GDI vs. CVVT

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20300
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: GDI vs. CVVT

Příspěvek od Axel.Foley »

idam.i píše:Takže GDI nie je nafta :?: :shock:
Konečně víš, co máš pod kapotou :mrgreen:
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Reklama
 

Uživatelský avatar
Amalfi
***
Příspěvky: 832
Registrován: 17 bře 2009, 08:25
Bydliště: Ostrava

Re: GDI vs. CVVT

Příspěvek od Amalfi »

Ale ze mu to do ted jezdi, kdyz tam tankoval naftu :)
Kia Sportage 2016 aktualne
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo
Uživatelský avatar
JirkaN
***
Příspěvky: 791
Registrován: 25 led 2016, 21:31

Re: GDI vs. CVVT

Příspěvek od JirkaN »

... a jak by mu to teprve jelo, kdyby tam nalil benzín ... :mrgreen:

tyhle univerzální motory GDI (Gasoline or Diesel Inject) jsou prostě nepřekonatelný ... =D>
Hyundai i30 kombi Tricolor Komfort 1,6 MPI 88kW 2016
Bývalá auta:
Renault Megane II 1,9 dCI Grandtour 88kW 2004
Renault Clio I 1.2 40kW 1995
Ford Sierra Combi 2,3 Indenor Diessel 1985
Mitsubishi Galant sedan 2,3 TD 1982
Škoda 100 L 1974
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20300
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: GDI vs. CVVT

Příspěvek od Axel.Foley »

:mrgreen: =D>
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Uživatelský avatar
snike
**
Příspěvky: 382
Registrován: 17 říj 2015, 23:17

Re: GDI vs. CVVT

Příspěvek od snike »

JirkaN píše:Já vím, že GDI má CVVT jako MPI má CVVT.
Ale chyba je právě v názvu příspěvku GDI proti CVVT ... Mělo to být GDI vs. MPI
Pokud vim, tak GDI je Dual CVVT a MPI jen CVVT ;)
KIA XCeed 1,6 T-GDI GPF 7DCT 150 kW Spring Edition žlutá Quantum 36.333 km
only_one
**
Příspěvky: 465
Registrován: 19 úno 2014, 10:57

Re: GDI vs. CVVT

Příspěvek od only_one »

a GDI je v podstatě taky MPI :D
Uživatelský avatar
JirkaN
***
Příspěvky: 791
Registrován: 25 led 2016, 21:31

Re: GDI vs. CVVT

Příspěvek od JirkaN »

snike píše:
JirkaN píše:Já vím, že GDI má CVVT jako MPI má CVVT.
Ale chyba je právě v názvu příspěvku GDI proti CVVT ... Mělo to být GDI vs. MPI
Pokud vim, tak GDI je Dual CVVT a MPI jen CVVT ;)
Nevím jak u starších modelů, ale současná motorizace má D-CVVT jak u GDI, tak i MPI.
Hyundai i30 kombi Tricolor Komfort 1,6 MPI 88kW 2016
Bývalá auta:
Renault Megane II 1,9 dCI Grandtour 88kW 2004
Renault Clio I 1.2 40kW 1995
Ford Sierra Combi 2,3 Indenor Diessel 1985
Mitsubishi Galant sedan 2,3 TD 1982
Škoda 100 L 1974
Uživatelský avatar
JirkaN
***
Příspěvky: 791
Registrován: 25 led 2016, 21:31

Re: GDI vs. CVVT

Příspěvek od JirkaN »

only_one píše:a GDI je v podstatě taky MPI :D
To máš pravdu. Více bodové vstřikování je oboje. Jen MPI stříká před ventilem a GDI za ventilem resp. přímo do válce .
Hyundai i30 kombi Tricolor Komfort 1,6 MPI 88kW 2016
Bývalá auta:
Renault Megane II 1,9 dCI Grandtour 88kW 2004
Renault Clio I 1.2 40kW 1995
Ford Sierra Combi 2,3 Indenor Diessel 1985
Mitsubishi Galant sedan 2,3 TD 1982
Škoda 100 L 1974
only_one
**
Příspěvky: 465
Registrován: 19 úno 2014, 10:57

Re: GDI vs. CVVT

Příspěvek od only_one »

takže správně by se měl jmenovat topic GDI vs konvenční nepřímovstřikované MPi :-D
Uživatelský avatar
JirkaN
***
Příspěvky: 791
Registrován: 25 led 2016, 21:31

Re: GDI vs. CVVT

Příspěvek od JirkaN »

Stačilo by GDI vs. MPI ... :D
Hyundai i30 kombi Tricolor Komfort 1,6 MPI 88kW 2016
Bývalá auta:
Renault Megane II 1,9 dCI Grandtour 88kW 2004
Renault Clio I 1.2 40kW 1995
Ford Sierra Combi 2,3 Indenor Diessel 1985
Mitsubishi Galant sedan 2,3 TD 1982
Škoda 100 L 1974
only_one
**
Příspěvky: 465
Registrován: 19 úno 2014, 10:57

Re: GDI vs. CVVT

Příspěvek od only_one »

nestačilo, Gdi je taky Mpi
Uživatelský avatar
JirkaN
***
Příspěvky: 791
Registrován: 25 led 2016, 21:31

Re: GDI vs. CVVT

Příspěvek od JirkaN »

Ale MPI není GDI ... :D
Tak by stačilo :hyu: i30 1,6 GDI D-CVVT 99kW vs. :hyu: i30 1,6 MPI D-CVVT 88kW .....?
Hyundai i30 kombi Tricolor Komfort 1,6 MPI 88kW 2016
Bývalá auta:
Renault Megane II 1,9 dCI Grandtour 88kW 2004
Renault Clio I 1.2 40kW 1995
Ford Sierra Combi 2,3 Indenor Diessel 1985
Mitsubishi Galant sedan 2,3 TD 1982
Škoda 100 L 1974
Uživatelský avatar
idam.i
*******
Příspěvky: 9109
Registrován: 24 dub 2012, 23:25
Bydliště: Bratislava

Re: GDI vs. CVVT

Příspěvek od idam.i »

JirkaN píše:... a jak by mu to teprve jelo, kdyby tam nalil benzín ... :mrgreen:

tyhle univerzální motory GDI (Gasoline or Diesel Inject) jsou prostě nepřekonatelný ... =D>
Snažím sa to poctivo striedať.Raz naftu,raz benzín,len nikdy neviem čo som dal posledne. :-k
Už na to kašlite, čo proti čomu,veď každý vie,že GDI je BEST. =P~ :D/ :mrgreen:
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Uživatelský avatar
Alf6
******
Příspěvky: 4968
Registrován: 26 srp 2013, 23:33
Bydliště: Klatovy

Re: GDI vs. CVVT

Příspěvek od Alf6 »

JirkaN píše:
only_one píše:a GDI je v podstatě taky MPI :D
To máš pravdu. Více bodové vstřikování je oboje. Jen MPI stříká před ventilem a GDI za ventilem resp. přímo do válce .
Proto aditivace Vifem bude u MPI prinosnejší :D
Hyundai ELANTRA 1,6 MPI STYLE 97 kw/132hp
only_one
**
Příspěvky: 465
Registrován: 19 úno 2014, 10:57

Re: GDI vs. CVVT

Příspěvek od only_one »

to alfe nemáš až tak pravdu, protože nepřímovstřikovaný CVVT motor na karbonové úsady nijak zvlášť netrpí. Motor byl po 170 000km bez nějakých extra úsad.
Naopak Gdi je továrna na karbon a vif by minimálně ve spalovací komoře mohl tenhle bordel a jeho sbírání oddálit.
Odpovědět

Zpět na „i30 2012- Motor a převodovka“