Cukání (vynechání motoru) při 4500 otáčkách 1,6 mpi 88kw
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
- Richard555
- ******
- Příspěvky: 2737
- Registrován: 03 bře 2010, 18:08
- Bydliště: Praha
Re: Cukání (vynechání motoru) při 4500 otáčkách 1,6 mpi 88kw
Přesně tak, otáčky nemůžou je tak samy od sebe vyletět - tedy pokud nejsi na čistým ledu - přepokládám že na ledu nejsi, tedy musí něco klouzat a protože tam nic jinýho než spojka klouzat nemůže , bude to asi spojka. Tomu napovídá i to že to dělá na 4,5,6 Právě na vyšších rychlostních stupních spojka přenáší největší kroutící moment. Myslím že právě kolem 4000 ot. vrcholí křivka kroutícího momentu u moderních 16V motorů.
Vždy když klouže spojka - nic jiného to být nemůže - se to nejdříve projeví na nejvyšších rychlostních stupních a až po spálení už klouže pořád...... Jednoduše zkus tohle, je to trochu drsný, ale hned budeš vědět na čem jsi. Stoupni si, zařaď třeba 3 , šlápni na brzdu , trochu přidej plyn tak na 2000 ot. a pust spojku (žádný pomalý popouštění) normálně ji pust ! Pokud to s autem škubne a motor chcípne ihned je spojka OK, pokud ale motor s autem neškubne ale plynule klesnou otáčky až po chcípnutí je v háji spojka, dokonce může i motor nechcípnout a po puštění spojky dál běžet ..........
Vždy když klouže spojka - nic jiného to být nemůže - se to nejdříve projeví na nejvyšších rychlostních stupních a až po spálení už klouže pořád...... Jednoduše zkus tohle, je to trochu drsný, ale hned budeš vědět na čem jsi. Stoupni si, zařaď třeba 3 , šlápni na brzdu , trochu přidej plyn tak na 2000 ot. a pust spojku (žádný pomalý popouštění) normálně ji pust ! Pokud to s autem škubne a motor chcípne ihned je spojka OK, pokud ale motor s autem neškubne ale plynule klesnou otáčky až po chcípnutí je v háji spojka, dokonce může i motor nechcípnout a po puštění spojky dál běžet ..........
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
- Reklama
Re: Cukání (vynechání motoru) při 4500 otáčkách 1,6 mpi 88kw
Na prokluzíjící spojku je tu snad i vlákno, kde řeší právě r.v. 2013 nájezd +/- 40.000 km, kdy spojka je v háji. Zkus kouknou tam, ale na 99 % se jedná o spojku.
Hyundai i30 kombi Tricolor Komfort 1,6 MPI 88kW 2016
Bývalá auta:
Renault Megane II 1,9 dCI Grandtour 88kW 2004
Renault Clio I 1.2 40kW 1995
Ford Sierra Combi 2,3 Indenor Diessel 1985
Mitsubishi Galant sedan 2,3 TD 1982
Škoda 100 L 1974
Bývalá auta:
Renault Megane II 1,9 dCI Grandtour 88kW 2004
Renault Clio I 1.2 40kW 1995
Ford Sierra Combi 2,3 Indenor Diessel 1985
Mitsubishi Galant sedan 2,3 TD 1982
Škoda 100 L 1974
Re: Cukání (vynechání motoru) při 4500 otáčkách 1,6 mpi 88kw
Díky moc za rady. Už jsem objednán v servisu.
Hyundai i30 kombi 1,6 MPI, 88kw, trikolor komfort, rv. 2013
Re: Cukání (vynechání motoru) při 4500 otáčkách 1,6 mpi 88kw
Pak dej vědět, jak jsi v sevisu pochodil.ilie27 píše:Díky moc za rady. Už jsem objednán v servisu.
Hyundai i30 kombi Tricolor Komfort 1,6 MPI 88kW 2016
Bývalá auta:
Renault Megane II 1,9 dCI Grandtour 88kW 2004
Renault Clio I 1.2 40kW 1995
Ford Sierra Combi 2,3 Indenor Diessel 1985
Mitsubishi Galant sedan 2,3 TD 1982
Škoda 100 L 1974
Bývalá auta:
Renault Megane II 1,9 dCI Grandtour 88kW 2004
Renault Clio I 1.2 40kW 1995
Ford Sierra Combi 2,3 Indenor Diessel 1985
Mitsubishi Galant sedan 2,3 TD 1982
Škoda 100 L 1974
Re: Cukání (vynechání motoru) při 4500 otáčkách 1,6 mpi 88kw
Tak jsem včera nechal auto v Rely Servis Ostrava. Musím říct, že ze včerejší návštěvy mám docela smíšené pocity. Nejprve se mě přijimací technik snažil přesvědčit, že jsem byl objednán až na 10h a ne na 8h (já přitom při telefonické objednávce na 8h trval). No budiž, chyba se může stát - každopádně čekat jsem nemusel a věnovali se mi hned v 8. Auto dali na zvedák, ale žádny olej nenašli. Když mi to přišli říct, tak už jsem viděl náznaky, že moc nevěří že by té spojce něco mohlo být s výjimkou toho že bych si ji spálil sám. Takže se mám projet s mechanikem jestli se závada projeví. Nechal jsem ho řídit.. hned testoval spojku při rozjezdu a říkal, že je úplně v pořádku - tak jsem mu zopakoval že problémy jsem měl jen při větší akceleraci od 3 rychlostního stupně výš a že spojka zatím prokluzuje jen pokud je auto už zahřáté (po delší trase, při trasách cca 15 km se mi to zatím nepovedo). Naštěstí do OVY to mám 50km, takže se prokluz ukázal v plné své "kráse" i mechanikovi, který vypadal dost překvapen. Poté jsem s přijimacím technikem tedy sepsal zakázku - podmínkou aby na to auto vůbec šáhli však bylo abych jim předložil daňové doklady ze všech prohlídek v neutorizovaných servisech (2. a 3. garanční prohlídku jsem si nechal dělat v AutoPaulus v Kroměříži - po první garančce v autorizovaném servisu Autolaros v Ostravě mě svým přístupem, chováním a cenou totiž dokonale odradili abych tam dál jezdil). Naštěstí jsem to vše měl s sebou včetně faktury za vlastní olej. Vše si to ofotili. Auto tedy musí rozebrat a pak se uvidí co dál. Pak nastal hlavní bod mého zklamání - už při telefonické objednávce jsem si domluvil náhrádní auto - v telefonu: "jo jasně, že by to šlo". Přijimací technik mi však sdělil, že s náhradními auty je docela problém a že tam nic nemají... Když jsem se ohradil, že jsem to měl telefonicky domluvené a že to nemám jak jinak udělat, tak se "nějaké" auto kupodivu docela rychle našlo. To už se mnou řešil jiný technik, který alespoň včera k mé osobě projevil "opravdovou orientaci na zákazníka". Předání náhradního auta trvalo asi 5 minut, kdy komunikace začínala velmi přátelsky: "Dejte mi řidičák", "Pojďte sem"... No zkrátka byli opravdu rádi, že mi to náhradní auto můžou zapůjčit.. Celkově jsem z přístupu v autorizovaných servisech zklamán, do Rely jsem jel s nadějí, že to bude ok - už jsem tam někdy před rokem měnil loupající se volant a bylo to tenkrát bez jediného problému. Je to všechno prostě o lidech. Nyní tedy čekám na telefonát na co přijdou - a jestli mi vůbec uznají záruční opravu, pokud by tam ten olej neprosákl (tedy alespoň na podvozku to zatím není vidět). Nevěřím, že bych si tu spojku mohl odrovnat sám v 45000km, nedělám s autem žádné psí kusy a ani nejsem žádný závodník. V jiných autech ve kterých jsem najel mnohem víc km jsem se spojkou nikdy problém neměl.. Pak sem dám zase info.
Hyundai i30 kombi 1,6 MPI, 88kw, trikolor komfort, rv. 2013
Re: Cukání (vynechání motoru) při 4500 otáčkách 1,6 mpi 88kw
To se divím, že se zapůjčením auta dělají ciráty. Vždyť má akci Hundai nezastavíš, tak pokud jde auto v rámci záruční opravy, která bude trvat více než den, tak zapujčení auta je automatický.
Jsem zvědav, jak dopadneš.
Jsem zvědav, jak dopadneš.
Hyundai i30 kombi Tricolor Komfort 1,6 MPI 88kW 2016
Bývalá auta:
Renault Megane II 1,9 dCI Grandtour 88kW 2004
Renault Clio I 1.2 40kW 1995
Ford Sierra Combi 2,3 Indenor Diessel 1985
Mitsubishi Galant sedan 2,3 TD 1982
Škoda 100 L 1974
Bývalá auta:
Renault Megane II 1,9 dCI Grandtour 88kW 2004
Renault Clio I 1.2 40kW 1995
Ford Sierra Combi 2,3 Indenor Diessel 1985
Mitsubishi Galant sedan 2,3 TD 1982
Škoda 100 L 1974
Re: Cukání (vynechání motoru) při 4500 otáčkách 1,6 mpi 88kw
no ja se teda nedivim, v brne pokorny i balvin vzdy meli problem s nahradnim autem, mame jich malo, neni, nebylo cas se dopredu na tuto situaci pripravit (servis objednan treba 3 tydny dopredu), no vzdy jsem jej nakonec dostal ale ten natlak... paradoxne kia treba permanentni mobilitu nema, ale kdyz me nasrali po prvni uplatnene reklamaci a zacal jsem tam delat humbuk, tak na vsechny ostatni akce u nich jsem mel vzdy nahradniho ceeda zdarma
Re: Cukání (vynechání motoru) při 4500 otáčkách 1,6 mpi 88kw
hele, asi je to o servisu... protože já, když jsem u nás něco řešil, tak mi vždycky vyšli vstříc... když jsem si domluvil nějakou opravu, tak bylo auto nachystané...
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Re: Cukání (vynechání motoru) při 4500 otáčkách 1,6 mpi 88kw
Tak opraveno v rámci záruky - klasický problém s rezavějící hřídelí. Vydaný materiál: šroub 6x, lamela spojky, přítlačný kotouč, bearing-clutch, simmering 3x, shaft-input, pojistka seeger, olej převodový 3l.
Hyundai i30 kombi 1,6 MPI, 88kw, trikolor komfort, rv. 2013
- Richard555
- ******
- Příspěvky: 2737
- Registrován: 03 bře 2010, 18:08
- Bydliště: Praha
Re: Cukání (vynechání motoru) při 4500 otáčkách 1,6 mpi 88kw
No jo, spojka je suchá, olej tam téct nesmí a ta drážkovaná hřídel po který lamela má jezdit zřejmě orezne a rez pak nenechá tu lamelu přitlačit pořádně na sertvačník nechápu proč se všechny tyhle věci ve fabrice montujou "nasucho" vše je vorezlý , volezlý - viděl jsem to na zadní spojce na 4x4 v Santě - to tam vypadalo jakoby to auto bylo utopený v moři , bojím se až budu muset měnit ložiska kol, jestli se mi povede vyndat poloosy z náboje , tam jsou taky podobný drážky a taky montováno "nasucho"
Vše co měním mažu a podruhé už vše rozdělávám s prstem v nose
Vše co měním mažu a podruhé už vše rozdělávám s prstem v nose
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
Re: Cukání (vynechání motoru) při 4500 otáčkách 1,6 mpi 88kw
tvl, jak to ctu, tak ja si sebou na nakou reklamaci vezmu nakeho vazbice, to je hnus takovy pristup...ja mam pocit, ze si ti opravarai mysli, ze jsou naci bozi, arogance sotva clovek otevre dvere.
VW Passat Variant B8 2020 110kW TDI EVO
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
Re: Cukání (vynechání motoru) při 4500 otáčkách 1,6 mpi 88kw
Me servis vždy vse opravil nebo vyměnil... Asi jsem vazba
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Re: Cukání (vynechání motoru) při 4500 otáčkách 1,6 mpi 88kw
Taky jsem nikdy nemel problem.vorlajz píše:Me servis vždy vse opravil nebo vyměnil... Asi jsem vazba
Odeslano z Androidu.
Re: Cukání (vynechání motoru) při 4500 otáčkách 1,6 mpi 88kw
Vorlajz- u tebe to nebude ani tak vazbou,jak zpětnou vazbou atd...
Když čtu,co se poslední dobou děje ve vetšině(neříkám že ve všech) "autorizovaných" servisů,trošku mě z toho je smutnohnusno. Nemáš-li nadstandartní vztah,nejsi-li sečtělý a znalý a nejdeš li si dost tvrdě za svým(jako bych viděl obličej jednoho nejmenovaného Velkého V... -a teď si uvědomuju,že tím jsem urazil ty sečtělé a znalé ),tak jako normální zákazník...nevím co bych si myslel.
Je mi fakt líto těch,co toho ještě o autech a potažmo životě nestačili pobrat tolik,jako my starší a trošku znalejší a oprásklejší. Útěchou Vám buď,že časem se to zlepší,co do znalosti atd.Bojím se,že v těch servisech se to lepšit bohužel nebude.A obchodní politika a vstřícnost k zákazníkovi se horší s počtem narůstajících vozidel dost neurvale,Takže když ptáčka lapají... A pokud je problém a ptáček se dostatečně nenačepýří a sakra nahlas nepíská,má smůlu.Nějak přestávám vidět cestu zpět-bohužel.
Když čtu,co se poslední dobou děje ve vetšině(neříkám že ve všech) "autorizovaných" servisů,trošku mě z toho je smutnohnusno. Nemáš-li nadstandartní vztah,nejsi-li sečtělý a znalý a nejdeš li si dost tvrdě za svým(jako bych viděl obličej jednoho nejmenovaného Velkého V... -a teď si uvědomuju,že tím jsem urazil ty sečtělé a znalé ),tak jako normální zákazník...nevím co bych si myslel.
Je mi fakt líto těch,co toho ještě o autech a potažmo životě nestačili pobrat tolik,jako my starší a trošku znalejší a oprásklejší. Útěchou Vám buď,že časem se to zlepší,co do znalosti atd.Bojím se,že v těch servisech se to lepšit bohužel nebude.A obchodní politika a vstřícnost k zákazníkovi se horší s počtem narůstajících vozidel dost neurvale,Takže když ptáčka lapají... A pokud je problém a ptáček se dostatečně nenačepýří a sakra nahlas nepíská,má smůlu.Nějak přestávám vidět cestu zpět-bohužel.
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
-
- ***
- Příspěvky: 911
- Registrován: 30 kvě 2015, 16:45
Re: Cukání (vynechání motoru) při 4500 otáčkách 1,6 mpi 88kw
v raly servisu jsem mněl dicky problemy z časem obědnané reklamace nebo servisu dicky mi tvrdily že jsme mněl být jindy atd nebo že dotyčný reklamační technik tam není a nic jim nenapsal atd a co se týká nahradního auta to je dicky boj ! nikdy nic nemaji volného ! a když jo tak je to už popujčované ! ani se nedivím když v autech určených pro zakazníky jako nahradní vozidla si vozí prdele zamněstnanci firmy používaji je jako soukromé auta )) buhužel tenhle nešvar má většina servisu
I20 Active T-GDI 88kw 2016
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!