Tudyho Třetí iTřicítka
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Tudyho Třetí iTřicítka
Už takhle jezdíš za pár ...
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
- Reklama
Re: Tudyho Třetí iTřicítka
ahoj,
když jsi dával žárovky Osram NB unlimited, věděl jsi jak svítí?
Koukám, že jsou ještě Osram NB Laser.
Jaký je v nich rozdíl?
Díky
když jsi dával žárovky Osram NB unlimited, věděl jsi jak svítí?
Koukám, že jsou ještě Osram NB Laser.
Jaký je v nich rozdíl?
Díky
Hyundai i30 III kombi 1.4 T-GDI
Re: Tudyho Třetí iTřicítka
Po pravdě řečeno jsem hodně uvažoval co provést s disky. 16" jsem prostě chtěl, přesto nejel vlak . Ty 15" jsem mohl prodat, protože dvoje disky znamenají dvoje TPMS ventilky. Jenže na 2. stranu zaplatím 2x tolik za pneuservis, když se přehazují 2 sady gum na jedné sadě disků, nehledě na vyšší pořizovací cenu dalších 16 " vs 15 ". . Nakonec tedy zvítězil Skrblík a páč jezdím často k ránu kdy bývá největší zima a neuklizené silnice, přišla mi jako nejlepší varianta zimních 15" a letních 16".
Márny: četl jsem jen recenze a viděl pár fotek/srovnání porůznu na webu. Co se týká Laseru - už jsem nebyl ochoten zaplatit dalších 400 ,- Kč/4 ks kvůli nepatrně lepším papírovým hodnotám v porovnání s unlimited (udávaná svítivost 130% vs 110 % vůči běžné žárovce). Možná se dá sehnat i levněji, ale moc nevěřím na její výdrž.
Márny: četl jsem jen recenze a viděl pár fotek/srovnání porůznu na webu. Co se týká Laseru - už jsem nebyl ochoten zaplatit dalších 400 ,- Kč/4 ks kvůli nepatrně lepším papírovým hodnotám v porovnání s unlimited (udávaná svítivost 130% vs 110 % vůči běžné žárovce). Možná se dá sehnat i levněji, ale moc nevěřím na její výdrž.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Re: Tudyho Třetí iTřicítka
Zdravím všechny ekojezdce.Chci se optat při jakém zobrazení PP ( ze třech možných ) se dá dosáhnout takové spotřeby. Vono lecos napovídá malá průměrná rychlost.
Dík
Dík
Re: Tudyho Třetí iTřicítka
Jestli máš na mysli těch 4,7 l/100 km, tak to byla průměrná spotřeba dané jízdy. Tj. 108 km trať s průměrnou rychlostí 78 km/hod. Reálná spotřeba je o 0,2-0,3 l/100 km vyšší. Nejnižší hodnoty na PP se dá samozřejmě dosáhnou při vynulování průměru a následné jízdy z hor do údolí, to můžeš klidně klesnout i pod 2 l.
Edit a dodatek: celkem jsem z předních dveří vyndal 8 záslepek, na 5. dveřích jsou jen 3 ks, ale ty jsem tam ponechal. Na rozdíl od těch v předních dveřích mají jiný tvar a jsou dost navolno (protáčí se), takže vodotěsnost nehrozí.
Edit a dodatek: celkem jsem z předních dveří vyndal 8 záslepek, na 5. dveřích jsou jen 3 ks, ale ty jsem tam ponechal. Na rozdíl od těch v předních dveřích mají jiný tvar a jsou dost navolno (protáčí se), takže vodotěsnost nehrozí.
Naposledy upravil(a) Tudy dne 27 zář 2017, 11:08, celkem upraveno 1 x.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Re: Tudyho Třetí iTřicítka
vůbec se nedá na tyto parametry koukat... protože spotřebu ovlivňuje hromada věcí...
protivítr, naložení, tlak v pneu, déšť, povrch vozovky, provoz, řidič, manželka ... atd...
serte na spotřebu, užívejte si auta...
protivítr, naložení, tlak v pneu, déšť, povrch vozovky, provoz, řidič, manželka ... atd...
serte na spotřebu, užívejte si auta...
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Re: Tudyho Třetí iTřicítka
Díky za odpovědi.Auto si užívám až dost .od 10.2.2017 najeto 23 000 km a zatím žádný problém ,když pominu tu funkci nefunkci čelní kamery.Ohledně toho zobrazení na PP mám zkušenost,že slušné spotřeby se dá dosáhnout pouze pokud je přepnut na okamžitou spotřebu tzn. ne zobrazení Info o jízdě nebo Hromadné.
Bíla 1,0 T GDI výbava Style
Bíla 1,0 T GDI výbava Style
Re: Tudyho Třetí iTřicítka
tak to je dobře...
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Re: Tudyho Třetí iTřicítka
Dnes ráno ve tmě, dešti a hustém provozu spotřeba dle PP do Prahy 5,5 l. Čelní kamera byla během jízdy často nefunkční, zablokovaná (tím pádem i autonomní brzdění). Dokonce i v Praze (kde už bylo světlo a přestalo pršet) byla kamera mimo provoz dokud jsem nezhasnul a znovu nenastartoval motor. V těchto podmínkách je to tedy dost k ničemu, nejraději bych ji manuálně deaktivoval, aby mě neoslňovaly ty výstražné kontrolky na palubce, ale nevím jak.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Tudyho Třetí iTřicítka
Buď stříhneš káblík od kamery nebo přelepíš kontrolku páskou
Promiň, nedalo mi to
Promiň, nedalo mi to
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Tudyho Třetí iTřicítka
V pohodě . Jinak po dnešním vydatném dešti jsem po otevření předních dveří žádnou louži na prazích ani kapající vodu neviděl, takže akci hledání a sundávání záslepek považuji za úspěšně zakončenou.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Re: Tudyho Třetí iTřicítka
Zkus občas přibrzdit...Tudy píše:Poznámka k brzdám: nepřipadá vám, že kotouče po dešti reznou rychleji než je běžné?
Ale vážně - to je normální, stačí o víkendu nejezdit a v pondělí ráno na kotoučích pokukuje liška. Stačí párkrát kotouč líznout destičkama a je to pryč.
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Tudyho Třetí iTřicítka
Jj, toho jsem si vědom. Jen mi přijde, že to rezne rychleji než u i30 II. Ale možná je to jen víc vidět kvůli jiným diskům.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Re: Tudyho Třetí iTřicítka
Dnes jsem to risknul a jel s hladovým okem 40 km, když jsem dojel ke stojanu, dojezd jsem měl jen 6 km (a na nádrž najeto 750 km). A víte kdy cvakla pistole ? Po načerpání 42,5 l ! Ten lživý dojezd mě opravdu s..e
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Re: Tudyho Třetí iTřicítka
Minulý týden jsem v 90 km/h přejel divočáka, kterého sejmul někdo přede mnou. Auto pěkně poskočilo, na spodku mám pár chlupů, ale viditelné škody jsem nezaznamenal.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG