Dnešní ranní jízda 130 km, v rámci předpisů, žádné loudání, spotřeba jen
5,7 l/100 km, 50% okresky, 25% dálnice, 25% město. Je to znatelně živější a tišší motor než 1,6 GDi. Co mi vadí je ta díra v otáčkách pod 1 500, rozjezdy nic moc. Ale učím se. Při citlivé práci s plynem a spojkou se to zlepšuje, jde o cvik. Při kroužení v podzemní garáži občas auto zasahovalo do brzd, to se mi u staršího nestávalo.
90 km/hod při 6. stupni znamená 2 000 ot/min, 130 km/hod 2900 ot/min. V rychlostech kolem 70 km/hod je podle mě mít lepší zařazenou pětku (na šestku se trápí kolem 1 500 ot), což je rozdíl proti 1,6 GDi. Celkově jsem zatím po těch pár kilometrech spokojen, jak s motorem, tak s tím jak jsou stupně převodovky naskládány.
![Dancing :D/](./images/smilies/eusa_dance.gif)