Mně se na Raptoru nelíbí interiér, pokud pořádný americký truck (tedy podle našich kategorií velký pick-up), tak RAM - ale nevím jaké přesně provedení - Rebel, Longhorn, Laramie....
Nemluvě o tom, že Ford opustil V8 - všechno jsou V6, mnohdy s turbem (myslím u trucků a velkých SUV a sedanů - i nejnovější Ford Expedition představený včera má max. 3,5 V6 turbo). A americká obluda má mít V8, těm zatím "fandí" jak Dodge, tak i celý koncern GM (Escallade, Yukon, Tahoe/Suburban - 6,2 V8).
Cupra Formentor 1,5 TSI (2022-)
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8....
Za mě Ford Mustang Mach 1 1969, Dodge Charger 1969 nebo Pontiac GTO 1968. Jo to bych mohl mít v garáži někdy . Celkově se v USA v té době vyráběly pěkné a zajímavé auta.
Aj v Europe.
Lancia Stratos,Renault Alpin a moja top chuťovka Citroen DS.
Cupra Formentor 1,5 TSI (2022-)
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8....
Nic podstatného, včera jsem byl nucen se poměrně rychle přesunout z Toušně do Říčan a navigace sice krásně zvolila rychlou trasu, ale silnice padesáté třídy měly úděsnou kvalitu povrchu. Takže podvozek si to užil v plné míře. Tlumí statečně, ale přeci jen je ten zadek v HB trochu tvrdší než v kombíku GDH. Holčička nicméně nevznesla žádnou stížnost. A počitadlo ujeté vzdálenosti už překročilo 500 km, spotřeba dle PP 5,9 litru - jsem zvědavý jak moc kecá.
Už aby to mělo 1.000 km a mohlo se začít učení vytáčení. Ten zvuk na 3.000 ot/min pod zátěží je pěkně "naštvanej" .
Teoreticky ne, tenhle motor má mít vrchol krouťáku v 1.500 ot/min., ale křivku jsem zatím nepotkal. A tříválec by měl jít do otáček bez problémů, tak ho chci naučit se točit a zjistit kam má prakticky smysl ho točit a kde je to už nesmyslné trápení. Sice se kolem aut motám zhruba čtvrt století (to zní hrozně), ale zatím jsem benzínová turba proháněl jen ta opravdu s pořádným výkonem (na svou dobu). Tyhle "vysavače" zatím moc osahané nemám.
Asi to nie je úplne presné,ale aké také info to vydá. http://www.hyundai.sk/modely/i20-active
keď zbehneš nižšie a zvolíš motor 1,0T-GDI High power,tak čosi ukáže.
Netušil som ,že predávajú dve verzie.
Cupra Formentor 1,5 TSI (2022-)
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8....