I 40 - automatická převodovka
Moderátor: Moderátoři
I 40 - automatická převodovka
Zdravím,
nevíte někdo jaký olej je do automatické 6-st. převodovky, ev. kolik je na výměnu? Celkový obsah je 7,1 l.
Díky
nevíte někdo jaký olej je do automatické 6-st. převodovky, ev. kolik je na výměnu? Celkový obsah je 7,1 l.
Díky
Renault Thália 1,2 16V
Renault Megane 1,5 Dci
Renault Espace Grand 2,0T Initiale v LPG
Hyundai I40 Combi 2,0 Experiens Style AP v LPG
Renault Megane 1,5 Dci
Renault Espace Grand 2,0T Initiale v LPG
Hyundai I40 Combi 2,0 Experiens Style AP v LPG
- Reklama
- Richard555
- ******
- Příspěvky: 2737
- Registrován: 03 bře 2010, 18:08
- Bydliště: Praha
Re: I 40 - automatická převodovka
Podívej se do mazacích plánů např. Shell, Castrol atd. projeď si příručku k vozu, tam to bude uvedené. Jinak jestli je to nějaký AISIN s měničem tak první výměna nejpozději ve 100000km a pak každých 60000km , pokud máš své auto rád tak každých 60000. Jestli je to dvojspojka tam tam bych měnil dřív.....
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
Re: I 40 - automatická převodovka
Ak je to i40 pred Face s 6st. automatom, tak je to hydromenic.
Daval by som tam presne co tam je , treba sa ist opytat do ci maju olej ktory je vo flasiach , ak nie patral by som podla vyrobcu prevodovky co tam dava on ako prvovyrobu-olej. Zistil by som si ci sa tam da menit aj filter ak nie, a preodovka ma viacej ako 150 000 km tak potom by som vymenu robil iba fakt niekde kde to naozaj vedia!!!!
Daval by som tam presne co tam je , treba sa ist opytat do ci maju olej ktory je vo flasiach , ak nie patral by som podla vyrobcu prevodovky co tam dava on ako prvovyrobu-olej. Zistil by som si ci sa tam da menit aj filter ak nie, a preodovka ma viacej ako 150 000 km tak potom by som vymenu robil iba fakt niekde kde to naozaj vedia!!!!
i40 combi 1,7 manual CRDi PREMIUM 2015
HYUNDAI je uplna katastrofa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HYUNDAI je uplna katastrofa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Re: I 40 - automatická převodovka
Hyundai si převodovky IMHO dělá sám, ale princip je stejný. Měl jsem Bravu s hydroměničem (4st. Aisin, r.v. 1997) a tam mi tvrdili, že olej začne celkem náhle "rosolovatět" a převodovce to pochopitelně dobře nedělá. Je proto vhodné výměnu oleje udělat spíš dřív, něž později.
Re: I 40 - automatická převodovka
Díky za příspěvky,
olej už vím - např. Shell Donax TX nebo Ravenol ATF SP-IV Fluid, nebo original Hyundai ATF SP-IV.
Mám ještě Renaulta Espace s automatem Aisin - 5st.. Po 140000km jsem měnil olej - dávají tam Elf G3(červený), byla to hrůza, černá bota.
Protože se bez speciálních strojů mění olej tak, že se vypustí 1/3 oleje a doplní se novým, měním teď olej s olejem motoru(3,3 l), což mě nezabije a opravdu je to pokaždé cítit. takže doporučuji měnit tak po 80 - 100 tis. km. No a I40 má už 105 tis. tak se starám.
Nevíte tedy náhodou jestli se vypustí všechen olej nebo jenom část a jaká. Protože jsem na autě zhola nic nedělal. Nevíte kde má nalévací otvor a jak je přístupný? Až se do toho dám, tak napíšu, ale když člověk ví dopředu na co se má připravit, je to lepší.
Díky
olej už vím - např. Shell Donax TX nebo Ravenol ATF SP-IV Fluid, nebo original Hyundai ATF SP-IV.
Mám ještě Renaulta Espace s automatem Aisin - 5st.. Po 140000km jsem měnil olej - dávají tam Elf G3(červený), byla to hrůza, černá bota.
Protože se bez speciálních strojů mění olej tak, že se vypustí 1/3 oleje a doplní se novým, měním teď olej s olejem motoru(3,3 l), což mě nezabije a opravdu je to pokaždé cítit. takže doporučuji měnit tak po 80 - 100 tis. km. No a I40 má už 105 tis. tak se starám.
Nevíte tedy náhodou jestli se vypustí všechen olej nebo jenom část a jaká. Protože jsem na autě zhola nic nedělal. Nevíte kde má nalévací otvor a jak je přístupný? Až se do toho dám, tak napíšu, ale když člověk ví dopředu na co se má připravit, je to lepší.
Díky
Renault Thália 1,2 16V
Renault Megane 1,5 Dci
Renault Espace Grand 2,0T Initiale v LPG
Hyundai I40 Combi 2,0 Experiens Style AP v LPG
Renault Megane 1,5 Dci
Renault Espace Grand 2,0T Initiale v LPG
Hyundai I40 Combi 2,0 Experiens Style AP v LPG
Re: I 40 - automatická převodovka
Ahojte
Někdo má prosím vás vyzkoušený tento olej? Je to vhodna volba? Chystám se na proplach tak chci dobrý olej ....
Díky
Někdo má prosím vás vyzkoušený tento olej? Je to vhodna volba? Chystám se na proplach tak chci dobrý olej ....
Díky
- Přílohy
-
- 1D2D3A4D-1BD5-441C-B569-CD300E39D37E.jpeg (163.76 KiB) Zobrazeno 8231 x
Re: I 40 - automatická převodovka
ahoj, psal jsem o tom již mnohokrát .... doživotní náplň je nesmysl u všech, v i 40 mám již třetí náplň ( max po 80 tis km) a VŽDY ORIGINÁL, s výplachem počítej 10 - 11 l ( litr s prací za cca 900 ). a ať to dělá někdo, kdo to umí ( ne, že to už dělal..)
co z toho teč jsi viděl....
o to víc, že filt nevyměníš ( bohuže ), leda převodovku ven
pokud se Ti to zdá moc, zjisti si kolik stojí nová nebo generálkovaná převodovka
na i40 mám 260 tis km
co z toho teč jsi viděl....
o to víc, že filt nevyměníš ( bohuže ), leda převodovku ven
pokud se Ti to zdá moc, zjisti si kolik stojí nová nebo generálkovaná převodovka
na i40 mám 260 tis km
Hyundai new SantaFE III- EX Technology+SKY
Hyundai Tuscon II _ 2.0 CRDI N Line
Hyundai Tuscon II _ 2.0 CRDI N Line
Re: I 40 - automatická převodovka
Děkuji
Originál myslíš jakoze si zajet pro Cca 12 l tohoto oleje do hyundai?
Prosím vysvětlit jak debilovi
Ve Zlíně mám servis kde to udělají specialisti na proplach za Cca 9000kc
Jsem s tím smířeny.
Vůz mám chvilku promiň
Ještě bych rad věděl spotřebu jakou mas? Prosím
Jsem zatím hrozne zklamaný .... 8,5-9 mesto, 6,7-7,5 dalnice.
Dekuji ti
———————
Hundai i40 crdi 100kw aut rv 2014
Originál myslíš jakoze si zajet pro Cca 12 l tohoto oleje do hyundai?
Prosím vysvětlit jak debilovi
Ve Zlíně mám servis kde to udělají specialisti na proplach za Cca 9000kc
Jsem s tím smířeny.
Vůz mám chvilku promiň
Ještě bych rad věděl spotřebu jakou mas? Prosím
Jsem zatím hrozne zklamaný .... 8,5-9 mesto, 6,7-7,5 dalnice.
Dekuji ti
———————
Hundai i40 crdi 100kw aut rv 2014
Re: I 40 - automatická převodovka
Ano, mám na mysli originál Hyu ATF SP-IV ( mám zbytek v garáži, je v modré flašce... a jestli to necháš v "autorizovaném" nebo jinde je Tvé důvěře. Jak jsem říkal, ne že to dělali, že s tím mají opravdové zkušenosti...
Ta Tvá spotřeba je fakt vysoká, dle mých zkušeností to vždy signalizuje problém znám dva.
Nyní se zrovna potýkám s jedním a jsem fakt vytočenej co to jde - nafta a její kvalita - co zde tankujeme za sračky je naprosto v Evropě bezkokurenční. Najedu tak čtyři nádrže za měsíc a hned na prvních 30 km už poznám, že je zle. Nejede, cuká, má tendence dokonce při dojezdu a brždění chcípnout.A spotřeba nahoru. A to jsem naivně leta jezdil pro vervu - letos potřetí a už je budu jmenovat ( Mladá Boleslav D10 směr Pha, Pardubice a nyní Humpolec sjezd z dálnice na Pelhřimov. Co chceme, všichni slušní odsud utekli.
Takže zachovat klid, vyjet tu nádrž, zajet k poslední ( snad ) naději OMW pro MaxxMotion a udělat ozdravnou kůru - plnou + čistič vstřiků,pak další plnou +čistící aditiva a třetí nádrž +čistič DPF ( leta používám a u mne osvědčené MillersOil. Kamarád pořád to reklamoval v servisu a ti vyměňovali, vyměňovali a atd. vše co si vzpomeneš a nic - nafat. V Německu neznají, co je ucpaný a zasraný filtr DPF - u nás, národní sport.
Druhá věc, co mne signalizovala vyšší spotřeba je zpravidla problem na brzdách, zejména pokud o"odborníci" vymění kotouče a desky a píst zarvou nazpátek nasílu, nebo lépe vidí spadlou prachovku a přesto to udělají. Něktré kolo přibrzďuje a opět u kamaráda jsem zažil celkovou popravu - kotouč zvlněný, desky popraskaný a ložisko vyhřátý atd. atd. Zkus to projít, i v tomhle vedru poznáš, který je víc a jestli to v dohledné době dozadu měnil, tak při těch kilometrech bych to skoro viděl....
Jinak na i40 nedám dopustit, v koncernech jsem jezdil leta, tohle prakticky bez jakýchkoliv problémů ( motor, převodovka, nápravy apod. ) žádný nedal - a to jsem měl něco ode všech.
tschuss
Ta Tvá spotřeba je fakt vysoká, dle mých zkušeností to vždy signalizuje problém znám dva.
Nyní se zrovna potýkám s jedním a jsem fakt vytočenej co to jde - nafta a její kvalita - co zde tankujeme za sračky je naprosto v Evropě bezkokurenční. Najedu tak čtyři nádrže za měsíc a hned na prvních 30 km už poznám, že je zle. Nejede, cuká, má tendence dokonce při dojezdu a brždění chcípnout.A spotřeba nahoru. A to jsem naivně leta jezdil pro vervu - letos potřetí a už je budu jmenovat ( Mladá Boleslav D10 směr Pha, Pardubice a nyní Humpolec sjezd z dálnice na Pelhřimov. Co chceme, všichni slušní odsud utekli.
Takže zachovat klid, vyjet tu nádrž, zajet k poslední ( snad ) naději OMW pro MaxxMotion a udělat ozdravnou kůru - plnou + čistič vstřiků,pak další plnou +čistící aditiva a třetí nádrž +čistič DPF ( leta používám a u mne osvědčené MillersOil. Kamarád pořád to reklamoval v servisu a ti vyměňovali, vyměňovali a atd. vše co si vzpomeneš a nic - nafat. V Německu neznají, co je ucpaný a zasraný filtr DPF - u nás, národní sport.
Druhá věc, co mne signalizovala vyšší spotřeba je zpravidla problem na brzdách, zejména pokud o"odborníci" vymění kotouče a desky a píst zarvou nazpátek nasílu, nebo lépe vidí spadlou prachovku a přesto to udělají. Něktré kolo přibrzďuje a opět u kamaráda jsem zažil celkovou popravu - kotouč zvlněný, desky popraskaný a ložisko vyhřátý atd. atd. Zkus to projít, i v tomhle vedru poznáš, který je víc a jestli to v dohledné době dozadu měnil, tak při těch kilometrech bych to skoro viděl....
Jinak na i40 nedám dopustit, v koncernech jsem jezdil leta, tohle prakticky bez jakýchkoliv problémů ( motor, převodovka, nápravy apod. ) žádný nedal - a to jsem měl něco ode všech.
tschuss
Hyundai new SantaFE III- EX Technology+SKY
Hyundai Tuscon II _ 2.0 CRDI N Line
Hyundai Tuscon II _ 2.0 CRDI N Line
Re: I 40 - automatická převodovka
Díky
Snad mas pravdu, injector cleaner už mám za sebou to dělám u všech aut cely život .... zkusím tedy ještě trimer na palivové systémy a to aditivum pro FPČ, brzdy nechám zkontrolovat v Česku protože tady ti dementi ve svedsku to je totální diletanstvi .....
olej do motoru jedes ten Helix 5w-30? Podle předepsaného ?
zatím ahoj
Snad mas pravdu, injector cleaner už mám za sebou to dělám u všech aut cely život .... zkusím tedy ještě trimer na palivové systémy a to aditivum pro FPČ, brzdy nechám zkontrolovat v Česku protože tady ti dementi ve svedsku to je totální diletanstvi .....
olej do motoru jedes ten Helix 5w-30? Podle předepsaného ?
zatím ahoj
Re: I 40 - automatická převodovka
Pánové,
k olejům - olej musí mít specifikaci SP-IV. Je více méně jedno jestli je od toho nebo toho výrobce. Vždy se platí za značku. Někdy nehorázně. Ravenol je optimum cca 200 - 240,-/l. Hyundai klasicky předražené značkové zboží. Ten olej jim vyrábí nějaký výrobce, který při výrobě používá lahve nebo kanystry různých značek.
Jinak jsem pokročil dále, nalévací otvor do převodovky je přístupný po vyndání filtru sání.
k olejům - olej musí mít specifikaci SP-IV. Je více méně jedno jestli je od toho nebo toho výrobce. Vždy se platí za značku. Někdy nehorázně. Ravenol je optimum cca 200 - 240,-/l. Hyundai klasicky předražené značkové zboží. Ten olej jim vyrábí nějaký výrobce, který při výrobě používá lahve nebo kanystry různých značek.
Jinak jsem pokročil dále, nalévací otvor do převodovky je přístupný po vyndání filtru sání.
Renault Thália 1,2 16V
Renault Megane 1,5 Dci
Renault Espace Grand 2,0T Initiale v LPG
Hyundai I40 Combi 2,0 Experiens Style AP v LPG
Renault Megane 1,5 Dci
Renault Espace Grand 2,0T Initiale v LPG
Hyundai I40 Combi 2,0 Experiens Style AP v LPG
Re: I 40 - automatická převodovka
to ivos:
píšeš že "...leta používám a u mne osvědčené MillersOil..." mám ho v plánu koupit při další výměně.
Ale co se týče oleje do převodovky, podle specifikace má být H ATF SP-IV, tak jsem se chtěl zeptat jestli nemáš zkušenosti s tímto olejem, když do motoru leješ tu samou značku: https://www.millersoils.cz/millermatic-atf-iii-ws?c=91
Mělo by to splňovat dané požadavky, aspoň podle toho co tam píšou.
píšeš že "...leta používám a u mne osvědčené MillersOil..." mám ho v plánu koupit při další výměně.
Ale co se týče oleje do převodovky, podle specifikace má být H ATF SP-IV, tak jsem se chtěl zeptat jestli nemáš zkušenosti s tímto olejem, když do motoru leješ tu samou značku: https://www.millersoils.cz/millermatic-atf-iii-ws?c=91
Mělo by to splňovat dané požadavky, aspoň podle toho co tam píšou.
Hyundai i40 CW, Premium, 1,7 CRDi, 100kW, 6A/T
Re: I 40 - automatická převodovka
to beri
převodovka vždy a jen Origo ( viz výše ), ne že bych nevěřil Millersoil v tomto směru, ale u těch převodovek jsem z principu ostražitý.
nyní mám 290 tis.km
převodovka vždy a jen Origo ( viz výše ), ne že bych nevěřil Millersoil v tomto směru, ale u těch převodovek jsem z principu ostražitý.
nyní mám 290 tis.km
Hyundai new SantaFE III- EX Technology+SKY
Hyundai Tuscon II _ 2.0 CRDI N Line
Hyundai Tuscon II _ 2.0 CRDI N Line
Re: I 40 - automatická převodovka
Kolik se ve skutečnosti vypustí starého oleje? Vyteče úplně všechno, takže bude potřeba 7,1 litrů, jde mi o to, kolik toho kupovat. V manuálu píšou o 5ti litrech, takže všechno nevyteče? V tom případě, když koupím 11l, jak uvádíš, tak to bude stačit i na jeden proplach?
Díky.
Díky.
Hyundai i40 CW, Premium, 1,7 CRDi, 100kW, 6A/T
Re: I 40 - automatická převodovka
Pozdravujem všetkých zo Slovenska.
Taktiež idem meniť olej na i40 rv 2014 a mam 96000.km. Mam cenovú ponuku na výmenu za 275€(vymena,preplach, olej 2x8l a diagnostika). Filter asi nevymenia bez demontáže prevodovky.
Bude to mať význam aj bez výmeny filtra.?
Dik za odpoveď.
Taktiež idem meniť olej na i40 rv 2014 a mam 96000.km. Mam cenovú ponuku na výmenu za 275€(vymena,preplach, olej 2x8l a diagnostika). Filter asi nevymenia bez demontáže prevodovky.
Bude to mať význam aj bez výmeny filtra.?
Dik za odpoveď.
Heno