Mohu poprosit o definici tohoto otvoru? Co je na fotce?
Levá fotka je vypouštěcí šroub ale nevím tu druhou fotku.
Focené to mám z pozapredni nápravy a je to spodní levá strana chladiče kousek od výpustního šroubu.
Tento otvor je kousek od hadice z oběhu chlazení.
Uniká tamtudy hodně chladící kapaliny.
Když otevřu víčko chladiče tak tímto otvorem to teče jako Dunaj.
Edit.: 13.10.
Jsem zde po delší době zpět. Koukám, že fotky uložené na netu zmizly a tak použiji dostupný z internetu na kterém označím místo kde jsem měl poškozený chladič já.
Mě už auto jede a oprava zatím jednoduchá a funkční.
Elantra 1.6.benzin r.v.2000_ chladič na motor.
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Elantra 1.6.benzin r.v.2000_ chladič na motor.
- Přílohy
-
- 9707d2884c3686e8f6a03842dab6.jpg (196.76 KiB) Zobrazeno 2672 x
Hyndai Elantra 1.6 79 kW, rok výroby 2001.
- Upr.SW v ŘJ motoru 7/2016.(Vým.Rozvod.řemenu motoru,vým.katalyzátoru,vým.levé zadní náby,vým.celého setu spojky v 12/2016.,repase brzd 4/2017,renovace světel, STK bez problému na další 2x roky)
- Upr.SW v ŘJ motoru 7/2016.(Vým.Rozvod.řemenu motoru,vým.katalyzátoru,vým.levé zadní náby,vým.celého setu spojky v 12/2016.,repase brzd 4/2017,renovace světel, STK bez problému na další 2x roky)
- Reklama
Re: Elantra 1.6.benzin r.v.2000_ chladič na motor.
Od založení mého předchozího příspěvku se rozumnou radou nikdo neozval a v průběhu mé nepřítomnosti jsem si zavadu opravil sám.
Problém byl také i u toho,že na klasickém vodním chladiči motoru je napevno přišroubovány chladič klimatizace vozu.
Dovedete si představit jak od roku výroby vozu 2000 do dnešního roku řádně dotažené šrouby v hliníku nejdou povolit.
V předchozím příspěvku jsem označil místo kde došlo nějakým způsobem k poškození a utrhnul se nějakým záhadným způsobem šroub připojení chlazení automatické převodovky.
Moje Elantra nemá automatickou převodovku a tím i označený vývod na obrázku nebyl zapojený.
Ve vzniklém otvoru po utrženém otvoru byla vidět trubka pro chlazení autom.převodovky.
Vyvrtal jsem větší díru a dovnitř M8 závit i když jen na 3x zavity a dál to nedalo abych neprojel skrz trubku přímo do chladiče.
Použil jsem pevnostní šroub M8 o délce cca.1,5 cm a hlavu šroubu uřiznul.
Použil jsem lepidlo na zavity a zašrouboval jsem to do vzniklého otvoru s citem jinak by se zavit v hliníkové trubce strhnul.
Mezitím jsem si z nepoužívané duše na jízdní kolo udělal těsnění přes celý otvor a radši jsem to nadimenzoval a udělal jsem 2x obdobné gumové podložky,nahoru jsem dal standardní klasickou velkou podložku a to celé složil a použil jsem matici M8 a s citem dotáhnul a pro jistotu použil ještě jednu M8 na kontra pro citlivé dotažení gumy a těsnění.
Fotku místo dlouhého psaní nemám ale mohu vlést pod auto a zkusit to vyfotit pokud by někdo měl zájem jestli to zde někdo sleduje jinak je fotka zbytečná.
Je to sice obyčejná oprava ,ale k nemusel jsem hned kupovat jiný chladič at použitý a nebo nový.
S autem od uvedené opravy mám najeto už přes 2500 km a za všech režimech jízdy od pijánko až po hodně rychlou a vše je bez problému a chladič neteče a funguje bez závad.
Problém byl také i u toho,že na klasickém vodním chladiči motoru je napevno přišroubovány chladič klimatizace vozu.
Dovedete si představit jak od roku výroby vozu 2000 do dnešního roku řádně dotažené šrouby v hliníku nejdou povolit.
V předchozím příspěvku jsem označil místo kde došlo nějakým způsobem k poškození a utrhnul se nějakým záhadným způsobem šroub připojení chlazení automatické převodovky.
Moje Elantra nemá automatickou převodovku a tím i označený vývod na obrázku nebyl zapojený.
Ve vzniklém otvoru po utrženém otvoru byla vidět trubka pro chlazení autom.převodovky.
Vyvrtal jsem větší díru a dovnitř M8 závit i když jen na 3x zavity a dál to nedalo abych neprojel skrz trubku přímo do chladiče.
Použil jsem pevnostní šroub M8 o délce cca.1,5 cm a hlavu šroubu uřiznul.
Použil jsem lepidlo na zavity a zašrouboval jsem to do vzniklého otvoru s citem jinak by se zavit v hliníkové trubce strhnul.
Mezitím jsem si z nepoužívané duše na jízdní kolo udělal těsnění přes celý otvor a radši jsem to nadimenzoval a udělal jsem 2x obdobné gumové podložky,nahoru jsem dal standardní klasickou velkou podložku a to celé složil a použil jsem matici M8 a s citem dotáhnul a pro jistotu použil ještě jednu M8 na kontra pro citlivé dotažení gumy a těsnění.
Fotku místo dlouhého psaní nemám ale mohu vlést pod auto a zkusit to vyfotit pokud by někdo měl zájem jestli to zde někdo sleduje jinak je fotka zbytečná.
Je to sice obyčejná oprava ,ale k nemusel jsem hned kupovat jiný chladič at použitý a nebo nový.
S autem od uvedené opravy mám najeto už přes 2500 km a za všech režimech jízdy od pijánko až po hodně rychlou a vše je bez problému a chladič neteče a funguje bez závad.
Hyndai Elantra 1.6 79 kW, rok výroby 2001.
- Upr.SW v ŘJ motoru 7/2016.(Vým.Rozvod.řemenu motoru,vým.katalyzátoru,vým.levé zadní náby,vým.celého setu spojky v 12/2016.,repase brzd 4/2017,renovace světel, STK bez problému na další 2x roky)
- Upr.SW v ŘJ motoru 7/2016.(Vým.Rozvod.řemenu motoru,vým.katalyzátoru,vým.levé zadní náby,vým.celého setu spojky v 12/2016.,repase brzd 4/2017,renovace světel, STK bez problému na další 2x roky)