, 23:25
Bydliště: Bratislava

Re: Metabond ECO

Příspěvek od idam.i »

Nič proti VIF,ale zrovna Svet motoru by som ako etalón nezávislosti moc neponúkal. :-k
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Uživatelský avatar
Alf6
******
Příspěvky: 4968
Registrován: 26 srp 2013, 23:33
Bydliště: Klatovy

Re: Metabond ECO

Příspěvek od Alf6 »

U benzínu se všude používá Etylakohol - tedy líh
100 oktany mají ETBE
Hyundai ELANTRA 1,6 MPI STYLE 97 kw/132hp
Uživatelský avatar
Tom-i30
*
Příspěvky: 23
Registrován: 25 čer 2013, 22:50
Bydliště: Praha-Západ

Re: Metabond ECO

Příspěvek od Tom-i30 »

Olej měním po cca 7 až 8 tisících víc za rok nenajedu. Takže o motor se starám vzorně. Ovšem trochu nechápu lidi co hned napadají když stačí obyčejná odpověď ale každý má vyjadřovací schopnost holt někde jinde :-D Zajímal mě hlavně názor jestli to funguje. Jak jsem psal, našel jsem video o Metabondu náhodou a vzhledem k tomu že samotnému mi to přišlo trochu přitažené za vlasy zeptal jsem se.
Takže díky všem za komenty :-)
Hyundai i30 1.4MPI 73kW Cool Red
Odpovědět

Zpět na „i30 2012- Motor a převodovka“