Závada motoru, palivové cesty
Moderátor: Moderátoři
Závada motoru, palivové cesty
Otec má Atose ročník 2002. Po nastartování studeného motoru mu otáčky vyběhnou prudce nahoru (motor řve). Otáčkoměr to nemá. Pak klesnou dolů tak, že když se potřebuje rozjet, musí to podržet plynem, aby to nechcíplo. Zahřátej motor je na start lepší, ale při rozjezdu se mu nechce (škube). Auto měl 2x v servise i na diagnostice (svítila kontrolka check), čistili vstřiky, poté "snad" i nádrž. Prý špatné palivo. Závada trvá dál. Nemá někdo radu ? Dík.
Getz 1,3 60kw limited edition (2003)
- Reklama
Re: Závada motoru, palivové cesty
Na Puntu mi něco podobného dělala zanesená škrtící klapka. Po vyčištění v servisu závada zmizela.
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Závada motoru, palivové cesty
Závada vyřešena. Šikovný garážový opravář vyměnil regulátor tlaku paliva a už to jede jako nové.
Getz 1,3 60kw limited edition (2003)