hyundai i30 - 3. generacia
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: hyundai i30 - 3. generacia
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
- Reklama
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Za priplatek 15" elektrony?? Krasa
VW Passat Variant B8 2020 110kW TDI EVO
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
- Mirus30
- *****
- Příspěvky: 1801
- Registrován: 04 úno 2013, 19:53
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Jde o tu moznost si poridit slusny motor i za jinou cenu nez 500tis, jiste ze na ukor vybavy, prave proto si kazdy muze vybrat dle sveho gusta....
i30N Performance Sport, DCT 2023
Kia Proceed GT 2021
Škoda Scala MC 1.5TSI 2020
Kia Proceed GT 2019
i40 kombi 2,0GDI 2018
i30 kombi FL 2017
i30 kombi FL 2015
i30 1,6GDI 2012
Accent 1,3 2006
Kia Proceed GT 2021
Škoda Scala MC 1.5TSI 2020
Kia Proceed GT 2019
i40 kombi 2,0GDI 2018
i30 kombi FL 2017
i30 kombi FL 2015
i30 1,6GDI 2012
Accent 1,3 2006
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Tak motor je novinka a neni overeny, takze slusny..., ale jinak souhlasim, jestli tam bude naka ta sleva prodejce tak to 1.4 tgdi mozna pujde pod 400tis, coz je uz ok.
VW Passat Variant B8 2020 110kW TDI EVO
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Tak přátelé,mám za sebou 1.den testu i30 1,4TGdi-7°DCT Zatím v krátkosti-pokud bude čas a chuť rozepíšu se časem víc.
Vozidlo v plné náloži se vším všudy na 17" kolech...
No...po prvním dnu vzniká tvrdá závislost,auto naprosto syrové při výjezdu najeto 800km. Teď už 1200
Motor naprosto neuvěřitelný a vozidlo,jeho naladění a řízení mě naprosto dostalo.A pokud si to nezkusíte,těžko budete hodnotit jaké to auto je.
Spotřeba po dnešním "jemném" výjezdu i s využitím pádel pod volantem a chvilkovým sport módem 7,9l/100km.
Jen taková perlička dnes z chvilkové jízdy při zařazeném 7 stupni točí motor ve 130km/hod. 2100ot. Odhlučnění super a fakt zatím těžko hledám negativa.Snad jen ta televize je na můj vkus až moc velká,ale nic na co bych si nezvyknul.Už teď se teším na zítra
Vozidlo v plné náloži se vším všudy na 17" kolech...
No...po prvním dnu vzniká tvrdá závislost,auto naprosto syrové při výjezdu najeto 800km. Teď už 1200
Motor naprosto neuvěřitelný a vozidlo,jeho naladění a řízení mě naprosto dostalo.A pokud si to nezkusíte,těžko budete hodnotit jaké to auto je.
Spotřeba po dnešním "jemném" výjezdu i s využitím pádel pod volantem a chvilkovým sport módem 7,9l/100km.
Jen taková perlička dnes z chvilkové jízdy při zařazeném 7 stupni točí motor ve 130km/hod. 2100ot. Odhlučnění super a fakt zatím těžko hledám negativa.Snad jen ta televize je na můj vkus až moc velká,ale nic na co bych si nezvyknul.Už teď se teším na zítra
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: hyundai i30 - 3. generacia
no, tak to toci o cca. 1000 otacek mene, nez 1,6 GDI
VW Passat Variant B8 2020 110kW TDI EVO
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
- doktorbartollo
- **
- Příspěvky: 219
- Registrován: 20 črc 2012, 16:04
- Bydliště: Bratislava
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Si si isty, ze toci 2100ot? Mne pri 130km/h toci presne 2500ot...petzl62 píše:Tak přátelé,mám za sebou 1.den testu i30 1,4TGdi-7°DCT Zatím v krátkosti-pokud bude čas a chuť rozepíšu se časem víc.
Vozidlo v plné náloži se vším všudy na 17" kolech...
No...po prvním dnu vzniká tvrdá závislost,auto naprosto syrové při výjezdu najeto 800km. Teď už 1200
Motor naprosto neuvěřitelný a vozidlo,jeho naladění a řízení mě naprosto dostalo.A pokud si to nezkusíte,těžko budete hodnotit jaké to auto je.
Spotřeba po dnešním "jemném" výjezdu i s využitím pádel pod volantem a chvilkovým sport módem 7,9l/100km.
Jen taková perlička dnes z chvilkové jízdy při zařazeném 7 stupni točí motor ve 130km/hod. 2100ot. Odhlučnění super a fakt zatím těžko hledám negativa.Snad jen ta televize je na můj vkus až moc velká,ale nic na co bych si nezvyknul.Už teď se teším na zítra
2018-????? Toyota C-HR Hybrid
2017-2018 Hyundai i30 1,4T-GDi 7-DCT biela
2012-2017 Hyundai i30 1.6 MPI 6-automat biela
2008-2012 Ford Focus 1.8 TDCi
2006-2008 Citroen C3 1.4 16V SensoDrive
2002-2006 Nissan Micra 1.0 16V CVT
2017-2018 Hyundai i30 1,4T-GDi 7-DCT biela
2012-2017 Hyundai i30 1.6 MPI 6-automat biela
2008-2012 Ford Focus 1.8 TDCi
2006-2008 Citroen C3 1.4 16V SensoDrive
2002-2006 Nissan Micra 1.0 16V CVT
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20286
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Tušil jsem, že napíšeš něco v tomhle smyslupetzl62 píše: No...po prvním dnu vzniká tvrdá závislost,auto naprosto syrové při výjezdu najeto 800km.
...
Motor naprosto neuvěřitelný a vozidlo,jeho naladění a řízení mě naprosto dostalo.A pokud si to nezkusíte,těžko budete hodnotit jaké to auto je.
...
Už teď se teším na zítra
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: hyundai i30 - 3. generacia
petzle.... co je dnes? (psal jsi, že se těšíš na zítra)
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Si si isty, ze toci 2100ot? Mne pri 130km/h toci presne 2500ot...[/quote]
Ano jistý,byl jsem z toho docela vykulený...bylo to po naprosté rovince a otáčky těsně nad 2tis. Dnes testování s AF a po cestě domů do docela slušného táhlého kopce na 7° 2400-2500ot.
Jinak sumarizuju dojmy-zítra Hašlerku vracím... Pak napíšu víc dojmů.
Vorlajz:
Těšil jsem se na dnešní den za volantem tohoto vozu-ostatně o Velikonocích to poznáš sám a taky jsem se těšil na setkání s Axelem a jeho postřehy,myslím,že sem něco přidá i s fotkou
Ano jistý,byl jsem z toho docela vykulený...bylo to po naprosté rovince a otáčky těsně nad 2tis. Dnes testování s AF a po cestě domů do docela slušného táhlého kopce na 7° 2400-2500ot.
Jinak sumarizuju dojmy-zítra Hašlerku vracím... Pak napíšu víc dojmů.
Vorlajz:
Těšil jsem se na dnešní den za volantem tohoto vozu-ostatně o Velikonocích to poznáš sám a taky jsem se těšil na setkání s Axelem a jeho postřehy,myslím,že sem něco přidá i s fotkou
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Aha... Ok...
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20286
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Dnešní setkání s petzl62 bylo příjemné a inspirativní, jako vždy. Dnes navíc okořeněné projížďkou v nové i30 III V plnce, barvě Stargazing Blue, pod kapotou 1,4 T-GDI a Newtonmetry a kilowatty na přední kola přenášel 7° dvouspojkový automat.
Dovolím si citovat petzl62: nepochopíte, jaké to auto je, dokud ho nevyzkoušíte. Platí to doslova a dopísmene. To auto je tak odlišné a jiné od druhé generace jako druhá generace od první. Zapomeňte na dizajn exteriéru či interiéru, podvozek a řízení je to, oč tu kráčí.
Usedám za volant. Zavírám dveře a sedačka řidiče polstrovaná perforovanou kůží se se mnou přisune do přednastavené polohy. Nastavím si sedačku a volant. První věc, která zaujme po nastartování, je - ticho. Ano, motor je tak dokonale odhlučněný a utlumený, že nejen že na volnoběh není téměř slyšet, ale nejsou cítit ani žádné vibrace. Zařadím D, pomaly se rozjíždím. Rychlost stoupá, převodovka řadí neznatelně a plynule nahoru. Kopanec do zad způsobený případnou turbodírou žádný. Podívám se budík a mám tam 100 ani nevím jak. Myslel jsem, že jedu tak 70 Vnímání rychlosti je díky kvalitnímu tlumení dost omezené a když chce člověk jezdit podle předpisů, musí se skrátka dívat na rychloměr.
Vjíždíme do Šternberka. Bacha na radar za bazénem doprava, ještě kousek a je tu start slavné tratě ecce homo Ze začátku se musí dodržovat 50, jsme pořád v obci a mezi baráky. Ty ale za chvíli končí a může se na to šlápnout Přepnout na SPORT mód. Plynový pedál jde tvrdě do podlahy. Turbo se roztočí, předovka podřadí o tři stupně dolů, otáčky vyletí do 6000. Do asfaltu se zakusují 17" litá kola obuta do Michelin Primacy rozměru 225/45 a auto vystřelí vpřed. První zatáčka, brzda, na výjezdu zase tvrdě na plyn. Skvělé sedačky výborně drží tělo, turbo si cucá vzduch a žene ho dál do motoru, který poctivě vykonává svou práci s neutuchajícím elánem. Podvozek nádherně drží zvolenou stopu, řízení je příjemně tuhé a komunikativní. Kožený volant s relativně malým průměrem výborně padne do dlaní a jelikož má řízení ostrý převod, půl otáčky volantem stačí i na vracečky. Aaaa, Felda Přes kopeček v levotočivé nevidím, takže se chvíli táhneme za ní. Krátká rovinka, široká levotočivá, oproti nic nejede. Opět zabořím plynový pedál do podlahy. Převodovka podřazuje do dvojky a felda zůstává daleko za námi. Nasleduje rovinka s několika mírnými zatáčkami, které se dají projet rovně. Pořád držím plynový pedál. Ač jedeme do kopce, rychlost narůstá a převodovka postupně sází další a další kvalt. Jedeme 130, zařazen 7. rychlostní stupeň, auto pořád zrychluje. Ještě jednou na brzdy, krátká rovinka a ecce homo za námi.
Vyjíždíme na hlavní silnici na Opavu. Beru to kousek po kvalitním asfaltu, přes pár kopečků. Nedá mi, abych si nevyzkoušel, co auto udělá při přejezdu přes horizont. Trochu víc přidám a - téměř nic. Zhoupnutí je jemné, téměř necitelné. I tady je znát, jak velký kus cesty mezigeneračně ušla i30. Směrem k dobrému. Ano, ve dveřích jsou plasty místo textilní výplně. Ano, někomu to může vadit. Na druhou stranu, lépe se to udržuje - to za prvé. A za druhé, je to skrátka vývoj na trhu. Úpřimně, když jsem s autem spokojen po stránce podvozku, motoru, když auto jezdí jak má, textil ve dveřích je to poslední, co by mě trápilo.
Z hlavní silnice odbočujeme na cestu asi 59. třídy. Typická neudržovaná silnička mezi vesnicemi, takže hrubý asfalt, sem tam zaplátaná díra. I tady je podvozek moc příjemný. Je trochu tvrdší než v druhé generaci, ale měkší než v generaci první. Nejedu rychle, motor není slyšet. Stačí sledovat cestu, převodovka odvádí skvělou práci. Bohužel, idylu v interéru ruší pneumatiky. Michelin Primacy jsou příliš hlučné na to, aby si člověk poklidnou jízdu opravdu vychutnal. Letmý pohled na budíky - okamžitá spotřeba 4,2 litru Naturalu 95. Takže s autem lze jezdit i úsporně, ačkoliv to nebude lehké - je těžké nenechat se zlákat a nevyužívat potenciál motoru a podvozku.
Celkově je auto moc příjemné. Podvozek skvělý a nezáludný, řízení příjemné, převodovka skvělá a sedačky geniální. Dokázal bych si představit cestu třeba do Dubrovníku a zpět. Přes Plitvice a po Jadranské magistrále, na dálnici by to bylo pouze plýtvání talentem.
Dovolím si citovat petzl62: nepochopíte, jaké to auto je, dokud ho nevyzkoušíte. Platí to doslova a dopísmene. To auto je tak odlišné a jiné od druhé generace jako druhá generace od první. Zapomeňte na dizajn exteriéru či interiéru, podvozek a řízení je to, oč tu kráčí.
Usedám za volant. Zavírám dveře a sedačka řidiče polstrovaná perforovanou kůží se se mnou přisune do přednastavené polohy. Nastavím si sedačku a volant. První věc, která zaujme po nastartování, je - ticho. Ano, motor je tak dokonale odhlučněný a utlumený, že nejen že na volnoběh není téměř slyšet, ale nejsou cítit ani žádné vibrace. Zařadím D, pomaly se rozjíždím. Rychlost stoupá, převodovka řadí neznatelně a plynule nahoru. Kopanec do zad způsobený případnou turbodírou žádný. Podívám se budík a mám tam 100 ani nevím jak. Myslel jsem, že jedu tak 70 Vnímání rychlosti je díky kvalitnímu tlumení dost omezené a když chce člověk jezdit podle předpisů, musí se skrátka dívat na rychloměr.
Vjíždíme do Šternberka. Bacha na radar za bazénem doprava, ještě kousek a je tu start slavné tratě ecce homo Ze začátku se musí dodržovat 50, jsme pořád v obci a mezi baráky. Ty ale za chvíli končí a může se na to šlápnout Přepnout na SPORT mód. Plynový pedál jde tvrdě do podlahy. Turbo se roztočí, předovka podřadí o tři stupně dolů, otáčky vyletí do 6000. Do asfaltu se zakusují 17" litá kola obuta do Michelin Primacy rozměru 225/45 a auto vystřelí vpřed. První zatáčka, brzda, na výjezdu zase tvrdě na plyn. Skvělé sedačky výborně drží tělo, turbo si cucá vzduch a žene ho dál do motoru, který poctivě vykonává svou práci s neutuchajícím elánem. Podvozek nádherně drží zvolenou stopu, řízení je příjemně tuhé a komunikativní. Kožený volant s relativně malým průměrem výborně padne do dlaní a jelikož má řízení ostrý převod, půl otáčky volantem stačí i na vracečky. Aaaa, Felda Přes kopeček v levotočivé nevidím, takže se chvíli táhneme za ní. Krátká rovinka, široká levotočivá, oproti nic nejede. Opět zabořím plynový pedál do podlahy. Převodovka podřazuje do dvojky a felda zůstává daleko za námi. Nasleduje rovinka s několika mírnými zatáčkami, které se dají projet rovně. Pořád držím plynový pedál. Ač jedeme do kopce, rychlost narůstá a převodovka postupně sází další a další kvalt. Jedeme 130, zařazen 7. rychlostní stupeň, auto pořád zrychluje. Ještě jednou na brzdy, krátká rovinka a ecce homo za námi.
Vyjíždíme na hlavní silnici na Opavu. Beru to kousek po kvalitním asfaltu, přes pár kopečků. Nedá mi, abych si nevyzkoušel, co auto udělá při přejezdu přes horizont. Trochu víc přidám a - téměř nic. Zhoupnutí je jemné, téměř necitelné. I tady je znát, jak velký kus cesty mezigeneračně ušla i30. Směrem k dobrému. Ano, ve dveřích jsou plasty místo textilní výplně. Ano, někomu to může vadit. Na druhou stranu, lépe se to udržuje - to za prvé. A za druhé, je to skrátka vývoj na trhu. Úpřimně, když jsem s autem spokojen po stránce podvozku, motoru, když auto jezdí jak má, textil ve dveřích je to poslední, co by mě trápilo.
Z hlavní silnice odbočujeme na cestu asi 59. třídy. Typická neudržovaná silnička mezi vesnicemi, takže hrubý asfalt, sem tam zaplátaná díra. I tady je podvozek moc příjemný. Je trochu tvrdší než v druhé generaci, ale měkší než v generaci první. Nejedu rychle, motor není slyšet. Stačí sledovat cestu, převodovka odvádí skvělou práci. Bohužel, idylu v interéru ruší pneumatiky. Michelin Primacy jsou příliš hlučné na to, aby si člověk poklidnou jízdu opravdu vychutnal. Letmý pohled na budíky - okamžitá spotřeba 4,2 litru Naturalu 95. Takže s autem lze jezdit i úsporně, ačkoliv to nebude lehké - je těžké nenechat se zlákat a nevyužívat potenciál motoru a podvozku.
Celkově je auto moc příjemné. Podvozek skvělý a nezáludný, řízení příjemné, převodovka skvělá a sedačky geniální. Dokázal bych si představit cestu třeba do Dubrovníku a zpět. Přes Plitvice a po Jadranské magistrále, na dálnici by to bylo pouze plýtvání talentem.
- Přílohy
-
- Tuky a Hašlerka
- DSC_0906.JPG (112.67 KiB) Zobrazeno 750 x
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
-
- **
- Příspěvky: 426
- Registrován: 13 dub 2011, 14:08
- Bydliště: Mladá Boleslav
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Zítra jedu pro nej.Tak jsem strašně zvedavý
Hyundai IX 20 1.6. 1.4 crystal white-Šemík/+Š Felicia,Š Rapid,Š1203,VAZ2105,VAZ2102,Š100
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20286
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Buď zvědavej. Nejde napsat, jak je to auto skvělé.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek