Standardni predjizdeni na vyjezdu z mesta, v 60ti kopnu s meziplynem za dva a huraaaa to ma moje hlina nejradsivorlajz píše:Já to dávám z dvojky na kilo celkem často
motor 1.4 T GDi
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
- Mirus30
- *****
- Příspěvky: 1801
- Registrován: 04 úno 2013, 19:53
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: motor 1.4 T GDi
i30N Performance Sport, DCT 2023
Kia Proceed GT 2021
Škoda Scala MC 1.5TSI 2020
Kia Proceed GT 2019
i40 kombi 2,0GDI 2018
i30 kombi FL 2017
i30 kombi FL 2015
i30 1,6GDI 2012
Accent 1,3 2006
Kia Proceed GT 2021
Škoda Scala MC 1.5TSI 2020
Kia Proceed GT 2019
i40 kombi 2,0GDI 2018
i30 kombi FL 2017
i30 kombi FL 2015
i30 1,6GDI 2012
Accent 1,3 2006
- Reklama
Re: motor 1.4 T GDi
To, co tu bylo popisováno, tj. na konci obce dát za 3 a pak plnej knedlík do 90 km/h, to dělám velmi často, vpodstatě pořád Při 90 km/h točí tento motor na trojku cca 4 000 ot, a právě od těch cca 2 500 do 4 000 má motor největší sílu, přesněji řečeno pružné zrychlení, užívám si to. S 1.6 GDi se to taky dá, ale není to ono
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Re: motor 1.4 T GDi
tudy, zober si do ruky stopky a vyskusaj to zrychlenie na dvojke a potom na trojke
toyota highlander 2.5 hybrid executive
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
Re: motor 1.4 T GDi
před tím jsi velebil GDI a teď ti není dost dobrý, co???Tudy píše:To, co tu bylo popisováno, tj. na konci obce dát za 3 a pak plnej knedlík do 90 km/h, to dělám velmi často, vpodstatě pořád Při 90 km/h točí tento motor na trojku cca 4 000 ot, a právě od těch cca 2 500 do 4 000 má motor největší sílu, přesněji řečeno pružné zrychlení, užívám si to. S 1.6 GDi se to taky dá, ale není to ono
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Re: motor 1.4 T GDi
A hlavně na trojku 130. 90 je jen šolíchání motoru.
Hyundai I30 kombi, 1.6gdi, weekend. Tucson 2022, 1,6 T-gdi, 110kw, 4x4, smart
Honda Jazz, 1,4, 2008- prodaný
Hyundai Getz, 1.3, 2003- prodaný
Honda Jazz, 1,4, 2008- prodaný
Hyundai Getz, 1.3, 2003- prodaný
Re: motor 1.4 T GDi
Vorlajz: Njn na lepší se rychle zvyká. Ale s 1.6 GDi stále občas jezdím a musím uznat, že je to příjmená, lineární, nepřidušená atmosféra.
Martinsp: neboj, to také občas dělám při nájezdu na dálnici, abych vymetl pavouky , je to to samé jako na dvojku 100 km/h.
Martinsp: neboj, to také občas dělám při nájezdu na dálnici, abych vymetl pavouky , je to to samé jako na dvojku 100 km/h.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Re: motor 1.4 T GDi
Tady máš fotky toho krytu i té krytky:asd111 píše:Ano přesně tak,roztrhala tu pěnovou krytku co je pod tím hlavním plastovým deklem na motoru.Spíš by mě zajímalo,jak ta krytka vypadá neponičená a jak hodně vadí,že to tam skoro není.giuseppep píše:Jediný co mi napadá co ti ta kuna rozdrbala, jak už někdo napsal, že to bude kus toho co máš když sundáš ten plastový kryt co máš nahoře. Na fotce koukám, že máš tu pěnovou krytku v celku co chrání - myslím, že to je vstřikovač.asd111 píše:kluci nevíte co tam má být,když sundám ten dekl,jak mi to ta kuna vyžrala,tak je tam pouze torzo.Tady jsou fotky https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... 5&start=30
Jinak mi nic nenapadá co by to mohlo být. Koukal jsem jen na motor zeshora. Zespoda jsem se ještě na to nekoukal.
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: motor 1.4 T GDi
Super dekuji !!! Jen otazka,nevi nekdo k cemu to tam je? Psal jsem do servisu tady na Kladno a do Prahy a nejak se k tomu nevyjadruji.Vubec nevim,jestli se to da vubec nejak sehnat..
Hyundai i30 Combi 1.4T-GDi 103kW Czech,Opel Astra K 2017 1.4 77kW
Dacia Logan MCV2 0.9Tce 66kW 2015
Dacia Logan MCV 1.5dci 63kW
Nissan Qashqai 1.6 16V 84kW
Opel Astra G combi 1.6 8V 55kW
Suzuki Swift 1.3 50kW
Škoda 120L
Dacia Logan MCV2 0.9Tce 66kW 2015
Dacia Logan MCV 1.5dci 63kW
Nissan Qashqai 1.6 16V 84kW
Opel Astra G combi 1.6 8V 55kW
Suzuki Swift 1.3 50kW
Škoda 120L
Re: motor 1.4 T GDi
Bude to jen zvuková izolace. Asi bych to neřešil.
Hyundai i30 N Performance
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Re: motor 1.4 T GDi
Souhlas s Deegr
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Re: motor 1.4 T GDi
Jj, je to zvukova izolacia. Nieco take som mal na Focuse II 2.0TDCI. Chlapci, ale ked mi prasklo kolienko na prepadovom potrubi, tato "spongia" tak nasiakla naftou, ze auto smrdelo este 2 mesiace a to aj napriek tomu, ze som jazdil bez krytu, nech sa motor poriadne vyvetra.
Re: motor 1.4 T GDi
Auto je sukromne, dnes ma 273k km, z toho slabych 40k km som mu dal ja stylom vyjazd z dediny plny plyn na patke od 1200 otacok. Svedsky patvalec ani v tomto rezime neprotestuje, zahrmoce ako lokomotiva a ide. Dvojhmota povodna, turbo povodne, piesty povodne, vsetko skratka povodne okrem rozvodov a tlmicov.vorlajz píše:V12 ty máš to auto vlastní či služební?
Bezne vyjazdy na dialnicu na patke, z 80 je tam 120 za 8 sekund - to dokaze aj 1.6GDI na dvojke / trojke za revu vytoceneho motora - nech zije atmosfera, ze ? 1.4TGDI je iba o malo pomalsia, ako to obstarozne Mondeo, prave to sa mi na nej paci. Atmosferu do dnesnej hustej premavky uz nikdy, turba su n-nasobne lepsie.
Re: motor 1.4 T GDi
Dekuji vsem Uvidim kolik to bude stat a pak bud koupim nebo ne.A nevite nekdo,co pod tim je?Nekdo tu psal,ze vstrik?Deegr píše:Bude to jen zvuková izolace. Asi bych to neřešil.
Hyundai i30 Combi 1.4T-GDi 103kW Czech,Opel Astra K 2017 1.4 77kW
Dacia Logan MCV2 0.9Tce 66kW 2015
Dacia Logan MCV 1.5dci 63kW
Nissan Qashqai 1.6 16V 84kW
Opel Astra G combi 1.6 8V 55kW
Suzuki Swift 1.3 50kW
Škoda 120L
Dacia Logan MCV2 0.9Tce 66kW 2015
Dacia Logan MCV 1.5dci 63kW
Nissan Qashqai 1.6 16V 84kW
Opel Astra G combi 1.6 8V 55kW
Suzuki Swift 1.3 50kW
Škoda 120L
Re: motor 1.4 T GDi
Je to vysokotlaký zásobník. Do něj se přivede palivo z nádrže a ten ho pak převede na tlak 200 baru. Z toho zásobníku pak jde vysokotlakým potrubím přímo ke vstřikovačům. Každý vstřikovač má šest laserem vytvarovaným otvorů a díky tomu vysokému tlaku a šesti otvorům ve vstřikovači se palivo ve válcích lépe rozpráší, lépe prohoří.
Hyundai i30 N Performance
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Re: motor 1.4 T GDi
Deegr: Tak to je vycerpavajici odpoved,super,dikyDeegr píše:Je to vysokotlaký zásobník. Do něj se přivede palivo z nádrže a ten ho pak převede na tlak 200 baru. Z toho zásobníku pak jde vysokotlakým potrubím přímo ke vstřikovačům. Každý vstřikovač má šest laserem vytvarovaným otvorů a díky tomu vysokému tlaku a šesti otvorům ve vstřikovači se palivo ve válcích lépe rozpráší, lépe prohoří.
Hyundai i30 Combi 1.4T-GDi 103kW Czech,Opel Astra K 2017 1.4 77kW
Dacia Logan MCV2 0.9Tce 66kW 2015
Dacia Logan MCV 1.5dci 63kW
Nissan Qashqai 1.6 16V 84kW
Opel Astra G combi 1.6 8V 55kW
Suzuki Swift 1.3 50kW
Škoda 120L
Dacia Logan MCV2 0.9Tce 66kW 2015
Dacia Logan MCV 1.5dci 63kW
Nissan Qashqai 1.6 16V 84kW
Opel Astra G combi 1.6 8V 55kW
Suzuki Swift 1.3 50kW
Škoda 120L