i30cw 1.6 GDI 7DCT Go Czech Festival Ara Blue
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: i30cw 1.6 GDI 7DCT Go Czech Festival Ara Blue
No, že by to mohlo vypínat dřív než po 30 minutách (ale pravda, nejsou ještě takové mrazy). Líbilo by se mi vypnutí po dosažení určité teploty
Ke spotřebě - prostě mě zajímá, co a jak spotřebu ovlivňuje. Vedlejší bonus jsou nižší daně, co zaplatím.
Ke spotřebě - prostě mě zajímá, co a jak spotřebu ovlivňuje. Vedlejší bonus jsou nižší daně, co zaplatím.
- Reklama
Re: i30cw 1.6 GDI 7DCT Go Czech Festival Ara Blue
nemám tušení, jak moc může tempomat u automatu ovlivňovat spotřebu...
já si chci jízdu užívat... abych jezdil po okreskách 80, aby mi to nežralo a pak vjedu do města, kde to už neovlivním, tak to ne... raději se hezky svezu... a když si vezmu, co jsem do toho auta nastrkal mimo benzínu, tak už jsou to fakt tisíce... hh
já si chci jízdu užívat... abych jezdil po okreskách 80, aby mi to nežralo a pak vjedu do města, kde to už neovlivním, tak to ne... raději se hezky svezu... a když si vezmu, co jsem do toho auta nastrkal mimo benzínu, tak už jsou to fakt tisíce... hh
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Re: i30cw 1.6 GDI 7DCT Go Czech Festival Ara Blue
Nemyslím si, že by to bylo automatem. Navíc, DCT se z pohledu přenosu momentu z motoru na kola chová jako manuál, ne jako klasický HDM. Ale na závěry je brzo - málo dat z měření
Re: i30cw 1.6 GDI 7DCT Go Czech Festival Ara Blue
a jak se chová DCT, když třebas jedeš z kopce... pořád má zařazeno?
Icu, možná jsi mi to psal, odkud jsi?
Icu, možná jsi mi to psal, odkud jsi?
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Re: i30cw 1.6 GDI 7DCT Go Czech Festival Ara Blue
Ano, zařazeno je stále, dávat za jízdy i na semaforech neutrál je v podstatě zapovězeno .
Přijde mi prostě divné, že při konstantní rychlosti z mírného kopce, stejné otáčky, rychlost auta i ta zařazená je stejná, ale při vypnutí tempomatu klesla okamžitá spotřeba na nulu. Zatím všechna ostatní auta, co měla tempomat, tak spotřeba naopak klesala se zapnutým tempomatem. Ale je to zatím jediné pozorování, takže bez závěrů
A jinak Praha (viz mé bydliště )
Přijde mi prostě divné, že při konstantní rychlosti z mírného kopce, stejné otáčky, rychlost auta i ta zařazená je stejná, ale při vypnutí tempomatu klesla okamžitá spotřeba na nulu. Zatím všechna ostatní auta, co měla tempomat, tak spotřeba naopak klesala se zapnutým tempomatem. Ale je to zatím jediné pozorování, takže bez závěrů
A jinak Praha (viz mé bydliště )
Re: i30cw 1.6 GDI 7DCT Go Czech Festival Ara Blue
Zajimave...
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Re: i30cw 1.6 GDI 7DCT Go Czech Festival Ara Blue
Dnes auto předáno na reklamaci s pár drobnostmi v podstatě popsanými v tomto vláknu. Např. žádost o nastavení ISG tak, aby systém fungoval podle návodu k obsluze zjevně garančnímu technikovi zamotává hlavu. (Info: Je popsané chování pro manuál, nicméně není u toho napsané, že pouze pro manuál a chování pro DCT popsané není vůbec.) U většiny ostatních věcí naznačoval, že jde o konstrukční věci a že s tím nejde nic dělat, utáhnout střešní ližiny problém není.
Nicméně - za leden mám spotřebu 8,05 l/100 km - mrazy, krátké jízdy po Praze a vyhřívání sedaček se prostě někde projevit musí.
Další změnou je prosvětlení interiéru. Z Aliexpress konečně dorazily LED "žárovky" objednané začátkem listopadu (tyto: https://www.aliexpress.com/item/1-x-31m ... 14413.html, délka 31 mm). nejen, že dávají víc světla, ale to jde navíc žádaným směrem, takže IMHO méně ruší řidiče.
Nicméně - za leden mám spotřebu 8,05 l/100 km - mrazy, krátké jízdy po Praze a vyhřívání sedaček se prostě někde projevit musí.
Další změnou je prosvětlení interiéru. Z Aliexpress konečně dorazily LED "žárovky" objednané začátkem listopadu (tyto: https://www.aliexpress.com/item/1-x-31m ... 14413.html, délka 31 mm). nejen, že dávají víc světla, ale to jde navíc žádaným směrem, takže IMHO méně ruší řidiče.
Re: i30cw 1.6 GDI 7DCT Go Czech Festival Ara Blue
Auto má dnes najeto 8200 km, takže fotka je dnes historická. Druhou změnou jsou namontované zástěrky na všech kolech. Jsou velmi decentní a nemyslím si, že by kazily dojem z auta. Spíš naopak, auto se od kol špiní významně méně.
Na lyžování jsme odjížděli v pěti dospělých, navíc jsme brali lyže pěti dalším (známá nemá střešní nosiče). Auto tedy je naložené po střechu (přepážka mezi kufrem a kabinou je výtečná věc). Poznatky z provozu:
- spotřeba dle PP je teď 8 l/100 km (dálnice D5>A6>A93), 120 km/h tacho/115 km/h GPS,
- DCT si lebedí s tempomatem na šestce s motorem na 3 400 ot/min, sedmičku dává celkem neochotně z z kopce dolů (2 900 ot/min), na kopečky dává za pět (ke 4000 ot/min)
- i tak ale auto znatelně zrychluje, pokud potřebuji zrychlit na 140 km/h a zařadit se do levého pruhu, tak to celkem dá,
- na vnucenou 7 (sportovní režim) to těch 120 km/h na dálničním profilu udrží, jen v jednom místě před Mnichovem, kde je stoupání mimo dnešní dálniční limity (Hitler měl holt měkčí normy) to kleslo na 117 km/h.
- fotka auta je od známé, nás pět sedí v autě.
Takže - za mě dobrý
Na lyžování jsme odjížděli v pěti dospělých, navíc jsme brali lyže pěti dalším (známá nemá střešní nosiče). Auto tedy je naložené po střechu (přepážka mezi kufrem a kabinou je výtečná věc). Poznatky z provozu:
- spotřeba dle PP je teď 8 l/100 km (dálnice D5>A6>A93), 120 km/h tacho/115 km/h GPS,
- DCT si lebedí s tempomatem na šestce s motorem na 3 400 ot/min, sedmičku dává celkem neochotně z z kopce dolů (2 900 ot/min), na kopečky dává za pět (ke 4000 ot/min)
- i tak ale auto znatelně zrychluje, pokud potřebuji zrychlit na 140 km/h a zařadit se do levého pruhu, tak to celkem dá,
- na vnucenou 7 (sportovní režim) to těch 120 km/h na dálničním profilu udrží, jen v jednom místě před Mnichovem, kde je stoupání mimo dnešní dálniční limity (Hitler měl holt měkčí normy) to kleslo na 117 km/h.
- fotka auta je od známé, nás pět sedí v autě.
Takže - za mě dobrý
- Přílohy
-
- photo_2017-03-11_20-39-05.jpg (190.42 KiB) Zobrazeno 4437 x
-
- 20170301_172744.jpg (227.97 KiB) Zobrazeno 4437 x
Re: i30cw 1.6 GDI 7DCT Go Czech Festival Ara Blue
Sedí to fest
Zmiňuješ otvor mezi kufrem a kabinou... Nevím, zda ti rozumím dobře... Ty ho tam máš?
Zmiňuješ otvor mezi kufrem a kabinou... Nevím, zda ti rozumím dobře... Ty ho tam máš?
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Re: i30cw 1.6 GDI 7DCT Go Czech Festival Ara Blue
Asi mysli tu sit, aby ti neletely veci z kufru dopredu hmmm...
VW Passat Variant B8 2020 110kW TDI EVO
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
Re: i30cw 1.6 GDI 7DCT Go Czech Festival Ara Blue
Ano... Blbe jsem to přečetl
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Re: i30cw 1.6 GDI 7DCT Go Czech Festival Ara Blue
Jo, jde o tu síť mezi sedadly a zavazadly.
A ano, sedí to fest, ale na zadních sedadlech je odhadem 240 kg živé váhy, na předních tak 160 kg. K tomu narvaný kufr a rakev 350l plná lyží. Od tankování u Jetu v Kitzbühlu jsem měl na Thunpass spotřebu 10,5 l/100 km, po sjezdu do údolí a pak údolím podél říčky ustálenou rychlostí 80 km/h tempomat až do pensionu jsem teď na 7,2 l/km.
Ale přítomní - ač to takto sedí, tak na dorazy jsme nešli ani jednou, auto jede velmi předvídatelně, žádné nepřístojnosti nedělá.
A ano, sedí to fest, ale na zadních sedadlech je odhadem 240 kg živé váhy, na předních tak 160 kg. K tomu narvaný kufr a rakev 350l plná lyží. Od tankování u Jetu v Kitzbühlu jsem měl na Thunpass spotřebu 10,5 l/100 km, po sjezdu do údolí a pak údolím podél říčky ustálenou rychlostí 80 km/h tempomat až do pensionu jsem teď na 7,2 l/km.
Ale přítomní - ač to takto sedí, tak na dorazy jsme nešli ani jednou, auto jede velmi předvídatelně, žádné nepřístojnosti nedělá.
Re: i30cw 1.6 GDI 7DCT Go Czech Festival Ara Blue
Týden na horách otestoval auto velmi důkladně, nezbývá, než to ohodnotit:
Mínusy:
- pět lidí dozadu se sice vejde i na dlouhou trasu, na druhou stranu pár centimetrů našíř ve výši ramen by se ještě hodilo,
- v naložení pět dospělých s kompletní týdenní výbavou (vč. jídla + kartonu vína), s 9 páry sjezdovek a jedním snowboardem na střeše se kola znatelně "zanoří" (viz fotka výše), nicméně jde spíš o estetickou záležitost. Kola jsou kolmo k vozovce, na dorazy jsme nešli ani jednou a auto nezmění své chování. Celkovou hmotnost neznám, neboť na váhu nás s tím nikdo nehnal, ale nevsadil bych si, že to bylo v limitu
Plusy:
- sedadla. Nikdo si nestěžoval, že by byl nějak rozlámán, nemohl se hýbat či něco takového.
- motor/převodovka. Jel jsem nějakých 120 km/h po dálnicích, ale když bylo potřeba zrychlit na 140 km/h, tak to šlo. Pravda, DCT si nejčastěji volila čestku, ale motor udržoval těch 120 km/h i do menších kopců (A93/A9) na trase Waidhaus-Mnichov
- podvozek. I takto naložený je naprosto nezáludný a "spolehlivý" a ani na kanálech jsme nešli na dorazy
- síť mezi kabinou a zavazadly.
Jinak ke spotřebě - kompletní přehled mám na spritmonitor.de, tady jen komentář. Úsek Plzeň-Kitzbühel vychází na 8,06l/100km (tankován N95 u Benziny), Kitzbühel-Neukirchen-Nýřany na 7,86l/100km (včetně dvojí cesty přes Thurnpass - 1273 m/m, denního 4km dvojitého přesouvání mezi dvěma pensiony a lanovkou, kdy PP ukazoval 9l/100km, a sobotního 90minutového poskakování v kolonách kolem Kufsteinu a Mnichova, tankován Super95 u Jet). Potvrdilo se mi, že ten rakouský benzín je "výhřevnější" i v GDI*, nejen v motorech F.I.R.E. Auto zcela tiché (GY Ultragrip 9 mohu doporučit), žádná únava jak z cesty služebním Rapidem do Berlína.
A k "zanoření" zadní nápravy. Srovnával jsem to na dálnici s Octaviemi a nemyslím, že by ta na tom byla nějak lépe - "seděly úplně stejně, jako i30cw.
Jinak na autě jsou zástěrky a je to znát. Před třemi týdny jsem jel s čistým autem do Krkonoš a po 250 km nebylo vidět ven bočními okny, jak byly špinavé od kol. Také zadní dveře byly náležitě zasr... od kol. Nyní, v podstatě stejné podmínky na silnici, 600 km v dešti a okna v podstatě čistá, na zadní dveře není třeba hygienická rukavice.
*Zpět jsme v autě jeli čtyři (jeden z výpravy se nevracel do Prahy), ale těch 90kg živé váhy jsme dílem vyrovnali nákladem (vracet se z Rakouska bez Zweigeltu je pro mne nemyslitelné) a dílem podstatně horším profilem trasy.
Mínusy:
- pět lidí dozadu se sice vejde i na dlouhou trasu, na druhou stranu pár centimetrů našíř ve výši ramen by se ještě hodilo,
- v naložení pět dospělých s kompletní týdenní výbavou (vč. jídla + kartonu vína), s 9 páry sjezdovek a jedním snowboardem na střeše se kola znatelně "zanoří" (viz fotka výše), nicméně jde spíš o estetickou záležitost. Kola jsou kolmo k vozovce, na dorazy jsme nešli ani jednou a auto nezmění své chování. Celkovou hmotnost neznám, neboť na váhu nás s tím nikdo nehnal, ale nevsadil bych si, že to bylo v limitu
Plusy:
- sedadla. Nikdo si nestěžoval, že by byl nějak rozlámán, nemohl se hýbat či něco takového.
- motor/převodovka. Jel jsem nějakých 120 km/h po dálnicích, ale když bylo potřeba zrychlit na 140 km/h, tak to šlo. Pravda, DCT si nejčastěji volila čestku, ale motor udržoval těch 120 km/h i do menších kopců (A93/A9) na trase Waidhaus-Mnichov
- podvozek. I takto naložený je naprosto nezáludný a "spolehlivý" a ani na kanálech jsme nešli na dorazy
- síť mezi kabinou a zavazadly.
Jinak ke spotřebě - kompletní přehled mám na spritmonitor.de, tady jen komentář. Úsek Plzeň-Kitzbühel vychází na 8,06l/100km (tankován N95 u Benziny), Kitzbühel-Neukirchen-Nýřany na 7,86l/100km (včetně dvojí cesty přes Thurnpass - 1273 m/m, denního 4km dvojitého přesouvání mezi dvěma pensiony a lanovkou, kdy PP ukazoval 9l/100km, a sobotního 90minutového poskakování v kolonách kolem Kufsteinu a Mnichova, tankován Super95 u Jet). Potvrdilo se mi, že ten rakouský benzín je "výhřevnější" i v GDI*, nejen v motorech F.I.R.E. Auto zcela tiché (GY Ultragrip 9 mohu doporučit), žádná únava jak z cesty služebním Rapidem do Berlína.
A k "zanoření" zadní nápravy. Srovnával jsem to na dálnici s Octaviemi a nemyslím, že by ta na tom byla nějak lépe - "seděly úplně stejně, jako i30cw.
Jinak na autě jsou zástěrky a je to znát. Před třemi týdny jsem jel s čistým autem do Krkonoš a po 250 km nebylo vidět ven bočními okny, jak byly špinavé od kol. Také zadní dveře byly náležitě zasr... od kol. Nyní, v podstatě stejné podmínky na silnici, 600 km v dešti a okna v podstatě čistá, na zadní dveře není třeba hygienická rukavice.
*Zpět jsme v autě jeli čtyři (jeden z výpravy se nevracel do Prahy), ale těch 90kg živé váhy jsme dílem vyrovnali nákladem (vracet se z Rakouska bez Zweigeltu je pro mne nemyslitelné) a dílem podstatně horším profilem trasy.
Re: i30cw 1.6 GDI 7DCT Go Czech Festival Ara Blue
Na dorazy jste nešli, protože se to z nich nemá šanci zvednout. Další doraz je pak už jenom silnice.icu píše:Ale přítomní - ač to takto sedí, tak na dorazy jsme nešli ani jednou, auto jede velmi předvídatelně, žádné nepřístojnosti nedělá.
Hyundai i30 1.6 CRDi 85 kW 6st.
Renault Mégane 2.0 84 kW 1996
Škoda Favorit 135 43 kW 1993
Renault Mégane 2.0 84 kW 1996
Škoda Favorit 135 43 kW 1993
Re: i30cw 1.6 GDI 7DCT Go Czech Festival Ara Blue
Ne, na dorazech to opravdu, ale opravdu nesedělo To by se to auto chovalo "poněkud" odlišně