t0x!n píše:Pockej mel jsem za to ze GDI si chces nechat po dobu jeho "zivotnosti" nebo se pletu? Uz planujes neco jinyho?
Ses jak ja ja uz nekolikratej tyden koukam po Leonu ST (porad premyslim, ze bych Cednika poslal do sveta), akorat me odrazujou 2 veci, strasak motoru koncernu (zrani oleje popr. ty jejich slavny rozvody) a vybava vs. cena bohuzel neni tak dobra jak u nasich korejcu, pro me priorita kamera a vyhrivany volant, coz volant ani leon nema v nabidce, zas ted mam garaz, takze by me to tak nestvalo...
Ten nevyhrev volantu je jedna z veci s kterou jsem se proste smiril...
Ja doufam, ze 1.8TSI uz je tak odzkouoseny motor, ze me zadne problemy nepotkaji ....
Seat Leon ST FR 1.8TSI 132kW 7.7l/100km
Hyundai i30 kombi MY14 White Creamy 1.6 CRDi 81kW - Prodáno Škoda Octavia2 1.6MPi 75kW - prodáno Škoda Fabia 1.2HTP 40kW - prodáno
No smirit se da, ale je to paradox, nadava se na Korejce jaky jsou to sracky a Seat ani v jakekoli vybave, priplatku neumi dnes tuto dle meho docela zakladni a plne logickou vec, nechapu, jako by omotani toho dratu byla kosmicka technologie...
Kazdopadne karbosu se nezbavis, je to foukacka jako GDI o to hur jeste to turbo, muzes aditivovat jak chces, ale diky tomu primymu vstriku a rekuperace spalin se to proste zasere, otazka kdy...
Videl jsem foto udajne normalne jezdiciho motoru v beznym spektru otacek a ve 100t. se uz cistilo, sice to neni zasah za desetitisice, ale proste je to potreba mechanicky nechat odstranit. Asi by se usazoval malo jezdit minimalne kazdou trasu 30km+ a po tom zahrati to hned tocit do maxima, ale kdo tak bude jezdit... Sam jezdim ve vetsine pripadu trasu 10-15km do prace a zpet... Co jsem se docetl a pomaha tomu udajne zabranovat a delam tak, ze pri techto kratkych jizdach je lepsi vymena oleje, takze tam co 6m. menim olej, jednou olej. servis pri garancce, podruhe v pulce terminu garancky ja, s filtrem se vejdu do 900 Kc a to mi za ten klid stoji, olej tim padem u me jezdi 6m. a cca 8tkm. Pri delsi ceste po plnym zahrati to taky tocivam co to jde, ale myslim si, ze kdyz to takto protahnu jednou mesicne, tak to zas takovej super ucinek mit nebude...
Kia Ceed 2015 1.6 GDI TOP - bílá WD i30 II 1.4 CVVT 73kW - "původní" Komfort - prodáno
ano to souhlasim, jenze tady zase hraje roli koncernova politika, Seat proste vse dostane jako posledni, treba jako kontrolu mrtveho uhlu, coz by podle me melo byt jako povina vybava...
Mno na kazdem motoru se neco najde ono ... neudelame s tim nikdo nic ...
Seat Leon ST FR 1.8TSI 132kW 7.7l/100km
Hyundai i30 kombi MY14 White Creamy 1.6 CRDi 81kW - Prodáno Škoda Octavia2 1.6MPi 75kW - prodáno Škoda Fabia 1.2HTP 40kW - prodáno
no jo ale ten volant nema ani golf v zadne z vybav, to je jeste smutnejsi ja jsem zas proti temhle hovadinam mrvy uhly, automaticky brzdeni, razeni do pruhu fuj fuj, jediny co bych opravdu argumentoval jako dobry a prijde mi prinosny je adaptivni tempomat co ma napr. i nova i30 to bych v aute bral
Kia Ceed 2015 1.6 GDI TOP - bílá WD i30 II 1.4 CVVT 73kW - "původní" Komfort - prodáno
je to foukacka jako GDI o to hur jeste to turbo, muzes aditivovat jak chces, ale diky tomu primymu vstriku a rekuperace spalin se to proste zasere, otazka kdy...
Kdyztak me opravte, ale u 1,8Tsi se spaliny privadi do motoru zpet prez sání. Cili nemá funkci D-CVVT( casovani sacich a výfukových ventilu), která sání uchovává ciste, protože spaliny si nacucne prez vyfukove ventily.
Podle mého, u GDI aditiva saci ventily od karbonu neuchrani, protože palivo je u přímého vstrikovani vstrikovano primo do valcu, narozdil od nepřímého vstrikovani -MPI, kde to cenu má.