Ahojte vsetci.
Takze sa pridavam k priaznivcom tejto znacky a pred troma dnami som si bol vyzdvihnut svoj novy Hyundai i20, vo verzii Style s priplatkami za Winter, Style a Smart pack.
Farba nadherna hneda
Motor som si vybral 1.25 62kW, nakolko 80% je jazda v meste, kde je uplne dostatocny.
Najazdenych mam prvych 150km a zatial som spokojny, aj co sa vybavy aj co sa motora tyka. Ten zatial nieje zabehnuty a dufam ze spotreba bude nizsia, teraz sa pohybuje podla palubneho pocitaca okolo 6.6, v cisto mestskom rezime tak 7.2
Mal by som ale hned zbrusu otazku a to ohladom sklapania spatnych zrkadiel.
Pri zamknuti auta sa automaticky sklopia, ked auto pri sebe detekuje kluc, alebo sa odomkne, automaticky sa vyklopia. Je mozne toto niekde nastavit? Myslim ze radsej by som zrkadla sklapal stlacenim gombika na dverach, ktore je teraz vysoko nevyuzite V navode hrubom ako Harry Potter som bohuzial nic nenasiel.
Hyundai i20 Style - Update po 10 000 km
Moderátor: Moderátoři
Hyundai i20 Style - Update po 10 000 km
Naposledy upravil(a) andreus dne 02 lis 2016, 07:59, celkem upraveno 1 x.
- Reklama
Re: Hyundai i20 Style
nahoď nějakou fotku...
já si to u i30 můžu nastavit, buď automatický režim sklápění nebo to prostě udělám manuálně...
já si to u i30 můžu nastavit, buď automatický režim sklápění nebo to prostě udělám manuálně...
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Re: Hyundai i20 Style - Update po 10 000 km
Takze nejaky ten update.
Auto uz ma najazdene cez 10 000 km. Spotreba paliva sa podla SpritMonitor pohybuje okolo 6 litrov, podla toho ci idem dialkovu trasu alebo nie.
Postrehy, pre a proti:
Spiatocka ide zaradit na druhy krat. Neviem preco to tak je, ale spominali ste to aj tu ze je to "vlastnost", na 1. servisnej sa na to skusim spytat. Momentalne som si na to pomerne zvykol a moc to neriesim (akurat to dva krat pipne ked chcem cuvat)
Mierne zvuky v interiery, typu tiche vrzganie plast plast sa vyskytovali od zaciatku ale pri cenovej kategorie auta to urcite nema zmysel riesit, inak je interier paradny aj jednoduchy na cistenie.
Za cely cas ako auto mam sa mi zo 4 krat ozvali v aute hlasne buchnutia, 3x to islo od kufra a znelo to ako narazenie kov na kov. Cesta bola rovna, ziadne zakruty, konstanta rychlost a zrazu rana. Netusim co to mohlo byt. 4ti krat sa to ozvalo vpredu a znelo to ako ked preskoci pruzina na tlmici. Vtedy som isiel do zakruty a zrychloval, mohlo to byt tim.
Senzory tlaku v pneumatikach sa ozvali, aj ked zjavne neopravnene. Prvy krat som chytil paniku a siel rovno na pumpu dofukat danu pneu. Ta mala ale tlak OK, kusok som teda dofukol a siel prec. Povedal som si ze ak to bude stale vyskocene asi zly senzor a skocim do servisu. Po robote vsak uz nic nehlasilo.. Druha predna mi vyskocila asi o tyzden neskor, tentokrat s kludom som siel opat prefuknut, opat to zmizlo. Ked sa treti krat ozvali senzory, na oboch zadnych kolesach, moc som to uz neriesil a nakoniec po 15min jazdy sa hlasenie samo vyplo.. Bolo rano chladnejsie pocasie, mozno ked sa gumy kusok zohriali zmenil sa tlak.. neviem..
Asistent rozjazdu do kopca je paradny, keby fungoval.. Musim stat naozaj v strmom kopci aby sa zapol, co je naozaj skoda, pretoze mi to pride ako extremne uzitocna vec.
Co ma na aute tesi:
Napriek tomu ze mam motor 62kW tak sa auto sprava v meste uplne v pohode, citit to jedine mimo mesta na dialnici alebo rychlejsej mimomestskej kde treba podradovat a vytacat.
Cuvacia kamera je uplne uzasna vec, skvelo sa podla nej orientuje, pomaha dokonca aj pri vycuvani z sikmeho parkovania. Jej umiestnenie je ale riadne zle Narusa design auta a ked je mokra cesta totalne sa zaspliecha ze na nej nieje nic vidiet.. Vyklopna zo znaku by bola urcite lepsia.
Je to prve auto s ktorym jazdim ktore ma pohynanie sa na spojke. Plyn je automaticky, doteraz som musel vzdy plyn pridat. Paci sa to hlavne mojej priatelke, ktora hovori ze iny system v aute uz nechce
Sedacky, ktore sa mi na zaciatku zdali uzke teraz sedia skvelo a chvalim si ich.
Jedna z najlepsich veci v aute je drziak na mobilny telefon. Nieco taketo by mali mat vsetky auta, je to naozaj skvela vec.
Co sa zdalo na zaciatku ako nevyhoda auta, maly kufor, je nakoniec v pohode, po sklopeni sedaciek som dokonca vystahoval priatelku z intraku, cize vsetko ok.
Auto ma super podvozok a odhlucnenie, cize nerovnosti skoro necitim.
Jedine co by som zmenil, by boli rozsirene nastavenia. Vsetko je to pravdepodobne v RJ riesene konstantami a ja by som si rad zmenil uhol od ktoreho sa ma spustat asistent rozjazdu do kopca, ako dlho maju svietit svetla ked odomknem v noci dialkovym auto, ako dlho maju svietit ked vypnem motor, ci sa maju odklapat zrkadla ked prejdem okolo auta a podobne. Rad si veci nastavujem podla svojej potreby a volna kolko krat ma bliknut smerovka pri tuknuti do packy mi velmi nestaci..
Auto uz ma najazdene cez 10 000 km. Spotreba paliva sa podla SpritMonitor pohybuje okolo 6 litrov, podla toho ci idem dialkovu trasu alebo nie.
Postrehy, pre a proti:
Spiatocka ide zaradit na druhy krat. Neviem preco to tak je, ale spominali ste to aj tu ze je to "vlastnost", na 1. servisnej sa na to skusim spytat. Momentalne som si na to pomerne zvykol a moc to neriesim (akurat to dva krat pipne ked chcem cuvat)
Mierne zvuky v interiery, typu tiche vrzganie plast plast sa vyskytovali od zaciatku ale pri cenovej kategorie auta to urcite nema zmysel riesit, inak je interier paradny aj jednoduchy na cistenie.
Za cely cas ako auto mam sa mi zo 4 krat ozvali v aute hlasne buchnutia, 3x to islo od kufra a znelo to ako narazenie kov na kov. Cesta bola rovna, ziadne zakruty, konstanta rychlost a zrazu rana. Netusim co to mohlo byt. 4ti krat sa to ozvalo vpredu a znelo to ako ked preskoci pruzina na tlmici. Vtedy som isiel do zakruty a zrychloval, mohlo to byt tim.
Senzory tlaku v pneumatikach sa ozvali, aj ked zjavne neopravnene. Prvy krat som chytil paniku a siel rovno na pumpu dofukat danu pneu. Ta mala ale tlak OK, kusok som teda dofukol a siel prec. Povedal som si ze ak to bude stale vyskocene asi zly senzor a skocim do servisu. Po robote vsak uz nic nehlasilo.. Druha predna mi vyskocila asi o tyzden neskor, tentokrat s kludom som siel opat prefuknut, opat to zmizlo. Ked sa treti krat ozvali senzory, na oboch zadnych kolesach, moc som to uz neriesil a nakoniec po 15min jazdy sa hlasenie samo vyplo.. Bolo rano chladnejsie pocasie, mozno ked sa gumy kusok zohriali zmenil sa tlak.. neviem..
Asistent rozjazdu do kopca je paradny, keby fungoval.. Musim stat naozaj v strmom kopci aby sa zapol, co je naozaj skoda, pretoze mi to pride ako extremne uzitocna vec.
Co ma na aute tesi:
Napriek tomu ze mam motor 62kW tak sa auto sprava v meste uplne v pohode, citit to jedine mimo mesta na dialnici alebo rychlejsej mimomestskej kde treba podradovat a vytacat.
Cuvacia kamera je uplne uzasna vec, skvelo sa podla nej orientuje, pomaha dokonca aj pri vycuvani z sikmeho parkovania. Jej umiestnenie je ale riadne zle Narusa design auta a ked je mokra cesta totalne sa zaspliecha ze na nej nieje nic vidiet.. Vyklopna zo znaku by bola urcite lepsia.
Je to prve auto s ktorym jazdim ktore ma pohynanie sa na spojke. Plyn je automaticky, doteraz som musel vzdy plyn pridat. Paci sa to hlavne mojej priatelke, ktora hovori ze iny system v aute uz nechce
Sedacky, ktore sa mi na zaciatku zdali uzke teraz sedia skvelo a chvalim si ich.
Jedna z najlepsich veci v aute je drziak na mobilny telefon. Nieco taketo by mali mat vsetky auta, je to naozaj skvela vec.
Co sa zdalo na zaciatku ako nevyhoda auta, maly kufor, je nakoniec v pohode, po sklopeni sedaciek som dokonca vystahoval priatelku z intraku, cize vsetko ok.
Auto ma super podvozok a odhlucnenie, cize nerovnosti skoro necitim.
Jedine co by som zmenil, by boli rozsirene nastavenia. Vsetko je to pravdepodobne v RJ riesene konstantami a ja by som si rad zmenil uhol od ktoreho sa ma spustat asistent rozjazdu do kopca, ako dlho maju svietit svetla ked odomknem v noci dialkovym auto, ako dlho maju svietit ked vypnem motor, ci sa maju odklapat zrkadla ked prejdem okolo auta a podobne. Rad si veci nastavujem podla svojej potreby a volna kolko krat ma bliknut smerovka pri tuknuti do packy mi velmi nestaci..
Re: Hyundai i20 Style - Update po 10 000 km
Bude nějaká fotka?
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Re: Hyundai i20 Style - Update po 10 000 km
Snad sa mi podari ho teraz cvaknut v normalnom svetle