Servisná prehliadka 60.000 km TUCSON
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 4
- Registrován: 19 led 2007, 21:48
- Bydliště: Častolovice
- Kontaktovat uživatele:
Servisná prehliadka 60.000 km TUCSON
Co říkáte částce 25000 za brzdy po 60000 tisících.
- Reklama
Ale jestli Ti menili i hlavni brzdovej valec, tak to tak sileny neni.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- Tommas33
- **
- Příspěvky: 475
- Registrován: 03 pro 2006, 09:51
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Kontaktovat uživatele:
To je teda síla.Já mám najeto 114000 a dával jse první zadní desky a druhý přední a kotouče ještě vydrží min.1 desky. celková cena opravy přední desky 1130.- zadní 980,- práce 0,- svépomocí.To je fakt maso.Škoda,že nejsem automechanik a nedisponuji kapitálem na zřízení neatoriz,servisu.
Accent 1.3 12v 97:Láska se kterou jsem se těžce loučil.Sonata 2.0 16v už taky minulost...nyní Škoda felicia combi 1.9 d provoz na eko naftu 1.30kc km...Citroen xantia 2.0HDi
-
- *
- Příspěvky: 43
- Registrován: 27 srp 2006, 11:14
- Bydliště: Praha západ
Co se na tom dělalo? Jestli to je za 2 přední kotouče, destičky a prohlídku včetně oleje tak to bych jim to nedal a koupil bych si díly z druhovýroby a nechal si to udělat klidně od nějakýho čičmundy, třeba od Franty Vohnoutky z Ouval. Myslím si, že by mě to auto ješte po Hyundai dal víc do kupy! Je na prdek, že má Tucson olej na rok nebo na 15000km, to je dnes málo, 2 roky nebo 30000km by bylo ve všech směrech lepší.
Tucson 2.0 CRDi 83kW Elegance. Klumpr, hnojůvka, nekvalitní Korejský výrobek!
- Tommas33
- **
- Příspěvky: 475
- Registrován: 03 pro 2006, 09:51
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Kontaktovat uživatele:
Oni dobře vědí co dělají třeba Renault,dal intervaly výměn oleje po 20000 a 2.letech a chele co se nestalo začaly jim odcházet motory.martin tuscon píše:Co se na tom dělalo? Jestli to je za 2 přední kotouče, destičky a prohlídku včetně oleje tak to bych jim to nedal a koupil bych si díly z druhovýroby a nechal si to udělat klidně od nějakýho čičmundy, třeba od Franty Vohnoutky z Ouval. Myslím si, že by mě to auto ješte po Hyundai dal víc do kupy! Je na prdek, že má Tucson olej na rok nebo na 15000km, to je dnes málo, 2 roky nebo 30000km by bylo ve všech směrech lepší.
Accent 1.3 12v 97:Láska se kterou jsem se těžce loučil.Sonata 2.0 16v už taky minulost...nyní Škoda felicia combi 1.9 d provoz na eko naftu 1.30kc km...Citroen xantia 2.0HDi
kuwa, to jsou zloději, ale odpovídá to. Origo díly, který můžeš koupit v krámě: předek kotouče 8.000 pár, předek destičky 2.000, zadek kotouče 7.000 pár, zadek destičky 1.500. Pokud vezmu práci 2 hodinky s pauzičkou na kávu a sváču, tak to těch 25t hodí. Nicméně v neorigo ale značce (Ferodo, ATE, ...) bys to poskládal určitě do 15t.
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Já stejně doporučuju, jakmile padne záruka, dávat si tam díly sám. Mám zkušenost s ATE a velmi dobrou, ale doporučuju měnit kotouče i destičky od jedné značky. Nebo jsou dobrý Ferrodo Premium. Kámoš zkoušel Bremba a moc nevydrželi, ale nevím, jakou sérii zkoušel. Přiznám se, že jsem se ještě ani nepídil po tom, co za značku je prvovýroba, resp. kdo to pro Hyundai vyrábí.
Hyundai Tucson 2.0 CRDi, r.v. 2007 Dynamic, Paket Plus, N1