no v propozicích ho má ale stále jen ten tříválec.. každopádně osobně si auto s tímhle kurvítkem nikdy nekoupím. Raději budu udržovat nějakého veterána než podlehnout tomuhle pseudo ekoterorismu
Moje řeč.
Proto jsem si soukromě koupil Mercedesa W204 před faceliftem, prtože tuhle "vymoženost" nemá. Měl jí pouze na přání, jako příplatkovou výbavu.
no beru zpět co jsem vyřkl, další kupená kia start stop má... normálně jsem si toho při nákupu nevšiml mno.. nemá někdo nějakou vymyšlenou featchurku aby to umělo ISG samočinně odpojit?
xkrchnav píše:Ahoj,
chcel som sa opýtať, či sa niekomu z novo-kupujúcich nestalo, že nešiel tlačítkom vypnúť start/stop systém. Brat to dal na reklamáciu a nevedeli sa k tomu vyjadriť. Zistili akurát, že chyba tlačítka to nebude tak to budú riešiť nejak cez výrobcu. Ale vraj v tom service v Košiciach neboli nejaký príjemný, tak to asi budeme reklamovať znova tu v Brne. Keď som teda volal mechanikovi, tak naznačoval niečo v tom zmysle, že i30 predávané v 2016 už nebudú mať možnosť vypnúť tento systém vôbec. Viete o tom niečo? Prípadne ako to bude implementované - tlačítko tam bude ale naprd?
Ešte jedna podotázka... je vôbec niekedy rozumné u dieselového motoru mať tento systém zapnutý? Resp. aby to aspoň neškodilo? Tuším to totiž vypne motor fakt aj zastudena a neviem ako to berie do úvahy teplotu turba či čistiaci cyklus DPF.
Díky!
Jožin
Ano auto po vyrobené po roce 2016 už nebudou "umnět" tlačítkem vypnout ISG (start/stop) systém , předpokládám že to pujde nastavit přez diagnostiku jestli má jit vypnout "tlačítkem " ISG nebo ne
už si skoušel tlačítko ISG podržet delší dobu ?
I20 Active T-GDI 88kw 2016
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!
nevěřím tomu, že by to nešlo manuálně vypnout, byť třeba s námahou a proklikáním se menu v autě. Zrovna tohle je funkce, který když začně zlobit bude to velkej prušvih. Když ti auto chcipne třeba mimo zastavení na křižovatce, klidně za jízdy.. Je to z hlediska bezpečnosti nesmysl aby s tím uživatel nemohl něco dělat.
už jsem sem někam dával info, že S/S se vypíná tlačítkem a někdo si na kontakty toho tlačítka dal automatický zpožďovač např. s NE555 a nechal to jakoby po nastartování např. po 20 sekundách vypnout..... ale přesný návod na to nemám a už jsem se o to nestaral já ho naštěstí nikde nemám....
My už máme v tuson vláknu návod na likvidaci týhle otravný funkce, ale radši budu dál vypínat ručně. Původně jsem myslel, že tlačítkem se to může aktivovat, ale ono to slouží jen na vypínání . Vyšší výbavy jsou o tuto fci pro fajnšmekry ochuzeni, to je nespravedlivý
saldy: ISG jde u Tucsona tlačítkem zapnout i vypnout. Vyzkoušeno u 2 různých aut.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Podle EU by auto po roce 2016 mněla být vybaveny start stop systémem , navíc jako bonus nepujde vypnout ! otazka je kdy to začnou výrobci auto dodržovat ale počítam že nejdýl v roce 2017 to bude jak píšu
to samé čeká hlidaní tlaku v pneumatikách ! podle EU to nesmí jít vypnout ani přez diagnostiku ! od roku 2017
navíc co vím na 100 procent když chcete vypnout prokluz a stabilizaci tak se jen sníží její citlivost a nevypne se , i když píše na displeji že je vypnuto prostě nemám rad věci co mi kecají do řízení
Naposledy upravil(a) copper5252 dne 01 srp 2016, 03:34, celkem upraveno 1 x.
I20 Active T-GDI 88kw 2016
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!
ISG sice není u i30 uvedeno vůbec v ceníku nebo v podepsané specifikaci auta, ale v autě vyrobeném 07/2016 už ale je. Kdysi jsem Š130 startoval třemi úkony (zapnout sytič>nastartovat>po chvilce vypnout sytič), tak tady to je o krok jednodušší, jen se to ISG zapne samo.
Konečně, když se u té Š130 na sytič zapomnělo, tak to také na křižovatce chcíplo. Takže vlastně návrat ke starým pořádkům