Chiptuning u 1.6 GDI
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Chiptuning u 1.6 GDI
ma niekto skusenost s autochip.eu/cz/sk
http://www.autochip.eu/sk/chiptuning/ta ... rdi-110hp/
bude to poznat tych 18 KW na viac?
http://www.autochip.eu/sk/chiptuning/ta ... rdi-110hp/
bude to poznat tych 18 KW na viac?
- Reklama
- Mirus30
- *****
- Příspěvky: 1801
- Registrován: 04 úno 2013, 19:53
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chiptuning u 1.6 GDI
U toho CRDI bude hlavne znat tech skoro 60Nm navic, te ironie Neo-Mikea si nevsimej, pokud to chces tak si to nech udelat, ja osobne pred zarukou ne, ale jsou tu lidi co to neresej a chipnou to i v zaruce.palo sk píše:ma niekto skusenost s autochip.eu/cz/sk
http://www.autochip.eu/sk/chiptuning/ta ... rdi-110hp/
bude to poznat tych 18 KW na viac?
Problem je spis pak, ze pri garancce ti muzou aktualizovat SW a mas po chipu....
i30N Performance Sport, DCT 2023
Kia Proceed GT 2021
Škoda Scala MC 1.5TSI 2020
Kia Proceed GT 2019
i40 kombi 2,0GDI 2018
i30 kombi FL 2017
i30 kombi FL 2015
i30 1,6GDI 2012
Accent 1,3 2006
Kia Proceed GT 2021
Škoda Scala MC 1.5TSI 2020
Kia Proceed GT 2019
i40 kombi 2,0GDI 2018
i30 kombi FL 2017
i30 kombi FL 2015
i30 1,6GDI 2012
Accent 1,3 2006
Re: Chiptuning u 1.6 GDI
Chtelo by to zjistit co tam ma za spojku (do kolika Nm je.), ale pokud to necipuje o 50%+ nahoru, tak bych o to zase takovy strach nemel.
i30 WG 1.6 GDI, New weekend, Cool red, MY 2015
Re: Chiptuning u 1.6 GDI
Ahoj,
tak už to mají kucí pořešený, schválený chiptuning s homologací
http://www.autochip.eu/cz/chiptuning/ta ... est#detail
to jsou hodnoty na úrovni krouťáku 1,8L a výkonu 2L otázka co to udělá se spotřebou i když ze skušenosti vím že obohacení směsi o benzín zvyšuje výkon v celém spektru a tím pádem se pak motor nemusí tolik vytáčet a spotřeba se i opravdu sníží...
tak už to mají kucí pořešený, schválený chiptuning s homologací
http://www.autochip.eu/cz/chiptuning/ta ... est#detail
to jsou hodnoty na úrovni krouťáku 1,8L a výkonu 2L otázka co to udělá se spotřebou i když ze skušenosti vím že obohacení směsi o benzín zvyšuje výkon v celém spektru a tím pádem se pak motor nemusí tolik vytáčet a spotřeba se i opravdu sníží...
I30 kombi GDi gdh
- Mirus30
- *****
- Příspěvky: 1801
- Registrován: 04 úno 2013, 19:53
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chiptuning u 1.6 GDI
Co myslis tou homologaci, resilo se tu ze pokazde garancce o to muzes prijit ptz ti prehrajou SW novou verzi a mas po chipu.
S homologaci problem nebyl ne?
S homologaci problem nebyl ne?
i30N Performance Sport, DCT 2023
Kia Proceed GT 2021
Škoda Scala MC 1.5TSI 2020
Kia Proceed GT 2019
i40 kombi 2,0GDI 2018
i30 kombi FL 2017
i30 kombi FL 2015
i30 1,6GDI 2012
Accent 1,3 2006
Kia Proceed GT 2021
Škoda Scala MC 1.5TSI 2020
Kia Proceed GT 2019
i40 kombi 2,0GDI 2018
i30 kombi FL 2017
i30 kombi FL 2015
i30 1,6GDI 2012
Accent 1,3 2006
Re: Chiptuning u 1.6 GDI
vyhozený peníze...
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Re: Chiptuning u 1.6 GDI
Pôsobí to na mňa dosť NEdôveryhodne.
Má niekto skutočné meranie z brzdy pred a po chipe?
Má niekto skutočné meranie z brzdy pred a po chipe?
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: Chiptuning u 1.6 GDI
chipovat atmosférický benzínový auto je podle mě blbost...
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Re: Chiptuning u 1.6 GDI
Dnes je tam už tolko elektroniky,že si viem predstaviť nejakú optimalizáciu dát.No určite by som sa nespoliehal na povedané,respektíve napísané info.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: Chiptuning u 1.6 GDI
10kw 10% u atmosfer cipem... haha. Za dob meho lazeni atmosferickyho motoru u hondy jsem 10 odbrzdeny koni mel jen diky lestenemu sani, uprave spocitaneho vyfuku a zmenu katalyzatoru a svodum. Snizila se vaha setrvacniku a upravil mapu.U ladicu je vtipne ,ze v podstate i kdyz auto odbrzdi na profi valcove zkusebne lze namerit co je treba jak pred.tak po. Ale proste 10kw z 99kw motoru cip nikdy sam neda bez zasahu do hardwarove skupiny motoru. Ale kdo chce kam...a zapis do TP ..legalne se vzdat zaruky.. mno kdo chce kam...
Re: Chiptuning u 1.6 GDI
jen pro úplnost
výkon je u motoru závislý na objemu vzduchu a k tomu příslušné množství paliva. Proto lze do přeplňovaných motorů vskutku nalejt nové data a lze při zvýšení plnícího tlaku spálit více paliva a tím docílit vyššího výkonu. Fyzika..
U atmosféry to je úplně jinak. Tam je možné optimalizovat mapu s ohledem na dané otáčky, je možné zvýšit hranici omezovače (což není moc rozumné) a pár detailů co se týče stechiometrického poměru. Ale samotná úprava mapy nedokáže změnit výkon jakožto celku, protože nedokážete dostat prostě víc vzduchu do motoru. To technicky není možné bez dalších úprav. Třeba bez náporové sání. Případně změna komprese motoru (snížení hlavy, nebo změny zdvihu). Takže myslet si, že atmosférické motory jsou stavěné tak, že mají v nejvyšší specifikaci rezervy natolik velké, že pouhá změna mapy to poleje živou vodou je bláhové ba spíš naivní. Většina zásahů buď není naprosto vůbec znát, případně se upraví charakteristika motoru v nižších otáčkách, což by mohlo být za určitých okolností příznivé, nicméně nesmysl s ohledem na spotřebu. Ta fakt dolů nepůjde, ani nemůže. A myslet si, že by vývojová centra nevyužili JAKOUKOULIV možnost, na snížení spotřeby a tedy i emisí, nemyslíte si, že by to už dávno udělali sami? A to zrovna v době, kdy se sleduje každej pitomej gram CO2... Přijde mi to jako v doba ABC tuningu co čipovali jen tak na oko (tím samozřejmě nechci říct, že to dělají firmy i dneska, ale technicky to u N/A motoru nedává smysl.
Jsou případy kdy motor byl vskutku stejný jen měl výkonové varianty pro různé regiony třeba 55/66kw řešené třeba restriktorem na sání -> ovšem to byl opět zásah do hardwaru.
Považuju tyhle ladiče za strašné šizunky.
výkon je u motoru závislý na objemu vzduchu a k tomu příslušné množství paliva. Proto lze do přeplňovaných motorů vskutku nalejt nové data a lze při zvýšení plnícího tlaku spálit více paliva a tím docílit vyššího výkonu. Fyzika..
U atmosféry to je úplně jinak. Tam je možné optimalizovat mapu s ohledem na dané otáčky, je možné zvýšit hranici omezovače (což není moc rozumné) a pár detailů co se týče stechiometrického poměru. Ale samotná úprava mapy nedokáže změnit výkon jakožto celku, protože nedokážete dostat prostě víc vzduchu do motoru. To technicky není možné bez dalších úprav. Třeba bez náporové sání. Případně změna komprese motoru (snížení hlavy, nebo změny zdvihu). Takže myslet si, že atmosférické motory jsou stavěné tak, že mají v nejvyšší specifikaci rezervy natolik velké, že pouhá změna mapy to poleje živou vodou je bláhové ba spíš naivní. Většina zásahů buď není naprosto vůbec znát, případně se upraví charakteristika motoru v nižších otáčkách, což by mohlo být za určitých okolností příznivé, nicméně nesmysl s ohledem na spotřebu. Ta fakt dolů nepůjde, ani nemůže. A myslet si, že by vývojová centra nevyužili JAKOUKOULIV možnost, na snížení spotřeby a tedy i emisí, nemyslíte si, že by to už dávno udělali sami? A to zrovna v době, kdy se sleduje každej pitomej gram CO2... Přijde mi to jako v doba ABC tuningu co čipovali jen tak na oko (tím samozřejmě nechci říct, že to dělají firmy i dneska, ale technicky to u N/A motoru nedává smysl.
Jsou případy kdy motor byl vskutku stejný jen měl výkonové varianty pro různé regiony třeba 55/66kw řešené třeba restriktorem na sání -> ovšem to byl opět zásah do hardwaru.
Považuju tyhle ladiče za strašné šizunky.
Re: Chiptuning u 1.6 GDI
díky only-one... takže toto téma by se klidně mohlo uzavřít s konstatováním..., že čip GDI je prostě BLBOST...
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO