motor 1.4 T GDi

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
vorlajz
*******
Příspěvky: 9963
Registrován: 19 srp 2012, 08:21

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od vorlajz »

Třeba jsi s tím prostě jenom neuměl jezdit :D :D :D

Jen fór 8)
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ

Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Reklama
 

V12
*
Příspěvky: 44
Registrován: 04 úno 2010, 06:36

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od V12 »

asd111 píše:I kdyz je dnes doba same preplnovani,tak ciste k atmosfere by se asi vratil malokdo po zkusenostech s turbem.Mam uz druhy benzin s turbem a kdyz presednu do klasiky podobneho vykonu,tak to proste nejede :-) Preplnovani dava vetsinu sveho vykonu v prijemnych a nejvice pouzivanych otackach s mnohem lepsim kroutakem.Jedine plus u atmo je,ze je to jednodussi technologie s mensi pravdepodobnosti,ze se neco pos...
Konecne rozumny komentar perfektne zhodnocujuci situaciu turbo vs atmo.
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od Hardcam »

Rozumny je podle Tebe.
Jeste ze porad existuji atmosfery s rozumny obsahem, oturbeny malorazky se zvukem znasilnovanyho vysavace mi osobne moc nesedi.
Ono je sice hezky, ze to subjektivne jede lip, ale to neni vsechno, pri dalnicnim a mimomestskym provozu se atmosfera odvdeci spolehlivosti, malorazka nejspis potizemi :lol:
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Uživatelský avatar
idam.i
*******
Příspěvky: 9101
Registrován: 24 dub 2012, 23:25
Bydliště: Bratislava

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od idam.i »

Som presvedčený,že o pár rokov budu všetci jazdiť na turbo motoroch. Treba len počkať kým pochopia ,že cesta 3 valcov je zlá.Dobre odladený 4válec motor s turbom je určite budúcnosť.Ešte si pamätám,keď sa viedli tieto debaty pri diesloch. Momentálne neviem o nikom kto by túžil po atmodiesly. :wink:
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od Hardcam »

Ja, kdybych neco jako naftovy auto poptaval. 2.0 Sdi by byl motor pro me, ale 3.0 Sdi lepsi :mrgreen:
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
mihlit
**
Příspěvky: 303
Registrován: 07 říj 2014, 22:58
Bydliště: Brno

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od mihlit »

Oturbený motor je určitě lepší z pohledu emisí a z pohledu rozložení krouťáku. O tom žádná. Jenže negativa to má. Jednak je to složitější motor. Pak je to i o tom, že prostě na některé typy použití má větší negativa. Například krátké trasy do práce. Proto rozhodně moje další auto bude určitě taky benzín bez turba, pokud se ještě v té době bude dělat :roll:

Jinak i pro jízdu, tak mě nevadí řadit a občas motor vytočit, když je potřeba. Takže já si lépe užiju 1.6+ atmo než 1.0 turbo.
ix20 2019- 1.6/92kW Trikolor Club White Sand
i20 2014-2019 1.2/64kW Family Start Baby Elephant
Uživatelský avatar
Skuhro
*
Příspěvky: 49
Registrován: 03 bře 2017, 11:26
Bydliště: Praha

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od Skuhro »

prvé turba u dieslu boli hrozné, potom to vylepšili a funguje to v pohode pokiaľ s tým človek vie jazdiť :roll: benzínový motor je konštrukčne jednoduchší a ak soudrozi z automobiliek využijú znalosti z oturbených dieslov moja rovnica mi hovorí WIN WIN v prípade oturbených benzinových štvorvalcov [-o< trojvalce, tak to uvidíme až časom :lol:
2017-teraz Hyundai i30 kombi 1.4 T-GDi Style 7DCT Ultimate (103kw)
(Nájazd - 22000 km / Spotreba - 6,8l/100km)
---------------------------------------------------
2016-2017 Opel Insignia ST 2.0CDTi Cosmo 6AT 4x4 (118kw)
2011-2015 Opel Corsa 1.2 (32 kw)
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od Hardcam »

Mazda s tim Skyactive dela asi neco spatne, meli by sem dojit pro radu :lol:
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Uživatelský avatar
asd111
**
Příspěvky: 248
Registrován: 17 říj 2017, 20:31
Bydliště: Kladno

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od asd111 »

mihlit píše:Oturbený motor je určitě lepší z pohledu emisí a z pohledu rozložení krouťáku. O tom žádná. Jenže negativa to má. Jednak je to složitější motor. Pak je to i o tom, že prostě na některé typy použití má větší negativa. Například krátké trasy do práce. Proto rozhodně moje další auto bude určitě taky benzín bez turba, pokud se ještě v té době bude dělat :roll:

Jinak i pro jízdu, tak mě nevadí řadit a občas motor vytočit, když je potřeba. Takže já si lépe užiju 1.6+ atmo než 1.0 turbo.
1.4T je prijemny motor a clovek ani nevi,ze tam tlaci turbo.Jezdim s tim taky kratke trasy do prace a nevidim v tom nejaky zasadni problem.Co se tyka 1.0T tak dle meho pri dobrm servisu a zachazeni si 200tis odkrouti jak nic. A ano preplnovani je slozitejsi,ale dnes jsou na to technologie a vylozene pruserove motory nejsou.A i atmosfery byly povedene i vylozene nepovedene.Navic si myslim,ze lide zde na foru o i30 III maji nova auta a asi je moc netrapi co to bude delat po 200tis pac spousta lidi auto proda drive nez to bude mit natoceno:-)
Hyundai i30 Combi 1.4T-GDi 103kW Czech,Opel Astra K 2017 1.4 77kW
Dacia Logan MCV2 0.9Tce 66kW 2015
Dacia Logan MCV 1.5dci 63kW
Nissan Qashqai 1.6 16V 84kW
Opel Astra G combi 1.6 8V 55kW
Suzuki Swift 1.3 50kW
Škoda 120L
Uživatelský avatar
asd111
**
Příspěvky: 248
Registrován: 17 říj 2017, 20:31
Bydliště: Kladno

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od asd111 »

Jinak jsem dnes poprvé otevřel kapotu motoru a kontroloval náplně a... překvápko.Vůbec nevím odkaď nebo z čeho to může být.Nicméně vyfotil jsem to a poslal prodejci,co mi na to řekne.Vždyť musí existovat nějaké výstupní kontroly už ve fabrice a dealer by to měl taky kontrolovat. Při přebírání vozu jsem kontroloval různé věci,ale na motor mě nenapadlo se kouknout :-)
Přílohy
motor 3.jpg
motor 3.jpg (148.31 KiB) Zobrazeno 1164 x
motor 2.jpg
motor 2.jpg (149.79 KiB) Zobrazeno 1164 x
motor 1.jpg
motor 1.jpg (148.53 KiB) Zobrazeno 1164 x
Hyundai i30 Combi 1.4T-GDi 103kW Czech,Opel Astra K 2017 1.4 77kW
Dacia Logan MCV2 0.9Tce 66kW 2015
Dacia Logan MCV 1.5dci 63kW
Nissan Qashqai 1.6 16V 84kW
Opel Astra G combi 1.6 8V 55kW
Suzuki Swift 1.3 50kW
Škoda 120L
Uživatelský avatar
petzl62
*******
Příspěvky: 5123
Registrován: 03 pro 2011, 17:09
Bydliště: Opava

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od petzl62 »

Řekl bych,že je to tlumící materiál z pod plastového krytu na víku motoru.A tím pádem si tipnu na návštěvu kun(.)y,nebo hravé kočky.Ta kočka by byla lepší varianta... #-o
Když za ten kryt zabereš vzhůru-docela fest-zjistíš co a jak... Pak jej zase nacvakneš zpět. :wink:
Naposledy upravil(a) petzl62 dne 28 lis 2017, 20:09, celkem upraveno 1 x.
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Uživatelský avatar
Alf6
******
Příspěvky: 4968
Registrován: 26 srp 2013, 23:33
Bydliště: Klatovy

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od Alf6 »

Kdo toci auta v zaruce, tak mu to bude nejspis jedno. Kdo si chce nechat vuz i po zaruce, tak jednoznacne neprimovstrikova atmosféra bude pro toto lepsi volba, nez oturbene GD-icko. O moderní rope nemluvim vůbec :D Ale taky zalezi jak se kdo o vuz stara, atd....
Ale třeba na to ma někdo názor jiny.
Hyundai ELANTRA 1,6 MPI STYLE 97 kw/132hp
Uživatelský avatar
asd111
**
Příspěvky: 248
Registrován: 17 říj 2017, 20:31
Bydliště: Kladno

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od asd111 »

petzl62 píše:Řekl bych,že je to tlumící materiál z pod plastového krytu na víku motoru.A tím pádem si tipnu na návštěvu kun(.)y,nebo hravé kočky.Ta kočka by byla lepší varianta... #-o
Když za ten kryt zabereš vzhůru-docela fest-zjistíš co a jak... Pak jej zase nacvakneš zpět. :wink:
Taky me to napadlo,ale to nejspis muselo byt uz driv,pac bydlim ve meste na sidlisti,tady kuny nejsou,ty kocky nevim.Kazdopadne to zkusim zitra otevrit.
Hyundai i30 Combi 1.4T-GDi 103kW Czech,Opel Astra K 2017 1.4 77kW
Dacia Logan MCV2 0.9Tce 66kW 2015
Dacia Logan MCV 1.5dci 63kW
Nissan Qashqai 1.6 16V 84kW
Opel Astra G combi 1.6 8V 55kW
Suzuki Swift 1.3 50kW
Škoda 120L
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od Hardcam »

Divil bych se, kdyby na Kladne nebyly, ve Slanym jsou a presne tohle jim chutna.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Uživatelský avatar
idam.i
*******
Příspěvky: 9101
Registrován: 24 dub 2012, 23:25
Bydliště: Bratislava

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od idam.i »

Hardcam píše:Mazda s tim Skyactive dela asi neco spatne, meli by sem dojit pro radu :lol:
Keď pozrieš na môj podpis,je asi jasné k čomu inklinujem.Napriek tomu trvám na tom,že turbo opantá trh. 8-[
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Odpovědět

Zpět na „i30 2016- Motor a převodovka“