Zdravím, našiel som túto závadu pri iných autách na fóre, no vždy sa v niečom líšila tak či ste sa s tým niekto nestretol pri tomto type Santu.
Pri studenom štarte raz nabehne motor v normálnych otáčkach, no inokedy väčšinou akoby na tri valce a postupne sa to vyrovná. Keď zaradím "R" alebo "D" tak niekoľko sekúnd vôbec nereaguje na plynový pedál. V režime "P" a "N" reaguje normálne. Otáčky nekolíšu, robí to len pri voľnobežných otáčkach po "studenom" štarte a občas na križovatke. Počas jazdy akceleruje normálne, žiadne trhanie a pod.
Žhaviče sú nové, EGR ventil zaslepený, brzdový spínač funguje ako má. Po odpojení váhy vzduchu žiadna zmena na motore, tak som myslel že to bude tým, ale podľa servisáka je to vraj u diesla normálne a chybná váha by sa prejavovala aj počas jazdy.
Tak teda neviem čo s tým, podľa diagnostiky je všetko o.k.
Vďaka za rady.
CRDi 2.0 4x4 r.2002 automat, nereaguje na plynový pedál
Moderátoři: miooo, Moderátoři
CRDi 2.0 4x4 r.2002 automat, nereaguje na plynový pedál
Hyundai Santa Fe 2.0 CRDi 83kw 4x4 Automat 2002
- Reklama
- Richard555
- ******
- Příspěvky: 2737
- Registrován: 03 bře 2010, 18:08
- Bydliště: Praha
Re: CRDi 2.0 4x4 r.2002 automat, nereaguje na plynový pedál
Nejsem úplně odborník, jsou tu daleko lepší, to co popisuješ může způsobovat nízký tlak v railu , některý vstřik jde do přepadu. Při studeném startu tam jde opravdu hodně paliva a s tím může mít nižší tlak v railu problém - nižší tlak - míň paliva a motor má problém se udržet v běhu. Nebo nějaké čidlo teploty nedává správné informace a proto se vstřikuje míň nafty. Žhavící svíčky píšeš, že jsou nové, nám se všechny 4 špatné projevily až když bylo -15 a víc do -15 startovalo auto normálně.....
Některé závady se na diagnostice neprojeví, pokud čidlo řekne že je +20 není žádný důvod o tom pochybovat, ale je třeba -5 a problém se startem......
Některé závady se na diagnostice neprojeví, pokud čidlo řekne že je +20 není žádný důvod o tom pochybovat, ale je třeba -5 a problém se startem......
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
Re: CRDi 2.0 4x4 r.2002 automat, nereaguje na plynový pedál
Problém s reakciou plyn. pedála vyriešený, nakoniec bola "na vine" váha vzduchu. Po jej výmene reaguje plyn normálne.
Problém so štartovaním pretrváva, štart aj v mraze väčšinou normálny, pri "strednej" teplote motora akoby na 3 valce.
Problém so štartovaním pretrváva, štart aj v mraze väčšinou normálny, pri "strednej" teplote motora akoby na 3 valce.
Hyundai Santa Fe 2.0 CRDi 83kw 4x4 Automat 2002