MOTOR
Moderátoři: vipe, Moderátoři
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 28 zář 2017, 08:32
MOTOR
Dobrý den mam hyundai getz 1.5 crdi, mám problém při jízdě chcípne motor a po vypnutí klíčku motor zase nastartuju, podtlak v nádrži se nevytváří naft filtr je nový tankuji běžně u čerpací stanice nevíte někdo co by to mohlo být ? děkuji.
- Reklama
- Richard555
- ******
- Příspěvky: 2737
- Registrován: 03 bře 2010, 18:08
- Bydliště: Praha
Re: MOTOR
Tak podobný problém nyní řeším u synova Santy. Pokud to žudláš tak do 2500 ot. jede to v poho. jakmile přidáš a chceš třeba předjet, nebo zrychlit do kopce, auto chcípne, žádná kontrolka nesvítí. když znovu nastartuješ zas to jede. Porucha je ve špatném tlaku v railu.
Zatím jsme jen zjistili,že to nezpůsobuje : sensor tlaku paliva v railu, regulátor tlaku paliva v railu, filtr (nový), vysokotlaké čerpadlo. Vše se postupně měnilo z jiného bezproblémového auta. Příští týden se bude pokračovat....
Vypadá to, že asi při větší zátěži se sníží tlak v railu (místo aby se zvýšil) a ř.j. motor odstaví ...... už zbývají jen vstřiky a samotný rail.....
Zatím jsme jen zjistili,že to nezpůsobuje : sensor tlaku paliva v railu, regulátor tlaku paliva v railu, filtr (nový), vysokotlaké čerpadlo. Vše se postupně měnilo z jiného bezproblémového auta. Příští týden se bude pokračovat....
Vypadá to, že asi při větší zátěži se sníží tlak v railu (místo aby se zvýšil) a ř.j. motor odstaví ...... už zbývají jen vstřiky a samotný rail.....
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
Re: MOTOR
Niečo podobne sme už riešili ,a po výmene takmer všetkeho a dlhých hodinach hladania poruchy bola nakoniec chyba v tom, ze na vstrekovacej liste /rail/ bola malá mikroprasklina , volným okom takmer neviditeľná a tá spôsobovala take iste problemy ake mate aj vy..
Accent 1.5CRDi,81kW ,2007
Fabia sedan 1.4
Megane classic 1.9dTi
Ibiza 1.9TDi,Xsara break 1.9HDi
Punto 1.1,Passat 1.8,Uno 1.3D
Prisma 1.6B,1.9D,Skoda 125GLS,Olcit
Fabia sedan 1.4
Megane classic 1.9dTi
Ibiza 1.9TDi,Xsara break 1.9HDi
Punto 1.1,Passat 1.8,Uno 1.3D
Prisma 1.6B,1.9D,Skoda 125GLS,Olcit
- Richard555
- ******
- Příspěvky: 2737
- Registrován: 03 bře 2010, 18:08
- Bydliště: Praha
Re: MOTOR
¨mikodim píše:Niečo podobne sme už riešili ,a po výmene takmer všetkeho a dlhých hodinach hladania poruchy bola nakoniec chyba v tom, ze na vstrekovacej liste /rail/ bola malá mikroprasklina , volným okom takmer neviditeľná a tá spôsobovala take iste problemy ake mate aj vy..
Tohle mě zajímá i z mého pohledu. Nedovedu si představit, kde by měla ta mikrotrhlina být, aby způsobovala tyhle problémy? Nic tam neteče, to by musela ta trhlina být někde u regulátoru tlaku a propouštět bez regulace nějakou část paliva? Bylo to tak ? Ten rail je vlastně jen trubka s vývody a jedině u toho regulátoru to může být nějak spojený s obtokem..... tak že by tam ? V každých dalších trhlinách by muselo palivo z railu unikat a bylo by to vidět, ne ?
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
Re: MOTOR
Bolo to uz asi pred 3rokmi tak uz nepametam presné miesto , ale nafta netiekla a preto sme vobec neriesil rail..a predca take problémy dokaze narobit taka prasklinka.. Ak mas moznost ,skus prehodit z ineho auta a vyskusat.. My sme pomenili komplet vsetko , od cerpadla, trysky, turbo, vsetky cidla atd , investicia niekolko 1000eur a nakoniec taka "malickost".. auto malo najazdene cca 270tis km ..
Accent 1.5CRDi,81kW ,2007
Fabia sedan 1.4
Megane classic 1.9dTi
Ibiza 1.9TDi,Xsara break 1.9HDi
Punto 1.1,Passat 1.8,Uno 1.3D
Prisma 1.6B,1.9D,Skoda 125GLS,Olcit
Fabia sedan 1.4
Megane classic 1.9dTi
Ibiza 1.9TDi,Xsara break 1.9HDi
Punto 1.1,Passat 1.8,Uno 1.3D
Prisma 1.6B,1.9D,Skoda 125GLS,Olcit
Re: MOTOR
Prasklý rail? Praskne trubka, ale rail? A kdyby praskl, tak je to paprsek, který je vidět.mikodim píše:Niečo podobne sme už riešili ,a po výmene takmer všetkeho a dlhých hodinach hladania poruchy bola nakoniec chyba v tom, ze na vstrekovacej liste /rail/ bola malá mikroprasklina , volným okom takmer neviditeľná a tá spôsobovala take iste problemy ake mate aj vy..
Jinak změřit přepady na injektorech a hned bude vidět, jestli jsou KO. Jde to udělat přímo na motoru v autě.