Rozlouceni s forem
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Rozlouceni s forem
Nafta byla pro me jedna volba. Benzin nedělají 4x4.
Škoda Octavia III 1.2 TSI DSG Elegance (5/2014)
Renault Kadjar 1.6. dCi 4x4 Intens (6/2015)
Bylo:
Hyundai i30 1.6 CVVT (6/2014), Superb II Combi Elegance 2.0 TDI CR 125kW 4x4 (12/2010) Octavia Combi Elegance 1.9 TDI 4x4 (11/2009)
Renault Kadjar 1.6. dCi 4x4 Intens (6/2015)
Bylo:
Hyundai i30 1.6 CVVT (6/2014), Superb II Combi Elegance 2.0 TDI CR 125kW 4x4 (12/2010) Octavia Combi Elegance 1.9 TDI 4x4 (11/2009)
- Reklama
Re: Rozlouceni s forem
Hezké auto. Střídáš auta fest.
Hyundai I30 kombi, 1.6gdi, weekend. Tucson 2022, 1,6 T-gdi, 110kw, 4x4, smart
Honda Jazz, 1,4, 2008- prodaný
Hyundai Getz, 1.3, 2003- prodaný
Honda Jazz, 1,4, 2008- prodaný
Hyundai Getz, 1.3, 2003- prodaný
Re: Rozlouceni s forem
To je jednoduche - vetsina tech aut byla sluzebnich (dlouho jsme meli doma 2 sluzebni auta). Ted je sluzebni pouze Octavia. Pred dvouma rokama doslo ke zmene prace (tak jsme vratili Superb), nova mela spoustu vyhod, ale ne auto, tak jsme koupili Hyundai. Po dvou zimach bez 4x4 (kdyz se objednavala Octavia, tak jsem jeste o zmene prace nevedel a mel jsem Superb 4x4, tak jsem pro pohodli manzelce objednal automat s nabusenou vybavou misto 4x4) se ukazalo, ze mi pohodli 4x4 chybi, tak jsme Hyundai vymenili.
Škoda Octavia III 1.2 TSI DSG Elegance (5/2014)
Renault Kadjar 1.6. dCi 4x4 Intens (6/2015)
Bylo:
Hyundai i30 1.6 CVVT (6/2014), Superb II Combi Elegance 2.0 TDI CR 125kW 4x4 (12/2010) Octavia Combi Elegance 1.9 TDI 4x4 (11/2009)
Renault Kadjar 1.6. dCi 4x4 Intens (6/2015)
Bylo:
Hyundai i30 1.6 CVVT (6/2014), Superb II Combi Elegance 2.0 TDI CR 125kW 4x4 (12/2010) Octavia Combi Elegance 1.9 TDI 4x4 (11/2009)
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Rozlouceni s forem
idam.i píše:Axel.Foley ,daj potom info ako si bol spokojný.Ozaj aký motor máš na vyskúšanie?
U vás v Čechách pozerám nie je problém požičať si auto na weekend.Bohužial u nás vec vcelku nevídaná.
Takže Qashqai. Auto japonské značky vyráběné v britském Sunderlandu. Měl jsem verzi 4x2 s oficiálním názvem 115 DIG-T, výbava Acenta (druhá ze čtyř), zahrnující:
- 17" litá kola v rozměru 215/60
- elektricky sklopná a vyhřívaná boční zrcátka s blinkry
- led denní svícení
- led koncová a brzdová světla
- automatická dvouzónová klimatizace
- výškově stavitelné sedadlo řidiče a spolujezdce, obě s bederní opěrkou
- loketní opěrka vpředu i vzadu (vpředu ukrývá 12V zásuvku a konektor USB, úložný prostor je rozdělen na dvě části - velký objemný a malou přihrádku třeba na mobil)
- elektromechanická ruční brzda
- světelný a dešťový senzor
- mlhovky vpředu a vzadu
- ambient osvětlení kolem šaltpáky v oranžové barvě (stejnou barvou jsou podsvíceny i ovladače rádia a klimatizace)
- tempomat + omezovač rychlosti
- dvojitá podlaha v zavazadlovém prostoru
- start-stop
Takže oč vlastně šlo... 115 DIG-T znamená 115 koňských sil (85 kW), které produkuje benzínový motor o objemu 1198 cm3 dopovaný turbem. Je nádherně odhlučněný a téměř o něm nevíte. Alespoň na volnoběh Za jízdy je také téměř neslyšný, ozve se až když ho budete točit. Ač papírových 190 Nm zní slibně, v praxi to už taková sláva není. Na dálnici při tempomatových 130 km/hod. na 6tku jede (trasy Olomouc - exit 330, Olomouc - Mohelnice) hezky jede, bohužel cestou z Opavy v kopcích kolem Moravského Berouna ale motoru už začínal docházet dech a bylo nutné držet ho v otáčkách a řadit na nižší převodové stupně. I tady platí, že motor s malým objemem a turbem si při vyšší zátěži hezky cucne, spotřeba se hýbala kolem 10 l N95. Až cestou ze Šternberka do Olmiku spadla k 6.5 l. To, čeho jsem se bál, mě ale stejně neminulo: zastavil jsem v kopci v křižovatce a než se roztočilo turbo, rozpohybovat 1400 kg hmoty dalo atmosférickému motůrku dost práce. Na ježdění v prostředí, jako je kolem Olomouce, t. j. po rovinách a do města, motor stačí. Jestliže ale potřebujete rychlejší přesuny nebo se pohybujete v kopcovitém terénu, tenhle motor rozhodně ne. Celkově je totiž hmotnost vozu a malý motor znát. Málem jsem zapomněl, motor a převodovka jsou od Renaultu. Trochu odbočím - brzy pochopíte proč - mám zkušenost s Renaulty Kangoo 1.5 dCi. Když jste zařadily, šaltpáka po přidání plynu cukla. Tady se chová úplně stejně. Není to nic hrozného, je to spíš o zvyku. Jinak, šaltpáka je dosti dlouhá.
Podvozek je naladěn jako u osobního auta. Rozměrově to vlastně je osobní auto, akorát trošku zvednuté. V porovnání s Tucsonem se trochu míň naklání, i když může to být způsobeno pneumatikami a nižší hmotností vozu. Vzadu je jen vlečená náprava. V zákrutě, kterou normálně jezdím se svojí i30 asi 80 jsem s QQ zjistil, že jsou tam nerovnosti a zadek má tendenci uskočit. Nepříjemné zjištění, naštěstí to QQ ustál. Občas jsem měl pocit, že QQ najde nerovnosti i tam, kde nejsou. Zvlášť při přejezdu některých spár na asfaltu a dilatačních spár se od zadních kol ozvalo tupé bouchnutí a následovalo malé zhoupnutí. Nic hrozného, jen něco, na co nejsem zvyklý. Jinak u podvozku moc zábavy nehledejte. A řízení je prostě - řízení. Zatočíte volantem a jedete tam. Zatočíte na druhou stranu a taky jedete. Zpětná vazba od předních kol veškerá žádná, podvozek tlumí. Neurazí, ale ani nepotěší. Výhodou je o něco vyšší posez v porovnání s osobním autem. Autu chybí parkovací senzory vpředu i vzadu, vzhledem k "nepřehlednosti" auta opravdu chybí, protože člověk neví, co je za ním nebo před ním.
Interiér je hezky zpracovaný, použité materiály jsou kvalitní a příjemné na dotek. Sedačka řidiče na první usednutí úžasně pohodlná, při delší trase se mi zdála až příliš měkká a uvítal bych, kdyby byla o něco tvrdší. Velké plus je bederní opěrka, i když její ovládání je na ne právě nejlepším místě (zhruba uprostřed opěradla na pravé straně, takže při nastavování ohýbáte pravou ruku do nepříjemného úhlu). Vpředu je místa dost. Bohužel, vzadu v podélném směru není místa na rozdávání a třeba holka, která měří 165 čísel, měla problém kam si dát nohy. Navíc pod přední sedačku nestrčí nárty, takže se jí tam, dle jejích vlastních slov, nesedělo dvakrát příjemně. Co mě rovněž nepříjemně překvapilo je chybějící schránka na brýle, jak je tomu u , koncernu i jinde. Po otevření schránky před spolujezdcem se sice objeví cosi, co se jako schránka na brýle tváří, ale jestli jste za volantem a potřebujete vyměnit brýle za sluneční, 2x praktické to není. Vlastně není to vůbec praktické, protože musíte zastavit Navíc bych měl obavu, že brýle vypadnou a poškrábou se, páč to "cosi" je velké a odložili by jste si do toho i brýle na plavání.
Palubní počítač je barevný, prý 5". Tady by se mohli soudruzi od učit, je krásně čitelný a celkově dobře zpracovaný. Jak podotkl jeden známý, "je čtivý" Bohužel, okamžitou spotřebu taky ukazuje čárka běhající jako splašený kůň zleva doprava a zpět
Rádio hraje nádherně čistě, přehrávané mp3 z fleshky také. Nepříjemně mě překvapilo, že rádio nepracuje se složkami, takže když chcete píseň třeba od interpreta, jehož jméno začíná na T, je v páté složce a před ním spousta dalších interpretů, nemáte jinou volbu, než točením knoflíku se k ní dopracovat od skladby č. 1 ve složce č. 1 Celkem nepochopitelné řešení, se složkami pracuje i rádio v mé i30 Rovněž citlivost tuneru rádia nebyla právě nejlepší, ozýval se celkem často šum.
Co je příjemně vyřešeno je opožděné zhasínání světel. Funguje totiž tak, že jestli jste na cestě, světla zhasnou a potřebujete ještě posvítit na cestu, stačí zmáčknout tlačítko zamykání na klíči a světla se znovu rozsvítí. Světelný senzor je nádherně citlivý a rychlé, dešťový senzor také. Ad klíč - má jen dvě tlačítka (zamknutí, odemčení), samostatně otevřít kufr nelze.
Celkově jsem s autem najel 538 km po okreskách, městě i dálnici s průměrnou spotřebou 6.63 l / 100 km. Nejlepší spotřebu jsem měl 5.5, to jsem se ale vysloveně coural. Auto je líbivé, ale... nedokážu si v něm představit cestu na dovolenou a to je největší problém. Je to prostě AUTO. Nic víc, nic míň. Odveze vás z bodu A do bodu B, ale tím to začíná i končí. Když jsem QQ vrátil a sedel si zpět do svého Čibrného sršně, zjistil jsem, jak je nádherně svižný a zábavný. Usmíval jsem se za volantem celou cestou do práce QQ jako zkušenost supr, jinak za mě ne. Chybí tomu tzv. "wow-efekt". Není to špatné auto, kupce si najde, ale... Tucson to umí líp.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Rozlouceni s forem
Pekne napísané.
Vedel by si to porovnať s Tucsonom 1,6GDI?
Momentálne sa mi javí ako najväčší favorit R.Kadjar 1,2Tce (130koní).
Vedel by si to porovnať s Tucsonom 1,6GDI?
Momentálne sa mi javí ako najväčší favorit R.Kadjar 1,2Tce (130koní).
Naposledy upravil(a) idam.i dne 19 srp 2016, 21:01, celkem upraveno 1 x.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Rozlouceni s forem
Bohužel ne, v Tucsonu s 1,6 GDi jsem neměl tu čest.
Upozorňuji, že Kadjar má stejný motor jako výše popisovaný QQ, jen s nějakým tím kW a Nm navíc. Jinak průběh bude ten samý. Doporučuji vyzkoušet.
Upozorňuji, že Kadjar má stejný motor jako výše popisovaný QQ, jen s nějakým tím kW a Nm navíc. Jinak průběh bude ten samý. Doporučuji vyzkoušet.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Rozlouceni s forem
To mi je jasná.Predsa len 96kw a 205Nm neznie celkom zle.Problém na Slovensku je ,že možnosť vyskúšať si auto býva minimálna.Teda hlavne benzínové verzie.Pred 4 rokmi som vážne uvažoval o Lagune 2,0i.V celej republike nebol ani kus na vyskúšanie.Skončil som pri i40. Podľa tohto testu by to nemuselo byť najhoršie. http://www.autohit.cz/testy/129320-rena ... ena-spatny
Chodím "špízlovať"na R. fórum,zatial prevláda celkom spokojnosť.Tak uvidím časom.
Chodím "špízlovať"na R. fórum,zatial prevláda celkom spokojnosť.Tak uvidím časom.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Rozlouceni s forem
Jestli si projdeš české fórum Nissan a zabrousíš do oddílu QQ J11, je tam celkem dost stížností Dokonce prý kdosi odstoupil i od kupní smlouvy
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- Saimon
- ****
- Příspěvky: 1153
- Registrován: 07 kvě 2010, 13:29
- Bydliště: Hodonínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozlouceni s forem
Dobrý den všem.
Dnes jsem prodal svého Tucsona, který mi dělal jen radost ale roky utíkají a je změna vyměnit motorizaci za něco nového.
Takže tady všem přeji z jen to nejlepší a jdu jinam.
Díky všem za rady a shovívavost v radách a dotazech.
Saimon
Dnes jsem prodal svého Tucsona, který mi dělal jen radost ale roky utíkají a je změna vyměnit motorizaci za něco nového.
Takže tady všem přeji z jen to nejlepší a jdu jinam.
Díky všem za rady a shovívavost v radách a dotazech.
Saimon
Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW, ELEGANCE - Prodán 28.7.2017. Nyní nová SUZUKI Vitara 1,6 VVT, Elegance.
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Rozlouceni s forem
Saimon: Přeji hodně šťastných a spokojených kilometrů s novým mazlíkem. Ať jezdí a dělá radost stejně jako ex-Tucson.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Rozlouceni s forem
Saimone ,veľa spokojnosti s novým auto.
Pochvál sa ,čo si si vybral.
Pochvál sa ,čo si si vybral.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
- Saimon
- ****
- Příspěvky: 1153
- Registrován: 07 kvě 2010, 13:29
- Bydliště: Hodonínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozlouceni s forem
Děkuji
Objednal jsem si novou Suzuki Vitara 1,6 VVT Premium 2017.
A už se těším, jak malý kluk.
Objednal jsem si novou Suzuki Vitara 1,6 VVT Premium 2017.
A už se těším, jak malý kluk.
Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW, ELEGANCE - Prodán 28.7.2017. Nyní nová SUZUKI Vitara 1,6 VVT, Elegance.
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Rozlouceni s forem
Ať ti čekání rychle utíká.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- Saimon
- ****
- Příspěvky: 1153
- Registrován: 07 kvě 2010, 13:29
- Bydliště: Hodonínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozlouceni s forem
Do práce a na nákupy mi bude stačit.
Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW, ELEGANCE - Prodán 28.7.2017. Nyní nová SUZUKI Vitara 1,6 VVT, Elegance.
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
- Richard555
- ******
- Příspěvky: 2737
- Registrován: 03 bře 2010, 18:08
- Bydliště: Praha
Re: Rozlouceni s forem
Podle mě dobrá volba, taky jsem o ní uvažoval, ale pak jsem koupil toho mamutka
Jinak mám radost, že jdeš do Suzuki, tu značku jsem kdysi prodával a jsou to dobrá auta .....
Jinak mám radost, že jdeš do Suzuki, tu značku jsem kdysi prodával a jsou to dobrá auta .....
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175