i30 1.0 T-GDI - "Cooper"
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
i30 1.0 T-GDI - "Cooper"
Zdravím klubáky!
Po několika silných (především finančně silných ) zážitcích s na věčnost odcházejícím dehtovým Bavorákem jsme se rozhodli, že se nebudeme dál trápit a koupíme něco novějšího. Po delším rozhodování o tom, do čeho s naším finančním limitem skočíme, padla volba na novou i30 - především kvůli velmi solidní výbavě (v tom jsem nechtěl moc slevovat), 5-leté záruce a designu do kterého jsme se, po tom co jsme auto viděli poprvé na živo, zamilovali. Motor byl tak trochu kompromisem, nicméně jezdíme povětšinou jen po městě nebo trasy do 100km, a na to určitě stačí... teď po prvním měsíci ježdění (necelých 2tkm) bych to hodnotil tak, že když se s ním člověk naučí, jede slušně...
Představuji tedy našeho "Coopra":
T-GDI 120 88 KW (95 NAT)
6 ST. MAN
Intense Copper
Výbava - Symbol Plus: (ve zkratce - automatické Full LED přední světlomety (světelný senzor + AHB), zadní LED světla, 8'' displej, automatická 2-zónová klima, výhřev sedaček, výhřev volantu, zadní kamera, samozatmavovací zrcátko, tempomat, tónovaná skla,...)
Koupeno jako referenční - s nájezdem 8tis km.
Dnes už je bez polepů, víc fotek ale pořád nemám - přes léto nějak není čas to pořádně umýt a nafotit...ale udělám si brzy čas abych ho zachytil ještě bez městských šrámů... .
Po několika silných (především finančně silných ) zážitcích s na věčnost odcházejícím dehtovým Bavorákem jsme se rozhodli, že se nebudeme dál trápit a koupíme něco novějšího. Po delším rozhodování o tom, do čeho s naším finančním limitem skočíme, padla volba na novou i30 - především kvůli velmi solidní výbavě (v tom jsem nechtěl moc slevovat), 5-leté záruce a designu do kterého jsme se, po tom co jsme auto viděli poprvé na živo, zamilovali. Motor byl tak trochu kompromisem, nicméně jezdíme povětšinou jen po městě nebo trasy do 100km, a na to určitě stačí... teď po prvním měsíci ježdění (necelých 2tkm) bych to hodnotil tak, že když se s ním člověk naučí, jede slušně...
Představuji tedy našeho "Coopra":
T-GDI 120 88 KW (95 NAT)
6 ST. MAN
Intense Copper
Výbava - Symbol Plus: (ve zkratce - automatické Full LED přední světlomety (světelný senzor + AHB), zadní LED světla, 8'' displej, automatická 2-zónová klima, výhřev sedaček, výhřev volantu, zadní kamera, samozatmavovací zrcátko, tempomat, tónovaná skla,...)
Koupeno jako referenční - s nájezdem 8tis km.
Dnes už je bez polepů, víc fotek ale pořád nemám - přes léto nějak není čas to pořádně umýt a nafotit...ale udělám si brzy čas abych ho zachytil ještě bez městských šrámů... .
Hyundai i30 III, Symbol Plus, Intense Copper, 1.0 T-GDI - 88Kw
ex BMW e46 Touring FL, Oxford Green, 320d - 110 Kw #NaftaPatříDoKamen
ex BMW e36 Touring FL, Imola rot, 318i - 88Kw #FirstLove
ex BMW e46 Touring FL, Oxford Green, 320d - 110 Kw #NaftaPatříDoKamen
ex BMW e36 Touring FL, Imola rot, 318i - 88Kw #FirstLove
- Reklama
Re: i30 1.0 T-GDI - "Cooper"
Blahopřeji,tak ať slouží a přeji hodně pohodových kilometrů.Koukám že jsi kupoval v Říčanech.
Hyundai Elantra,1,6 Comfort-prodáno
Renault Mégane Grand Coupé-od 12/2018
Renault Mégane Grand Coupé-od 12/2018
Re: i30 1.0 T-GDI - "Cooper"
Gratulace a hooodně spokojených km.
i30 1.0 T-GDI - "Cooper"
Jsi si jist ze ti jeste stoji pred domem? Jak se tak divam tak uz stoji u nas
odeslano z telefonu
odeslano z telefonu
Re: i30 1.0 T-GDI - "Cooper"
Hh .. dobře ty Bony
Jinak gratz k autu
Jinak gratz k autu
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Re: i30 1.0 T-GDI - "Cooper"
Gratulace a ať jezdí k plné spokojenosti
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: i30 1.0 T-GDI - "Cooper"
Gratulujem k autu a prajem veľa spokojných kilometrov.
P.S.Tie nápisy ti tam ostanú?
P.S.Tie nápisy ti tam ostanú?
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: i30 1.0 T-GDI - "Cooper"
Díky všem!!
@Vendelín - jojo, kupovali jsme v Lenner Motors Říčany Sice jsme se kvůli tomu 2x (1. koupě, 2. sundávání polepů) projeli přes půl republiky, ale.. byli ochotní, všechno vysvětlili... nemůžu si stěžovat, zažil jsem horší - třeba BMW Stratos Auto Hradec Králové a jejich legendární odpověď na můj dotaz jestli mi na mé předchozí auto můžou prodat olej do převodovky - "To máte támhle na tu vránu?"
@Bony - haha lekl jsem se a projistotu to zkontroloval - je tam! @idam.i - polepy už jsou dole... je to ale pořád trochu vidět, hlavně na slunci... takže mám dilema jestli čekat až a jestli to zmizí, nebo to zkusit nějak opatrně rozleštit...
@Vendelín - jojo, kupovali jsme v Lenner Motors Říčany Sice jsme se kvůli tomu 2x (1. koupě, 2. sundávání polepů) projeli přes půl republiky, ale.. byli ochotní, všechno vysvětlili... nemůžu si stěžovat, zažil jsem horší - třeba BMW Stratos Auto Hradec Králové a jejich legendární odpověď na můj dotaz jestli mi na mé předchozí auto můžou prodat olej do převodovky - "To máte támhle na tu vránu?"
@Bony - haha lekl jsem se a projistotu to zkontroloval - je tam! @idam.i - polepy už jsou dole... je to ale pořád trochu vidět, hlavně na slunci... takže mám dilema jestli čekat až a jestli to zmizí, nebo to zkusit nějak opatrně rozleštit...
Hyundai i30 III, Symbol Plus, Intense Copper, 1.0 T-GDI - 88Kw
ex BMW e46 Touring FL, Oxford Green, 320d - 110 Kw #NaftaPatříDoKamen
ex BMW e36 Touring FL, Imola rot, 318i - 88Kw #FirstLove
ex BMW e46 Touring FL, Oxford Green, 320d - 110 Kw #NaftaPatříDoKamen
ex BMW e36 Touring FL, Imola rot, 318i - 88Kw #FirstLove
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11633
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: i30 1.0 T-GDI - "Cooper"
Vítej v klubu kafemlejnkařů !
Jsem moc zvědavý jak se Ti s touhle motorizací bude jezdit, jestli se najde taky někdo další, komu ten motůrek vyhovuje .
Samé pohodové kilometry a minimum blbců na silnicích!
Jsem moc zvědavý jak se Ti s touhle motorizací bude jezdit, jestli se najde taky někdo další, komu ten motůrek vyhovuje .
Samé pohodové kilometry a minimum blbců na silnicích!
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: i30 1.0 T-GDI - "Cooper"
ty polepy, to jsou zbytky lepidla? to můžeš přeci vzít benzínovým čističem... nebo bych to zkusil clayem a pak leštěnku
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Re: i30 1.0 T-GDI - "Cooper"
@Mr Hyundai - Díky pár delších cest už jsme absolvovali a zatím malý motorek mile překvapuje - na ten výkon jede řekl bych slušně
@Vorlajz - Nene, lepidlo je všechno pryč... ale lak má v místech kde byly polepy jakoby jiný odstín. Bude to tím, že na tom ty polepy byly skoro 7 měsíců, takže jak na ten lak svítilo slunce, pršelo, auto taky určitě myli, tak je to kolem polepů takové nesjednocené. Odpoledne to vyfotím.
Někdo říká 2x - 3x to prohnat kartáčovou myčkou a že se to vizuálně slyje dohromady...ale to se mi s novým autem zrovna moc nechce.
@Vorlajz - Nene, lepidlo je všechno pryč... ale lak má v místech kde byly polepy jakoby jiný odstín. Bude to tím, že na tom ty polepy byly skoro 7 měsíců, takže jak na ten lak svítilo slunce, pršelo, auto taky určitě myli, tak je to kolem polepů takové nesjednocené. Odpoledne to vyfotím.
Někdo říká 2x - 3x to prohnat kartáčovou myčkou a že se to vizuálně slyje dohromady...ale to se mi s novým autem zrovna moc nechce.
Hyundai i30 III, Symbol Plus, Intense Copper, 1.0 T-GDI - 88Kw
ex BMW e46 Touring FL, Oxford Green, 320d - 110 Kw #NaftaPatříDoKamen
ex BMW e36 Touring FL, Imola rot, 318i - 88Kw #FirstLove
ex BMW e46 Touring FL, Oxford Green, 320d - 110 Kw #NaftaPatříDoKamen
ex BMW e36 Touring FL, Imola rot, 318i - 88Kw #FirstLove
- Mirus30
- *****
- Příspěvky: 1801
- Registrován: 04 úno 2013, 19:53
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: i30 1.0 T-GDI - "Cooper"
Staci i rucni myti nebo bezkontakt, proste to parkrat umyt a ono to zmizi, mel jsem to taky tak na prvni i30 a zmizelo to.
i30N Performance Sport, DCT 2023
Kia Proceed GT 2021
Škoda Scala MC 1.5TSI 2020
Kia Proceed GT 2019
i40 kombi 2,0GDI 2018
i30 kombi FL 2017
i30 kombi FL 2015
i30 1,6GDI 2012
Accent 1,3 2006
Kia Proceed GT 2021
Škoda Scala MC 1.5TSI 2020
Kia Proceed GT 2019
i40 kombi 2,0GDI 2018
i30 kombi FL 2017
i30 kombi FL 2015
i30 1,6GDI 2012
Accent 1,3 2006
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: i30 1.0 T-GDI - "Cooper"
luke91: Přeji hodně šťastných a spokojených kilometrů.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: i30 1.0 T-GDI - "Cooper"
Ahoj.
Mam čerstvou zkušenost s tímto motorem a jsem z něj pořádně zklamaný!
Dostal jsem jej jako náhradní vozidlo.Je úplně nové najeto 350 km.Motor je dobrý na dálnice méně na okresní silnice do města se vůbec nehodí!Na okreskách je nemožné udržet 6st. spíše se jezdí na 5st. Motor je do 2500 ot. úplně mrtvý bez tahu a s zvukovým projevem podtočeného motoru.V městě to je úplná katastrofa,jezdím na 3st ,vjíždět na hlavní silnici na 2st je velký risk jestli se nečekaně objeví rychlý jezdec není k dispozici žádný výkon.Start stop mně dvakrát vypekl.Při zmačknutí spojky nenastartoval nebo nastartoval ale za dlouho.Spotřeba je přibližně stejná jako u mého auta.
Nevidím jedinou výhodu v porovnání s GDičkem.
Abych jen nekritizoval až na čelní pohled (hlavně kapota se mi auto líbí.Pracoviště řidiče je lepší hezčí a více propracované.Auto se dobře ovládá jen by to chtělo 16 kola.
Mam čerstvou zkušenost s tímto motorem a jsem z něj pořádně zklamaný!
Dostal jsem jej jako náhradní vozidlo.Je úplně nové najeto 350 km.Motor je dobrý na dálnice méně na okresní silnice do města se vůbec nehodí!Na okreskách je nemožné udržet 6st. spíše se jezdí na 5st. Motor je do 2500 ot. úplně mrtvý bez tahu a s zvukovým projevem podtočeného motoru.V městě to je úplná katastrofa,jezdím na 3st ,vjíždět na hlavní silnici na 2st je velký risk jestli se nečekaně objeví rychlý jezdec není k dispozici žádný výkon.Start stop mně dvakrát vypekl.Při zmačknutí spojky nenastartoval nebo nastartoval ale za dlouho.Spotřeba je přibližně stejná jako u mého auta.
Nevidím jedinou výhodu v porovnání s GDičkem.
Abych jen nekritizoval až na čelní pohled (hlavně kapota se mi auto líbí.Pracoviště řidiče je lepší hezčí a více propracované.Auto se dobře ovládá jen by to chtělo 16 kola.
25.7.2013Hyundai i30 combi.1.6GDi 99KW,Trikolor Parking světle modrá metalíza 170000km.6,59 l/100km
2.7.2003-13.7.2013 Š.fabia combi 2002 1.4 74KW,Comfort-modrá selhání rozvodového řemene.173000km.
4.1983-6.2003.Š120LS červená.Prasklou poloosu.340000km,
2.7.2003-13.7.2013 Š.fabia combi 2002 1.4 74KW,Comfort-modrá selhání rozvodového řemene.173000km.
4.1983-6.2003.Š120LS červená.Prasklou poloosu.340000km,
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11633
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: i30 1.0 T-GDI - "Cooper"
Už jsem to zmiňoval ve svém vláknu, motory 1,6 GDi a 1,0 T-GDi jsou naprosto odlišné a potřebují zcela odlišné zacházení. Atmosféra má mnohem větší pásmo použitelných otáček, ta naše po 12.000 km krásně zatahuje už od 1.200 otáček bez problémů a lineárně táhne až k omezovači. Kafemlejnek je typické maloobjemové turbo, stále se musí držet otáčky v pásmu, kde má turbo dostatečný tlak, moje auto dnes přesáhne 10.000 km a tohle použitelné pásmo začíná na cca 1.800 otáčkách a má smysl to efektivně točit tak do 4.500, pak už dech drobet ztrácí. Převody má ještě delší než mělo GDi, takže se řadí výrazně později (ve vztahu k rychlosti), na nápovědu kašlat. Ekoterorismus v podobě start-stopu nutno hned vypnout a rozjíždět vždy na jedničku a motor trochu předtočit, aby chytl tlak. A pokud je zapnutá klima, tak to platí dvojnásob. Je to prostě o zvyku, já tyhle dva motory střídám neustále a nemám problém se jim přizpůsobit, ale kdo je zvyklý na atmosféru, ten musí být z nutnosti maloobjemovému turbu více vyhovět, úplně na prášky.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate