motor 2,0 CRDi (83kW) naj. 45tkm - špatný vstřik??
Moderátoři: miooo, Moderátoři
motor 2,0 CRDi (83kW) naj. 45tkm - špatný vstřik??
Zdravím, koupil jsem si Santa Fe 2,0 CRDi (83 kW) 4WD, které má najeto pouze 45tkm. Najeté kilometry jsou opravdu skutečné a potvrzené servisem. Vůz jsem koupil v SRN u dealera Hyundai, který jej prodal a servisoval. Vůz bohužel stál ca. 1 rok. Majitel s ním kvůli nemoci téměř nejezdil. Když jsem jej kupoval tak šel studený motor na volnoběh jakoby na tři válce. Po zahřátí šel lépe. Hned po koupi jsem vyměnil palivový filtr a vyčistil jsem palivový systém přípravkem TEC2000. Chod motoru se výrazně zlepšil, ale stále to není ono. Studený už jde sice na všechny čtyři válce, ale jsou tam cítit větší vibrace. Po zahřátí vibrace zmizí. Teplý motor jde tiše (bez výrazného klapotu), nekouří. Startuje studený i teplý bez problémů. Po vyjetí dvou nádrží mám spotřebu ca. 7,2 l/100 km. Najel jsem s ním ca. 2000 km a nikdy se nestalo, že by spadnul do nouzáku. Při prudké akceleraci nekouří. Motor táhne až do rychlosti 160 km/hod. Problém ale je, že při pomalém přidávání plynu v rozmezí 1000 - 2000 ot/min motor jakoby kulhá (cítím, že nejde tak jak má). Jde jakoby na tři válce. Po záběru turba motor zrychluje bez problémů a jede parádně. Může to dělat špatný vstřík? Je ještě nějaký jiný palivový filtr, o kterém nevím (v nádrži, u čerpadla?)?
- Reklama
Re: motor 2,0 CRDi (83kW) naj. 45tkm - špatný vstřik??
Tak po kontrole všech vstřiků je opravdu jeden v háji...takže půjde na repas
Re: motor 2,0 CRDi (83kW) naj. 45tkm - špatný vstřik??
no hej, tie vstreky sú strašne citlivé...nech ti santa dlho slúži.
Trajet 2.0 CRDI 2003
Škoda Forman
Lada 1200
Škoda Forman
Lada 1200
- Richard555
- ******
- Příspěvky: 2737
- Registrován: 03 bře 2010, 18:08
- Bydliště: Praha
Re: motor 2,0 CRDi (83kW) naj. 45tkm - špatný vstřik??
To dlouhodobé stání nedělá palivové soustavě vůbec dobře, z nafty se vysráží voda a ty minikrystalky , když zmrznou , mohou poškodit čerpadlo ev. i vstřiky. S autem by se mělo jezdit aspoň jednou za 14 dní to je naprosté minimum.....
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
Re: motor 2,0 CRDi (83kW) naj. 45tkm - špatný vstřik??
kazdopadne doporucuji abys pouzival aditiva do nafty(napr VIF,celorocne) ne proto abys vylepsil naftu ale pro pripad ze tam natankujes nasi pofiderni kvalitu s vysokym obsahem biosracky,tim predejdes aby pal system sel nasucho,aditivum zajisti promazani pal soustavy.
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40