Výběr i30 combi 1.6 D-cvvt, GDI nebo Rapid s TSI
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Výběr i30 combi 1.6 D-cvvt, GDI nebo Rapid s TSI
Zdravím, mám dotaz, jsme mladá rodina co nemá peněz na zbyt a rád bych vyměnil své staré auto. Díval jsem se na ceny předváděcích modelu a dá se sehnat kolem 320000,- s výbavou trikolor + paket komfort, rok 2016,nájezd kolem 9000km, 1.6 D-CVVT. Načetl jsem, ale že jsou nějaké problémy s cukáním při studeném motoru, dále vibrace pedálu plynu při otáčkách 2500-3000, zatuháváním posilovače řízení při delší jízdě a cukáním motoru při brždění motorem. Tak jsem docela na vážkách zda to má i GDI motor a nejít spíše po něm, ikdyž zase je to nový motor a kdo ví co po 5 letech bude a zda nebude lepší, levnější na opravy cvvt motor, nevím jsem laik.Jinak roční nájezd by byl do 20000km a rodinný styl jízdy, žádné závodění, doteď jsem měl slabý 47kw diesel motor a stačilo nám to. Taky jsem koukal, že kolem 300 000 se dá pořídit předváděcí rapid, ale jezdíme nahory takže chceme ližiny,což u rapida jde dát pouze nosič u kterého při montáži hrozí odření laku auta,což mě odrazuje, ale zase píšou, že by měl být levnější servis a díly.
- Reklama
Re: Výběr i30 combi 1.6 D-cvvt, GDI nebo Rapid s TSI
Zdravím, pokud si ochoten dát 320 za ojetinu, tak přidej cca dvacet a kup nové, minulý měsíc jsem měl v HCP nabídku za 343 tis. nové + sadu zimních pneu zdarma
Re: Výběr i30 combi 1.6 D-cvvt, GDI nebo Rapid s TSI
Ale co uvedené problémy?
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11635
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Výběr i30 combi 1.6 D-cvvt, GDI nebo Rapid s TSI
Těžko radit - na fóru dostaneš s velkou pravděpodobností radu koupit si právě na Škoda fóru Ti budou radit koupit Rapida.
Za sebe můžu říct, že bych v tomto srovnání jednoznačně volil i30. A to z následujících důvodů:
- vnitřní prostor - i30 je plnohodnotné auto segmentu C, Rapid je primárně postaven na podvozku auta o třídu menšího což se projevuje zejména ve vnitřní šířce prostoru pro posádku. U mladé rodiny, která vozí dítě/děti v sedačkách celkem podstatný faktor,
- variabilita zavazadelníku - kombi na tom prostě vždy bude líp než hatchback nebo liftback
- střešní nosič do lišt místo na kastli, i když na i30 ty lišty nejsou zrovna supr-dupr
- motor - ať už MPi nebo GDi má prostě méně hejblátek než TSI s turbem, předpoklad vyšší provozní spolehlivosti a větší životnosti
- záruka 5 let
- materiály použité v interiéru - na Rapidu je ta snaha tlačit cenu dolů znát až moc. Jestli je plast tvrdý nebo ne je mně osobně jedno, ale ony v tom Rapidu jsou fuj už od pohledu
Nic nemá jen samé plusy, i30 má i oblasti v nichž s Rapidem prohrává:
- pokud je mi známo, tak Škoda předepisuje prohlídky po 30.000 km resp. dvou letech, i30 má sice stejný kilometrový interval, ale jeden rok. Za sebe bych autu neudělal, že bych tak kašlal na údržbu, ale teoreticky ušetříš na prohlídkách. A ano, ceny prohlídek u nejsou zrovna nízké. Já to beru jako formu pojištění, jakousi daň za delší záruku.
- ceny dílů, to je taky fakt.
Nicméně většinou není problém si kdyžtak na prohlídku dodat vlastní materiál a tím na údržbě ušetřit.
Čtením fór člověk nabude dojmu, že všechny auta jsou hrozně poruchový a mizerně vyrobený, což je prostě dáno tím, že na fórech se řeší primárně problémy.... Každý auto má občas nějaký problém, zásadní je, jestli jeho odstranění je za další peníze nebo na záruku. Já preferuji to druhé, proto všichni kolem mě jezdí v .
A jen tak na okraj - GDi není žádný nový motor, je to původní technologie Mitsubishi uvedená do sériové výroby před víc jak 20 lety, kterou dál rozvíjel. Masovější nasazení v Evropě přišlo sice až s i30 druhé generace v roce 2012, ale to neznamená, že ji nevyužíval u větších motorů na domácím trhu. Kromě větších sklonů k úsadám karbonu, což je ale obecný jev motorů s přímým vstřikem, se vyloženě chronický problém neobjevil.
Ad Tebou zmiňované problémy:
- cukání studeného motoru při brzdění motorem - mám kombíků s tímto motorem ve flotile několik s nájezdem i přes 50.000 km - neobjevilo se, ale pokud brzdíš studeným motorem a nedáš si pozor na otáčky, pod otáčkami "sytiče" bude škubat každé auto,
- vibrace pedálu plynu - četl jsem to tu, ale ani na jednom autě jsem se s tím nesetkal,
- zatuhávání řízení se objevovalo zpočátku výroby v roce 2012/2013, od roku 2015 jsem o něm neslyšel.
Za sebe můžu říct, že bych v tomto srovnání jednoznačně volil i30. A to z následujících důvodů:
- vnitřní prostor - i30 je plnohodnotné auto segmentu C, Rapid je primárně postaven na podvozku auta o třídu menšího což se projevuje zejména ve vnitřní šířce prostoru pro posádku. U mladé rodiny, která vozí dítě/děti v sedačkách celkem podstatný faktor,
- variabilita zavazadelníku - kombi na tom prostě vždy bude líp než hatchback nebo liftback
- střešní nosič do lišt místo na kastli, i když na i30 ty lišty nejsou zrovna supr-dupr
- motor - ať už MPi nebo GDi má prostě méně hejblátek než TSI s turbem, předpoklad vyšší provozní spolehlivosti a větší životnosti
- záruka 5 let
- materiály použité v interiéru - na Rapidu je ta snaha tlačit cenu dolů znát až moc. Jestli je plast tvrdý nebo ne je mně osobně jedno, ale ony v tom Rapidu jsou fuj už od pohledu
Nic nemá jen samé plusy, i30 má i oblasti v nichž s Rapidem prohrává:
- pokud je mi známo, tak Škoda předepisuje prohlídky po 30.000 km resp. dvou letech, i30 má sice stejný kilometrový interval, ale jeden rok. Za sebe bych autu neudělal, že bych tak kašlal na údržbu, ale teoreticky ušetříš na prohlídkách. A ano, ceny prohlídek u nejsou zrovna nízké. Já to beru jako formu pojištění, jakousi daň za delší záruku.
- ceny dílů, to je taky fakt.
Nicméně většinou není problém si kdyžtak na prohlídku dodat vlastní materiál a tím na údržbě ušetřit.
Čtením fór člověk nabude dojmu, že všechny auta jsou hrozně poruchový a mizerně vyrobený, což je prostě dáno tím, že na fórech se řeší primárně problémy.... Každý auto má občas nějaký problém, zásadní je, jestli jeho odstranění je za další peníze nebo na záruku. Já preferuji to druhé, proto všichni kolem mě jezdí v .
A jen tak na okraj - GDi není žádný nový motor, je to původní technologie Mitsubishi uvedená do sériové výroby před víc jak 20 lety, kterou dál rozvíjel. Masovější nasazení v Evropě přišlo sice až s i30 druhé generace v roce 2012, ale to neznamená, že ji nevyužíval u větších motorů na domácím trhu. Kromě větších sklonů k úsadám karbonu, což je ale obecný jev motorů s přímým vstřikem, se vyloženě chronický problém neobjevil.
Ad Tebou zmiňované problémy:
- cukání studeného motoru při brzdění motorem - mám kombíků s tímto motorem ve flotile několik s nájezdem i přes 50.000 km - neobjevilo se, ale pokud brzdíš studeným motorem a nedáš si pozor na otáčky, pod otáčkami "sytiče" bude škubat každé auto,
- vibrace pedálu plynu - četl jsem to tu, ale ani na jednom autě jsem se s tím nesetkal,
- zatuhávání řízení se objevovalo zpočátku výroby v roce 2012/2013, od roku 2015 jsem o něm neslyšel.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Výběr i30 combi 1.6 D-cvvt, GDI nebo Rapid s TSI
u i30 2012+ treba pocitat stale s skoro istou nutnostou vymenou spojky (je to tu mnoho krat na fore spominane) - meni sa na zaruku nic sa neplati
inac ja som mal CVVT a nebol ziaden problem teraz mam GDI a tiez je to ok.
ale kebyze vyberam i30 tak uz by som bral s GDI motorom.
Rapid mi pride maly je sice na pohlad celkom pekny ale ... tiez som po nom poskuloval este predtym nez som kupil i30 ale odradilo ma to ze ked som vedla neho zaparkoval s golfom IV (3d) tak bol este kratsi o trosku ... cize som ani na testovaciu jazdu nesiel.
inac ja som mal CVVT a nebol ziaden problem teraz mam GDI a tiez je to ok.
ale kebyze vyberam i30 tak uz by som bral s GDI motorom.
Rapid mi pride maly je sice na pohlad celkom pekny ale ... tiez som po nom poskuloval este predtym nez som kupil i30 ale odradilo ma to ze ked som vedla neho zaparkoval s golfom IV (3d) tak bol este kratsi o trosku ... cize som ani na testovaciu jazdu nesiel.
Hyundai Tucson 2016 - 1,6 GDI 97kW 130k - Moon rock STYLE
Re: Výběr i30 combi 1.6 D-cvvt, GDI nebo Rapid s TSI
Se spojkou? Tak to jako ze se vzdy do 5 let podela a pak nova? Aby pri mem stesti neodedla drn po zaruce,no to je uz nejak moc problemu..... no nevim nevim
Re: Výběr i30 combi 1.6 D-cvvt, GDI nebo Rapid s TSI
S i30cw s 1.6 CVVT (120k) jsem strávil víkend a to auto jsem celkem intenzivně používal - uvnitř čtyři dospělí, v kufru věci vč. spaní - stan, spacáky. Měla najeto cca 3500 km, přidal jsem nějakých 600 km. Auto je to nezáludné (nečekaně nezmění své jízdní vlastnosti podle zatížení), rozumně svižné a celkem úsporné. V práci máme tříletého Rapida s 1.6 TDI (tuším) 77kW, nyní s cca 120 000 km.
Za mě:
- pohodlnější sedačky v i30 (ten Rapid zaostává i za mou 13letou Ideou),
- jistější podvozek v i30,
- pohodlný nástup - úhel otevření dveří, např.
- u i30cw větší kufr (vyndáš zadní plato a bagáž narovnáš až po střechu - Rapid toto nedá, Sportback je zase kratší,
- širší interiér i30
- rapid má lépe řešený palubní počítač
- i30 nemá zrovna dobře odhlučněná přední kola, patrné to ale nebylo u půjčeného kusu s 15" Hankooky, ale až u koupeného auta s 16" Continentaly (firemní TDI nelze brát v potaz, 13letá Idea je hlučnější celkově)
- pro obě auta jsou "životní" zadní parkovací senzory/kamera
1.6 CVVT se používá už od první generace, těch motorů je v provozu miliony po celém světě a problémy se pochopitelně vyskytují, ale jsou doslova "kusové". U 1.2 TSI je třeba velmi pečlivě zjistit, o jakou verzi a subverzi jde - pár let trvalo, než ten motor dali do pořádku, ale aktuální produkce bych řekl, že už je na tom stejně jako ta 1.6 CVVT. Je pružnější v nižších otáčkách, turbo jako další součástka může být zdroj poruch, ale při dodržování pár zásad (typicky, posledních pár minut před vypnutím motoru jej netočit, aby pomalu vychladlo) nevidím důvod, proč by to měl být problém. CVVT bude méně "mlsný" na benzín, TSI je na tom podobně jako GDI, ale opět - není to nic dramatického (jako třeba u nafty a fiaťácké 1.3 JTD/Opel 1.3 CDTi) a lze to řešit aditivy. TSI má papírově nižší spotřebu, ale raději se podívej na spritmonitor.de, jak si která auta vedou. jak popisuješ svůj styl jízdy, tak CVVT nebo GDI ti bude vyhovovat. GDI sice má vyšší výkon, ale to se probudí až ve vyšších otáčkách. A ano, je to atmosféra, takže při potřebě zrychlení je nutné řadit (TSI kroutí dříve, ale zase dříve "vadne", jako všechna turba).
Každopádně - jsou to tvé peníze. Ty si musíš zvážit, jak auto budeš používat, jak ty a tvá rodina se v něm budete cítit, jestli vám vyhovuje interiér a rozmístění ovládacích prvků, jak se do toho auta budete skládat, jak se vám budou dávat děti do sedaček, jestli se mezi ně vejde jeden dospělý alespoň na "nouzovku", jak se vymění přední žárovka, atd. Prostě, jak se vám s tím bude "bydlet" a které auto je pro tebe za dané peníze lepší.
Za mne: koupil jsem nakonec 1.6 GDI s DCT. To auto mi v zásadních věcech vyhovuje a štve v drobnostech (klasicky - podsvícení rádia). Protože jsem chtěl automat s benzínem, tak jsem o Škoda/VW/SEAT vůbec neuvažoval (protože DQ200).
Za mě:
- pohodlnější sedačky v i30 (ten Rapid zaostává i za mou 13letou Ideou),
- jistější podvozek v i30,
- pohodlný nástup - úhel otevření dveří, např.
- u i30cw větší kufr (vyndáš zadní plato a bagáž narovnáš až po střechu - Rapid toto nedá, Sportback je zase kratší,
- širší interiér i30
- rapid má lépe řešený palubní počítač
- i30 nemá zrovna dobře odhlučněná přední kola, patrné to ale nebylo u půjčeného kusu s 15" Hankooky, ale až u koupeného auta s 16" Continentaly (firemní TDI nelze brát v potaz, 13letá Idea je hlučnější celkově)
- pro obě auta jsou "životní" zadní parkovací senzory/kamera
1.6 CVVT se používá už od první generace, těch motorů je v provozu miliony po celém světě a problémy se pochopitelně vyskytují, ale jsou doslova "kusové". U 1.2 TSI je třeba velmi pečlivě zjistit, o jakou verzi a subverzi jde - pár let trvalo, než ten motor dali do pořádku, ale aktuální produkce bych řekl, že už je na tom stejně jako ta 1.6 CVVT. Je pružnější v nižších otáčkách, turbo jako další součástka může být zdroj poruch, ale při dodržování pár zásad (typicky, posledních pár minut před vypnutím motoru jej netočit, aby pomalu vychladlo) nevidím důvod, proč by to měl být problém. CVVT bude méně "mlsný" na benzín, TSI je na tom podobně jako GDI, ale opět - není to nic dramatického (jako třeba u nafty a fiaťácké 1.3 JTD/Opel 1.3 CDTi) a lze to řešit aditivy. TSI má papírově nižší spotřebu, ale raději se podívej na spritmonitor.de, jak si která auta vedou. jak popisuješ svůj styl jízdy, tak CVVT nebo GDI ti bude vyhovovat. GDI sice má vyšší výkon, ale to se probudí až ve vyšších otáčkách. A ano, je to atmosféra, takže při potřebě zrychlení je nutné řadit (TSI kroutí dříve, ale zase dříve "vadne", jako všechna turba).
Každopádně - jsou to tvé peníze. Ty si musíš zvážit, jak auto budeš používat, jak ty a tvá rodina se v něm budete cítit, jestli vám vyhovuje interiér a rozmístění ovládacích prvků, jak se do toho auta budete skládat, jak se vám budou dávat děti do sedaček, jestli se mezi ně vejde jeden dospělý alespoň na "nouzovku", jak se vymění přední žárovka, atd. Prostě, jak se vám s tím bude "bydlet" a které auto je pro tebe za dané peníze lepší.
Za mne: koupil jsem nakonec 1.6 GDI s DCT. To auto mi v zásadních věcech vyhovuje a štve v drobnostech (klasicky - podsvícení rádia). Protože jsem chtěl automat s benzínem, tak jsem o Škoda/VW/SEAT vůbec neuvažoval (protože DQ200).
Re: Výběr i30 combi 1.6 D-cvvt, GDI nebo Rapid s TSI
Díky moc za rady. S tím podsvícením radia jsem také četl, tam to lze nějak regulovat nebo lze pouze vypnout-zapnout podsvícení? A ještě dotaz, kolik stojí roční prohlídka v hyundai?
Re: Výběr i30 combi 1.6 D-cvvt, GDI nebo Rapid s TSI
jo a ještě jaké rozvody má cvvt a jaké gdi, myslím řetěz nebo řemen
Re: Výběr i30 combi 1.6 D-cvvt, GDI nebo Rapid s TSI
Nicom a ty vlastne vieš čo chceš?
Je to presne ako to kolega Mr.H opísal.Na fórach sa väčšinou riešia problémy.Tý čo problém nemajú málo kedy píšu.
Previezol si sa v oboch autách? Bol v nich rozdiel ? Ktoré ti lepšie vyhovovalo?
Podľa toho čo píšeš,by som pohľadal posledné kusy funglovky 1,6D-CVVT.Jazdil som aj s GDI a je v poho,no potrebuje občas prevetrať ,aby sa nezanášal karbónom.Potom slúži bez problémov.Ale hlavne choď a vyskúšaj.Verím,že potom si odpovieš sám.Nakoniec to auto budeš používať ty.
Je to presne ako to kolega Mr.H opísal.Na fórach sa väčšinou riešia problémy.Tý čo problém nemajú málo kedy píšu.
Previezol si sa v oboch autách? Bol v nich rozdiel ? Ktoré ti lepšie vyhovovalo?
Podľa toho čo píšeš,by som pohľadal posledné kusy funglovky 1,6D-CVVT.Jazdil som aj s GDI a je v poho,no potrebuje občas prevetrať ,aby sa nezanášal karbónom.Potom slúži bez problémov.Ale hlavne choď a vyskúšaj.Verím,že potom si odpovieš sám.Nakoniec to auto budeš používať ty.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: Výběr i30 combi 1.6 D-cvvt, GDI nebo Rapid s TSI
A ještě jedno mínus pro Hyundai- dementní narážky a řeči od lidí kteří na něj sice nemají, ale určitě by raději koupily mírně jetou octávii s max 350 000 km. A počítej že ti toto, nebo něco v tomto smyslu někdo řekne na 100% tak do týdne.
Hyundai I30 kombi, 1.6gdi, weekend. Tucson 2022, 1,6 T-gdi, 110kw, 4x4, smart
Honda Jazz, 1,4, 2008- prodaný
Hyundai Getz, 1.3, 2003- prodaný
Honda Jazz, 1,4, 2008- prodaný
Hyundai Getz, 1.3, 2003- prodaný
Re: Výběr i30 combi 1.6 D-cvvt, GDI nebo Rapid s TSI
Je mi jasne,ze se v nich jeste musim projet,chci jen vedet na co se pripadne zamerit kdyz uz v tom pojedu a neni nad zkusenosti tech co auto uz maji ze.Je to me prvni nove nebo skoro nove auto.Co jsem koukal tak czech edition stoji nove 369000,- a ano je těžké vybírat, navíc jsem teď zaregistroval, že přijde nova i30 kombi, otázka jaké dají ceny,když teď dali novou i30 czech edition za 369000,-
Re: Výběr i30 combi 1.6 D-cvvt, GDI nebo Rapid s TSI
Při koupi i servisu auta musíš být drobet držka, jinak tě každý vojebe. Bohužel.
Hyundai I30 kombi, 1.6gdi, weekend. Tucson 2022, 1,6 T-gdi, 110kw, 4x4, smart
Honda Jazz, 1,4, 2008- prodaný
Hyundai Getz, 1.3, 2003- prodaný
Honda Jazz, 1,4, 2008- prodaný
Hyundai Getz, 1.3, 2003- prodaný
Výběr i30 combi 1.6 D-cvvt, GDI nebo Rapid s TSI
Kdyz jsem vybiral nove auto, tak jsem se dival i na Rapid. Jen co jsem dosel do prodejny, prohlednul si to auto a zacal se zamerovat na detaily, tak jsem sel pryc. Na tom aute jde videt, ze se setrilo az moc. Navic u me cena za naftu byla nerealna. U benzinu to muze byt srovnatelne.
Osobne, pokud mas 320 tisic na auto, tak bych do predvadecky nesel. K tomu auto se nikdo setrne nechoval a takove auto by mi do baraku nesmelo. To uz bych pridal na nove. Rozhodne se oplati si obvolat nekolik prodejcu s poptavkou. Me u jednoho prodejce nedali ani korunu dolu, u druheho me dokonce chteli napalit, ze mi vzali nejake veco z vybavy a u dalsiho mi dali hned automaticky 20 tisic dolu. Chce se to ptat a venivat tomu trosku casu.
Co se tyce radia, tak to se lehce ztlumi, kdyz snizujes intenzitu podsvetleni pristroju, ale je to malo porad. Ve meste ti nevadi, ze to sviti. Mimo mesto to vypnu tlacitkem a mam pokoj.
Ohledne te spojky. Resi se to zde docela dost, ale mam pocit, ze to byl snad problem jen urciteho rocniku. U novych rocniku by to snad uz delat nemelo. Precti si o tom vlakno .
Jinak na kazdem aute najdes neco. Ja mam treba kamarada co taky porad rype do Hyundai. Jak je to ceska znacka, ze by to nekoupil atd... On si koupil 10 let starou Octavii, 230 tisic nejeto. Rika, ze to byl splneny sen. Po 3 mesicich mu s tim zacaly problemy. Ted se mu jen smeju . Na takove lidi kaslat. Sice obcas na i30 nadavam, ale nemenil bych .
Osobne, pokud mas 320 tisic na auto, tak bych do predvadecky nesel. K tomu auto se nikdo setrne nechoval a takove auto by mi do baraku nesmelo. To uz bych pridal na nove. Rozhodne se oplati si obvolat nekolik prodejcu s poptavkou. Me u jednoho prodejce nedali ani korunu dolu, u druheho me dokonce chteli napalit, ze mi vzali nejake veco z vybavy a u dalsiho mi dali hned automaticky 20 tisic dolu. Chce se to ptat a venivat tomu trosku casu.
Co se tyce radia, tak to se lehce ztlumi, kdyz snizujes intenzitu podsvetleni pristroju, ale je to malo porad. Ve meste ti nevadi, ze to sviti. Mimo mesto to vypnu tlacitkem a mam pokoj.
Ohledne te spojky. Resi se to zde docela dost, ale mam pocit, ze to byl snad problem jen urciteho rocniku. U novych rocniku by to snad uz delat nemelo. Precti si o tom vlakno .
Jinak na kazdem aute najdes neco. Ja mam treba kamarada co taky porad rype do Hyundai. Jak je to ceska znacka, ze by to nekoupil atd... On si koupil 10 let starou Octavii, 230 tisic nejeto. Rika, ze to byl splneny sen. Po 3 mesicich mu s tim zacaly problemy. Ted se mu jen smeju . Na takove lidi kaslat. Sice obcas na i30 nadavam, ale nemenil bych .
Peugeot 308 SW 2024, 1.5 BlueHDi 96 kW
Hyundai i30 kombi 2016, 1.6 CRDi 81 kW
Hyundai i30 kombi 2016, 1.6 CRDi 81 kW
Re: Výběr i30 combi 1.6 D-cvvt, GDI nebo Rapid s TSI
Ahoj,
mám i30 1.6 cvvt, nechci to zakřiknout, ale jsem maximálně spokojený.
Dělám správce vozového parku, máme Rapidy, Octavie a Partnery.
Určitě není Rapid špatný, ale své mouchy má, cena servisu je podobná s tím, že Rapid je menší.
Volil bych i30.
Hodně štěstí při výběru.
Dobré ceny mají v HCP
mám i30 1.6 cvvt, nechci to zakřiknout, ale jsem maximálně spokojený.
Dělám správce vozového parku, máme Rapidy, Octavie a Partnery.
Určitě není Rapid špatný, ale své mouchy má, cena servisu je podobná s tím, že Rapid je menší.
Volil bych i30.
Hodně štěstí při výběru.
Dobré ceny mají v HCP
Hyundai I30 1.5. dpi kombi Červená Karkulka
Hyundai i30 1.6 MPI kombi Polárka
Hyundai Getz 1.5 CRDI Myška
Hyundai i30 1.6 MPI kombi Polárka
Hyundai Getz 1.5 CRDI Myška