Mr. HYUNDAI píše:Řeč byla o dodělání . Dodělat jde všechno, ale je to otázka peněz. V originálních dílech bych to viděl kolem 50.000,--, VV neví co za díly chtít (cenu odhaduji).
Carplay inzerují jako novinku v nové i30, takže v Tucsonu bych to neočekával.
dodělat to je docela nereálné.. musel by jsi rozebrat celý vnitřek auta a do toho se nikomu určitě nebude chtít.. Kabeláže a díly sehnat podle mě nebude problém, rozebrat 5.té dveře ještě půl bídy, ale stropnici a celou podlahu.. to asi za to nestojí a hlavně těch 50.000,- by na to určitě nestačilo
Dívám se na aktuální akční ceník Czech Edition. Cena zůstává, výbava se redukuje. Přesněji - vyhřívání předních sedaček a volantu je od 1. 10. u motoru 1,7 CRDi za příplatek 10.000,- Také metalíza je o 1.000,- korun dražší...
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Axel.Foley píše:Dívám se do aktuálního akčního ceníku Czech Edition. Cena zůstává, výbava se redukuje. Přesněji - vyhřívání předních sedaček a volantu je od 1. 10. u motoru 1,7 CRDi za příplatek 10.000,- Také metalíza je o 1.000,- korun dražší...
Uf, už jsem se lek že ho zlevnili o 100t , já vlasně ani nemám v úmyslu tyhle funkce používat, člověk se má trochu zocelovat.
@saldy:
jj tiez by som cele to automaticke parkovanie vymenil za adaptivny tempomat .
Co ho mam som to vyskusal raz a stacilo .
Na druhu stranu ten AEB ci ako sa to vola mi uz zo 5krat zachranil hubu. Naposledny dnes rano na mokrej klzkej ceste a co cert nechcel aj ked som zastavil som musel pridat lebo blbecek na oktavii by ma trafil zozadu. Chybalo mu tak pol metra, este ze tam bola nejaka ta krajnica
Pozdravujem všetkých Tucson-ákov. Som tu staronový čitateľ /mal so už SF 2007/ a momentálne som
mesiac majiteľom Hyundai Tucson 2.0 CRDi 136 kW 4WD AT PREMIUM 01/2016, white send, kupovaný ako predvádzačka, 21.150 km.
Je tu na fóre veľa technicky zdatných pánov, tak by som sa chcel spýtať na pár drobností, resp. podeliť sa s môjmi postrehmi.
1/ Štve má iný odtieň spojleru na 5 dverách, ktorý pri pohľade zboku je vo farbe auta, no pri pohľade z hora /1.posch./ je odtieň o poznanie bledší. V servise aj v predajni /nezávisle na sebe/ mi bolo povedané, že plast a plech nemusia chytať farbu rovnako. Mal som už veľa áut, ale tento problém som nemal nikdy. Máte niekto podobný problém?
2/ Tlak v pneu má byť 2,4, mne po naštartovaní ukazuje 2,2, po cca 5-7 minútach 2,3 a pri dlhšej trase 2,4. Otázka - kedy mám skontrolovať tlak v pneu, aby som správne dofúkal ? Ako to ukazuje vám ?
Na margo spotreby - preberal som auto s priem. spotrebou 8,4 l. Ja som ju prvé dni zvýšil na 8,6. V servise mi následne upravili softvér a chvíľu som bol spokojný: BA -TT, tempomat 120km/hod, priemer 6,6 l. Teraz jazdím aj dlhé /Liptov 220 km tam + späť 220/ aj mestské km a momentálne po odjazdení 3/4 nádrže na drahšiu naftu zo SHELL mi ukazuje 8,8 l. Som trochu z toho sklamaný, lebo mám aj 10r. A6 3,0TDI Quatro a to má spotrebu omnoho nižšiu. Pritom mám ľahkú nohu a aj v meste sa snažím jazdiť na tempomat.
Veľkosť nádrže - dojazd som mal 30 km, tankoval som full full po okraj a natankoval som 62,8 l. Vychádza mi to tak, že nádrž môže mať cca 64-65 l.
Budem vďačný za vaše skúsenosti a rady.
Puntickar:je všeobecně je známo,a v návodu určitě taky že tlak v pneu se měří při zahřátých pneumatikách,protože kolo se točí,ohřívá a tím se ohřívá vzduch v pneu a rozpíná se
spotřeba mi vzhledem k tomu že je to 4kolka,tudíž je těžší v normálu..pozor to že jezdíš na tempomat,neznamená že musíš mít nižší spotřebu..
s tou barvou,je to zvláštní,musím se podívat seshora na moje
báďa píše:Puntickar:je všeobecně je známo,a v návodu určitě taky že tlak v pneu se měří při zahřátých pneumatikách,protože kolo se točí,ohřívá a tím se ohřívá vzduch v pneu a rozpíná se
spotřeba mi vzhledem k tomu že je to 4kolka,tudíž je těžší v normálu..pozor to že jezdíš na tempomat,neznamená že musíš mít nižší spotřebu..
s tou barvou,je to zvláštní,musím se podívat seshora na moje
Díky "báďa" za reakciu. Je ale rozdiel zahriata v zime pri - 10 st. C po 20 km a v lete po 20km pri +30 st. C. Spotrebu som našiel na fóre oveľa nižšiu ako mám ja pri stejnej motorizácii. Možno to je aj zábehom, neviem kto a ako najazdil tých 21 t. km. Všeobecne Hyundai tvrdí, že ich motory sú zabehnuté až po 20-25 t. km.
Nech si možná zkontrolovat kola, jestli neni něco s kotoučema, už se to tady někde řešilo, nebo filtr dpf, jestli neni ucpanej, pak se často regeneruje a se spotřebou to zacloumá. Osobně bych do předváděčky nešel i když ty slevy jsou lákavý. Spousta lidí dýzly podtáčí až je umoří k smrti.
S tou bavou je to narosto normální. Plast a plech má skoro vždycky jiný odstín (plast bývá tmavší). Můžeš to pozorovat na klikách, náraznících atd. A je jedno, jakou značku auta máš. S tím bojujou všichni. Na některých modelech a barvách aut je to dokonce horně vidět. Záleží taky na tom, z jakýho úhlu dopadá světlo. Já osobně to mam na autě taky, i když to na mý barvě neni tak moc patrný (ale když se na to zaměříš, poznat to je). Snadno tak odhalíš, který díly na autě jsou plastový.
saldy píše:Nech si možná zkontrolovat kola, jestli neni něco s kotoučema, už se to tady někde řešilo, nebo filtr dpf, jestli neni ucpanej, pak se často regeneruje a se spotřebou to zacloumá. Osobně bych do předváděčky nešel i když ty slevy jsou lákavý. Spousta lidí dýzly podtáčí až je umoří k smrti.
Predvádzačka bola priamo od importéra, zachovalá ako nová, bola aktívna i detská poistka na pr. zad. dverách, tzn., že tam niekto vozil i dieťa. Možno som naivný, ale predpokladám, že zamestnanec importéra by mal vedieť, ako sa k novému autu správať. Auto najazdilo priemerne 3 t. km/mes., čo je predpoklad aj trás na väčšie vzdialenosti. V histórii navigácie som našiel množstvo vzdialenejších trás od BA. Cez víkend idem znovu na Liptov, tak skúsim zmerať aktuálnu spotrebu pri plynulej jazde.
Dálnici zkus 120 na tempomat, uvidíš, zda to pomůžu. A kvalitní nafta + aditivum k tomu.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek