Rozloučení s fórem i H1 a opětovné přiloučení
Moderátor: Moderátoři
Re: Rozloučení s fórem i H1
hele dedku, ved ty si starsi dokonca odo mna, a to som myslel, ze som tu najstarsi(jak skonal "dedek" Ivan K. nech mu cestovatelske nebe lahke) tak to by som duplom nepredaval H-1,vies ako sa zle vstava z mensieho auta... ked ta boli chrbat.....? Ja hovorievam, ked uz nevylezem zo Starexa, potom ho vymenim za velky, pohodlny, reisemobil....
- Reklama
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2819
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozloučení s fórem i H1
Můžeš mít polodědku Milane pravdu, ale já mám všecko nějak moc velké, barák s 10 místnostmi, auto pro 6, všechno budu postupně přeorganizovávat a zmenšovat, asi jako v Postřižinách. Jenom vlasy mám krátké, takže mi výprask nehrozí a můžu si je nechat jak jsou.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2819
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozloučení s fórem i H1 a opětovné přiloučení
Tak se vracím mezi hjundajáky, mého Kim-Ir-Čonga stahuji za chvíli z bazaru a prodeje, protože za 6 týdnů o něj nikdo neprojevil zájem, byl otevřen jen jednomu potulnému návštěvníkovi, který si ho nevzal. Jenže já musel řešit dělení majetku s manželkou stůj co stůj a tlak byl silný, a tak mně včera odpoledne došlo, že budu muset prodat Dacii Logan MCV, nový vůz ani ne rok starý, který používám na ježdění do práce. Prodávat jsem začal dnes kolem 8 ráno a ve 14 hod. byl prodaný. Tím jsou zdroje na vyrovnání s manželkou k dispozici.
Jenže je tu problém, zatímco Dacií jsem jezdil do práce za 1 530 Kč/měsíc, s H1 to bude stát 3 440 Kč (2,25x tolik). A tak přejdu na ježdění vlakem, i to bude sice o nějakých 700 Kč dražší, nicméně ne o 1 900,- Kč. A když jsem teď sám, časově to je jedno.
V bazaru mně začali přemlouvat, ať to prý prodám za 60 tisíc, že se to určitě prodá - to bych musel spadnout obkročmo na voj a z voje rovnou na hlavičku, abych na něco takového přistoupil.
Karavan se ještě pokusím v prodeji nechat, prý je o něj relativně zájem otevírá se často, ale jestli ho nikdo nekoupí do 3 dekády června, už se neprodá (s ohledem na technické úpravy).
V bazaru udělali na H1 novou STK - prošel bez jediné závady.
Jenže je tu problém, zatímco Dacií jsem jezdil do práce za 1 530 Kč/měsíc, s H1 to bude stát 3 440 Kč (2,25x tolik). A tak přejdu na ježdění vlakem, i to bude sice o nějakých 700 Kč dražší, nicméně ne o 1 900,- Kč. A když jsem teď sám, časově to je jedno.
V bazaru mně začali přemlouvat, ať to prý prodám za 60 tisíc, že se to určitě prodá - to bych musel spadnout obkročmo na voj a z voje rovnou na hlavičku, abych na něco takového přistoupil.
Karavan se ještě pokusím v prodeji nechat, prý je o něj relativně zájem otevírá se často, ale jestli ho nikdo nekoupí do 3 dekády června, už se neprodá (s ohledem na technické úpravy).
V bazaru udělali na H1 novou STK - prošel bez jediné závady.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
Re: Rozloučení s fórem i H1 a opětovné přiloučení
toz viiitej dedku Mirku spat(spét) a dam ti dobru radu, prestan vsetko prepocitavat, nerobi to dobre na hlavu
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2819
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozloučení s fórem i H1 a opětovné přiloučení
Já mám počítání jako profesi, tak se Milane nediv.
Trošku jsem přemýšlel, jaký vliv na ten prodejní neúspěch měl bazar. Našel jsem to tam v koutě, zaprášené po skoro 7 týdnech, že nebylo vidět okny ven, takže první co jsem musel po odjezdu z bazaru byla myčka. Ti zaměstnanci tam nepůsobí vůbec jako obchodníci, aby se ta auta snažili nějak vychválit a prodat, o nějakém ošetřování, alespoň toho mého ani nemluvím (baterka samovolně připovybitá, dlouho jsem startoval, že by jí dobili, ani náhodou). Lidi, potenciální kupci, tam po bazaru chodí jako bludní Holanďani, nikdo si jich většinou nevšimne, když pak zajdou do kanceláře s dotazy, posadí je nějaká holka, asi účetní, na židli a pak sedí jako butóni půl hodiny, než k nim někdo z "obchodníků" přijde a začne se ptát co chtějí. Jediné s čím byli ochotni bazarníci operovat byla cena směrem dolů, a teprve když jsem poznal, jak to tam chodí jsem pochopil, proč nemají provizi procentem z tržby, ale fixní částkou. Vydělají stejně bez ohledu na jejich ne námahu se chovat jako obchodníci. To ovšem platí jen ve vztahu k prodaným autům, k těm neprodaným ne, takže si myslím, že mají o dost menší tržby, než by skutečně mít mohli. V zásadě Štěpánek auto u Rozvadovské spojky v Praze na Stodůlkách doporučit nemůžu.
Trošku jsem přemýšlel, jaký vliv na ten prodejní neúspěch měl bazar. Našel jsem to tam v koutě, zaprášené po skoro 7 týdnech, že nebylo vidět okny ven, takže první co jsem musel po odjezdu z bazaru byla myčka. Ti zaměstnanci tam nepůsobí vůbec jako obchodníci, aby se ta auta snažili nějak vychválit a prodat, o nějakém ošetřování, alespoň toho mého ani nemluvím (baterka samovolně připovybitá, dlouho jsem startoval, že by jí dobili, ani náhodou). Lidi, potenciální kupci, tam po bazaru chodí jako bludní Holanďani, nikdo si jich většinou nevšimne, když pak zajdou do kanceláře s dotazy, posadí je nějaká holka, asi účetní, na židli a pak sedí jako butóni půl hodiny, než k nim někdo z "obchodníků" přijde a začne se ptát co chtějí. Jediné s čím byli ochotni bazarníci operovat byla cena směrem dolů, a teprve když jsem poznal, jak to tam chodí jsem pochopil, proč nemají provizi procentem z tržby, ale fixní částkou. Vydělají stejně bez ohledu na jejich ne námahu se chovat jako obchodníci. To ovšem platí jen ve vztahu k prodaným autům, k těm neprodaným ne, takže si myslím, že mají o dost menší tržby, než by skutečně mít mohli. V zásadě Štěpánek auto u Rozvadovské spojky v Praze na Stodůlkách doporučit nemůžu.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
Re: Rozloučení s fórem i H1 a opětovné přiloučení
S tim prodejem, je treba se smirit s tim, ze nase auta maji trzni cenu vyrazne nize, nez bychom si prali. Jeste ty prosklene 7mi a vice mistne jsou na tom asi nepatrne lepe, nez plechovky, ale ani tak to neni zadna slava. Samozrejme, je mozne najit kupce, ktery oceni stav a akceptuje vyssi cenu, ale to by chtelo cas...
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2819
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozloučení s fórem i H1 a opětovné přiloučení
No dobře, jenže já řešil reálný problém a nemohl jsem si dovolit u toho zestárnout, byly tam nějaké soudem schválené termíny, do kterých musím to vypořádání majetku s bývalkou udělat. A na druhé straně nepochybný rozpor mezi cenou a vysokou užitnou hodnotou H1 mně nijak nemotivoval do výrazně nižší ceny jít, zkusil jsem snížit cenu o 10 tisíc a když se na to nikdo nechytil, volil jsem jinou variantu postupu.
Nakonec to řešení s prodejem malého, (no pořád většího než I 30 kombi), zánovního vozu se ukázalo jako ekonomicky v podstatě neutrální - neztrátové (nemusel jsem 15. 5 platit pojistné na další rok, ani 1. servisní prohlídku ve 20 tis. km 19.5. ), úspora úroků po předčasném úplném splacení společného manželského dluhu a přebytek výnosu z prodeje použitý pro splacení více než třetiny dalšího společného dluhu a v důsledku toho další úspora úroků atd. Neboli nešlo jen o prostý prodej vozu, ale současně s tím i o tzv. restukturalizaci aktiv a pasiv. Prodejem H1 bych zalepil vzhledem k nižší ceně jen nejnutnější povinnosti vyplývající z rozvodu, druhé řešení přes prodej Dacie je komplexnější. Nevýhodou je, že mi zůstal vůz s motorem Euro 3, na který už brzy budou pořádány hony ze strany zákonodárců, jakkoli je po technické stránce stále ještě perfektní. Ale fakt taky je, že ten H1 mám raději, než jsem měl tu Dacii.
Mám nápad, co kdybychom si udělali takové jedno až dvoudenní setkání jenom nás H jedničkářů? Na tomhle fóru plného majitelů různých bublifuků typu I10, I 20 a podobně stejně nikoho nezajímáme.
Nakonec to řešení s prodejem malého, (no pořád většího než I 30 kombi), zánovního vozu se ukázalo jako ekonomicky v podstatě neutrální - neztrátové (nemusel jsem 15. 5 platit pojistné na další rok, ani 1. servisní prohlídku ve 20 tis. km 19.5. ), úspora úroků po předčasném úplném splacení společného manželského dluhu a přebytek výnosu z prodeje použitý pro splacení více než třetiny dalšího společného dluhu a v důsledku toho další úspora úroků atd. Neboli nešlo jen o prostý prodej vozu, ale současně s tím i o tzv. restukturalizaci aktiv a pasiv. Prodejem H1 bych zalepil vzhledem k nižší ceně jen nejnutnější povinnosti vyplývající z rozvodu, druhé řešení přes prodej Dacie je komplexnější. Nevýhodou je, že mi zůstal vůz s motorem Euro 3, na který už brzy budou pořádány hony ze strany zákonodárců, jakkoli je po technické stránce stále ještě perfektní. Ale fakt taky je, že ten H1 mám raději, než jsem měl tu Dacii.
Mám nápad, co kdybychom si udělali takové jedno až dvoudenní setkání jenom nás H jedničkářů? Na tomhle fóru plného majitelů různých bublifuků typu I10, I 20 a podobně stejně nikoho nezajímáme.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
Re: Rozloučení s fórem i H1 a opětovné přiloučení
ja sa stretku nebranim, ale ked si spomeniem aky budem mat program nasledujúce tri mesiace, tak tomu sance moc nedavam, lebo..... zaciatkom juna pridem domov po pol roku, vybalit, aklimatizovat, potom sa pustim do rozvodov(na motore) zadny diferak, predne homoklby, nova podlaha, zadny nosic, stresny nosic, markiza, uz nehovorim, co na dome ma caka, v juli vyrazit na dovcu(minimalne na mesiac do Grecka) a potom.... nevim ako s dalsou pracou na jesen, co bude po Brexite nebudem nic planovat, pridem domov a uvidi sa.....
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2819
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozloučení s fórem i H1 a opětovné přiloučení
Já taky nemusím nic plánovat, prostě si řekneme a jedu, když budu mít zrovna děti, vezmu je s sebou, když ne, pojedu sám. Stačí mi tak 3-4 dny dopředu. Mám to teď jednoduché. A klouby potřebuju promazat jen ty svoje, u auta je mám v pořádku.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
Re: Rozloučení s fórem i H1 a opětovné přiloučení
Aaaale, nerikej ze H1 nikoho nezajima, to je kec Mne se stare Hyu libi. Nove ale uz nechci Ale ke korejcum se zase vracim, uz mam nejakeho objednaneho a bude to konecne zase benzin
Kia Sportage 2016 aktualne
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo
Re: Rozloučení s fórem i H1 a opětovné přiloučení
Zajímá nezajímá, jde o to, že když porovnáš cenu na trhu za stejně starou H1, T5, Vito, Viano - tak i kdyz H1 ma polovinu kilometru, tak je o třetinu levnější, ještě tak tranzit není tak nohoře, ale T5 držejí cenu, přitom mají přední náhon, což je koncepce, kterou v autě nechci, takže by musel být levnější, než H1 nebo Vito, abych po něm sahl. Ale lidi jsou konzumní a naučený na VW, takže ceny H1 jsou tam kde jsou.. a naopak.. Takže při nákupu mě to nevadilo, prodávat ho zatím nehodlám. Každopádně je to auto vždy hodně opotřebuji, takže to nikdy moc výhodně neprodám...
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2819
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozloučení s fórem i H1 a opětovné přiloučení
No jo, ty ho nemáš dlouho jako já, a když máš aut víc, tak se snažíš chovat tak, aby ti zůstalo to novější. Tentokrát to nevyšlo. Ale než prodávat s cenou, která nerespektuje užitnou hodnotu, to je pak lepší neprodat.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2819
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozloučení s fórem i H1 a opětovné přiloučení
Tak dnes se definitivně loučím s tímto fórem, dopoledne jsem prodal H1 u Peugeot-Hyundai Domanský v Praze na Lužinách protiúčtem. No myslím, že tak trošku budu nakukovat dál. Tím se uzavírá po 28,5 letech dlouhé období, kdy jsem používal kontinuálně korejské vozy. (postupně Daewoo a Hyundai). Tedy tak, že alespoň jedno z mých aut bylo z Koreje. Je to dlouhá doba, pořádný kus života a ta korejská auta jsou dobrá a kvalitní. No a důvodem je to, že Hyundai nenabízí v dodávkách rozměrovou variantu, kterou potřebuji. Standardní H1, jak jsem si ověřil není pro caravaning tak úplně dostatečně velká, jakkoli jsem jí takhle používal 12 let a H 350, která by jinak vyhovovala je zase moc vysoká, takže se mi nevejde výškově do garážových vrat, tady jsem limitovaný výškou 232 cm. Bohužel nějaké mezivarianty provedení H1L2 nebo H1L3 Hyundai nemá.
Prodej ale souvisí daleko více s tím, že kluk, kterého mám ve své péči po rozvodu vyrostl natolik, že se tam dozadu v té H1 / 6 VAN spolu opravdu dost nevejdeme, navíc mi v tom H1 nechtěl jezdit, protože prý je pro něj to auto plné vzpomínek na rodinu, jezdil v tom od narození, je mu 11.
A tak jsem provedl výběr nového vozu a v současné době mi vyšel nejlépe Peugeot Boxer Blue HDi 130 HP v provedení H1 L2 se zárukou 5 let. Dostal jsem brutální slevu na nový vůz. Cena včetně úprav vč. DPH ceníková činila 892,3 tis. Kč. a po slevě 609,5 tisíce, takže sleva je 282,8 tis. Kč. Jedná se o třímístný vůz, je o cca 25 cm širší než H1, takže jsou tam 3 plnohodnotná sedadla a ne jen jedno užší-pomocné jako v H1. Do vozu jsem v rámci té ceny objednal nezávislé topení Webasto, vyhřívající zadní obytný prostor i kabinu, obložení stěn ložného prostoru překližkou, dřevěnou podlahu s protismykovým povrchem, elektrickou přípojku na 230V se zásuvkami v obytném prostoru, takže základní infrastrukturu pro karavaning budu mít už z výroby, i když úpravy bude dělat fy Hagemann. Bude to velmi slušně vybavené, ale až na klimatizaci, kterou jsem výslovně odmítl, tato věc mi nesmí domů. Zatímco v H1 byl obytný prostor 162 x 162 cm, tady bude 187x317 cm. Neboli když pojedu sám, budu ležet na posteli 187x210 cm, ve dvou pak na jednoho připadne 93,5 x 210 cm a ve třech 70x187 cm, neboli spát se dá buď podélně, nebo i příčně.
Motoricky je moderní, má nový motor 2,0 pro Euro 6, dodávaný rok a zatím jsem na něj nezjistil vůbec žádné negativní reference na netu. Dělá se to v Itálii a je tu unifikace s Citroen Jumper a Fiat Ducato. Vůz mi dodají na přelomu března a dubna 2018.
Za H1 jsem moc nedostal, pouhých 70. tis., ale je to součástí politiky prodejce, raději dá brutální slevu na nový vůz, takže ta sleva pokrývá i jakýsi spread mezi prodejní cenou starého, jeho dosažitelnou cenou a cenou nového vozu. Neboli kdybych nedával protiúčtem starý vůz, sleva by asi byla nižší.
Podrobnější informace zde: http://www.peugeot.cz/modelova-rada/vyb ... xer-furgon
Prodej ale souvisí daleko více s tím, že kluk, kterého mám ve své péči po rozvodu vyrostl natolik, že se tam dozadu v té H1 / 6 VAN spolu opravdu dost nevejdeme, navíc mi v tom H1 nechtěl jezdit, protože prý je pro něj to auto plné vzpomínek na rodinu, jezdil v tom od narození, je mu 11.
A tak jsem provedl výběr nového vozu a v současné době mi vyšel nejlépe Peugeot Boxer Blue HDi 130 HP v provedení H1 L2 se zárukou 5 let. Dostal jsem brutální slevu na nový vůz. Cena včetně úprav vč. DPH ceníková činila 892,3 tis. Kč. a po slevě 609,5 tisíce, takže sleva je 282,8 tis. Kč. Jedná se o třímístný vůz, je o cca 25 cm širší než H1, takže jsou tam 3 plnohodnotná sedadla a ne jen jedno užší-pomocné jako v H1. Do vozu jsem v rámci té ceny objednal nezávislé topení Webasto, vyhřívající zadní obytný prostor i kabinu, obložení stěn ložného prostoru překližkou, dřevěnou podlahu s protismykovým povrchem, elektrickou přípojku na 230V se zásuvkami v obytném prostoru, takže základní infrastrukturu pro karavaning budu mít už z výroby, i když úpravy bude dělat fy Hagemann. Bude to velmi slušně vybavené, ale až na klimatizaci, kterou jsem výslovně odmítl, tato věc mi nesmí domů. Zatímco v H1 byl obytný prostor 162 x 162 cm, tady bude 187x317 cm. Neboli když pojedu sám, budu ležet na posteli 187x210 cm, ve dvou pak na jednoho připadne 93,5 x 210 cm a ve třech 70x187 cm, neboli spát se dá buď podélně, nebo i příčně.
Motoricky je moderní, má nový motor 2,0 pro Euro 6, dodávaný rok a zatím jsem na něj nezjistil vůbec žádné negativní reference na netu. Dělá se to v Itálii a je tu unifikace s Citroen Jumper a Fiat Ducato. Vůz mi dodají na přelomu března a dubna 2018.
Za H1 jsem moc nedostal, pouhých 70. tis., ale je to součástí politiky prodejce, raději dá brutální slevu na nový vůz, takže ta sleva pokrývá i jakýsi spread mezi prodejní cenou starého, jeho dosažitelnou cenou a cenou nového vozu. Neboli kdybych nedával protiúčtem starý vůz, sleva by asi byla nižší.
Podrobnější informace zde: http://www.peugeot.cz/modelova-rada/vyb ... xer-furgon
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
Re: Rozloučení s fórem i H1 a opětovné přiloučení
Esperanta... slušná kára
Jen dotaz mimo auta... tobě je 63 a mas syna, kterému je 11?
Jen dotaz mimo auta... tobě je 63 a mas syna, kterému je 11?
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Re: Rozloučení s fórem i H1 a opětovné přiloučení
Ahoj Espero, přeji hodně spokojenosti s Boxerem, i když to čekání bude fakt dlouhé. Cenu jsi uhádal slušnou , i když, jak jsem slyšel, na tuto kategorii aut prodejci slevují ochotněji.
Rozhodně se s námi neluč, patříš sem, i když zrovna ti zrovna v garáži žádný nestojí. Určitě nejen mně bude zajímat porovnání H1 s Boxerem. Párkrát jsem jezdíval s bratrem Ducatem, i když jiným motorem (klasika Multijet 2.3). Jezdilo se mi s tím dobře, i když přiznávám, že Dailíček je Dailíček Ale chápu, že je i jinde cenově. H350 jsem nikdy nejel, vždy, když jsem si ji chtěl půjčit v půjčovně, tak byla zamluvená jiným zákazníkem. Ale třeba v porovnání s Transitem mi Ducato/Jumper/Boxer přijde živější a na jízdu příznivější.
Čím budeš jezdit do doby, než dorazí nové auto. Povoláš do každodenní služby er-jedenáctku?
Rozhodně se s námi neluč, patříš sem, i když zrovna ti zrovna v garáži žádný nestojí. Určitě nejen mně bude zajímat porovnání H1 s Boxerem. Párkrát jsem jezdíval s bratrem Ducatem, i když jiným motorem (klasika Multijet 2.3). Jezdilo se mi s tím dobře, i když přiznávám, že Dailíček je Dailíček Ale chápu, že je i jinde cenově. H350 jsem nikdy nejel, vždy, když jsem si ji chtěl půjčit v půjčovně, tak byla zamluvená jiným zákazníkem. Ale třeba v porovnání s Transitem mi Ducato/Jumper/Boxer přijde živější a na jízdu příznivější.
Čím budeš jezdit do doby, než dorazí nové auto. Povoláš do každodenní služby er-jedenáctku?
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)