[quote=Ja naopak moc nerozumim odporu vuci nafte zde na foru obecne, v dobe nakupu auta byla nafta o 5000 kc drazsi nez benzin, sice rocne v souctu nenajezdim nejak hodne, ale nejsou to par kilometrove pojizdky po meste, auto spis stoji v garazi a pak jednou za cas jede treba 50 km tam a zpatky nebo do nemecka na letiste a na dalnici ho poradne protahnu, do tater nebo rakouska na hory a podobne, takze filtr pevnych castic by nemel nejak trpet, tudiz si myslim, ze nafta nebyla spatna volba a i pri nizkem najezdu uz se tech 5 tisic vratilo na uspore na palivu. Nebo co mi stale unika a mel jsem volit radeji benzin? Mozna nejakou podstatnou vec jen nevidim a neuvedomuji si[/quote]
Vůbec to neřeš...Anti ropáků-jak si tihle "znalci" říkají je na každém fóru plno
Přesně jak píše idam,pokud jsi spokojen a bez probémů,neřeš to a usmívej se tomu a klidně nahlas.
Skutečnost je taková,že
![Hyundai :hyu:](./images/smilies/eusa_boohoo.gif)
diesly jsou v dnešní době jedny z nejlepších motorů co do spolehlivosti.Pokud tedy dostávají patřičnou péči.Sám mám "ještě" diesla,najeto 183 tis. km a jezdím a jezdím...V mém okolí jsou 3 vozy s ještě vyšším nájezdem 2 nad 250 tis. a jeden dokonce nad 300 tis. a to je autoškola a jezdí bez problémů.Takže s dieslem,pokud jej využiješ,jsi určitě vedle nešlápnul.Co udělají s motory ekokurvítka EGR a DPF je zatím neznámé-nájezdy s těmito vozy ještě nejsou tak vysoké.Zatím-do roka dvou budeme vědět víc si myslím...