Nový Tucson
Moderátor: Moderátoři
Re: Nový Tucson
podľa mňa keď porovnávam i30 s 1,6 CRDi 85kW s 1,7CRDi 104kW tak si nemyslím, že je v porovnaní s i30 slabší. Myslím, že je svižnejší. Neviem ako je to s tou 85kW 1,7, lebo tu som neskúšal.
Hyundai Tucson 1,7 CRDi 7DCT PREMIUM 104kW/141k Thunder Grey
Hyundai i30CW COMFORT 1,6 CRDi VGT,85/116,6 st. manuál
Ford c-max 2.0 TDCi 100kW
Škoda Fabia combi 1.4 MPi
Fiat Tipo 1.9 TD (FIAT: Fehler In Allen Teilen = Chyba v každom diely)
Hyundai i30CW COMFORT 1,6 CRDi VGT,85/116,6 st. manuál
Ford c-max 2.0 TDCi 100kW
Škoda Fabia combi 1.4 MPi
Fiat Tipo 1.9 TD (FIAT: Fehler In Allen Teilen = Chyba v každom diely)
- Reklama
Nový Tucson
Hodne dela kroutici moment, a prevodovka 1,7 bude sviznejsi sam ji mam a neni to spatne mam jeste oktavku 1.8 tsi a tam rozdil teda je a velky ale 1.7 tucson je ok ,jen to neni na zavodeni.Spotreba je paradni.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition 8/2016
Škoda Octavia 2 1,8 TSI 12/2008
Škoda Octavia 2 1,8 TSI 12/2008
Nový Tucson
Kolik mel ten Tucson kW to opravdu netusim. To jsi me dostal . Vim akorat, ze to byla 1,7CRDi. Rekl bych, ze to asi byla ta slabsi verze. Na dalnici do kopce, kde mi i30 jeste zrychluje na 6ty prevodovy stupen, mi Tucson zacal ztracet rychlost a musel jsem podradit na 5. Pocitove do 4teho vcetne prevodoveho stupne jel krasne. Na 5 a 6 uz to bylo takove mrtve. Prislo mi, ze je to tezke auto na takovy motor.
Naposledy upravil(a) Neo-Mike dne 14 srp 2016, 19:10, celkem upraveno 1 x.
Peugeot 308 SW 2024, 1.5 BlueHDi 96 kW
Hyundai i30 kombi 2016, 1.6 CRDi 81 kW
Hyundai i30 kombi 2016, 1.6 CRDi 81 kW
Re: Nový Tucson
ked si mal manualnu prevodovku, tak si si odpovedal sam bol tam 85kW motor. 104kW ma automaticku prevodovku
ja by som si gdi vybral asi vtedy, ak by som s tym jazdil len po meste a mimo mesta by som isiel len vynimocne.
ja by som si gdi vybral asi vtedy, ak by som s tym jazdil len po meste a mimo mesta by som isiel len vynimocne.
toyota highlander 2.5 hybrid executive
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
Nový Tucson
Bylo tam manualni razeni .
Peugeot 308 SW 2024, 1.5 BlueHDi 96 kW
Hyundai i30 kombi 2016, 1.6 CRDi 81 kW
Hyundai i30 kombi 2016, 1.6 CRDi 81 kW
Re: Nový Tucson
GDI sice muze mit vetsi vykon, ale zivy je to diky kroutaku, který ma diesel vetsi.
ten benzin je linej a krom toho zere.
je to auto do města a na okresky....na dalnici tak do sto deseti
pokud najedes malo kilometru, nebudes jezdit po dalnici a nevadi ti, ze je to liny, pak do toho jdi.
jinak ta 1,7 uplne staci i na predjizdeni, předtím jsem mel na operak Cee´da v 1.4 a to bylo, jak s Felicii, zadna odezva na plyn, s timto se to neda srovnat a ten benzin v Tucsonu bude podobny, jezdil jsem s tim vikend na podzim
ten benzin je linej a krom toho zere.
je to auto do města a na okresky....na dalnici tak do sto deseti
pokud najedes malo kilometru, nebudes jezdit po dalnici a nevadi ti, ze je to liny, pak do toho jdi.
jinak ta 1,7 uplne staci i na predjizdeni, předtím jsem mel na operak Cee´da v 1.4 a to bylo, jak s Felicii, zadna odezva na plyn, s timto se to neda srovnat a ten benzin v Tucsonu bude podobny, jezdil jsem s tim vikend na podzim
Hyundai Tucson 1.7 CRDi
ex BMW 323i Cabrio
ex Ford Focus 1.6i 16V
ex BMW 320i Cabrio
ex Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia
ex Mazda 323F 1.6i 16V
ex Seat Ibiza 1.4
ex Opel Astra GL 1.6 Si
ex Fiat Ritmo 75 CL i.e.
ex Fiat 131 Supermirafiori 1400 TC
ex BMW 323i Cabrio
ex Ford Focus 1.6i 16V
ex BMW 320i Cabrio
ex Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia
ex Mazda 323F 1.6i 16V
ex Seat Ibiza 1.4
ex Opel Astra GL 1.6 Si
ex Fiat Ritmo 75 CL i.e.
ex Fiat 131 Supermirafiori 1400 TC
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Nový Tucson
Mohu potvrdit, že 1,7 CRDi 85 kW na pohodové ježdění stačí. Za 12 dní jsem s tímto motorem najel 2500 km a hluchá místa jsem nenašel - a že jsem po rovině nejezdil Do GDi v Tucsonu bych po minulovíkendové zkušenosti nešel, chybí tomu krouťák, ač kW je tam víc.
Neo-Mike: Kde na dálnici ti Tucson přestal táhnout?
Neo-Mike: Kde na dálnici ti Tucson přestal táhnout?
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Nový Tucson
Kolem Brna, smer na Svitavy. Je to tusim rychlostka. Mel jsem jen jeden kus pujceny na den. Najeto velmi malo, ale to by nemelo mit az takovy vliv.
Peugeot 308 SW 2024, 1.5 BlueHDi 96 kW
Hyundai i30 kombi 2016, 1.6 CRDi 81 kW
Hyundai i30 kombi 2016, 1.6 CRDi 81 kW
Re: Nový Tucson
Já bych tento koment spíše směřoval k nerozhodnutým kupcům, kteří sjíždějí tohle vlákno a zvažují crdi 1,7. Já si myslím, že tu nabídku motorů mají ve Hyundai udělanou chytře, každý si vybere, GDI má taky svý výhody, ale jeho slabinou je nyní řekl bych vysoká cena. Ta 1,7 je na pružném zrychlení o fous pomalejší jak 1,6 v i30 a průběh točivého momentu u i30 mi vyhovoval více, možná jde o zvyk. 1,7 by se trochu výkonu navíc ještě hodilo pro předjíždění, ale to neznamená, že je podmotorovaný. Váhu těžkého Tucsonu ani v základní dýzlu necítíte, jde rychle do otáček, kdo rád jezdí svižně, není problém, umí být i úsporný. Na dálnici má předpoklady pro pohodlný přesun, ale králem levého pruhu nebude a v dlouhym táhlym kopci nebo při potřebě zrychlení na šestku se bude muset mít na pozoru, stejně jako 1,6. Mě osobně motor pozitivně překvapil a pro můj způsob jízdy vyhovuje, kdy se jízdou v rámci předpisů přesunuju mezi městy po okreskách a rychlostních silnicích, jen občas vyjedu na dálnici. Kdo má rád přebytek ňůtnmetrů pod zadkem, rozhodně si připlaťte, kdo už cenou nedosáhne, rozhodně neprohloupí a po většinu jízdy limity nepocítí.
Tucson Euro 2016, 1.7 CRDi, 85kW, Sněhulák
i30, 1.6 CRDi, 94kW, Sněhulák
i30, 1.6 CRDi, 94kW, Sněhulák
Re: Nový Tucson
z mého pohledu je jistá jedna věc, když SUV, tak 4x4 => 2.0 min 100 kW... s 1.7 jsem jezdil a mě by to nestačilo ale proti gustu... no však to znáte...
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Nový Tucson
Ten úsek neznám, bohužel. Osobně jsem přejel 2x přes Makov tam i zpět, Starý Hrozenkov - Drietoma a zpět, výjezd na Spišský hrad, dálnice na Slovensku na tempomat... a jak píšu, hluchá místa jsem nenašel, motor hezky táhnul. Neříkám, že je to dokonalý motor, to opravdu ne. Mně osobně se s ním jezdilo moc příjemně a s hezkou spotřebou.Neo-Mike píše:Kolem Brna, smer na Svitavy. Je to tusim rychlostka. Mel jsem jen jeden kus pujceny na den. Najeto velmi malo, ale to by nemelo mit az takovy vliv.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Nový Tucson
@ saldy a vorlajz
Pekne ste to vo svojich prispevkoch zhrnuli, len mne tam stale chyba informacia, ci sa bavime o CRDi 1.7 - 85 KW, alebo o CRDi 1.7 - 104KW.
Pekne ste to vo svojich prispevkoch zhrnuli, len mne tam stale chyba informacia, ci sa bavime o CRDi 1.7 - 85 KW, alebo o CRDi 1.7 - 104KW.
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Nový Tucson
Saldy má svých 85kW přímo v podpisu, Vorlajz má podle mě taky na mysli verzi 85kW s manuálem. Když jsme si auta půjčovali, tak verze 104kW s DCT ještě nebyla v nabídce .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Nový Tucson
104kw s automatem má papírově o 60Nm větší točák a 45kg těžší. To je motor co má i40.
Tucson Euro 2016, 1.7 CRDi, 85kW, Sněhulák
i30, 1.6 CRDi, 94kW, Sněhulák
i30, 1.6 CRDi, 94kW, Sněhulák
- AutomodelyRS
- *
- Příspěvky: 38
- Registrován: 10 srp 2016, 21:00
- Bydliště: RS
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nový Tucson
Mám GDI doma necelý mesiac, zatiaľ nejakých 4000 km najazdených. Je v tom všetko, vrátane diaľníc, väčších miest ako BA, Budapešť, okresky, dokonca aj trochu terénu v rámci možností dvojkolky. Spotreba vôbec nie je taká strašná ako sa píše a ako som aj osobne čakal. S ešte poriadne nezabehnutým autom s takmer non stop zapnutou klímou v pohode okolo 6-6,5 l, zhruba v rámci predpisov. Auto je fakt hodne lenivé, ožíva až cez 3500 ot/min, naopak na ďialnici nie je problém pri zaradenom 6. prevodovom stupni v pohode nad povolenú rýchlosť obiehať, zrýchľovať a to z dôvodu, že pri tej 130 už sú dosť vysoké otáčky, kde sa auto chytá. Tam napríklad nemá zmysel podraďovať nižšie. Iné je to na okreskách, kde pri rýchlostiach okolo 90 km/h treba pri predbiehaní podradiť zo 6. kľudne aj do 3. aby to išlo.Jabloňa píše:GDI sice muze mit vetsi vykon, ale zivy je to diky kroutaku, který ma diesel vetsi.
ten benzin je linej a krom toho zere.
je to auto do města a na okresky....na dalnici tak do sto deseti
pokud najedes malo kilometru, nebudes jezdit po dalnici a nevadi ti, ze je to liny, pak do toho jdi.
jinak ta 1,7 uplne staci i na predjizdeni, předtím jsem mel na operak Cee´da v 1.4 a to bylo, jak s Felicii, zadna odezva na plyn, s timto se to neda srovnat a ten benzin v Tucsonu bude podobny, jezdil jsem s tim vikend na podzim
Ja som bral auto na operák, iba na na 1 rok, takže po prerátaní nemalo zmysel ísť do dieslu, keďže splátka by hneď poskočila o 100 € vyššie a o toľko viacej nepretankujem, aby sa mi to oplatilo. Navyše denne absolvujem množstvo krátkych trás a to nerobí dobre DPF.
Tucson 1,6 GDI (2016)black
Passat B8 1,4 TSI (2015)
a bývalé...
Octavia II Combi 1,6 TDI CR Greenlight black
Astra ST CDTi Cosmo 96 KW (2014)white 2014
Leon FR TDI 5F 110 KW white 2013
Leon 1,9 TDI 1P 77 KW black 2006
Leon 1,6 16V 1M gray 2002
Passat B8 1,4 TSI (2015)
a bývalé...
Octavia II Combi 1,6 TDI CR Greenlight black
Astra ST CDTi Cosmo 96 KW (2014)white 2014
Leon FR TDI 5F 110 KW white 2013
Leon 1,9 TDI 1P 77 KW black 2006
Leon 1,6 16V 1M gray 2002