Dalsi novacek vHyundai klubu s i20
Moderátor: Moderátoři
Re: Dalsi novacek vHyundai klubu s i20
Ahoj vsem
Procetl jsem si zdejsi temata o vymene oleje, ale pro jistotu se chci radsi zeptat zkusenejsich. Mam v knizce uvedeno:
API - SM
ILSAC GF4 a vic,
ACEA A5
dale je uvedeno, ze pokud neni mozne sehnat uvedenou kombinaci, muze se pouzit olej ACEA - A3, API - SL.
Dle doporuceni zde na foru, nechtel bych pouzivat ten LL olej.
Vybral jsem Shell Helix Ultra 5W/40 specifikace:
Api SM/CF
ACEA A3/B3/B4
VW 502.00 / 505.00 / 503.01
BMW LongLife-01
MB 229.5
Porsche A40
Fiat 9.55535-Z2
Renault RN 0700 , RN 0710
Bude to souhlasit? Nebo mi doporucite jiny?
Dekuji
Procetl jsem si zdejsi temata o vymene oleje, ale pro jistotu se chci radsi zeptat zkusenejsich. Mam v knizce uvedeno:
API - SM
ILSAC GF4 a vic,
ACEA A5
dale je uvedeno, ze pokud neni mozne sehnat uvedenou kombinaci, muze se pouzit olej ACEA - A3, API - SL.
Dle doporuceni zde na foru, nechtel bych pouzivat ten LL olej.
Vybral jsem Shell Helix Ultra 5W/40 specifikace:
Api SM/CF
ACEA A3/B3/B4
VW 502.00 / 505.00 / 503.01
BMW LongLife-01
MB 229.5
Porsche A40
Fiat 9.55535-Z2
Renault RN 0700 , RN 0710
Bude to souhlasit? Nebo mi doporucite jiny?
Dekuji
Fabia 1.2HTP 47kW (2004-17)
Hyu i20 1.2 55kW (2017-18)
Hyu i30HB 1.0 T-Gdi 88kW (2018-20)
Kamiq 1.0TSI 85kW (2020-21)
Vitara 1.4 BJ Hybrid 95kW (2021-21)
Hyu i30HB 1.5 T-Gdi 117kW (2021-24)
Scala 1.5TSI 110kW (2024-24)
Hyu Tuson 1.6T-Gdi 110kW (2024
Hyu i20 1.2 55kW (2017-18)
Hyu i30HB 1.0 T-Gdi 88kW (2018-20)
Kamiq 1.0TSI 85kW (2020-21)
Vitara 1.4 BJ Hybrid 95kW (2021-21)
Hyu i30HB 1.5 T-Gdi 117kW (2021-24)
Scala 1.5TSI 110kW (2024-24)
Hyu Tuson 1.6T-Gdi 110kW (2024
- Reklama
- Miroslav 62
- **
- Příspěvky: 194
- Registrován: 29 pro 2016, 22:04
- Bydliště: Pov.Bystrica
Re: Dalsi novacek vHyundai klubu s i20
Ja mám žiarovky HB3Axel.Foley píše:Dvě otázky:
1. není na zimní trochu brzy?
2. i20 používá H4? Ne H7?
Hyundai i20 YES 1.2 62kW 2016 Agua Sparkling
Renault thalia 1,2 16V 55kw expression (*2006) 2017 predané
Renault thalia 1,2 16V 55kw expression (*2006) 2017 predané
Re: Dalsi novacek vHyundai klubu s i20
Ja mam zarovky H4, dostal jsem je i v nahradni sade. Jinak zimaky jsem kupoval i s autem, tak jsem je tam nechal nahodit a letnaky i s disky jsem schoval na jaro . Co ten olej, muze to byt?
Fabia 1.2HTP 47kW (2004-17)
Hyu i20 1.2 55kW (2017-18)
Hyu i30HB 1.0 T-Gdi 88kW (2018-20)
Kamiq 1.0TSI 85kW (2020-21)
Vitara 1.4 BJ Hybrid 95kW (2021-21)
Hyu i30HB 1.5 T-Gdi 117kW (2021-24)
Scala 1.5TSI 110kW (2024-24)
Hyu Tuson 1.6T-Gdi 110kW (2024
Hyu i20 1.2 55kW (2017-18)
Hyu i30HB 1.0 T-Gdi 88kW (2018-20)
Kamiq 1.0TSI 85kW (2020-21)
Vitara 1.4 BJ Hybrid 95kW (2021-21)
Hyu i30HB 1.5 T-Gdi 117kW (2021-24)
Scala 1.5TSI 110kW (2024-24)
Hyu Tuson 1.6T-Gdi 110kW (2024
- Miroslav 62
- **
- Příspěvky: 194
- Registrován: 29 pro 2016, 22:04
- Bydliště: Pov.Bystrica
Re: Dalsi novacek vHyundai klubu s i20
Ja som bol meniť olej v servise a dali mi tam SHELL AF 5W-30 HELIX ULTRA PR
Hyundai i20 YES 1.2 62kW 2016 Agua Sparkling
Renault thalia 1,2 16V 55kw expression (*2006) 2017 predané
Renault thalia 1,2 16V 55kw expression (*2006) 2017 predané
Re: Dalsi novacek vHyundai klubu s i20
Ten rozsah bych chtel z duvodu delsich jizd po dalnici, jezdim denne 60km po dalnici. Tam je dle informaci lepsi ta 5/40. Daval jsem ji i do predesleho auta a spokojenost. Jinak je zvlastni ze Hyundai dava ruzne druhy zarovek do svetel. Jinak mam 1.2 / 55kw.
Fabia 1.2HTP 47kW (2004-17)
Hyu i20 1.2 55kW (2017-18)
Hyu i30HB 1.0 T-Gdi 88kW (2018-20)
Kamiq 1.0TSI 85kW (2020-21)
Vitara 1.4 BJ Hybrid 95kW (2021-21)
Hyu i30HB 1.5 T-Gdi 117kW (2021-24)
Scala 1.5TSI 110kW (2024-24)
Hyu Tuson 1.6T-Gdi 110kW (2024
Hyu i20 1.2 55kW (2017-18)
Hyu i30HB 1.0 T-Gdi 88kW (2018-20)
Kamiq 1.0TSI 85kW (2020-21)
Vitara 1.4 BJ Hybrid 95kW (2021-21)
Hyu i30HB 1.5 T-Gdi 117kW (2021-24)
Scala 1.5TSI 110kW (2024-24)
Hyu Tuson 1.6T-Gdi 110kW (2024
Re: Dalsi novacek vHyundai klubu s i20
Sliboval jsi fotky
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Re: Dalsi novacek vHyundai klubu s i20
Jo, jo. Zatim jsem nestihal, musel jsem makat na zahrade . Pokud to vyjde a zitra nebude opet prset tak to udelam. Zeptal bych jeste na ten olej co jsem psal vyse. Bude to vyhovovat te moji specifikaci? Je mi divne,ze jedna sedi a druha uvadi neco jine.
Fabia 1.2HTP 47kW (2004-17)
Hyu i20 1.2 55kW (2017-18)
Hyu i30HB 1.0 T-Gdi 88kW (2018-20)
Kamiq 1.0TSI 85kW (2020-21)
Vitara 1.4 BJ Hybrid 95kW (2021-21)
Hyu i30HB 1.5 T-Gdi 117kW (2021-24)
Scala 1.5TSI 110kW (2024-24)
Hyu Tuson 1.6T-Gdi 110kW (2024
Hyu i20 1.2 55kW (2017-18)
Hyu i30HB 1.0 T-Gdi 88kW (2018-20)
Kamiq 1.0TSI 85kW (2020-21)
Vitara 1.4 BJ Hybrid 95kW (2021-21)
Hyu i30HB 1.5 T-Gdi 117kW (2021-24)
Scala 1.5TSI 110kW (2024-24)
Hyu Tuson 1.6T-Gdi 110kW (2024
Re: Dalsi novacek vHyundai klubu s i20
Saudek ze mne asi nebude
- Přílohy
-
- IMG_20171013_171504~01.jpg (122.05 KiB) Zobrazeno 3550 x
-
- IMG_20171013_171446~01.jpg (124.22 KiB) Zobrazeno 3550 x
-
- IMG_20171013_171439~01.jpg (101.06 KiB) Zobrazeno 3550 x
Fabia 1.2HTP 47kW (2004-17)
Hyu i20 1.2 55kW (2017-18)
Hyu i30HB 1.0 T-Gdi 88kW (2018-20)
Kamiq 1.0TSI 85kW (2020-21)
Vitara 1.4 BJ Hybrid 95kW (2021-21)
Hyu i30HB 1.5 T-Gdi 117kW (2021-24)
Scala 1.5TSI 110kW (2024-24)
Hyu Tuson 1.6T-Gdi 110kW (2024
Hyu i20 1.2 55kW (2017-18)
Hyu i30HB 1.0 T-Gdi 88kW (2018-20)
Kamiq 1.0TSI 85kW (2020-21)
Vitara 1.4 BJ Hybrid 95kW (2021-21)
Hyu i30HB 1.5 T-Gdi 117kW (2021-24)
Scala 1.5TSI 110kW (2024-24)
Hyu Tuson 1.6T-Gdi 110kW (2024
Re: Dalsi novacek vHyundai klubu s i20
zrovna tuto barevnou kombinaci interiéru nemusím... ale tím ti nechci kazit radost samozřejmě...
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Re: Dalsi novacek vHyundai klubu s i20
Puvodne jsem chtel cernou ale ma polovicka rekla ze je tahle kombinace hezci, po pravde mi prijde zajimavejsi ako ciste cerna, kterou jsem mel v predeslem aute. Maji jeste sedomodrou s cernou ale ta je moc fadni.
Fabia 1.2HTP 47kW (2004-17)
Hyu i20 1.2 55kW (2017-18)
Hyu i30HB 1.0 T-Gdi 88kW (2018-20)
Kamiq 1.0TSI 85kW (2020-21)
Vitara 1.4 BJ Hybrid 95kW (2021-21)
Hyu i30HB 1.5 T-Gdi 117kW (2021-24)
Scala 1.5TSI 110kW (2024-24)
Hyu Tuson 1.6T-Gdi 110kW (2024
Hyu i20 1.2 55kW (2017-18)
Hyu i30HB 1.0 T-Gdi 88kW (2018-20)
Kamiq 1.0TSI 85kW (2020-21)
Vitara 1.4 BJ Hybrid 95kW (2021-21)
Hyu i30HB 1.5 T-Gdi 117kW (2021-24)
Scala 1.5TSI 110kW (2024-24)
Hyu Tuson 1.6T-Gdi 110kW (2024
Re: Dalsi novacek vHyundai klubu s i20
však jo, důležité je, že se ti líbí...
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Re: Dalsi novacek vHyundai klubu s i20
Co bys mi poradil s tym olejem co jsem psal drive? Procetl jsem vsechno mozny no nejak se v tom ztracim.
Fabia 1.2HTP 47kW (2004-17)
Hyu i20 1.2 55kW (2017-18)
Hyu i30HB 1.0 T-Gdi 88kW (2018-20)
Kamiq 1.0TSI 85kW (2020-21)
Vitara 1.4 BJ Hybrid 95kW (2021-21)
Hyu i30HB 1.5 T-Gdi 117kW (2021-24)
Scala 1.5TSI 110kW (2024-24)
Hyu Tuson 1.6T-Gdi 110kW (2024
Hyu i20 1.2 55kW (2017-18)
Hyu i30HB 1.0 T-Gdi 88kW (2018-20)
Kamiq 1.0TSI 85kW (2020-21)
Vitara 1.4 BJ Hybrid 95kW (2021-21)
Hyu i30HB 1.5 T-Gdi 117kW (2021-24)
Scala 1.5TSI 110kW (2024-24)
Hyu Tuson 1.6T-Gdi 110kW (2024
Re: Dalsi novacek vHyundai klubu s i20
moje recenze i20 z loňského roku...
Nový Hyundai i20 – 1.2 55 kW
Není to tak dlouho, co jsem měl možnost otestovat o víkendu novou Fabču III, takže jí mám ještě v živé paměti. Co mě tehdy upoutalo, asi víte, ale pro připomenutí. Byly to rozhodně 17“ kola a výkonný benzínový motor 1.2 TSI 81 kW. Testovaná Fabia měla i velmi slušnou výbavu, konkrétně Style, což bylo prostě super. To se ale bohužel nedá říct o testovaném Hyundai i20. Ale popořadě. Auto jsem si půjčil u autorizovaného prodejce v Ústí nad Labem. Oproti F III bylo kilometrové omezení pro zákazníka příznivější, a to 300 km. Pro připomenutí u Fabie to bylo 200 km. Jak už naznačuje nadpis, dostal jsem k dispozici novou i20 s benzínovým motorem 1.2 55 kW s maximálním krouticím momentem 121 Nm. Plnění? Atmosférické. Ale popořadě. Začneme exteriérem.
Exteriér
No… mě se to líbí. Auto jsem měl v bílé barvě a musím říct, že bych si jí nezvolil. Auto mi v bílé přijde nevýrazné, dovedu si ho představit v nějaké živější metalíze, troufnu si říct, že nějaká červená nebo světle modrá metalíza by tomu slušela víc. Ale ok, na barvu to nejezdí. Jinak se mi auto moc líbí. Působí na mě takovým dospělým dojmem. Zejména čelní a přímý zadní pohled se mi moc líbí.
I díky nižší výbavě bylo auto obuté na základních 15“ kolech, ale poklice tomu docela slušely. Každopádně na mě auto působí velice kompaktně. I když se jedná o základní verzi, vypadá celkově velmi solidně.
Přechod zadního okna do černého C sloupku je zajímavý a vydařený. V zadním nárazníku jsou umístěny mlhovky a odrazky. Velmi zdařilá je také grafika zadních světel. Zejména noční pohled vyvolává dojem, že se jedná o vůz vyšší kategorie.
Opět musím konstatovat, že design nové i20 se mi prostě líbí. Oproti Fabii na mě vůz působí vyváženějším dojmem. Ale je to prostě otázka vkusu každého z nás. Víc se budeme pohybovat ve voze než kolem něj, takže hurá na interiér.
Interiér
Jak zavládlo zvenku nadšení, tak zavládlo uvnitř trochu rozčarování. Jak jsem již zmínil, auto bylo v nižší specifikaci. Konkrétně výbava Family+, která se s již zmíněným motorem dá pořídit aktuálně za 240.000,- Kč. Výsledkem byl například volant či řadicí páka bez koženého obšití, žádný multifunkční volant, tedy kromě ovládání palubního počítače. Ale ok, měl jsem malou výbavu, ale proboha, kdo vymyslel tu šílenou barevnou kombinaci přístrojové desky???
Troufnu si říct, že prostorově je na tom i20 podobně jak Fabia. Naopak bych tvrdil, že vepředu je místa víc a vzadu méně. No, každý si to musí vyzkoušet sám. Co mi moc nevyhovovalo, byly přední sedačky, které mě zkrátka moc svíraly. Hubený řidič by asi mluvil jinak, ale já to teď srovnávám s mojí i30 a tam jsou přední sedadla prostě doslova perfektní.
Jinak dojem z interiéru samozřejmě kazí nižší výbava. Kožený volant je prostě kožený volant. Ergonomie je prostě v pohodě, dneska už to i Hyundai umí. Panel přístrojů je samozřejmě v kombinaci modré a bílé a hodně se mi to líbilo, stejně tak autorádio a ovládání manuální klimatizace. Za zmínku stojí, že autorádio v této výbavě už nedisponuje CD mechanikou.
Vzhled přístrojové desky, volantu a výplně dveří hodnotím dobře. Škoda jen, že je výplň dveří komplet v „tvrdém“ provedení. Přístrojová deska naopak disponuje měkčenými plasty. Zavazadlový prostor disponuje cca 326 litry. Přístup je dobrý a řešení také.
Pro Hyundai asi opravdu škoda, že nenabízí variantu combi, otázkou však zůstává, jak by i20 ve variantě combi vypadala. No myslím, že k interiéru je to už všechno a můžeme jít na jízdu a motor.
Motor a jízda
Na rozdíl o Fabie III jsem s i20 najezdil opravdu hodně málo km, konkrétně asi 50. Proč? Protože je to prostě slabý, slabý a zase slabý. Původně jsem myslel, že s tím vyrazím na chalupu, ale pak jsem si to rozmyslel. Ale dobře, zas tak hrozný to není. Začneme řízením a řazením. Tam je Fabča o krok napřed, ale i20 neztrácí mnoho. Jízda s autem je ale velmi příjemná, nevrhá se s takovou vervou do zatáček jako testovaná Fabča, ale nabízí rozumný kompromis mezi pohodlím a sportovní agilitou. Podvozek jako takový snese velmi přísná měřítka, být silnější motor, asi bych mluvil ještě jinak. Tak jdeme na něj no. Takže obsah 1.25, maximální výkon 55 kW a krouťák 121 Nm samozřejmě neslibuje žádné zázraky a v porovnání s testovanou Fabií 1.2 TSI 81 kW vypadá jako chudý příbuzný. Psal jsem, že je to slabý, to ano, je. Na druhou stranu, je to o prioritách. Někomu ten motor stačit bude a ti co jsou zvyklí na http a podobně výkonné motory si zvyknou i na tento. Osobně bych si radši vyzkoušel variantu 1.4 s výkonem 74 kW a krouťákem 133 Nm.
Závěr
Díky finanční politice Hyundai se může s i20 stát zajímavá varianta jako druhého vozidla do rodiny. S testovaným motorem se hodí zejména do města a jeho nejbližšího okolí. Někdo dá hodně na vzhled auta, a ten se mi opravdu moc líbí, někdo zase na interiér a pro někoho je prioritou výbava a silný motor. Já hodnotím nový Hyundai i20 celkově pozitivně. Kdybych o něm uvažoval, určitě bych volil silnější motor a vyšší výbavu, otázkou pak zůstává, jaká by byla cena a jestli by se za ty peníze nedalo pořídit něco jiného.
Nový Hyundai i20 – 1.2 55 kW
Není to tak dlouho, co jsem měl možnost otestovat o víkendu novou Fabču III, takže jí mám ještě v živé paměti. Co mě tehdy upoutalo, asi víte, ale pro připomenutí. Byly to rozhodně 17“ kola a výkonný benzínový motor 1.2 TSI 81 kW. Testovaná Fabia měla i velmi slušnou výbavu, konkrétně Style, což bylo prostě super. To se ale bohužel nedá říct o testovaném Hyundai i20. Ale popořadě. Auto jsem si půjčil u autorizovaného prodejce v Ústí nad Labem. Oproti F III bylo kilometrové omezení pro zákazníka příznivější, a to 300 km. Pro připomenutí u Fabie to bylo 200 km. Jak už naznačuje nadpis, dostal jsem k dispozici novou i20 s benzínovým motorem 1.2 55 kW s maximálním krouticím momentem 121 Nm. Plnění? Atmosférické. Ale popořadě. Začneme exteriérem.
Exteriér
No… mě se to líbí. Auto jsem měl v bílé barvě a musím říct, že bych si jí nezvolil. Auto mi v bílé přijde nevýrazné, dovedu si ho představit v nějaké živější metalíze, troufnu si říct, že nějaká červená nebo světle modrá metalíza by tomu slušela víc. Ale ok, na barvu to nejezdí. Jinak se mi auto moc líbí. Působí na mě takovým dospělým dojmem. Zejména čelní a přímý zadní pohled se mi moc líbí.
I díky nižší výbavě bylo auto obuté na základních 15“ kolech, ale poklice tomu docela slušely. Každopádně na mě auto působí velice kompaktně. I když se jedná o základní verzi, vypadá celkově velmi solidně.
Přechod zadního okna do černého C sloupku je zajímavý a vydařený. V zadním nárazníku jsou umístěny mlhovky a odrazky. Velmi zdařilá je také grafika zadních světel. Zejména noční pohled vyvolává dojem, že se jedná o vůz vyšší kategorie.
Opět musím konstatovat, že design nové i20 se mi prostě líbí. Oproti Fabii na mě vůz působí vyváženějším dojmem. Ale je to prostě otázka vkusu každého z nás. Víc se budeme pohybovat ve voze než kolem něj, takže hurá na interiér.
Interiér
Jak zavládlo zvenku nadšení, tak zavládlo uvnitř trochu rozčarování. Jak jsem již zmínil, auto bylo v nižší specifikaci. Konkrétně výbava Family+, která se s již zmíněným motorem dá pořídit aktuálně za 240.000,- Kč. Výsledkem byl například volant či řadicí páka bez koženého obšití, žádný multifunkční volant, tedy kromě ovládání palubního počítače. Ale ok, měl jsem malou výbavu, ale proboha, kdo vymyslel tu šílenou barevnou kombinaci přístrojové desky???
Troufnu si říct, že prostorově je na tom i20 podobně jak Fabia. Naopak bych tvrdil, že vepředu je místa víc a vzadu méně. No, každý si to musí vyzkoušet sám. Co mi moc nevyhovovalo, byly přední sedačky, které mě zkrátka moc svíraly. Hubený řidič by asi mluvil jinak, ale já to teď srovnávám s mojí i30 a tam jsou přední sedadla prostě doslova perfektní.
Jinak dojem z interiéru samozřejmě kazí nižší výbava. Kožený volant je prostě kožený volant. Ergonomie je prostě v pohodě, dneska už to i Hyundai umí. Panel přístrojů je samozřejmě v kombinaci modré a bílé a hodně se mi to líbilo, stejně tak autorádio a ovládání manuální klimatizace. Za zmínku stojí, že autorádio v této výbavě už nedisponuje CD mechanikou.
Vzhled přístrojové desky, volantu a výplně dveří hodnotím dobře. Škoda jen, že je výplň dveří komplet v „tvrdém“ provedení. Přístrojová deska naopak disponuje měkčenými plasty. Zavazadlový prostor disponuje cca 326 litry. Přístup je dobrý a řešení také.
Pro Hyundai asi opravdu škoda, že nenabízí variantu combi, otázkou však zůstává, jak by i20 ve variantě combi vypadala. No myslím, že k interiéru je to už všechno a můžeme jít na jízdu a motor.
Motor a jízda
Na rozdíl o Fabie III jsem s i20 najezdil opravdu hodně málo km, konkrétně asi 50. Proč? Protože je to prostě slabý, slabý a zase slabý. Původně jsem myslel, že s tím vyrazím na chalupu, ale pak jsem si to rozmyslel. Ale dobře, zas tak hrozný to není. Začneme řízením a řazením. Tam je Fabča o krok napřed, ale i20 neztrácí mnoho. Jízda s autem je ale velmi příjemná, nevrhá se s takovou vervou do zatáček jako testovaná Fabča, ale nabízí rozumný kompromis mezi pohodlím a sportovní agilitou. Podvozek jako takový snese velmi přísná měřítka, být silnější motor, asi bych mluvil ještě jinak. Tak jdeme na něj no. Takže obsah 1.25, maximální výkon 55 kW a krouťák 121 Nm samozřejmě neslibuje žádné zázraky a v porovnání s testovanou Fabií 1.2 TSI 81 kW vypadá jako chudý příbuzný. Psal jsem, že je to slabý, to ano, je. Na druhou stranu, je to o prioritách. Někomu ten motor stačit bude a ti co jsou zvyklí na http a podobně výkonné motory si zvyknou i na tento. Osobně bych si radši vyzkoušel variantu 1.4 s výkonem 74 kW a krouťákem 133 Nm.
Závěr
Díky finanční politice Hyundai se může s i20 stát zajímavá varianta jako druhého vozidla do rodiny. S testovaným motorem se hodí zejména do města a jeho nejbližšího okolí. Někdo dá hodně na vzhled auta, a ten se mi opravdu moc líbí, někdo zase na interiér a pro někoho je prioritou výbava a silný motor. Já hodnotím nový Hyundai i20 celkově pozitivně. Kdybych o něm uvažoval, určitě bych volil silnější motor a vyšší výbavu, otázkou pak zůstává, jaká by byla cena a jestli by se za ty peníze nedalo pořídit něco jiného.
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Re: Dalsi novacek vHyundai klubu s i20
olej dávám ten doporučený výrobcem, protože najedu málo a měním ho každý rok...orinoko píše:Co bys mi poradil s tym olejem co jsem psal drive? Procetl jsem vsechno mozny no nejak se v tom ztracim.
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Re: Dalsi novacek vHyundai klubu s i20
To hodnoceni je na miste. Motor asi nebude vyhovovat kazdymu, no mne staci. Nejsem zadnej zavodnik. Na pohodovou jizdu to staci. Mnel jsem pred nim fabii 1.2 47kw a najeto 287000, bez problemu.
K tomu oleji, ja se trocha ztracim v tech specifikacich. API norma rika SM a vyssi a ACEA A5 a vyssi. To jsou asi oleje tridy LL co se mi moc nezamlouva.
K tomu oleji, ja se trocha ztracim v tech specifikacich. API norma rika SM a vyssi a ACEA A5 a vyssi. To jsou asi oleje tridy LL co se mi moc nezamlouva.
Fabia 1.2HTP 47kW (2004-17)
Hyu i20 1.2 55kW (2017-18)
Hyu i30HB 1.0 T-Gdi 88kW (2018-20)
Kamiq 1.0TSI 85kW (2020-21)
Vitara 1.4 BJ Hybrid 95kW (2021-21)
Hyu i30HB 1.5 T-Gdi 117kW (2021-24)
Scala 1.5TSI 110kW (2024-24)
Hyu Tuson 1.6T-Gdi 110kW (2024
Hyu i20 1.2 55kW (2017-18)
Hyu i30HB 1.0 T-Gdi 88kW (2018-20)
Kamiq 1.0TSI 85kW (2020-21)
Vitara 1.4 BJ Hybrid 95kW (2021-21)
Hyu i30HB 1.5 T-Gdi 117kW (2021-24)
Scala 1.5TSI 110kW (2024-24)
Hyu Tuson 1.6T-Gdi 110kW (2024