Kua, mas hoooodne odvahy. Tiez som chcel 1.4T 110kW, no po precitami tych 380 stran diskusie ma presla chut. Hlavne ked jednemu clenovi prednedavnom vymenili polovicu motora a po par tisic km zacina mat problemy znova. Pokial tam neurobia hruby konstrukcny zasah, vymena oleja problem iba oddiali, no nevyriesi. A pokial viem, ziadny konstrukcny zasah neurobili. Kdesi som ale cital, ze uz pouzivaju kovane (povodne boli liate) piesty. To je ale opat iba prachosproste obchadzanie problemu, nie jeho riesenie. Ked LSPI neznici piesty, urve nieco ine. Treba urobit take opatrenia, aby k LSPI nedochadzalo. Spolahlivo viem, ze fordacky 1.0EB 77 aj 92kW problem s LSPI nema. Podla vsetkeho ani 1.5EB, no 1.6EB aj 2.0EB, dokonca aj 2.3EB s nim problemy maju. Zeby to bolo tym, ze 1.6EB je iba upgrade atmosferickej 1.6-tky ? To iste plati aj o EB 2.0. Ako je to s EB2.3 neviem, mal by to byt zbrusu novy motor...XMira píše:Axel.Foley: Astru 1.4T. 110kW AT.
hyundai i30 - 3. generacia
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: hyundai i30 - 3. generacia
- Reklama
Re: hyundai i30 - 3. generacia
V12: Znám člověka (řidič z povolání), kterému se rozletěla milovaná 1.9TDI v oktávce po 70tis. Taky znám člověka, který třikrát měnil turbo u Mondea v prvních několika letech provozu. Tím chci říct, že nenajdeš značku, model ani fórum, kde by byli všichni spokojení. Vždycky se objeví někdo se zaručeně tragickým a nespolehlivým modelem.
Navíc na tom samém fóru se také píše, že nikdo nezaznamenal problémy s LSPI v posledním roce u nového auta snad nikdy u automatu.
A jasně. Teď si vysloveně koleduju abych zrovna já chytil nějakej nepoveden kus. Je to jen stroj a skládaj ho poláci.
Ale já jsem zvyklej. 12 let jezdím v Hyundai a řečí o shnilejch kastlích, motorech co vydrží 50tis., plastech z lisovaný rejže a podobně jsem slyšel fakt dost
Navíc na tom samém fóru se také píše, že nikdo nezaznamenal problémy s LSPI v posledním roce u nového auta snad nikdy u automatu.
A jasně. Teď si vysloveně koleduju abych zrovna já chytil nějakej nepoveden kus. Je to jen stroj a skládaj ho poláci.
Ale já jsem zvyklej. 12 let jezdím v Hyundai a řečí o shnilejch kastlích, motorech co vydrží 50tis., plastech z lisovaný rejže a podobně jsem slyšel fakt dost
Kia Xceed GTline 1.5 T-GDI DCT
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Tie nove Astry maju najazdene minimalne nabehy, takze nikto nevie, co to bude robit po 100k km. Hoci ja by som tych 100k km tocil cca 8 rokov...
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Zdravím,
tak se mohu zařadit do řady . Vybral jsem benzín I30 17 WG 1,4T-GDI MT STYLE.
Uvidíme jak to bude po 2006-2011 Renault Megane Grandtour a 2011-2017 KIA CEED SW oba nafta a jelikož poslední dobou mám skoro polovinu město, mě KIA štvala se spotřebou kolem 7l. Zas chorvatsko přes madarsko uměla pod 5, ale na renault neměla tam jsem 4,1 do chorvatska.
Doufám že tady to bude s lehkou nohou taky kolem 7l v městském , ale benzín.
Navigaci nemám, šéf říkal že není potřeba, takže displej jen 5".
tak se mohu zařadit do řady . Vybral jsem benzín I30 17 WG 1,4T-GDI MT STYLE.
Uvidíme jak to bude po 2006-2011 Renault Megane Grandtour a 2011-2017 KIA CEED SW oba nafta a jelikož poslední dobou mám skoro polovinu město, mě KIA štvala se spotřebou kolem 7l. Zas chorvatsko přes madarsko uměla pod 5, ale na renault neměla tam jsem 4,1 do chorvatska.
Doufám že tady to bude s lehkou nohou taky kolem 7l v městském , ale benzín.
Navigaci nemám, šéf říkal že není potřeba, takže displej jen 5".
I30 17 WG 1,4T-GDI MT STYLE
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Do města ten motor úplně vhodný není, zvláště při častých studených startech, ale na 7 l by ses mohl dostat.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Juři: Přeji hodně šťastných a spokojených kilometrů.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Riešil niekto senzor tlaku TPMS na zimné pneu? Alebo jazdite bez senzorov a svieti Vám tam kontrolka ako mne?
Re: hyundai i30 - 3. generacia
mari077, na to jsou tady minimálně 2 vlákna, zkus hledat.
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Ale ani v jednom nieje písané čo potrebujem vediet
Naposledy upravil(a) mari077 dne 03 pro 2017, 15:43, celkem upraveno 1 x.
Re: hyundai i30 - 3. generacia
To zistíš až pôjdeš po 4 rokoch na STKmari077 píše:Ale ani v jednom nieje písané či je povinnosť ich mat alebo môžem jazdiť bez nich ?
Hyundai i30, 1,4 T-GDI STYLE + 7DCT+Safety pack+Style Pack - 5/2017 - ???
Hyundai 130, 1,4i CVVT 2/2012 - 2017 predané
Škoda Fabia sedan 1,4 atmo 2002 - 2012 predané
Škoda 120L 1982 - 2002 predané
Hyundai 130, 1,4i CVVT 2/2012 - 2017 predané
Škoda Fabia sedan 1,4 atmo 2002 - 2012 predané
Škoda 120L 1982 - 2002 predané
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Predpokladam že ich teda treba mat.
Naposledy upravil(a) mari077 dne 01 pro 2017, 20:40, celkem upraveno 1 x.
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Daj doraz poisťovni (aké jednoduché)mari077 píše:Cize asi neprejdem len by ma zaujímalo ako by to bolo v prípade poistnej udalosti.
Pretože sa mi nechce dávať 180€ za senzory
Hyundai i30, 1,4 T-GDI STYLE + 7DCT+Safety pack+Style Pack - 5/2017 - ???
Hyundai 130, 1,4i CVVT 2/2012 - 2017 predané
Škoda Fabia sedan 1,4 atmo 2002 - 2012 predané
Škoda 120L 1982 - 2002 predané
Hyundai 130, 1,4i CVVT 2/2012 - 2017 predané
Škoda Fabia sedan 1,4 atmo 2002 - 2012 predané
Škoda 120L 1982 - 2002 predané
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Nefunkční TPMS=vozidlo nezpůsobilé k provozu. Pokud by pojišťovna zjistila, že TPMS bylo při nehodě nefunkční, tak Tě hodí přes palubu. A je fuk zda nefunkčnost měla s nehodou souvislost či ne. Funkční TPMS je podmínkou způsobilosti vozidla k provozu.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Moja reč. Ak máš skoro 20 000.-€ na káru tak vôbec nerieš 180.-€ na snímače, lebo je to minimálne trápneMr. HYUNDAI píše:Nefunkční TPMS=vozidlo nezpůsobilé k provozu. Pokud by pojišťovna zjistila, že TPMS bylo při nehodě nefunkční, tak Tě hodí přes palubu. A je fuk zda nefunkčnost měla s nehodou souvislost či ne. Funkční TPMS je podmínkou způsobilosti vozidla k provozu.
Hyundai i30, 1,4 T-GDI STYLE + 7DCT+Safety pack+Style Pack - 5/2017 - ???
Hyundai 130, 1,4i CVVT 2/2012 - 2017 predané
Škoda Fabia sedan 1,4 atmo 2002 - 2012 predané
Škoda 120L 1982 - 2002 predané
Hyundai 130, 1,4i CVVT 2/2012 - 2017 predané
Škoda Fabia sedan 1,4 atmo 2002 - 2012 predané
Škoda 120L 1982 - 2002 predané