přestavba na turbo???Scoupe
Moderátoři: Tringi, Piskotkiller, Moderátoři
přestavba na turbo???Scoupe
Čau chci se zeptat co všechno obnáší přestavba z atmosfery na turbo:co všechno je potřeba a kolik to asi stojí ??? moc děkuji
- Reklama
- Yurii
- Moderátor
- Příspěvky: 3430
- Registrován: 08 říj 2006, 09:41
- Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
- Kontaktovat uživatele:
Jinak bys musel: vymenit ECU, nahodit tam turbo, vyenit hlavu motroru a ventily plus drobnej zasah do elektroinstalace pro kontrolky turba na palubku.
Jinak uplne nejlevnejsi reseni je fakticky prodat neturbo a koupit turbo.
Jinak uplne nejlevnejsi reseni je fakticky prodat neturbo a koupit turbo.
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
Z tohodle bych souhlasil s tim, že levnější je prodat NA a koupit turbo. K těm nesmyslům cos napsal před tim se snad ani nemá cenu vyjadřovat ....Lidi vy něco hulíte, že jo? Jinak si to totiž nedokážu vysvětlitYurii píše:Jinak bys musel: vymenit ECU, nahodit tam turbo, vyenit hlavu motroru a ventily plus drobnej zasah do elektroinstalace pro kontrolky turba na palubku.
Jinak uplne nejlevnejsi reseni je fakticky prodat neturbo a koupit turbo.
- Yurii
- Moderátor
- Příspěvky: 3430
- Registrován: 08 říj 2006, 09:41
- Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
- Kontaktovat uživatele:
Proc by to mely bejt nesmysly? Motor z LS a GT je az na ty veci co jsem psal shodnej.
BTW: ty kontrolky sou pi*ovina se kterou skoro nestoji za to se zabejvat.
Hlavu musis vymenit proto, ze Turbo v serii ma jinaj kompresni pomer, z toho samyho duvodu musis vymenit i ventily protoze maji jinej tvar coz ma na kompresi taky vliv, turbo je snad jasny. Proc menit ECU to taky mluvi smao za sebe, proste se motor s turbem musi ridit trochu jinak.
(vychazel sem pozue z prestavby LS na GT a nebral sem v uvahu instalaci nejkyho jinyho turbo packu.)
K tomu hulení: Naposledy ráno, slavili sme muj posledni den ve skole pred prazdninama
BTW: ty kontrolky sou pi*ovina se kterou skoro nestoji za to se zabejvat.
Hlavu musis vymenit proto, ze Turbo v serii ma jinaj kompresni pomer, z toho samyho duvodu musis vymenit i ventily protoze maji jinej tvar coz ma na kompresi taky vliv, turbo je snad jasny. Proc menit ECU to taky mluvi smao za sebe, proste se motor s turbem musi ridit trochu jinak.
(vychazel sem pozue z prestavby LS na GT a nebral sem v uvahu instalaci nejkyho jinyho turbo packu.)
K tomu hulení: Naposledy ráno, slavili sme muj posledni den ve skole pred prazdninama
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
Tak ECU se měnit nemusí, stačí "jen" upravit software.
Přestavbu NA motoru na turbo, tak jak ji tu popisuješ by tedy měl zvládnout každej kdo udrží v ruce šroubovák. Tak jednoduchý to ale neni. Jen někam "nahodit turbo" opravdu nestačí. Dokonce ani "kontrolky turba na palubku" to moc nevytrhnou. Čemu se asi nevyhneš (pokud tam teda nechceš foukat jen zanedbatelný tlak nebo nepočítáš s životností motoru v řádu desítek km) budou kované písty, ojnice, klikovka, ostřejší vačky, jiné ventilové pružiny, jiné těsnění pod hlavu a větší vstřiky.
V případě přestavby SCoupe NA na SCoupe Turbo bych asi volil cestu zahodit stávající motor a dát tam ten s turbem se všim všudy.
Přestavbu NA motoru na turbo, tak jak ji tu popisuješ by tedy měl zvládnout každej kdo udrží v ruce šroubovák. Tak jednoduchý to ale neni. Jen někam "nahodit turbo" opravdu nestačí. Dokonce ani "kontrolky turba na palubku" to moc nevytrhnou. Čemu se asi nevyhneš (pokud tam teda nechceš foukat jen zanedbatelný tlak nebo nepočítáš s životností motoru v řádu desítek km) budou kované písty, ojnice, klikovka, ostřejší vačky, jiné ventilové pružiny, jiné těsnění pod hlavu a větší vstřiky.
V případě přestavby SCoupe NA na SCoupe Turbo bych asi volil cestu zahodit stávající motor a dát tam ten s turbem se všim všudy.
- Yurii
- Moderátor
- Příspěvky: 3430
- Registrován: 08 říj 2006, 09:41
- Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
- Kontaktovat uživatele:
Ok tvuj nazor ti brat nebudu ale tvoje starost o kovany pisty a ostrejsi vacky je podle myho zbytecna
EDIT: s tou zivotnosti je to sporny
EDIT: s tou zivotnosti je to sporny
Naposledy upravil(a) Yurii dne 18 úno 2007, 20:36, celkem upraveno 1 x.
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
mno ta prestavba neni fak zase tak tezka, pac ty motory jsou hodne podobny, resp ulne stejny az na par drobnosti.. jiny jsou akorat pisty, maj jinej tvar a delaj jinou kompresi, coz by mohl bejt problem... jinak to zustane stejny.. samozrejme nez prehravat software ECU tak by bylo jednodussi ji proste vymenit.. co se tyce prevodovky, turbo ma mirne jiny kvalty, ale ta N/A prevodovka s tim bude vic cvicit na ukor maximalky.. nejhorsi by bylo vyladit elektriku aby to slapalo jako ma, ale zase tak nemozny to neni.. dokonce N/A predelany na T/C svihaj jeste lipPetr HC píše:Tak ECU se měnit nemusí, stačí "jen" upravit software.
Přestavbu NA motoru na turbo, tak jak ji tu popisuješ by tedy měl zvládnout každej kdo udrží v ruce šroubovák. Tak jednoduchý to ale neni. Jen někam "nahodit turbo" opravdu nestačí. Dokonce ani "kontrolky turba na palubku" to moc nevytrhnou. Čemu se asi nevyhneš (pokud tam teda nechceš foukat jen zanedbatelný tlak nebo nepočítáš s životností motoru v řádu desítek km) budou kované písty, ojnice, klikovka, ostřejší vačky, jiné ventilové pružiny, jiné těsnění pod hlavu a větší vstřiky.
V případě přestavby SCoupe NA na SCoupe Turbo bych asi volil cestu zahodit stávající motor a dát tam ten s turbem se všim všudy.
Nejlevnejsi reseni je opravdu prodat Ls a koupit turbo.Ktomu motoru,hlava by mela bejt stejna,ale jsou tam jiny pisty!Kupovat veci po castech a te se bavim o seriovce je nesmysl!Malej seznam:turbo a sberne potruby,vaha,elektro instalace,sani,pisty,ruzne hadice a trubky na olej,atd.proste nesmysl.
Accent 1.5 GT
Lantra 1.8 GT 94 , Lantra 1,6 GLS na dily
Trajet 2.0 CVVT 2005 momentálně na JIPce po manželčině zásahu. :-(
Trajet 2.0 CVVT 2006 plyn
Sonata 2.0 2002
H-100 Vodácký šmajchlkabinet s lůžkovou úpravou! :-)
Lantra 1.8 GT 94 , Lantra 1,6 GLS na dily
Trajet 2.0 CVVT 2005 momentálně na JIPce po manželčině zásahu. :-(
Trajet 2.0 CVVT 2006 plyn
Sonata 2.0 2002
H-100 Vodácký šmajchlkabinet s lůžkovou úpravou! :-)
-
- **
- Příspěvky: 281
- Registrován: 24 črc 2006, 16:45
- Bydliště: Praga
- Kontaktovat uživatele:
Cely saci okruh je jiny, kvuli hadickam z turba. Ale urcite by to slo, akorat by stim byl drobnej oser :]
nejlepsi by asi bylo prodat celou karu a koupit karu s turbinou... ovsem vymena motoru je taky moznost...
nejlepsi by asi bylo prodat celou karu a koupit karu s turbinou... ovsem vymena motoru je taky moznost...
Hyundai scoupe 93 N/A prekopany a ma ted turbo moturek.
Catback Exaust
Denso Iridium Sparks
K&N cold air intake
Catback Exaust
Denso Iridium Sparks
K&N cold air intake
to jurij
tak chlapci už mě to tu nebaví jste jeden chytřejší než druhej jedinej s kým souhlasím je hujer ale juri? když tomu tak rozumíš tak mi řekněte , jestli je rozdíl v průměru klikového hřídele v uložení u turba a u neturba.... tak co?? a chci přesnej rozměr v milimetrech....!!!!!!!
asi se tu začínaáme dělit na ty co s coupečkem žijou a na ty co si na borce jen hrajou.....
asi se tu začínaáme dělit na ty co s coupečkem žijou a na ty co si na borce jen hrajou.....
S-coupe GT červeno růžovámetalíza
S-coupe GT tmavě modrá
S-coupe GT EVOI
S-coupe LS na díly
S-coupe GT tmavě modrá
S-coupe GT EVOI
S-coupe LS na díly
- Yurii
- Moderátor
- Příspěvky: 3430
- Registrován: 08 říj 2006, 09:41
- Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
- Kontaktovat uživatele:
Kadž to tak Bowiemu fungovalo x desitek tisíc km tak si nemyslim ze by to bylo az tak spatne.
EDIT: Mozna pisu veci co nejsou tak uplne technicky korektni ale nerikejte ze by to nefungovalo.
EDIT: Mozna pisu veci co nejsou tak uplne technicky korektni ale nerikejte ze by to nefungovalo.
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)