GDI vs. CVVT
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: GDI vs. CVVT
U vseho, kde je v manualu uvedeno "dozivotni" ,"dozivotni napln" , tak se dle výrobce vztahuje pouze na obdobi, které kryje záruka. Takze u 5 let.
Hyundai ELANTRA 1,6 MPI STYLE 97 kw/132hp
- Reklama
Re: GDI vs. CVVT
Alfe, to jsi vyčetl na wikipedii???
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Re: GDI vs. CVVT
K tem motorum. Dnes jsem trosku projel pujcenou i30 CVVT a je zdechlejsi oproti GDI. Zdalo se mi, ze na dalnici take vice toci pri 130km/h. Na 3 to moc neakceleruje, opet GDI mnohem lepsi
VW Passat Variant B8 2020 110kW TDI EVO
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
Re: GDI vs. CVVT
GDI je samozřejmě mnohem lepší než CVVT taky jsme s nim leccos najezdil...
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Re: GDI vs. CVVT
ne, to mne bylo receno technikem v autorizovanem servisevorlajz píše:Alfe, to jsi vyčetl na wikipedii???
Hyundai ELANTRA 1,6 MPI STYLE 97 kw/132hp
Re: GDI vs. CVVT
vidis? a mne bolo povedane technikom a chlapcom z vyvoja {prevodovky}, ze dozivotne sa mysli planovana zivotnost... standardna planovana zivotnost je v sucastnosti 250 000km
prilozim jeden odkaz na clanok s vyvojarom zo skodovky:
a podla toho, ako sa nam nekazili v rodine accenty, tak skor verim tym 250 000km, ako 3 rokom {obe auta mali vtedy este trojrocnu zaruku, predavali sa ako 10r a 9r}.
prilozim jeden odkaz na clanok s vyvojarom zo skodovky:
Kód: Vybrat vše
Pojďme k turbodmychadlům. Škodovka teď rozjíždí masivní akci na podporu prodeje malolitrážního turba 1.2 TSI. Zdánlivě má samé výhody – nízkou spotřebu, výborný zátah... Ale co životnost? Všichni víme, jaké problémy mívaly některé diesely, když se musela po pár desítkách tisíc kilometrů dělat drahá generálka turba...
Je to jednoduché – u nás je to tak, že životnost turba = životnost motoru. Tak, jak testujeme motory na životnost čtvrt milionu kilometrů, turbo vydrží taky tolik. Není to ozubený řemen nebo jiná výměnná součástka. Záleží samozřejmě taky na údržbě, jestli je mu dopřáván kvalitní olej.
Zdroj: http://auto.idnes.cz/moderni-motor-vydrzi-hrave-ctvrt-milionu-km-nevadi-mu-ani-1100-otacek-1fn-/automoto.aspx?c=A100420_111826_automoto_fdv
toyota highlander 2.5 hybrid executive
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
Re: GDI vs. CVVT
Jenže stará dobrá auta neměla fičury typu egr,dpf atd. A hlavně meřo v naftě.K tomu přidej nesmysl typu 30tis. servisní interval lehkoběžné EKO oleje a je to.
U benzínů a turbomotorů,zase jiný problém-benzín,při krátkých trasách prosakuje do oleje a turbo se maže čím?Zředěným olejem s obsahem benzínu-výsledek...Turba v ř.ti po 60tis. km.
Začarovaný kruh s útokem na peněženky zákazníků
K oleji v převodovce-kluci v servisu u nás mi jednoznačně řekli,výměna oleje v převodovce ve 120tis. km.
Pro Alfa-ta nula je tam správně
Ale samozřejmě když jej budeš měnit po 30tis.,nikdo ti nic neřekně-ruka ruku myje a obě pak myjí tvář...
U benzínů a turbomotorů,zase jiný problém-benzín,při krátkých trasách prosakuje do oleje a turbo se maže čím?Zředěným olejem s obsahem benzínu-výsledek...Turba v ř.ti po 60tis. km.
Začarovaný kruh s útokem na peněženky zákazníků
K oleji v převodovce-kluci v servisu u nás mi jednoznačně řekli,výměna oleje v převodovce ve 120tis. km.
Pro Alfa-ta nula je tam správně
Ale samozřejmě když jej budeš měnit po 30tis.,nikdo ti nic neřekně-ruka ruku myje a obě pak myjí tvář...
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: GDI vs. CVVT
ktore su to stare dobre auta?
v 90. rokoch to boli auta z 80. rokov.. na zaciaktu milenia to boli auta zo zaciaktu 90. rokov. teraz su to auta z milenia... stale pocuvam, ako tie dnesne auta nic nevydrzia, ale nepamatam si, ze by niekto v mojom okoli robil GO,vymenu motora na aute... ak neratame zname pruserove motory {napr. htp, tsi...}. kedysi to bola bezna prax, ze 100 00km a uz go motora...
ano, v sucastnosti su v autach kadejake hluposti, co neprospievaju vydrzi motorov, to neberiem, ale myslim si, ze drviva vacsina vydrzi tych 250 000km a nie len po dobu zaruku ako bolo spominane vyssie {pri niektorych znackach 2roky }. jednoducho sa pri ich navrhu pocita so vsetkymi tymi nezmyslami co su okolo nich...
a len taka mala poznamka, pamatam si, ked rodicia kupovali prveho hyundaia v roku 2003. vsetci "odbornici" ich odhovarali, ze to je hlupost, tooolko elektroniky, tne motor nic nevydrzi, ze 100 000km a mozu ho dat do srotu, ze je to len pozlatko po dobu zaruky a potom sa zacne kazit...
noo, auto vydrzalo 10rokov, 160 000km bez investicii, bez poruch a potom sa vymenilo. dnes mi presne ti isti odbornici hovoria, ze dnesne auta nic nevydrzia... ale to pocuvam poslednych 10rokov minimalne a tie auta, co neodporucali kupovat mi uz odporucaju, ze su to tie prave drziaky...
v 90. rokoch to boli auta z 80. rokov.. na zaciaktu milenia to boli auta zo zaciaktu 90. rokov. teraz su to auta z milenia... stale pocuvam, ako tie dnesne auta nic nevydrzia, ale nepamatam si, ze by niekto v mojom okoli robil GO,vymenu motora na aute... ak neratame zname pruserove motory {napr. htp, tsi...}. kedysi to bola bezna prax, ze 100 00km a uz go motora...
ano, v sucastnosti su v autach kadejake hluposti, co neprospievaju vydrzi motorov, to neberiem, ale myslim si, ze drviva vacsina vydrzi tych 250 000km a nie len po dobu zaruku ako bolo spominane vyssie {pri niektorych znackach 2roky }. jednoducho sa pri ich navrhu pocita so vsetkymi tymi nezmyslami co su okolo nich...
a len taka mala poznamka, pamatam si, ked rodicia kupovali prveho hyundaia v roku 2003. vsetci "odbornici" ich odhovarali, ze to je hlupost, tooolko elektroniky, tne motor nic nevydrzi, ze 100 000km a mozu ho dat do srotu, ze je to len pozlatko po dobu zaruky a potom sa zacne kazit...
noo, auto vydrzalo 10rokov, 160 000km bez investicii, bez poruch a potom sa vymenilo. dnes mi presne ti isti odbornici hovoria, ze dnesne auta nic nevydrzia... ale to pocuvam poslednych 10rokov minimalne a tie auta, co neodporucali kupovat mi uz odporucaju, ze su to tie prave drziaky...
toyota highlander 2.5 hybrid executive
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
Re: GDI vs. CVVT
Ja uz v převodovce menil loni na podzim ale at si každý meni kdy chce co chce...je to každého auto
Hyundai ELANTRA 1,6 MPI STYLE 97 kw/132hp
Re: GDI vs. CVVT
Jen te opravim, dozivotni zaruka znamena do konce zivotnosti dane veci! Pokud mas napr dozivitni zaruku na zarovce a ona ti praskne tak jeji zivotnost nastala. Spousta lidi si mysli dozivotni, jako do konce zivota majitele... Tzn. min 2.roky, v pripade Hyundai 5let.Alf6 píše:U vseho, kde je v manualu uvedeno "dozivotni" ,"dozivotni napln" , tak se dle výrobce vztahuje pouze na obdobi, které kryje záruka. Takze u 5 let.
Odeslano
Re: GDI vs. CVVT
JoKo píše:ktore su to stare dobre auta?
v 90. rokoch to boli auta z 80. rokov.. na zaciaktu milenia to boli auta zo zaciaktu 90. rokov. teraz su to auta z milenia... stale pocuvam, ako tie dnesne auta nic nevydrzia, ale nepamatam si, ze by niekto v mojom okoli robil GO,vymenu motora na aute... ak neratame zname pruserove motory {napr. htp, tsi...}. kedysi to bola bezna prax, ze 100 00km a uz go motora...
ano, v sucastnosti su v autach kadejake hluposti, co neprospievaju vydrzi motorov, to neberiem, ale myslim si, ze drviva vacsina vydrzi tych 250 000km a nie len po dobu zaruku ako bolo spominane vyssie {pri niektorych znackach 2roky }. jednoducho sa pri ich navrhu pocita so vsetkymi tymi nezmyslami co su okolo nich...
a len taka mala poznamka, pamatam si, ked rodicia kupovali prveho hyundaia v roku 2003. vsetci "odbornici" ich odhovarali, ze to je hlupost, tooolko elektroniky, tne motor nic nevydrzi, ze 100 000km a mozu ho dat do srotu, ze je to len pozlatko po dobu zaruky a potom sa zacne kazit...
noo, auto vydrzalo 10rokov, 160 000km bez investicii, bez poruch a potom sa vymenilo. dnes mi presne ti isti odbornici hovoria, ze dnesne auta nic nevydrzia... ale to pocuvam poslednych 10rokov minimalne a tie auta, co neodporucali kupovat mi uz odporucaju, ze su to tie prave drziaky...
Vidím to presne takto.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: GDI vs. CVVT
vorlajz píše:GDI je samozřejmě mnohem lepší než CVVT taky jsme s nim leccos najezdil...
S CVVT nemám skúsenosti.No s GDI som si svoje odkrútil v aute kde bolo ešte lepšie odhlučnenie ako v i30 II.Napriek tomu si trúfam tvrdiť ,že D-CVVT ma tichší a hladší chod ako GDI.Silu neviem porovnať,lebo i40 je o dosť ťažšia ako i30.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: GDI vs. CVVT
To Bony: Jde o tzv. předem plánovanou životnost
https://cs.wikipedia.org/wiki/Pl%C3%A1n ... %A1n%C3%AD
https://cs.wikipedia.org/wiki/Pl%C3%A1n ... %A1n%C3%AD
BYLO:Peugeot 309 1.4i (1992), Renault R5 1.3 (1990), VW Passat 1.9TD (1991), Fabia combi 1.4mpi (2001), SMC Jumbo R5 (2014)
JE:VW Passat B7 2.0TDi (2011), CFmoto 510RX (2015), Hyundai I30cw 1.6GDi (2016), Honda Transalp XL650V (2003)
JE:VW Passat B7 2.0TDi (2011), CFmoto 510RX (2015), Hyundai I30cw 1.6GDi (2016), Honda Transalp XL650V (2003)
Re: GDI vs. CVVT
myslel jsi asi MPI, ne? D-CVVT, potažmo C-VVT je zase uplne něco jinéhože D-CVVT ma tichší a hladší chod ako GDI.Silu neviem porovnať,lebo i40 je o dosť ťažšia ako i30.
Hyundai ELANTRA 1,6 MPI STYLE 97 kw/132hp
Re: GDI vs. CVVT
Zase ma chceš domotať?
Myslele som to čo máme v aute. G4FG
Gamma II MPI verzia s duálnym CVVT (kontinuálne variabilné časovanie ventilov )
Myslele som to čo máme v aute. G4FG
Gamma II MPI verzia s duálnym CVVT (kontinuálne variabilné časovanie ventilov )
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...