hyundai i30 - 3. generacia
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Zdravím páni a dámové. Když už se zde hodnotí i30 3. gen, tak sem přidám svoje postřehy a „moudra“ získané z týdenního zapůjčení. Držím se sloganu na dveřích „Cestujte a testujte“, tak testuju. Vozidlo je s motorem T-GDi 120, Best of Czech + Club, Demitasse Braun. Předem upozorňuju, že jsou to moje subjektivní postřehy a názory a kdokoliv jiný s nimi nemusí souhlasit. Jako porovnání vzhledu, zpracování, komfortu, podvozku atd si beru i30 druhé generace 1,6 GDI D-CVVT Weekend, s kterou jsem měl možnost najezdit cca 12tis km. Samozřejmě motory porovnávat nebudu… a s T-GDi 140 jsem neměl možnost se svézt. Jednotlivé části vozu budu známkovat jak ve škole.
Začnu asi vzhledem exteriéru. Když se objevily první foto i30 třetí generace, tak jsem byl přesvědčen, že to auto je ohavné… hlavně přední část… postupem času jsem si začal nějak zvykat a teď když stojí před domem se mně začala vlastně líbit. Asi je to jak s hudbou… ta se musí naposlouchat a i30 se musí nakoukat. Hodnocení 2.
Interiér se mně líbí… vše nějak ladí a nic nepohoršuje. Ve srovnání s 2. Gen se mi zdají materiály kvalitnější a i zpracování je lepší. Při testu na „kočičích hlavách“ nikde nic nevrzalo, nedrnčelo… za mě spokojenost… samozřejmě je otázkou co provede „zub času“. Jedinou výtku vzhledu mám „k tabletu“… na ten si prostě nezvyknu. Ohledně posezu za volantem…. Sedadlo šlo okamžitě do úplné spodní polohy a musel jsem ho trochu více položit. Ale vše se podařilo sladit tak, abych se cítil pohodlně, na vše dosáhl, měl dobrý výhled, nikde jsem se nebouchal a nedřel hlavou o strop. Takže asi po 3min nastavování a zkoušení jsem byl spokojen. Sedačka mně také vyhovuje a dost místa je i v oblasti ramen…. Samozřejmě je otázka, jak by to bylo, kdyby si vedle mě sedl další „hroch“. U druhé generace jsem za celou dobu používání nebyl schopen najít optimální posez s dobrým výhledem. Hodnocení 2.
Teď něco málo k podvozku a řízení… Řízení mě příjemně překvapilo…. Není tak „gumové a tupé“ jak u předchozí gen. Jasně není to nic sportovního, ale beru to tak že se jedná o rodinný vůz. Auto slušně sedí i při rychlejších průjezdech táhlých zatáček… sice má řidič trochu pocit, že ho to táhne ven + mírný náklon, ale kola drží stopu. Dal jsem si takovou 40km „RZ“…. Okreska nižší třídy… zatáčky + horizonty a spokojenost. Brzdy taky nevadnou a dají se pěkně dávkovat. Samozřejmě na danou kategorii vozu a nešel jsem nijak na limit…. Choval jsem se k tomu s vědomím, že je motor syrový a ještě to bude někdo kupovat, tak mu to nebudu huntovat. Zase naopak při přejezdu nerovností, kočičích hlav atd. podvozek dobře tlumí, nikde nic nebouchá a komfort je dostačující. Podle mě je nastaven optimálně na běžnou potřebu. Hodnocení 1-.
Nakonec se dostávám k motoru + převodovce. Zhodnotím ho ve třech režimech.
Dálniční provoz…. rychlost v rozmezí 110-140, převodový stupeň 5+6… nenechat klesnout otáčky pod 2200… od těchto otáček se motoru „hezky dýchá“. Zvuk motoru příjemný a žádný rušivý aerodynamický či jiný hluk do kabiny. Občas podřazeno i na 4 při urgentním předjížděcím či jiném manévru. Bez problému si dokáži představit delší cestování po dálnici. Hodnocení 2.
Okresky… jak jsem psal, dal jsem si takovou svoji „RZ“…. motor krásně táhne v rozmezí ot. 2200-4500…. dá se pěkně dávkovat dle potřeby, řazení 2,3+4…. svižná jízda, zatáčky… horizonty… opravdu jsem si to užíval. Jízda mě bavila a i při této „sportovní“ jízdě v kopcích a zatáčkách byla průměrná spotřeba dle PP 6,2. Jediný problém byly „vracečky“, kdy člověk podřadí za 2 a pokud mu klesne rychlost pod cca 30-35, tak otáčky klesnou na takovou úroveň, že už to neroztáhne… ale k tomu se dostanu v poslední kategorii a zde to do hodnocení nezapočítám. Hodnocení 1.
A nakonec město. To je opravdové utrpení v kombinaci tohoto motoru a zpřevodování. Motor je potřeba točit…. do 2000 duní a nejede, 2000-2200 už neduní ale stále netáhne, takže použitelný je od 2200 do cca 4500… tam si opravdu lebedí a dle mě je to ideální rozmezí. Už z předchozích vět je patrné, že převodovka má dlouhé stupně a tím se dostávám k tomu proč je jízda po městě a třeba i v kolonách utrpení. Nevím kdo tuhle kombinaci vymyslel a konstruoval, ale asi se mu nechtělo řadit a počítá s neustálou jízdou na jedničku. Za normálních okolností se dá po městě jezdit na trojku + pomaleji v případě potřeby za 2. Ale pokud potřebujete jet méně než 30-35, tak vám ani dvojka nepomůže… takže pravoúhlé odbočení na dvojku znamená pokles otáček pod 2000 a následná akcelerace nehrozí…. motor duní a nejede…. to má člověk zastavit a dát za jedna To stejné plynulé popojíždění v koloně pokud je rychlost menší než udávaných 30-35…. musíte za 1. Přitom by stačilo, kdyby rychlosti 2,3 a 4 byly o něco kratší (nevadilo by ani na okreskách) a vše by bylo ok. Popřípadě kdyby motor fungoval např od 1800ot. Četl jsem zkušenosti uživatele Mr. HYUNDAI a třeba mně poradí jak řešit takové situace…. otázkou je zda nemá krátká varianta jiné zpřevodování než kombi a zda si motor časem nesedne a nebere i těch 1800? Dále je možnost jiného softu co do toho kecá… každopádně mnou testovaný vůz a město si nerozumí. Hodnocení 4.
Pokud na něco změním názor nebo se ještě během testování objeví, tak dopíši. Předpokládám, že nás bude mít na týden půjčeno víc uživatelů a bude zajímavé porovnat více hodnocení. Co řidič, to jiná noha a někdo má rád holky, jiný vdolky a nebo kluky ,-) Testování zdar a zvlášť.
Začnu asi vzhledem exteriéru. Když se objevily první foto i30 třetí generace, tak jsem byl přesvědčen, že to auto je ohavné… hlavně přední část… postupem času jsem si začal nějak zvykat a teď když stojí před domem se mně začala vlastně líbit. Asi je to jak s hudbou… ta se musí naposlouchat a i30 se musí nakoukat. Hodnocení 2.
Interiér se mně líbí… vše nějak ladí a nic nepohoršuje. Ve srovnání s 2. Gen se mi zdají materiály kvalitnější a i zpracování je lepší. Při testu na „kočičích hlavách“ nikde nic nevrzalo, nedrnčelo… za mě spokojenost… samozřejmě je otázkou co provede „zub času“. Jedinou výtku vzhledu mám „k tabletu“… na ten si prostě nezvyknu. Ohledně posezu za volantem…. Sedadlo šlo okamžitě do úplné spodní polohy a musel jsem ho trochu více položit. Ale vše se podařilo sladit tak, abych se cítil pohodlně, na vše dosáhl, měl dobrý výhled, nikde jsem se nebouchal a nedřel hlavou o strop. Takže asi po 3min nastavování a zkoušení jsem byl spokojen. Sedačka mně také vyhovuje a dost místa je i v oblasti ramen…. Samozřejmě je otázka, jak by to bylo, kdyby si vedle mě sedl další „hroch“. U druhé generace jsem za celou dobu používání nebyl schopen najít optimální posez s dobrým výhledem. Hodnocení 2.
Teď něco málo k podvozku a řízení… Řízení mě příjemně překvapilo…. Není tak „gumové a tupé“ jak u předchozí gen. Jasně není to nic sportovního, ale beru to tak že se jedná o rodinný vůz. Auto slušně sedí i při rychlejších průjezdech táhlých zatáček… sice má řidič trochu pocit, že ho to táhne ven + mírný náklon, ale kola drží stopu. Dal jsem si takovou 40km „RZ“…. Okreska nižší třídy… zatáčky + horizonty a spokojenost. Brzdy taky nevadnou a dají se pěkně dávkovat. Samozřejmě na danou kategorii vozu a nešel jsem nijak na limit…. Choval jsem se k tomu s vědomím, že je motor syrový a ještě to bude někdo kupovat, tak mu to nebudu huntovat. Zase naopak při přejezdu nerovností, kočičích hlav atd. podvozek dobře tlumí, nikde nic nebouchá a komfort je dostačující. Podle mě je nastaven optimálně na běžnou potřebu. Hodnocení 1-.
Nakonec se dostávám k motoru + převodovce. Zhodnotím ho ve třech režimech.
Dálniční provoz…. rychlost v rozmezí 110-140, převodový stupeň 5+6… nenechat klesnout otáčky pod 2200… od těchto otáček se motoru „hezky dýchá“. Zvuk motoru příjemný a žádný rušivý aerodynamický či jiný hluk do kabiny. Občas podřazeno i na 4 při urgentním předjížděcím či jiném manévru. Bez problému si dokáži představit delší cestování po dálnici. Hodnocení 2.
Okresky… jak jsem psal, dal jsem si takovou svoji „RZ“…. motor krásně táhne v rozmezí ot. 2200-4500…. dá se pěkně dávkovat dle potřeby, řazení 2,3+4…. svižná jízda, zatáčky… horizonty… opravdu jsem si to užíval. Jízda mě bavila a i při této „sportovní“ jízdě v kopcích a zatáčkách byla průměrná spotřeba dle PP 6,2. Jediný problém byly „vracečky“, kdy člověk podřadí za 2 a pokud mu klesne rychlost pod cca 30-35, tak otáčky klesnou na takovou úroveň, že už to neroztáhne… ale k tomu se dostanu v poslední kategorii a zde to do hodnocení nezapočítám. Hodnocení 1.
A nakonec město. To je opravdové utrpení v kombinaci tohoto motoru a zpřevodování. Motor je potřeba točit…. do 2000 duní a nejede, 2000-2200 už neduní ale stále netáhne, takže použitelný je od 2200 do cca 4500… tam si opravdu lebedí a dle mě je to ideální rozmezí. Už z předchozích vět je patrné, že převodovka má dlouhé stupně a tím se dostávám k tomu proč je jízda po městě a třeba i v kolonách utrpení. Nevím kdo tuhle kombinaci vymyslel a konstruoval, ale asi se mu nechtělo řadit a počítá s neustálou jízdou na jedničku. Za normálních okolností se dá po městě jezdit na trojku + pomaleji v případě potřeby za 2. Ale pokud potřebujete jet méně než 30-35, tak vám ani dvojka nepomůže… takže pravoúhlé odbočení na dvojku znamená pokles otáček pod 2000 a následná akcelerace nehrozí…. motor duní a nejede…. to má člověk zastavit a dát za jedna To stejné plynulé popojíždění v koloně pokud je rychlost menší než udávaných 30-35…. musíte za 1. Přitom by stačilo, kdyby rychlosti 2,3 a 4 byly o něco kratší (nevadilo by ani na okreskách) a vše by bylo ok. Popřípadě kdyby motor fungoval např od 1800ot. Četl jsem zkušenosti uživatele Mr. HYUNDAI a třeba mně poradí jak řešit takové situace…. otázkou je zda nemá krátká varianta jiné zpřevodování než kombi a zda si motor časem nesedne a nebere i těch 1800? Dále je možnost jiného softu co do toho kecá… každopádně mnou testovaný vůz a město si nerozumí. Hodnocení 4.
Pokud na něco změním názor nebo se ještě během testování objeví, tak dopíši. Předpokládám, že nás bude mít na týden půjčeno víc uživatelů a bude zajímavé porovnat více hodnocení. Co řidič, to jiná noha a někdo má rád holky, jiný vdolky a nebo kluky ,-) Testování zdar a zvlášť.
- Reklama
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Dobře sepsáno... já budu hodnotit až v listopadu... dřív se na mě řada nedostala...
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Ja taky, uz se tesim....vorlajz píše:Dobře sepsáno... já budu hodnotit až v listopadu... dřív se na mě řada nedostala...
I30 kombi, 1.4TGDI, Style, 7 - DCT, RLED, Safety pack plus, 103 kW.
Citroen Xsara 1.4 i, 55 kW.
Citroen Xsara 1.4 i, 55 kW.
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Casey27
1 - asi máš nějaký lepší kousek, já když se snažím o úspornou jízdu, nejde to pod 6,6l, většinou spíš 7+ (20km trasa) což mi přijde dost.
2 - u mýho auta, když je studený, tak to prostě prvních cca 5km nejede. Když po práci vyrážím směr domů, mám to trochu do kopce (současná Fabia HTP to zvládá mnohem líp), auto prázdný a na trojku se to nechce rozmotat. Aby jsme si rozuměli, trojku zařadím tak na 50km/h dám plnej a tak za kilometr tam mám 60. Si neumím představit, co by to dělalo plný. Ovšem po zahřátí, to už jede fajně.
3 - trochu bojuju s klimoškou, asi jsem si moc zvykl na automatickou, ale u tohoto auta nějak nedokážu trefit správnou teplotu
4 - ten podvozek je parádní, naladění bych hodnotil na 1, ale mohli ho soudruzi trochu odhlučnit. Na dálnici to je děs
Je to první co jsem řídil a po pravdě, myslel jsem si že z něj budu odvařenej (ty agresivní reklamy atd) a rovnou podepíšu koupi, ale koná se spíš zklamání. Za těch 400+ raději skočím k "sousedovi do Boleslavi"
1 - asi máš nějaký lepší kousek, já když se snažím o úspornou jízdu, nejde to pod 6,6l, většinou spíš 7+ (20km trasa) což mi přijde dost.
2 - u mýho auta, když je studený, tak to prostě prvních cca 5km nejede. Když po práci vyrážím směr domů, mám to trochu do kopce (současná Fabia HTP to zvládá mnohem líp), auto prázdný a na trojku se to nechce rozmotat. Aby jsme si rozuměli, trojku zařadím tak na 50km/h dám plnej a tak za kilometr tam mám 60. Si neumím představit, co by to dělalo plný. Ovšem po zahřátí, to už jede fajně.
3 - trochu bojuju s klimoškou, asi jsem si moc zvykl na automatickou, ale u tohoto auta nějak nedokážu trefit správnou teplotu
4 - ten podvozek je parádní, naladění bych hodnotil na 1, ale mohli ho soudruzi trochu odhlučnit. Na dálnici to je děs
Je to první co jsem řídil a po pravdě, myslel jsem si že z něj budu odvařenej (ty agresivní reklamy atd) a rovnou podepíšu koupi, ale koná se spíš zklamání. Za těch 400+ raději skočím k "sousedovi do Boleslavi"
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Keď nesedí,nie je čo riešiť.Prajem dobrý výber.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Tome a konkrétně do čeho tam skončíš?
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Re: hyundai i30 - 3. generacia
no na octu asi nebude, tak nejspíš Rapid, ale ještě jsem nebyl ani u Forda, nebo Fiata. Uvidíme.
Ale každopádně mě ve spoustě vlastností zklamal
Ale každopádně mě ve spoustě vlastností zklamal
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Rapid za 400? Hmm...
VW Passat Variant B8 2020 110kW TDI EVO
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: hyundai i30 - 3. generacia
U toho litru strašně záleží jestli už si motor sedl. Do takových 8-10.000 km to byla pod 2.000 otáček jen obtížně použitelná motorizace. Teď už máme skoro 13.000 km a limit v obci (tacho 54 km/hod.) zcela bez problémů za čtyři (což je cca 1.800 otáček).
Z toho co jsi tome zmiňoval bych se hodně zajímal o Tipo. Já tam kvůli ženě kroužím kolem 1,6 atmo s klasickým automatem, samozřejmě s manuálem je tam 1,4 T-Jet .
A s ohledem na aktuální akce bych navštívil salón TOYOTA. Auris v kombíku a samozřejmě Corolla. Lehce nad 400.000,-- kompletní výbava aktuálně i se zimáky.
Z toho co jsi tome zmiňoval bych se hodně zajímal o Tipo. Já tam kvůli ženě kroužím kolem 1,6 atmo s klasickým automatem, samozřejmě s manuálem je tam 1,4 T-Jet .
A s ohledem na aktuální akce bych navštívil salón TOYOTA. Auris v kombíku a samozřejmě Corolla. Lehce nad 400.000,-- kompletní výbava aktuálně i se zimáky.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: hyundai i30 - 3. generacia
tom.2003
1. Aktuálně mám celkovou 6,1 a to se opravdu nesnažím o žádnou úsporu. Jezdím jak mě npadne, blbnu, zkoušíma rozhodně to není žádnej "klobouk". Nevím, jestli je to kusem nebo nohama... věřím ale tomu, že po sednutí motoru a normální jízdou bych se dostal na své nejčastější trase (50% okresky, 30 dálnice, 20 město) na nějakých 5,5-5,6. Tuhle trasu s aktuální ix20 1,6 jezdím v tomto období běžně za 6,2. Ale neboj.... on nám tu spotřebu zhodnotí vorlajz
2.To co popisuješ mně dělal snad každej , ale né v takové míře jak tobě. Hlavně v takovým sychravým počasí. Osobně nastartuju v klídečku si proberu v hlavě jestli jsem něco nezapomněl doma (cca 30 vteřin) a pomalu vyjedu od baráku k hlavní (200m). Tam pokud odbočím směrem dolů, tak se nic neděje a následný stoupání je OK. Pokud na druhou stranu do kopce, tak se jakoby auto přidusí, ale je to jen cca 2-3s azačne se chytat.
3. Klimu nehodnotím.... snad jsem ji ani nezapl a navíc nejsem natolik zkušený "klimař", abych k tomu měl co říct
4. U mě je auto opravdu tiché i při 140 po dálnici... samozřejmě hluk je takhle od ucha strašně subjektivní hodnotit. Co tobě přijde hrůza, tak mně může připadat OK. Ale slyším i trávu růst a je pravda, že jsem opravdu "magor" na jakékoliv zvuky a pazvuky. Každopádně oproti 2. gen je vozidlo mnohem lépe odhlučněno a to už vůbec nemluvím o mé aktuální ix20.
No s tím výběrem vozu za 400 to není v dnešní době žádná pr.... všechno ECO je jen pro zlost, šetří se kde se dá... na plechu, na laku, na odhlučnění..... auto si často dělá co chce díky euro a motor s 90kW odpovídá pocitově starým 55kW. Zlatý 90-ky No uvidíš sám, zda tě něco z uváděných konkurentů překvapí a bude ti motorově vyhovovat. Přeji šťastnou ruku při výběru.
P.S: S tím Rapidem si jel.... nemyslím 5km kolem prodejny.
1. Aktuálně mám celkovou 6,1 a to se opravdu nesnažím o žádnou úsporu. Jezdím jak mě npadne, blbnu, zkoušíma rozhodně to není žádnej "klobouk". Nevím, jestli je to kusem nebo nohama... věřím ale tomu, že po sednutí motoru a normální jízdou bych se dostal na své nejčastější trase (50% okresky, 30 dálnice, 20 město) na nějakých 5,5-5,6. Tuhle trasu s aktuální ix20 1,6 jezdím v tomto období běžně za 6,2. Ale neboj.... on nám tu spotřebu zhodnotí vorlajz
2.To co popisuješ mně dělal snad každej , ale né v takové míře jak tobě. Hlavně v takovým sychravým počasí. Osobně nastartuju v klídečku si proberu v hlavě jestli jsem něco nezapomněl doma (cca 30 vteřin) a pomalu vyjedu od baráku k hlavní (200m). Tam pokud odbočím směrem dolů, tak se nic neděje a následný stoupání je OK. Pokud na druhou stranu do kopce, tak se jakoby auto přidusí, ale je to jen cca 2-3s azačne se chytat.
3. Klimu nehodnotím.... snad jsem ji ani nezapl a navíc nejsem natolik zkušený "klimař", abych k tomu měl co říct
4. U mě je auto opravdu tiché i při 140 po dálnici... samozřejmě hluk je takhle od ucha strašně subjektivní hodnotit. Co tobě přijde hrůza, tak mně může připadat OK. Ale slyším i trávu růst a je pravda, že jsem opravdu "magor" na jakékoliv zvuky a pazvuky. Každopádně oproti 2. gen je vozidlo mnohem lépe odhlučněno a to už vůbec nemluvím o mé aktuální ix20.
No s tím výběrem vozu za 400 to není v dnešní době žádná pr.... všechno ECO je jen pro zlost, šetří se kde se dá... na plechu, na laku, na odhlučnění..... auto si často dělá co chce díky euro a motor s 90kW odpovídá pocitově starým 55kW. Zlatý 90-ky No uvidíš sám, zda tě něco z uváděných konkurentů překvapí a bude ti motorově vyhovovat. Přeji šťastnou ruku při výběru.
P.S: S tím Rapidem si jel.... nemyslím 5km kolem prodejny.
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20286
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: hyundai i30 - 3. generacia
casey27: Napsal to už vorlajz, napíšu to taky: hezky sepsáno hodnocení vozu. Mám hodně podobné pocity, když porovnám i30 II a i30 III.
tom2003: Do Rapida mi stačilo usednou a za mně ne. Následně jsem měl možnost podívat se do kufru a větší ohavnost jsem zatím neviděl. Je to ale tvá volba, tvé peníze.
tom2003: Do Rapida mi stačilo usednou a za mně ne. Následně jsem měl možnost podívat se do kufru a větší ohavnost jsem zatím neviděl. Je to ale tvá volba, tvé peníze.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Ale já ještě fakt nevím do čeho sednu, třeba to nebude nové, ale zánovní. Dal jsem si čas do jara.
Tady spousta z Vás píše, jako by byl jediná možná volba, třeba Vám šlapou parádně a já Vám to přeju. Ale vzhledem k agresivnosti reklam a hodnocení majitelů IIgen s 1,6 88kw jsem od toho auta čekal, že to bude bomba. Noo, není špatnej, ale taky rozhodně neplatí "A teď ujedu všem" nebo "Nejlepší kombík všech dob"
Je taky pravda, že ten můj kousek měl najeto 33km, takže syrovej, asi z toho jsem tak zklamanej.
No v každém případě mě týden s novinkou stačil. howgh
Casey27 Já to porovnám s Fábií 1,2htp, v deset let starý mám dlouho dobou spotřebu 5,6. je to průměr se vším, když jedu jen do krámu je tam cca9, když jedu výlet s rodinou 5,3 a když jedu sám do práce, jezdí kolem 5,0. Asi si právě pochopil, že jezdím jak bába. S i30 nejedu jinak. čekal jsem, že novej moderní motor pojede zhruba za stejný peníz, jako desetiletá Fabia. Ale ani ve spotřebě mě to nenadchlo.
Tady spousta z Vás píše, jako by byl jediná možná volba, třeba Vám šlapou parádně a já Vám to přeju. Ale vzhledem k agresivnosti reklam a hodnocení majitelů IIgen s 1,6 88kw jsem od toho auta čekal, že to bude bomba. Noo, není špatnej, ale taky rozhodně neplatí "A teď ujedu všem" nebo "Nejlepší kombík všech dob"
Je taky pravda, že ten můj kousek měl najeto 33km, takže syrovej, asi z toho jsem tak zklamanej.
No v každém případě mě týden s novinkou stačil. howgh
Casey27 Já to porovnám s Fábií 1,2htp, v deset let starý mám dlouho dobou spotřebu 5,6. je to průměr se vším, když jedu jen do krámu je tam cca9, když jedu výlet s rodinou 5,3 a když jedu sám do práce, jezdí kolem 5,0. Asi si právě pochopil, že jezdím jak bába. S i30 nejedu jinak. čekal jsem, že novej moderní motor pojede zhruba za stejný peníz, jako desetiletá Fabia. Ale ani ve spotřebě mě to nenadchlo.
- Mirus30
- *****
- Příspěvky: 1801
- Registrován: 04 úno 2013, 19:53
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: hyundai i30 - 3. generacia
To jako vazne porovnavas spotrebu Fabie, vaha cca 1000kg proti i30 vaha cca 1300 a jeste k tomu vykon 47kW atmosfery proti 88kW s turbem? Chce to porovnavat porovnatelne...
Ano, moderni motor, ale nezapomen ze konstruovany pod tlakem ekoteroru z Bruselu
Ale ono vubec srovnani i30 a volby Rapidu (nejspis) uz hovori za vse...
Preju stastnou ruku pri vyberu a 4l spotrebu u noveho moderniho TSI sry, nemohl jsem si pomoct
Ano, moderni motor, ale nezapomen ze konstruovany pod tlakem ekoteroru z Bruselu
Ale ono vubec srovnani i30 a volby Rapidu (nejspis) uz hovori za vse...
Preju stastnou ruku pri vyberu a 4l spotrebu u noveho moderniho TSI sry, nemohl jsem si pomoct
i30N Performance Sport, DCT 2023
Kia Proceed GT 2021
Škoda Scala MC 1.5TSI 2020
Kia Proceed GT 2019
i40 kombi 2,0GDI 2018
i30 kombi FL 2017
i30 kombi FL 2015
i30 1,6GDI 2012
Accent 1,3 2006
Kia Proceed GT 2021
Škoda Scala MC 1.5TSI 2020
Kia Proceed GT 2019
i40 kombi 2,0GDI 2018
i30 kombi FL 2017
i30 kombi FL 2015
i30 1,6GDI 2012
Accent 1,3 2006
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Ja ti prodam vyhodne moji Caramelku, ale musel by jsi ji nechat jeji jmeno...je na nej zvyklatom.2003 píše:Ale já ještě fakt nevím do čeho sednu, třeba to nebude nové, ale zánovní. Dal jsem si čas do jara.
Tady spousta z Vás píše, jako by byl jediná možná volba, třeba Vám šlapou parádně a já Vám to přeju. Ale vzhledem k agresivnosti reklam a hodnocení majitelů IIgen s 1,6 88kw jsem od toho auta čekal, že to bude bomba. Noo, není špatnej, ale taky rozhodně neplatí "A teď ujedu všem" nebo "Nejlepší kombík všech dob"
Je taky pravda, že ten můj kousek měl najeto 33km, takže syrovej, asi z toho jsem tak zklamanej.
No v každém případě mě týden s novinkou stačil. howgh
Casey27 Já to porovnám s Fábií 1,2htp, v deset let starý mám dlouho dobou spotřebu 5,6. je to průměr se vším, když jedu jen do krámu je tam cca9, když jedu výlet s rodinou 5,3 a když jedu sám do práce, jezdí kolem 5,0. Asi si právě pochopil, že jezdím jak bába. S i30 nejedu jinak. čekal jsem, že novej moderní motor pojede zhruba za stejný peníz, jako desetiletá Fabia. Ale ani ve spotřebě mě to nenadchlo.
VW Passat Variant B8 2020 110kW TDI EVO
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Tak nikdo tu neříká, že je nejlepší značka na světě, ale jsi na fóru. Rozhodně nabízejí zajímavá auta za zajímavé peníze. Kdybych měl onehdy při kupování třeba půl míče asi bych koupil něco jiného, ale pod 400tis. Sem nic lepšího nenašel. Je fakt, že mě ten trivalec taky nenadchl. A auto mi přišlo vevnitř takové stisnene oproti starší generaci. Ale jinak se mi líbí vevnitř víc a možná i trochu z venku. Já sem nejvic uvažoval o Fabii combi, jenže za stejné peníze, sem koupil větší, pohodlnější a lépe vybavené auto. Když premyslis i o zanovnim, tak se podívej po 2. generaci a ušetřís třeba ještě nějaký peníz.
Jinak ta reklama mě taky štve, řešilo se to dost i zde na fóru. Chvíli sem i přemýšlel, že bych auto prodal a koupil něco jiného. No, nic mě neoslovilo, peníze na nic lepšího nemám a tak jezdím v i30 spokojeně dal
Jinak ta reklama mě taky štve, řešilo se to dost i zde na fóru. Chvíli sem i přemýšlel, že bych auto prodal a koupil něco jiného. No, nic mě neoslovilo, peníze na nic lepšího nemám a tak jezdím v i30 spokojeně dal
Hyundai i30 kombi "Pomík" GDi weekend design. Spotřeba 6,9l
Škoda Octavia 1.9 TDI 01'
BMW e39 523i 98'
Mazda 3 1.6i 05'
VW Passat 1.9TDI 01'
Škoda Octavia 1.8 20v 97'
Škoda Favorit 1.3 93'
Škoda Octavia 1.9 TDI 01'
BMW e39 523i 98'
Mazda 3 1.6i 05'
VW Passat 1.9TDI 01'
Škoda Octavia 1.8 20v 97'
Škoda Favorit 1.3 93'