Servis a garančky.

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
p55p
*
Příspěvky: 12
Registrován: 23 zář 2016, 09:05

Re: Servis a garančky.

Příspěvek od p55p »

Mate niekto skusenosti s Karireal? Cital som na fore pre ix20 rozporuplne komentare (niekto je spokojny, iny zas velmi nespokojny).. Pripadne aky servis by ste odporucili v BA/NR pripadne v okoli tychto miest? Dik.
Reklama
 

p55p
*
Příspěvky: 12
Registrován: 23 zář 2016, 09:05

Re: Servis a garančky.

Příspěvek od p55p »

Tak som navstivil Karireal a konstatujem nasledovne. Pristup bol OK akurat nebolo velmi kde parkovat, ale to nie je nijaka zavada.. Bol som na garanceke po 2 rokoch a vymenili mi olej + vsetky filtre (vratane kabinoveho) + brzdova kvapalina + kvapalina v motore.. teda takto je to na fakture.. co ma nepotesilo bola vysledna cena 354eur s DPH..
Uživatelský avatar
idam.i
*******
Příspěvky: 9109
Registrován: 24 dub 2012, 23:25
Bydliště: Bratislava

Re: Servis a garančky.

Příspěvek od idam.i »

Tak to je PECKA :!: #-o
Mimochodom,aký máš motor ?
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Uživatelský avatar
smejky2
*
Příspěvky: 19
Registrován: 09 kvě 2011, 12:27
Bydliště: Kostelec nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Servis a garančky.

Příspěvek od smejky2 »

Ahoj lidi,
mám absolvovat 1. garanční prohlídku s i40 a z AutoKout - Brandýs na Labem mi poslali kalkulaci na cca 8.500 Kč s DPH. Mám motor 1.7 CRDI 104KW a najeto 4600km. Ta cena se mi zdá brutální, zatím jsem neřešil vlastní olej, filtry apod. Samozřejmě v kalkulaci je i geometrie. Nemáte někdo tip na nějaký levnější Hyundai servis poblíž Prahy resp. klidně i +-100km. Díky.
exŠkoda Favorit 136
exHyundai i30CW 1.4 CVVT
exHyundai ix35 1.7CRDi
exPeugeot 107 1.0
exHyundai i40 104KW
Škoda Fabia I combi 1.4MPI
Škoda 120 l rv 1988
Škoda Fabia III 44 KW
Hyundai i30 FB 1.4 T-GDi 103KW
pepe pedro
**
Příspěvky: 426
Registrován: 13 dub 2011, 14:08
Bydliště: Mladá Boleslav

Re: Servis a garančky.

Příspěvek od pepe pedro »

Skus KB CAR Mladá Boleslav.Olej si nosím svůj
Hyundai IX 20 1.6. 1.4 crystal white-Šemík/+Š Felicia,Š Rapid,Š1203,VAZ2105,VAZ2102,Š100
panpetr
**
Příspěvky: 127
Registrován: 14 zář 2014, 18:57

Re: Servis a garančky.

Příspěvek od panpetr »

Zdiby mas kousek od sebe ;)
ix35 2,0 crdi 100Kw 2014 4x4 automat ve stajlu :-) -Prodáno

Grand Santa Fe 147Kw 10/2016 4x4 automat v Executive výbavě a paketem Technology - Prodáno

Santa Fe IV 2023 1,6T-GDI HEV 230 HP 4x4 Luxury
cvrkon
*
Příspěvky: 25
Registrován: 02 kvě 2013, 18:12

Re: Servis a garančky.

Příspěvek od cvrkon »

Zdravim, po dnesni navsteve servisu muzu jednoznacne NEDOPORUCIT HJU Centrum Praha, totalne arogantni chovani vedouciho servisu a k zakaznikovi pristup no proste des, to se mi jeste nestalo. Jel jsem tam po domluve na update Map, pracovnici servisu mi bylo mailem potvrzeno, ze na to mam narok ZDARMA pokud jsem dodrzel garacky - takze u me OK. Prijimaci technik jeste celkom v pohode i kdyz delal blbyho a nevedel co po nem chci, zavolal vedouciho a ten to rezlutne odmitl s tim, ze tato sluzba je zpoplatnena nebo se provadi jen v ramci garancky. Argumentuju s tim, ze mam od kolegyne potvrzeno, ze to udelaji, opet ze ho to nezajima a kolegyne o tom nevi. Ukazji mu tedy web hyundai.cz kde je: Aktualizace proběhne každý rok v autorizovaném servisu Hyundai, typicky v rámci pravidelné servisní nebo kondiční prohlídky. a pozaduji kondicni prohlidku ktera je zdarma a aktualizace se na to vztahuje. Opet ze nezajem a udelaj to jen v ramci garancky jinak at jdu jinam. Ja na to kdo mi uhradi naklady na dopravu 150km a 3hodiny casu z prace - jel jsem zbytecne na zaklade potvrzeni servisu, ze to zdarma udelaji. Vedouci, jako sorry kolegyne to nevedela - nashle....

Jeste ted kdyz to pisu mam rudo pred ocima!
Škoda Kodiaq LK 140kw 2019
Hyundai I40 Premium A/T 2015
Hyundai IX35 2009
Uživatelský avatar
bony
******
Příspěvky: 3409
Registrován: 14 říj 2012, 00:03

Re: Servis a garančky.

Příspěvek od bony »

cvrkon píše:Zdravim, po dnesni navsteve servisu muzu jednoznacne NEDOPORUCIT HJU Centrum Praha, totalne arogantni chovani vedouciho servisu a k zakaznikovi pristup no proste des, to se mi jeste nestalo. Jel jsem tam po domluve na update Map, pracovnici servisu mi bylo mailem potvrzeno, ze na to mam narok ZDARMA pokud jsem dodrzel garacky - takze u me OK. Prijimaci technik jeste celkom v pohode i kdyz delal blbyho a nevedel co po nem chci, zavolal vedouciho a ten to rezlutne odmitl s tim, ze tato sluzba je zpoplatnena nebo se provadi jen v ramci garancky. Argumentuju s tim, ze mam od kolegyne potvrzeno, ze to udelaji, opet ze ho to nezajima a kolegyne o tom nevi. Ukazji mu tedy web hyundai.cz kde je: Aktualizace proběhne každý rok v autorizovaném servisu Hyundai, typicky v rámci pravidelné servisní nebo kondiční prohlídky. a pozaduji kondicni prohlidku ktera je zdarma a aktualizace se na to vztahuje. Opet ze nezajem a udelaj to jen v ramci garancky jinak at jdu jinam. Ja na to kdo mi uhradi naklady na dopravu 150km a 3hodiny casu z prace - jel jsem zbytecne na zaklade potvrzeni servisu, ze to zdarma udelaji. Vedouci, jako sorry kolegyne to nevedela - nashle....

Jeste ted kdyz to pisu mam rudo pred ocima!
Řeš to s centrálou a požaduj sjednání nápravy.
cvrkon
*
Příspěvky: 25
Registrován: 02 kvě 2013, 18:12

Re: Servis a garančky.

Příspěvek od cvrkon »

bony píše:
cvrkon píše:Zdravim, po dnesni navsteve servisu muzu jednoznacne NEDOPORUCIT HJU Centrum Praha, totalne arogantni chovani vedouciho servisu a k zakaznikovi pristup no proste des, to se mi jeste nestalo. Jel jsem tam po domluve na update Map, pracovnici servisu mi bylo mailem potvrzeno, ze na to mam narok ZDARMA pokud jsem dodrzel garacky - takze u me OK. Prijimaci technik jeste celkom v pohode i kdyz delal blbyho a nevedel co po nem chci, zavolal vedouciho a ten to rezlutne odmitl s tim, ze tato sluzba je zpoplatnena nebo se provadi jen v ramci garancky. Argumentuju s tim, ze mam od kolegyne potvrzeno, ze to udelaji, opet ze ho to nezajima a kolegyne o tom nevi. Ukazji mu tedy web hyundai.cz kde je: Aktualizace proběhne každý rok v autorizovaném servisu Hyundai, typicky v rámci pravidelné servisní nebo kondiční prohlídky. a pozaduji kondicni prohlidku ktera je zdarma a aktualizace se na to vztahuje. Opet ze nezajem a udelaj to jen v ramci garancky jinak at jdu jinam. Ja na to kdo mi uhradi naklady na dopravu 150km a 3hodiny casu z prace - jel jsem zbytecne na zaklade potvrzeni servisu, ze to zdarma udelaji. Vedouci, jako sorry kolegyne to nevedela - nashle....

Jeste ted kdyz to pisu mam rudo pred ocima!
Řeš to s centrálou a požaduj sjednání nápravy.
Tak po sniznosti na centrale a vedeni hju centrum praha skoro okamzita odezva, do telefonu se mohli strhat s omluvou a pry muzu prijet kdykoliv bez ohlaseni a rovnou to pry udelaji s tim, ze se urcite dohodneme i na nejakem odskodneni za tu prvni zbytecnou navstevu... Neni nad to kdyz se umi clovek ozvat :D
Škoda Kodiaq LK 140kw 2019
Hyundai I40 Premium A/T 2015
Hyundai IX35 2009
hcp
Příspěvky: 1
Registrován: 10 úno 2017, 16:31

Re: Servis a garančky.

Příspěvek od hcp »

Dobrý den,
omlouvám se za nedorozumění při objednání a návštěvě servisu HCP.
Na základě Vašeho podnětu byla zjištěna chybná formulace na stránkách HMCZ Hyundai MapCare.
Aktualizace mapových podkladů zdarma je prováděna v rámci servisní prohlídky, jedenkrát ročně. Pokud je požadována mimo servisní prohlídku, tak je zpoplatněna. Z těchto důvodů došlo k nedorozumění v komunikaci s personálem HCP
Po dohodě s centrálou Vám byla nabídnuta aktualizace zdarma mimo pravidelný servis vašeho vozu.
Děkuji za pochopení a Váš aktivní přístup.
Hyundai Centrum Praha.
Norway
*
Příspěvky: 52
Registrován: 07 črc 2016, 14:55

Re: Servis a garančky.

Příspěvek od Norway »

hcp píše:Dobrý den,
omlouvám se za nedorozumění při objednání a návštěvě servisu HCP.
Na základě Vašeho podnětu byla zjištěna chybná formulace na stránkách HMCZ Hyundai MapCare.
Aktualizace mapových podkladů zdarma je prováděna v rámci servisní prohlídky, jedenkrát ročně. Pokud je požadována mimo servisní prohlídku, tak je zpoplatněna. Z těchto důvodů došlo k nedorozumění v komunikaci s personálem HCP
Po dohodě s centrálou Vám byla nabídnuta aktualizace zdarma mimo pravidelný servis vašeho vozu.
Děkuji za pochopení a Váš aktivní přístup.
Hyundai Centrum Praha.
tady je kompletní znění na oficiálních stránkách
https://www.hyundai.cz/zaruka-a-sluzby/ ... av-mapcare

Výhody programu MapCare™:

Bezplatné aktualizace 1x ročně po dobu 10 let.
Mapové pokrytí pro většinu evropských států (více než 40 zemí) včetně Ruska a Turecka.
Aktualizace databáze adres, silniční sítě i bodů zájmu (POI).
Aktualizace je vázána na vůz, nikoliv majitele, a je přenosná s dalším prodejem vozu.
Dostupnost:

Nárok na službu vzniká pro nové vozy zakoupené po 1. 1. 2014.
Pro starší vozy s integrovanou navigací Hyundai zakoupené před 1. 1. 2014 je možné využít výhodného programu MapCare Retrofit.
Aktualizace proběhne každý rok v autorizovaném servisu Hyundai, typicky v rámci pravidelné servisní nebo kondiční prohlídky.

Výhody integrovaného navigačního systému s programem MapCare™:
Barevný dotykový displej se zobrazením (2D/3D), náhledy na dálniční křižovatky, a řazení do pruhů (v závislosti na zemi), uživatelské rozhraní v češtině, informace o trvalých rychlostních omezeních, volba trasy (rychlá, krátká, ekonomická), dopravní hlášení TMC včetně objízdných tras, inteligentní zadávání adres. Pokrytí 30 zemí Evropy včetně Ruska a Turecka. Snadný přístup k více než 2 milionům bodů zájmu (POI), podpora iPod®, CD-MP3, CD-A, USB, MP3, WMA a AUX, Bluetooth® handsfree, stažení až 8 telefonních adresářů, zadní parkovací kamera, dálkové ovládání na volantu, hlasové ovládání telefonu (není dostupné v češtině).

Je tam jasně napsané - Aktualizace proběhne každý rok v autorizovaném servisu Hyundai, typicky v rámci pravidelné servisní nebo kondiční prohlídky.

Tak že pokud pán žádal aktualizaci v kondiční prohlídce,tak byl v právu a měl na to bezplatný nárok
Hyundai i40 combi -1.7 CRDi - 7/2016
Uživatelský avatar
bony
******
Příspěvky: 3409
Registrován: 14 říj 2012, 00:03

Re: Servis a garančky.

Příspěvek od bony »

cvrkon píše:
bony píše:
cvrkon píše:Zdravim, po dnesni navsteve servisu muzu jednoznacne NEDOPORUCIT HJU Centrum Praha, totalne arogantni chovani vedouciho servisu a k zakaznikovi pristup no proste des, to se mi jeste nestalo. Jel jsem tam po domluve na update Map, pracovnici servisu mi bylo mailem potvrzeno, ze na to mam narok ZDARMA pokud jsem dodrzel garacky - takze u me OK. Prijimaci technik jeste celkom v pohode i kdyz delal blbyho a nevedel co po nem chci, zavolal vedouciho a ten to rezlutne odmitl s tim, ze tato sluzba je zpoplatnena nebo se provadi jen v ramci garancky. Argumentuju s tim, ze mam od kolegyne potvrzeno, ze to udelaji, opet ze ho to nezajima a kolegyne o tom nevi. Ukazji mu tedy web hyundai.cz kde je: Aktualizace proběhne každý rok v autorizovaném servisu Hyundai, typicky v rámci pravidelné servisní nebo kondiční prohlídky. a pozaduji kondicni prohlidku ktera je zdarma a aktualizace se na to vztahuje. Opet ze nezajem a udelaj to jen v ramci garancky jinak at jdu jinam. Ja na to kdo mi uhradi naklady na dopravu 150km a 3hodiny casu z prace - jel jsem zbytecne na zaklade potvrzeni servisu, ze to zdarma udelaji. Vedouci, jako sorry kolegyne to nevedela - nashle....

Jeste ted kdyz to pisu mam rudo pred ocima!
Řeš to s centrálou a požaduj sjednání nápravy.
Tak po sniznosti na centrale a vedeni hju centrum praha skoro okamzita odezva, do telefonu se mohli strhat s omluvou a pry muzu prijet kdykoliv bez ohlaseni a rovnou to pry udelaji s tim, ze se urcite dohodneme i na nejakem odskodneni za tu prvni zbytecnou navstevu... Neni nad to kdyz se umi clovek ozvat :D
No vidis to, konecne clovek co si nenechal s☆☆☆ na hlavu. Gratuluji. Lide se neumi branit a arogance nekterych prodejcu nezna meze. Takove jednani se na zapade nemuze stat.

Odeslano z Androidu.
Uživatelský avatar
petzl62
*******
Příspěvky: 5129
Registrován: 03 pro 2011, 17:09
Bydliště: Opava

Re: Servis a garančky.

Příspěvek od petzl62 »

Bravo!!! A bony tobě =D> =D>
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
cvrkon
*
Příspěvky: 25
Registrován: 02 kvě 2013, 18:12

Re: Servis a garančky.

Příspěvek od cvrkon »

ve finale jsme se dohodli a jsem rad za vstricny pristup HCP je videt, ze kdyz se chce tak dohoda se vzdy najde a jsem rad, ze je na trhu firma ktera i kdyz pochybi tak uzna chybu a zjedna napravu, timto :D/ za ferove jednani HCP a doufam v dalsi plodnnou spolupraci, timto chvalim HCP za aktivni pristup k zakaznikovi
Škoda Kodiaq LK 140kw 2019
Hyundai I40 Premium A/T 2015
Hyundai IX35 2009
RacerSK
**
Příspěvky: 181
Registrován: 28 led 2017, 20:50
Bydliště: Bratislava

Re: Servis a garančky.

Příspěvek od RacerSK »

Chcel by som doplnit info sem:
Dnes som obehal Celu BA ohladom garanciek a:

Autopolis: mozete si nosit vlastny olej - len u mna dopadla vymena katastrofalne, tam som skoncil..... ](*,)

AUTO POLA spol. s r.o: vlastny olej sa nesmie nosit...... ](*,)

Karireal: mozete si nosit vlastny olej, jedina moznost pre mna v BA....vyskusam. :-k
i40 combi 1,7 manual CRDi PREMIUM 2015

HYUNDAI je uplna katastrofa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Odpovědět

Zpět na „i40 Garanční prohlídky, servis“