
Jestli je problém v palivovém systému se nejjednodušeji se zjistí tak, že stříkneš do sání startovací sprej , pokud motor hned chytne, je problém ve vstřikách (přepad) nebo v čerpadle (nízký tlak) Teda i jinde, ale zhruba tě to nasměruje kde hledat

Moderátor: Moderátoři
Richard555 píše:No my měli na Santě CRDI všechny žhavící svíčky KO a problém se startováním se objevil pokud bylo víc než - 15..... to letos asi ještě nebylokaždopádně svíčka pokud je OK by měla mít odpor max. lehce pod 1 Ohm... což se samo blbě měří proud který žere je tedy kolem 15 A většinou se svíčky zkouší tak, že sundáš tu lištu co je napájí (vzadu za motorem) a zkusíš jednotlivě svíčky připojit na +12V pokud při připojení to zajiskří je svíčka OK pokud ne je v háji..... Určitě je tam na žhavení relé, tak i v něm může být problém.... Dále může být v háji čidlo teploty nasávaného vzduchu, nebo váha vzduchu - dává to jiné hodnoty a nastavení motoru neodpovídá teplotě.... no a nakonec ti může nějaký vstřik téct do přepadu, tím se do motoru dostává málo paliva a za studena to nechytne....
Jestli je problém v palivovém systému se nejjednodušeji se zjistí tak, že stříkneš do sání startovací sprej , pokud motor hned chytne, je problém ve vstřikách (přepad) nebo v čerpadle (nízký tlak) Teda i jinde, ale zhruba tě to nasměruje kde hledat
Že by žiarovka?lokes píše:ma to byt podsvietene,ze svieti to na cerveno a modro,dikes
to že nikto neodpísal asi svedčí o tom že som to nikto nepochopil tak ako ja. Nabudúce skús v otázke použiť ?lokes píše:To je rada nad zlato,ja som chcel vediet ci to ma byt podsvietene alebo nie lebo to nesvieti a ako tam mam vymenit ziarovku ,na ventilatore cisla svietia ale hento nie
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |
Partner: | Hyundaiklub.pl |