motor 1.4 T GDi
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: motor 1.4 T GDi
Třeba jsi s tím prostě jenom neuměl jezdit
Jen fór
Jen fór
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
- Reklama
Re: motor 1.4 T GDi
Konecne rozumny komentar perfektne zhodnocujuci situaciu turbo vs atmo.asd111 píše:I kdyz je dnes doba same preplnovani,tak ciste k atmosfere by se asi vratil malokdo po zkusenostech s turbem.Mam uz druhy benzin s turbem a kdyz presednu do klasiky podobneho vykonu,tak to proste nejede Preplnovani dava vetsinu sveho vykonu v prijemnych a nejvice pouzivanych otackach s mnohem lepsim kroutakem.Jedine plus u atmo je,ze je to jednodussi technologie s mensi pravdepodobnosti,ze se neco pos...
Re: motor 1.4 T GDi
Rozumny je podle Tebe.
Jeste ze porad existuji atmosfery s rozumny obsahem, oturbeny malorazky se zvukem znasilnovanyho vysavace mi osobne moc nesedi.
Ono je sice hezky, ze to subjektivne jede lip, ale to neni vsechno, pri dalnicnim a mimomestskym provozu se atmosfera odvdeci spolehlivosti, malorazka nejspis potizemi
Jeste ze porad existuji atmosfery s rozumny obsahem, oturbeny malorazky se zvukem znasilnovanyho vysavace mi osobne moc nesedi.
Ono je sice hezky, ze to subjektivne jede lip, ale to neni vsechno, pri dalnicnim a mimomestskym provozu se atmosfera odvdeci spolehlivosti, malorazka nejspis potizemi
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: motor 1.4 T GDi
Som presvedčený,že o pár rokov budu všetci jazdiť na turbo motoroch. Treba len počkať kým pochopia ,že cesta 3 valcov je zlá.Dobre odladený 4válec motor s turbom je určite budúcnosť.Ešte si pamätám,keď sa viedli tieto debaty pri diesloch. Momentálne neviem o nikom kto by túžil po atmodiesly.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: motor 1.4 T GDi
Ja, kdybych neco jako naftovy auto poptaval. 2.0 Sdi by byl motor pro me, ale 3.0 Sdi lepsi
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: motor 1.4 T GDi
Oturbený motor je určitě lepší z pohledu emisí a z pohledu rozložení krouťáku. O tom žádná. Jenže negativa to má. Jednak je to složitější motor. Pak je to i o tom, že prostě na některé typy použití má větší negativa. Například krátké trasy do práce. Proto rozhodně moje další auto bude určitě taky benzín bez turba, pokud se ještě v té době bude dělat
Jinak i pro jízdu, tak mě nevadí řadit a občas motor vytočit, když je potřeba. Takže já si lépe užiju 1.6+ atmo než 1.0 turbo.
Jinak i pro jízdu, tak mě nevadí řadit a občas motor vytočit, když je potřeba. Takže já si lépe užiju 1.6+ atmo než 1.0 turbo.
ix20 2019- 1.6/92kW Trikolor Club White Sand
i20 2014-2019 1.2/64kW Family Start Baby Elephant
i20 2014-2019 1.2/64kW Family Start Baby Elephant
Re: motor 1.4 T GDi
prvé turba u dieslu boli hrozné, potom to vylepšili a funguje to v pohode pokiaľ s tým človek vie jazdiť benzínový motor je konštrukčne jednoduchší a ak soudrozi z automobiliek využijú znalosti z oturbených dieslov moja rovnica mi hovorí WIN WIN v prípade oturbených benzinových štvorvalcov trojvalce, tak to uvidíme až časom
2017-teraz Hyundai i30 kombi 1.4 T-GDi Style 7DCT Ultimate (103kw)
(Nájazd - 22000 km / Spotreba - 6,8l/100km)
---------------------------------------------------
2016-2017 Opel Insignia ST 2.0CDTi Cosmo 6AT 4x4 (118kw)
2011-2015 Opel Corsa 1.2 (32 kw)
(Nájazd - 22000 km / Spotreba - 6,8l/100km)
---------------------------------------------------
2016-2017 Opel Insignia ST 2.0CDTi Cosmo 6AT 4x4 (118kw)
2011-2015 Opel Corsa 1.2 (32 kw)
Re: motor 1.4 T GDi
Mazda s tim Skyactive dela asi neco spatne, meli by sem dojit pro radu
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: motor 1.4 T GDi
1.4T je prijemny motor a clovek ani nevi,ze tam tlaci turbo.Jezdim s tim taky kratke trasy do prace a nevidim v tom nejaky zasadni problem.Co se tyka 1.0T tak dle meho pri dobrm servisu a zachazeni si 200tis odkrouti jak nic. A ano preplnovani je slozitejsi,ale dnes jsou na to technologie a vylozene pruserove motory nejsou.A i atmosfery byly povedene i vylozene nepovedene.Navic si myslim,ze lide zde na foru o i30 III maji nova auta a asi je moc netrapi co to bude delat po 200tis pac spousta lidi auto proda drive nez to bude mit natoceno:-)mihlit píše:Oturbený motor je určitě lepší z pohledu emisí a z pohledu rozložení krouťáku. O tom žádná. Jenže negativa to má. Jednak je to složitější motor. Pak je to i o tom, že prostě na některé typy použití má větší negativa. Například krátké trasy do práce. Proto rozhodně moje další auto bude určitě taky benzín bez turba, pokud se ještě v té době bude dělat
Jinak i pro jízdu, tak mě nevadí řadit a občas motor vytočit, když je potřeba. Takže já si lépe užiju 1.6+ atmo než 1.0 turbo.
Hyundai i30 Combi 1.4T-GDi 103kW Czech,Opel Astra K 2017 1.4 77kW
Dacia Logan MCV2 0.9Tce 66kW 2015
Dacia Logan MCV 1.5dci 63kW
Nissan Qashqai 1.6 16V 84kW
Opel Astra G combi 1.6 8V 55kW
Suzuki Swift 1.3 50kW
Škoda 120L
Dacia Logan MCV2 0.9Tce 66kW 2015
Dacia Logan MCV 1.5dci 63kW
Nissan Qashqai 1.6 16V 84kW
Opel Astra G combi 1.6 8V 55kW
Suzuki Swift 1.3 50kW
Škoda 120L
Re: motor 1.4 T GDi
Jinak jsem dnes poprvé otevřel kapotu motoru a kontroloval náplně a... překvápko.Vůbec nevím odkaď nebo z čeho to může být.Nicméně vyfotil jsem to a poslal prodejci,co mi na to řekne.Vždyť musí existovat nějaké výstupní kontroly už ve fabrice a dealer by to měl taky kontrolovat. Při přebírání vozu jsem kontroloval různé věci,ale na motor mě nenapadlo se kouknout
- Přílohy
-
- motor 3.jpg (148.31 KiB) Zobrazeno 1164 x
-
- motor 2.jpg (149.79 KiB) Zobrazeno 1164 x
-
- motor 1.jpg (148.53 KiB) Zobrazeno 1164 x
Hyundai i30 Combi 1.4T-GDi 103kW Czech,Opel Astra K 2017 1.4 77kW
Dacia Logan MCV2 0.9Tce 66kW 2015
Dacia Logan MCV 1.5dci 63kW
Nissan Qashqai 1.6 16V 84kW
Opel Astra G combi 1.6 8V 55kW
Suzuki Swift 1.3 50kW
Škoda 120L
Dacia Logan MCV2 0.9Tce 66kW 2015
Dacia Logan MCV 1.5dci 63kW
Nissan Qashqai 1.6 16V 84kW
Opel Astra G combi 1.6 8V 55kW
Suzuki Swift 1.3 50kW
Škoda 120L
Re: motor 1.4 T GDi
Řekl bych,že je to tlumící materiál z pod plastového krytu na víku motoru.A tím pádem si tipnu na návštěvu kun(.)y,nebo hravé kočky.Ta kočka by byla lepší varianta...
Když za ten kryt zabereš vzhůru-docela fest-zjistíš co a jak... Pak jej zase nacvakneš zpět.
Když za ten kryt zabereš vzhůru-docela fest-zjistíš co a jak... Pak jej zase nacvakneš zpět.
Naposledy upravil(a) petzl62 dne 28 lis 2017, 20:09, celkem upraveno 1 x.
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: motor 1.4 T GDi
Kdo toci auta v zaruce, tak mu to bude nejspis jedno. Kdo si chce nechat vuz i po zaruce, tak jednoznacne neprimovstrikova atmosféra bude pro toto lepsi volba, nez oturbene GD-icko. O moderní rope nemluvim vůbec Ale taky zalezi jak se kdo o vuz stara, atd....
Ale třeba na to ma někdo názor jiny.
Ale třeba na to ma někdo názor jiny.
Hyundai ELANTRA 1,6 MPI STYLE 97 kw/132hp
Re: motor 1.4 T GDi
Taky me to napadlo,ale to nejspis muselo byt uz driv,pac bydlim ve meste na sidlisti,tady kuny nejsou,ty kocky nevim.Kazdopadne to zkusim zitra otevrit.petzl62 píše:Řekl bych,že je to tlumící materiál z pod plastového krytu na víku motoru.A tím pádem si tipnu na návštěvu kun(.)y,nebo hravé kočky.Ta kočka by byla lepší varianta...
Když za ten kryt zabereš vzhůru-docela fest-zjistíš co a jak... Pak jej zase nacvakneš zpět.
Hyundai i30 Combi 1.4T-GDi 103kW Czech,Opel Astra K 2017 1.4 77kW
Dacia Logan MCV2 0.9Tce 66kW 2015
Dacia Logan MCV 1.5dci 63kW
Nissan Qashqai 1.6 16V 84kW
Opel Astra G combi 1.6 8V 55kW
Suzuki Swift 1.3 50kW
Škoda 120L
Dacia Logan MCV2 0.9Tce 66kW 2015
Dacia Logan MCV 1.5dci 63kW
Nissan Qashqai 1.6 16V 84kW
Opel Astra G combi 1.6 8V 55kW
Suzuki Swift 1.3 50kW
Škoda 120L
Re: motor 1.4 T GDi
Divil bych se, kdyby na Kladne nebyly, ve Slanym jsou a presne tohle jim chutna.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: motor 1.4 T GDi
Keď pozrieš na môj podpis,je asi jasné k čomu inklinujem.Napriek tomu trvám na tom,že turbo opantá trh.Hardcam píše:Mazda s tim Skyactive dela asi neco spatne, meli by sem dojit pro radu
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...