1,6 CRDI 66kW, motor vypne pocas jazdy, error P062D
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
1,6 CRDI 66kW, motor vypne pocas jazdy, error P062D
Zdravim.
Na mojej 6 rocnej I30CW CRDI 1,6 66kw sa od jari objavuje problem ze mi zhasne pocas jazdy motor, hlavne ked je v zatazi - rozbiehanie, horsky prechod, predbiehanie(ano raz sa mi to stalo, 2x za sebou mi to zhaslo, nastasie som mal rezervu a 3 restart:-) sa podaril). Motor as da opatovne hned nastartovat, kludne este pocas dojazdu.
Kontrolka motora sa objavila iba par krat a to iba vtedy ked zhasol motor opakovane v kratkej dobe a vzdy po nejakom case ked auto ostalo stat a znova sa nastartovalo zhasla. Samozrejme ze diagnostika nic neukazala po zhasnutej kontrolke motora.
Tak som to dal som to do autorizaku a isli na skusobnu jazdu a hned po par 100m sa im to zopakovalo. Podarilo sa im odchitit chybovy kod: P062D, co mi povedali ze to vyzera na vadnu riadiacu jednotku motora a ze vymena je financne riadna palka.
Co som si ale vsimol za posledne 2 dni tak manzelka mi v kabine vypla prave na jar automaticke osvetlenie kabiny pri otvorenych dverach. Tak som to predvcerom opat zapol na "DOOR" a otvtedy som nezaznamenal ziadne znizenie vykonu alebo zhasnutie aj ked som sa veeelmi snazil tlacit na pilu.
Dnes som to dal opat do autorizaku na kontrolu ale primaci technik bol z toho chovania dost nestastny, no uvidime ze co a ci nieco najdu.
Stretol sa uz niekto s niecim podobnym?
Vdaka za rady
Peter
Na mojej 6 rocnej I30CW CRDI 1,6 66kw sa od jari objavuje problem ze mi zhasne pocas jazdy motor, hlavne ked je v zatazi - rozbiehanie, horsky prechod, predbiehanie(ano raz sa mi to stalo, 2x za sebou mi to zhaslo, nastasie som mal rezervu a 3 restart:-) sa podaril). Motor as da opatovne hned nastartovat, kludne este pocas dojazdu.
Kontrolka motora sa objavila iba par krat a to iba vtedy ked zhasol motor opakovane v kratkej dobe a vzdy po nejakom case ked auto ostalo stat a znova sa nastartovalo zhasla. Samozrejme ze diagnostika nic neukazala po zhasnutej kontrolke motora.
Tak som to dal som to do autorizaku a isli na skusobnu jazdu a hned po par 100m sa im to zopakovalo. Podarilo sa im odchitit chybovy kod: P062D, co mi povedali ze to vyzera na vadnu riadiacu jednotku motora a ze vymena je financne riadna palka.
Co som si ale vsimol za posledne 2 dni tak manzelka mi v kabine vypla prave na jar automaticke osvetlenie kabiny pri otvorenych dverach. Tak som to predvcerom opat zapol na "DOOR" a otvtedy som nezaznamenal ziadne znizenie vykonu alebo zhasnutie aj ked som sa veeelmi snazil tlacit na pilu.
Dnes som to dal opat do autorizaku na kontrolu ale primaci technik bol z toho chovania dost nestastny, no uvidime ze co a ci nieco najdu.
Stretol sa uz niekto s niecim podobnym?
Vdaka za rady
Peter
Hyundai Getz, 1.1, 47kW, 2004
Hyundai i30CW Style, 1.6 CRDI WGT, 66kW, 10/2010, steel gray
Hyundai i30CW Style, 1.6 CRDI WGT, 66kW, 10/2010, steel gray
- Reklama
Re:
Vdaka za radu. Ano, toto mi tiez hovorili. Hadam mi tu baterku otestuju, ale bude mat o chvilu 6 rokov, dam ju urcite preventivne vymenit. Som ale zvedavy ze co povedia v servise. Dam vediet ako som dopadol.only_one píše:Respektive co jsi pamatuju, tak tam docházelo k nějakému zaludnemu kolísání prodidu, co stará baterka už nedala a odpojili se vstřikovače. Auto regulérně chcíplo...další nastartování úplně v pohodě a pak to zase fungovalo.
Hyundai Getz, 1.1, 47kW, 2004
Hyundai i30CW Style, 1.6 CRDI WGT, 66kW, 10/2010, steel gray
Hyundai i30CW Style, 1.6 CRDI WGT, 66kW, 10/2010, steel gray
Re: 1,6 CRDI 66kW, motor vypne pocas jazdy, error P062D
Tiez podobna skusenost Mondeo TDCi , motor sa vypol pocas jazdy , rosvietili sa kontrolky , potom sa dal nastartovat v pohode. Neskor sa to opakovalo. Prisiel technik od Fordu a okamzite vedel ze sa jedna o bateriu. Po výmene akumulatoru vsetko OK.
Accent 1.5CRDi,81kW ,2007
Fabia sedan 1.4
Megane classic 1.9dTi
Ibiza 1.9TDi,Xsara break 1.9HDi
Punto 1.1,Passat 1.8,Uno 1.3D
Prisma 1.6B,1.9D,Skoda 125GLS,Olcit
Fabia sedan 1.4
Megane classic 1.9dTi
Ibiza 1.9TDi,Xsara break 1.9HDi
Punto 1.1,Passat 1.8,Uno 1.3D
Prisma 1.6B,1.9D,Skoda 125GLS,Olcit
Re: 1,6 CRDI 66kW, motor vypne pocas jazdy, error P062D
Tak nemam dobre spravy.
Po druhej navsteve servis prekontroloval kabelaz a konektory a zevraj nasiel nejaky kontakt zaoxidovany tak to precistili a problem sa im uz v ten den nezopakoval.
Ja som este vymenil bateriu(70Ah) a siel minuly tyzden v nedelu na dovolenku. Auto som nesetril a daval tomu co sa dalo. Trasu som zvoli cez horsky prechod Donovaly do L.Mikulasa, ze nech to zatazim co najviac.
Auto fungovalo uplne super cca 200 km dialnicnym tempom ale tesne pred Banskou Bystricou ma opat zradilo. Prvy krat motor zhasol po maximalnej akceleracii na 6 prevodovom stupni z cca 90km/h, ale po okamzitom otoceni klucikom hned naskocil, ale citil som ze to nie je ono a motor opat o chvilu zhasol. Opat start be problemov kontrolka motora ale uz ostala rosvietena. Tak som na chvilu zastavil a cakal ci zhasne, ale nezhasla. Kedze bola nedela a ziadna ina kontrolka nesvietila isel som dalej ale motor som drzal v nizkych otackach a snazil sa silno neakcelerovat. Adrenalin stupol ke sme sa dostali na horsky prechod Donovaly. Isiel som veeelmi opatrne ale motor opat zhasol, nastastie tak 200m pred vrcholom. Podarilo sa mi opat hned na prvy sup nastartovat pocas jazdy, akurat tam namieto 3ky sla 2ka. Cesta potom az do LM bez problemov ale v "opatrnom rezime".
Bol som zvedavy ci zhasne kontrolka do rana, ale nezhasla. Kedze sme mali naplanovany vylet a bolo pekne nechcel som travit dovolenkovy den hladanim servisu v LM tak som to riskol. Samozrejme ze ak som daval pozor na plynovy pedal vsetko OK, az na stupani do Vlkolinca sa to prejavilo, velmi strme stupanie. Musel som zastavit, ale opat novy start bez akych kolvek problemov a na 1ke som dokoncil tych par 100m na cielove parkovisko. Na ruhy den som mal naplanovanu navstevu servisu ale cuduj sa svete kontrolka motora zhasla.
No nic, po tyzdni sme sa pobrali domov "bezpecnou trasou" cez Zilinu a bez problemov, az do BA, cca 350km kludnym tempom 110-120km/h.
Vcera som navstivil opat servis a opat, doporucena vymena ECU, cena cca 1000Eur . Cesta o servisu par km a pri silnej akceleracii na 2ke opat...bum.
Spytam sa teda, co by ste robili na mojom mieste? Ja nie som si isty ci to je fakt ECU, robi to vzdy iba pri zatazi, znami hovoril ze to moze byt aj niektory vstrekovac, ale ja neviem, spotreba je uplne ze super, ziaden dym, proste ked to slape tak ten motor ide uplne perfektne.
Na nete som nasiel k tej chybovej hlaske P062D toto(ja mam uz Euro 4):
P062D General Description There are two transformer for injector operation in side of ECM. 1 pilot and
1 main injection are operated by ECM in EURO 3 diesel engine therefore one transformer device is sufficient to control injector however, 2
pilot and if CPF is applied, 2 post injection are performed additionally by ECM in EURO 4 diesel engine thus, two transformer is required.
DTC Description P062D is set when the problem of transforming system 1 for injector control occurs. This code is due to the failure of
transforming system inside of ECM.
Rozmyslam nad kupou nejakej ECU z buracky, ale neviem ako je to z nakodovanim do mojho auta. nepoznate v Bratislave niekoho spolahliveho? Aky servis by ste mi doporucili?
Nasiel som aj nejaky firmu v Cechah v Opave co sa zaobera opravami ECU, Ecuservis, co na nich hovorite?
Vdaka
Po druhej navsteve servis prekontroloval kabelaz a konektory a zevraj nasiel nejaky kontakt zaoxidovany tak to precistili a problem sa im uz v ten den nezopakoval.
Ja som este vymenil bateriu(70Ah) a siel minuly tyzden v nedelu na dovolenku. Auto som nesetril a daval tomu co sa dalo. Trasu som zvoli cez horsky prechod Donovaly do L.Mikulasa, ze nech to zatazim co najviac.
Auto fungovalo uplne super cca 200 km dialnicnym tempom ale tesne pred Banskou Bystricou ma opat zradilo. Prvy krat motor zhasol po maximalnej akceleracii na 6 prevodovom stupni z cca 90km/h, ale po okamzitom otoceni klucikom hned naskocil, ale citil som ze to nie je ono a motor opat o chvilu zhasol. Opat start be problemov kontrolka motora ale uz ostala rosvietena. Tak som na chvilu zastavil a cakal ci zhasne, ale nezhasla. Kedze bola nedela a ziadna ina kontrolka nesvietila isel som dalej ale motor som drzal v nizkych otackach a snazil sa silno neakcelerovat. Adrenalin stupol ke sme sa dostali na horsky prechod Donovaly. Isiel som veeelmi opatrne ale motor opat zhasol, nastastie tak 200m pred vrcholom. Podarilo sa mi opat hned na prvy sup nastartovat pocas jazdy, akurat tam namieto 3ky sla 2ka. Cesta potom az do LM bez problemov ale v "opatrnom rezime".
Bol som zvedavy ci zhasne kontrolka do rana, ale nezhasla. Kedze sme mali naplanovany vylet a bolo pekne nechcel som travit dovolenkovy den hladanim servisu v LM tak som to riskol. Samozrejme ze ak som daval pozor na plynovy pedal vsetko OK, az na stupani do Vlkolinca sa to prejavilo, velmi strme stupanie. Musel som zastavit, ale opat novy start bez akych kolvek problemov a na 1ke som dokoncil tych par 100m na cielove parkovisko. Na ruhy den som mal naplanovanu navstevu servisu ale cuduj sa svete kontrolka motora zhasla.
No nic, po tyzdni sme sa pobrali domov "bezpecnou trasou" cez Zilinu a bez problemov, az do BA, cca 350km kludnym tempom 110-120km/h.
Vcera som navstivil opat servis a opat, doporucena vymena ECU, cena cca 1000Eur . Cesta o servisu par km a pri silnej akceleracii na 2ke opat...bum.
Spytam sa teda, co by ste robili na mojom mieste? Ja nie som si isty ci to je fakt ECU, robi to vzdy iba pri zatazi, znami hovoril ze to moze byt aj niektory vstrekovac, ale ja neviem, spotreba je uplne ze super, ziaden dym, proste ked to slape tak ten motor ide uplne perfektne.
Na nete som nasiel k tej chybovej hlaske P062D toto(ja mam uz Euro 4):
P062D General Description There are two transformer for injector operation in side of ECM. 1 pilot and
1 main injection are operated by ECM in EURO 3 diesel engine therefore one transformer device is sufficient to control injector however, 2
pilot and if CPF is applied, 2 post injection are performed additionally by ECM in EURO 4 diesel engine thus, two transformer is required.
DTC Description P062D is set when the problem of transforming system 1 for injector control occurs. This code is due to the failure of
transforming system inside of ECM.
Rozmyslam nad kupou nejakej ECU z buracky, ale neviem ako je to z nakodovanim do mojho auta. nepoznate v Bratislave niekoho spolahliveho? Aky servis by ste mi doporucili?
Nasiel som aj nejaky firmu v Cechah v Opave co sa zaobera opravami ECU, Ecuservis, co na nich hovorite?
Vdaka
Hyundai Getz, 1.1, 47kW, 2004
Hyundai i30CW Style, 1.6 CRDI WGT, 66kW, 10/2010, steel gray
Hyundai i30CW Style, 1.6 CRDI WGT, 66kW, 10/2010, steel gray
Re: 1,6 CRDI 66kW, motor vypne pocas jazdy, error P062D
Ahoj podobný problém jsem řešil taky.
V zátahu otáčky max. do 3000 a konec při volnoběhu vše ok při sešlápnutí spojky motor chcípl.
Diagnostika nic moc neukázala podle ní vše ok. Nesvítila ani kontrolka motoru ta známá nemilovaná oranžáda. Až když jsem na to šlápl ještě více už tam byla mrcha ale asi až po dvou dnech se mordování co se vlastně teda děje.
No nic onemocnět má právo každý tak jsem jel do servisu i ty naše plechovky. To je jasný to bude nějaké čidlo nebo kablík …..ha možná kat…… ha možná filtr pev.částic. Ha ale stále diagnostika nic neukázala …haha prdím na to …odjíždím. Nenechám si rozebrat půl auta Po cestě zastavím u STK jdu se optat, zda něco už někdo nepoznal podobného. Technik hned řekne, přijedeš sem a sem a já se ti na to podívám ……tak jo.
No a co myslíte, řekl mi …….to je palivový filtr ….no koukal jsem jak puk. Tak koupě nového to jistila. Diagnostika neznámý kód chyby 1186.
Vyndal starý dal nový a ono je po problému. Stačí tak málo.
Dobrý ne. Ale pozor chci upozornit, že palivo netankuji u levných pump ….. prostě v ČR a tady je palivo vždy něčím šizeno.
Jo a ještě jsem dal hned novej vzduch.filtr
Přidávám foto pal.filtru.
V zátahu otáčky max. do 3000 a konec při volnoběhu vše ok při sešlápnutí spojky motor chcípl.
Diagnostika nic moc neukázala podle ní vše ok. Nesvítila ani kontrolka motoru ta známá nemilovaná oranžáda. Až když jsem na to šlápl ještě více už tam byla mrcha ale asi až po dvou dnech se mordování co se vlastně teda děje.
No nic onemocnět má právo každý tak jsem jel do servisu i ty naše plechovky. To je jasný to bude nějaké čidlo nebo kablík …..ha možná kat…… ha možná filtr pev.částic. Ha ale stále diagnostika nic neukázala …haha prdím na to …odjíždím. Nenechám si rozebrat půl auta Po cestě zastavím u STK jdu se optat, zda něco už někdo nepoznal podobného. Technik hned řekne, přijedeš sem a sem a já se ti na to podívám ……tak jo.
No a co myslíte, řekl mi …….to je palivový filtr ….no koukal jsem jak puk. Tak koupě nového to jistila. Diagnostika neznámý kód chyby 1186.
Vyndal starý dal nový a ono je po problému. Stačí tak málo.
Dobrý ne. Ale pozor chci upozornit, že palivo netankuji u levných pump ….. prostě v ČR a tady je palivo vždy něčím šizeno.
Jo a ještě jsem dal hned novej vzduch.filtr
Přidávám foto pal.filtru.
- Přílohy
-
- IMG_20161016.jpg (235.83 KiB) Zobrazeno 3824 x
Re: 1,6 CRDI 66kW, motor vypne pocas jazdy, error P062D
Nebudete tomu verit ale bol to asi fakt palivovy filter. Po vymene v septembri uz treti mesiac jazdim bez problemov, klop,klop. Len skoda ze som sa nechal zblbnut autorizovanym servisom a hladal som pricinu v RJ. Stalo ma to nemale peniaze ked som dal kontrolovat elektriku a RJ. Ale aj tak je divne ze software od Hyundaiu takto zavadza. Pri buducej kupe od tejto znacky budem ziadat adekvatnu zlavu:-) Inak od nich odidem. A inak po tejto skusenosti uz budem filter menit ovela castejsie bez ohladu co trepu v navode...
Hyundai Getz, 1.1, 47kW, 2004
Hyundai i30CW Style, 1.6 CRDI WGT, 66kW, 10/2010, steel gray
Hyundai i30CW Style, 1.6 CRDI WGT, 66kW, 10/2010, steel gray
Re: 1,6 CRDI 66kW, motor vypne pocas jazdy, error P062D
A můžu se zeptat jak často ho měníš,nebo jsi měnil?
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: 1,6 CRDI 66kW, motor vypne pocas jazdy, error P062D
Menil som cca kazde 2 roky. Rocne najazdim tak 18-20000 km. Predtym ako sa mi to stalo tak bol meneny v 1/2015. Prve priznaky nastali cca v 5-6/2016 teda nevydrzal ani dva roky. Meneny bol v autorizaku, teda dufam ze bol meneny:-). Teraz na jesen mi ho tam daval znamy, kupoval som original. Inak naftu som posledne 2 roky +/- kupoval v Rakusku...tak neviem, tu uz nikto nic negarantuje:-)petzl62 píše:A můžu se zeptat jak často ho měníš,nebo jsi měnil?
Hyundai Getz, 1.1, 47kW, 2004
Hyundai i30CW Style, 1.6 CRDI WGT, 66kW, 10/2010, steel gray
Hyundai i30CW Style, 1.6 CRDI WGT, 66kW, 10/2010, steel gray
Re: 1,6 CRDI 66kW, motor vypne pocas jazdy, error P062D
Nie je 36.000 az 40.000km ako pises moc vela? Ja mam v navode 2 roky alebo 30.000km, kolko km mas v navode ty?
Trajet 2.0 CRDI 2003
Škoda Forman
Lada 1200
Škoda Forman
Lada 1200
Re: 1,6 CRDI 66kW, motor vypne pocas jazdy, error P062D
Můj osobní názor ježe ti jej v "autorizovaném" servisu jen naúčtovali-asi několikrát.Bohužel.
Ona ta výměna není nic extra příjemného,tak si to zjednodušili...
Pokud si jej nijak nepoznačíš,horko těžko jim to dokážeš.A ona je to docela slušná položka.
I z fotky od Macek72 bych usuzovalže je to ještě původní prvovýrobový filtr.To bílé mi nepřijde ani jako parafín,ani jako MEŘO,ale spíš vlákna filtru... I když se můžu mýlit.Já měním filtr každých 30tis. km.
Tankuju Vervu,nebo Eurooil a zatím žádný problém.
Ona ta výměna není nic extra příjemného,tak si to zjednodušili...
Pokud si jej nijak nepoznačíš,horko těžko jim to dokážeš.A ona je to docela slušná položka.
I z fotky od Macek72 bych usuzovalže je to ještě původní prvovýrobový filtr.To bílé mi nepřijde ani jako parafín,ani jako MEŘO,ale spíš vlákna filtru... I když se můžu mýlit.Já měním filtr každých 30tis. km.
Tankuju Vervu,nebo Eurooil a zatím žádný problém.
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.