GDI vs. CVVT
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: GDI vs. CVVT
Rozmýšlel jsem se mezi GDI a MPI. Měl jsem strach, že MPI bude slabé, mám Getzíka 1.5 CRDI a s tak lehkým autem ten motor fakt zahýbe.
Vzal jsem MPI a jsem moc rád, motor mě baví.
Jezdím cca 7 l/100
Vzal jsem MPI a jsem moc rád, motor mě baví.
Jezdím cca 7 l/100
Hyundai I30 1.5. dpi kombi Červená Karkulka
Hyundai i30 1.6 MPI kombi Polárka
Hyundai Getz 1.5 CRDI Myška
Hyundai i30 1.6 MPI kombi Polárka
Hyundai Getz 1.5 CRDI Myška
- Reklama
Re: GDI vs. CVVT
Motor má rozvodový řetěz. Teoreticky by měl vydržet po dobu životnosti auta. V praxi si myslím, že ho vyměnit po 300tis. km nebo když by začal být hlučný. Možná existuje nějaký servisní interval výměny řetězu, ale s mým malým nájezdem jsem se o to blíže nezajímalidam.i píše:Páni,viete mi niekto povedať ako je to s rozvodmi u GDI.Dnes som dostal otázku na rozvody.ČI a kedy treba meniť? Nevedel som čo mám odpovedať.Díky za info.
Hyundai i30 kombi Tricolor Komfort 1,6 MPI 88kW 2016
Bývalá auta:
Renault Megane II 1,9 dCI Grandtour 88kW 2004
Renault Clio I 1.2 40kW 1995
Ford Sierra Combi 2,3 Indenor Diessel 1985
Mitsubishi Galant sedan 2,3 TD 1982
Škoda 100 L 1974
Bývalá auta:
Renault Megane II 1,9 dCI Grandtour 88kW 2004
Renault Clio I 1.2 40kW 1995
Ford Sierra Combi 2,3 Indenor Diessel 1985
Mitsubishi Galant sedan 2,3 TD 1982
Škoda 100 L 1974
Re: GDI vs. CVVT
Díky.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: GDI vs. CVVT
Ahoj ,
mám I30 GDI , které teprve zajíždím a protože jsem přesedlal z Fabie I HTP , čekal jsem trhače asfaltu, jenže nezajetý motor asi chce čas, takže jsem byl trochu vykulený, že mám nohu nadoraz a auto nehodlalo více zrychlit, což mě při předjíždění kamionu trochu zamrazilo a nezbývalo než přeřadit , ale teď už se blížím k 2000km a motor se chová podstatně líp.
Další věc je spotřeba, protože s 1,2HTP jsem jezdil cca za 5.5l teď jsem kolem 8l, tak doufám, že to jsou jen porodní bolesti a spotřeba po zajetí trochu poklesne .
Jaké jsou vaše zkušenosti při zajíždění tohoto motoru a spotřeby?
Marek
mám I30 GDI , které teprve zajíždím a protože jsem přesedlal z Fabie I HTP , čekal jsem trhače asfaltu, jenže nezajetý motor asi chce čas, takže jsem byl trochu vykulený, že mám nohu nadoraz a auto nehodlalo více zrychlit, což mě při předjíždění kamionu trochu zamrazilo a nezbývalo než přeřadit , ale teď už se blížím k 2000km a motor se chová podstatně líp.
Další věc je spotřeba, protože s 1,2HTP jsem jezdil cca za 5.5l teď jsem kolem 8l, tak doufám, že to jsou jen porodní bolesti a spotřeba po zajetí trochu poklesne .
Jaké jsou vaše zkušenosti při zajíždění tohoto motoru a spotřeby?
Marek
Hyundai I30 1.6 GDI Feslival (GO Edition) 2016
Škoda Fabia 1.2 HTP 2007-2016
Škoda Fabia 1.2 HTP 2007-2016
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11629
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: GDI vs. CVVT
A očekávání trhače asfaltu se vzalo kde ?
Je to atmosférický motor u kterého si pro výkon "musíš dojít" do druhé poloviny otáčkoměru, když chceš zrychlit tak musíš podřazovat, tady není turbo, které tam v 1.800 otáčkách pošle mega krouťák. Kromě toho je i30 o znatelných pár set kilo těžší než byla Fabia, má mnohem delší převody (ať žije EU), takže to zrychlení nebude nikdy bez podřazování žádný kravál.
Co se týče spotřeby, jsou tu piloti co mají dlouhodobý průměr 7,5 litru (promiň Pavle), já s tím motorem jezdím kolem 6,2-6,5, moje žena se stejným autem jezdí za 6,9-7,2. Spotřeba celkem znatelně poklesne kolem 5.000 km, jednak si motor sedne, jednak si i Tvoje noha zvykne jak moc je potřeba šlápnout, aby to jelo tak jak chceš a zbytečně jsi to nekrmil .
Je to atmosférický motor u kterého si pro výkon "musíš dojít" do druhé poloviny otáčkoměru, když chceš zrychlit tak musíš podřazovat, tady není turbo, které tam v 1.800 otáčkách pošle mega krouťák. Kromě toho je i30 o znatelných pár set kilo těžší než byla Fabia, má mnohem delší převody (ať žije EU), takže to zrychlení nebude nikdy bez podřazování žádný kravál.
Co se týče spotřeby, jsou tu piloti co mají dlouhodobý průměr 7,5 litru (promiň Pavle), já s tím motorem jezdím kolem 6,2-6,5, moje žena se stejným autem jezdí za 6,9-7,2. Spotřeba celkem znatelně poklesne kolem 5.000 km, jednak si motor sedne, jednak si i Tvoje noha zvykne jak moc je potřeba šlápnout, aby to jelo tak jak chceš a zbytečně jsi to nekrmil .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: GDI vs. CVVT
Tak spotřebu počítej spíš 7,5- 8l. Pokud budeš "trhat asfalt" tak počítej 0,5l nahoru. Jak někdo může srovnávat 1,2 HTP s tímto motorem...? Nějak mi hlava nebere tvůj požadavek - jezdit za málo a přitom trhat asfalt.
Re: GDI vs. CVVT
Marko77: Jak bylo už napsáno je to atmosféra. Já když jsem přesedlal z mého předchozího auta, tak jsem byl taky překvapenej. Tam při předjíždění stačilo jen šlápnout na plyn nebo max. podřadit o jeden kvalt. Teď musím někdy i o dva ... Nestěžuji si, jen konstatuji. Ale to oba srovnáme nesrovnatelné. Já s 1,9 turbodieslem, ty s 1,2.
Kolik jsi měl spotřebu s plně naloženou 1,2 ? To jsi musel mít plyn na podlaze ... Pokud chceš trhat asfalt tak to musíš točit od 4.000 ot. a výš a pokud chceš malou spotřebu, tak max. do 2,5tis. ot.
Trhat asfalt a mít nízkou spotřebu ? Ty dvě věci moc nejdou dohromady. Musíš vybírat auto, podle toho co od něj očekáváš.
Kolik jsi měl spotřebu s plně naloženou 1,2 ? To jsi musel mít plyn na podlaze ... Pokud chceš trhat asfalt tak to musíš točit od 4.000 ot. a výš a pokud chceš malou spotřebu, tak max. do 2,5tis. ot.
Trhat asfalt a mít nízkou spotřebu ? Ty dvě věci moc nejdou dohromady. Musíš vybírat auto, podle toho co od něj očekáváš.
Hyundai i30 kombi Tricolor Komfort 1,6 MPI 88kW 2016
Bývalá auta:
Renault Megane II 1,9 dCI Grandtour 88kW 2004
Renault Clio I 1.2 40kW 1995
Ford Sierra Combi 2,3 Indenor Diessel 1985
Mitsubishi Galant sedan 2,3 TD 1982
Škoda 100 L 1974
Bývalá auta:
Renault Megane II 1,9 dCI Grandtour 88kW 2004
Renault Clio I 1.2 40kW 1995
Ford Sierra Combi 2,3 Indenor Diessel 1985
Mitsubishi Galant sedan 2,3 TD 1982
Škoda 100 L 1974
Re: GDI vs. CVVT
Presne tak, jak pise Bony...
Nejde jezdit rychle a za malo... To si odporuje...
Mr.H. ja sice jezim dlouhodobe za 7,5 l... ale je dulezite zminit kde a jak
Nejde jezdit rychle a za malo... To si odporuje...
Mr.H. ja sice jezim dlouhodobe za 7,5 l... ale je dulezite zminit kde a jak
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Re: GDI vs. CVVT
Děkuji za vaše názory, ale co se týče mého prvního příspěvku - myslel jsem to trochu nadneseně s tím "trhačem asfaltu",
většinu času budu jezdit kratší úseky - pro děti, na pinec tj.do 10km a město, tak z tou spotřebou to o moc lepší nebude,
ale jinak s autem velká spokojenost.
většinu času budu jezdit kratší úseky - pro děti, na pinec tj.do 10km a město, tak z tou spotřebou to o moc lepší nebude,
ale jinak s autem velká spokojenost.
Hyundai I30 1.6 GDI Feslival (GO Edition) 2016
Škoda Fabia 1.2 HTP 2007-2016
Škoda Fabia 1.2 HTP 2007-2016
Re: GDI vs. CVVT
S musíš být jenom spokojen. Vždyť i30 je snem každého českého řidiče ... A my všichni co to auto máme, jsme si ten sen mohli splnit ...
Hyundai i30 kombi Tricolor Komfort 1,6 MPI 88kW 2016
Bývalá auta:
Renault Megane II 1,9 dCI Grandtour 88kW 2004
Renault Clio I 1.2 40kW 1995
Ford Sierra Combi 2,3 Indenor Diessel 1985
Mitsubishi Galant sedan 2,3 TD 1982
Škoda 100 L 1974
Bývalá auta:
Renault Megane II 1,9 dCI Grandtour 88kW 2004
Renault Clio I 1.2 40kW 1995
Ford Sierra Combi 2,3 Indenor Diessel 1985
Mitsubishi Galant sedan 2,3 TD 1982
Škoda 100 L 1974
Re: GDI vs. CVVT
Neblázni, na tohle začínám být stejně alergický jako na reklamu Alzy.
Peugeot 308 SW 2024, 1.5 BlueHDi 96 kW
Hyundai i30 kombi 2016, 1.6 CRDi 81 kW
Hyundai i30 kombi 2016, 1.6 CRDi 81 kW
Re: GDI vs. CVVT
Me to prislo vtipny .... a cim otravnejsi reklama, tim uspesnejsi
Tady mas "trhace" ...
https://m.youtube.com/watch?v=nZ6zk_-Sg30
Tady mas "trhace" ...
https://m.youtube.com/watch?v=nZ6zk_-Sg30
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Re: GDI vs. CVVT
Špatná reklama taky reklama ... To, že to by měl být můj splněný sen ber s nadsázkou ... Ale po pravdě, ještě před dvěmi, třemi roky bych vůbec neuvažoval, že si pořídím nějakého zasr.ného "korejce" ... A teď proháním ... Sice nezapůsobila reklama, ale to, že když jsem právě sháněl auto, jsem si mohl za 300tis. Kč koupit úplně nový auto.Neo-Mike píše:Neblázni, na tohle začínám být stejně alergický jako na reklamu Alzy.
Hyundai i30 kombi Tricolor Komfort 1,6 MPI 88kW 2016
Bývalá auta:
Renault Megane II 1,9 dCI Grandtour 88kW 2004
Renault Clio I 1.2 40kW 1995
Ford Sierra Combi 2,3 Indenor Diessel 1985
Mitsubishi Galant sedan 2,3 TD 1982
Škoda 100 L 1974
Bývalá auta:
Renault Megane II 1,9 dCI Grandtour 88kW 2004
Renault Clio I 1.2 40kW 1995
Ford Sierra Combi 2,3 Indenor Diessel 1985
Mitsubishi Galant sedan 2,3 TD 1982
Škoda 100 L 1974
Re: GDI vs. CVVT
JirkaN: Proboha, proč musíš připomínat největší negativum značky v ČR?
Re: GDI vs. CVVT
Jaké negativum ?icu píše:JirkaN: Proboha, proč musíš připomínat největší negativum značky v ČR?
Hyundai i30 kombi Tricolor Komfort 1,6 MPI 88kW 2016
Bývalá auta:
Renault Megane II 1,9 dCI Grandtour 88kW 2004
Renault Clio I 1.2 40kW 1995
Ford Sierra Combi 2,3 Indenor Diessel 1985
Mitsubishi Galant sedan 2,3 TD 1982
Škoda 100 L 1974
Bývalá auta:
Renault Megane II 1,9 dCI Grandtour 88kW 2004
Renault Clio I 1.2 40kW 1995
Ford Sierra Combi 2,3 Indenor Diessel 1985
Mitsubishi Galant sedan 2,3 TD 1982
Škoda 100 L 1974