Sonata 2,4
Moderátoři: Lukino, Moderátoři
Re: Sonata 2,4
O.K. - tak až budu mět cestu kolem....
Příbuzná z Brna teď pracuje v Saudský Arabii, takže tam moc často nejezdím, ale kdo ví...
Můžem dát mikrosraz
Příbuzná z Brna teď pracuje v Saudský Arabii, takže tam moc často nejezdím, ale kdo ví...
Můžem dát mikrosraz
SONATA NF 2.4 Dynamic, prestige dark red, r. v. 2007 v provozu od r. 2009, u mě od r.2013
NEW ACCENT 1.4 Elegance, leaf green, r. v. 2006 - prodáno r.2013 - nezapomenu! (hold, první vlastní je první vlastní)
NEW ACCENT 1.4 Elegance, leaf green, r. v. 2006 - prodáno r.2013 - nezapomenu! (hold, první vlastní je první vlastní)
- Reklama
Re: Sonata 2,4
OK. Já do Prahy občas jezdím, ale bohužel firemní oktávkou:-) Tak můžem někdy pokecat v Praze.
Re: Sonata 2,4
Beru na vědomí
SONATA NF 2.4 Dynamic, prestige dark red, r. v. 2007 v provozu od r. 2009, u mě od r.2013
NEW ACCENT 1.4 Elegance, leaf green, r. v. 2006 - prodáno r.2013 - nezapomenu! (hold, první vlastní je první vlastní)
NEW ACCENT 1.4 Elegance, leaf green, r. v. 2006 - prodáno r.2013 - nezapomenu! (hold, první vlastní je první vlastní)
Re: Sonata 2,4
zdravím všechny přiznivce sonaty,
uvažuju o koupi
http://www.tipcars.com/hyundai-sonata/h ... 24642.html
videl ji nekdo?
ten bazar ale nemá zrovna dobrou pověst
uvažuju o koupi
http://www.tipcars.com/hyundai-sonata/h ... 24642.html
videl ji nekdo?
ten bazar ale nemá zrovna dobrou pověst
Re: Sonata 2,4
ahojte, pořád o sonatě uvažuju, dival se někdo na tuhle http://www.tipcars.com/hyundai-sonata/h ... 10890.html
Re: Sonata 2,4
na fotkach vypada dobre, ale to nic neznamena
najde se nekdo kdo ji omrkne nez ji necham prevezt
najde se nekdo kdo ji omrkne nez ji necham prevezt
Re: Sonata 2,4
Motor Sonaty G4KC - 2,4i /119 kW nemá stanovenu výměnu rozvodového řetězu ani řetězu olejového čerpadla. A to je naprosto zásadní hloupost. Řetěz se po cca. 170000 km vytahá, že napínač už nestačí svým výsuvem korigovat průhyb. Také přestává sedět usazení řetězu v ozubených kolech. Naprosto stejný problém má spodní olejové čerpadlo. Rozteč řetězu se začíná neshodovat s roztečí zubů na kole čerpadla, řetěz se začíná zvedat tak, až urazí plastový kluzák a je téměř po motoru.
Na základě svého zjištění doporučuji výměnu obou řetězů a plastových kluzáků po 150000. K tomu patří i změna pístních kroužků. Originální jsou omyl konstruktéra a zakarbonování motoru jde vidět naprosto na každém motoru. Hnědé povlaky od oleje u benzínového motoru jsou u jiných aut minimální.
Tady je odkaz na stav řetězu, který se neměnil.
https://www.youtube.com/watch?v=QelvHyuRv8A
Na základě svého zjištění doporučuji výměnu obou řetězů a plastových kluzáků po 150000. K tomu patří i změna pístních kroužků. Originální jsou omyl konstruktéra a zakarbonování motoru jde vidět naprosto na každém motoru. Hnědé povlaky od oleje u benzínového motoru jsou u jiných aut minimální.
Tady je odkaz na stav řetězu, který se neměnil.
https://www.youtube.com/watch?v=QelvHyuRv8A