Blinkry - trippling
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
- macháček
- ***
- Příspěvky: 632
- Registrován: 14 lis 2005, 23:30
- Bydliště: Strakonice
- Kontaktovat uživatele:
Blinkry - trippling
Pokud máte někdo zájem o zařízení zvané Trippling, t. j. tři zablikání po ťuknutí do páčky. Koukněte zde: http://www.dhservis.cz/dalsi_1/trippling.htm
Hyundai Lantra kombi 1.5 12V GLS/r. v. 2000
- Reklama
- macháček
- ***
- Příspěvky: 632
- Registrován: 14 lis 2005, 23:30
- Bydliště: Strakonice
- Kontaktovat uživatele:
No mě to zrovna u té fabky nadchlo. Někde odbočuješ, musíš ukazovat, ale otočení volantu neni na vrácení páčky do vypnuté polohy dostatečné, nebo jsi zrovna na hraně a vypneš ručo v páčce zarachotí a ničí se ten přepínač a nebo také blikáš déle než je zdrávo. Jeden kousek jsem dnes zrovna od DH dostal. M. j. je to také majitel Hyundai (Lantra Kombi 1.6 16V) a kámoš a jestli to letos vyjde, beru ho s sebou do Mimoně.
P. S. montáž je jednoduchá +, zem, střed přepínače, levej a pravej blinkr, je to na těch stránkách.
P. S. montáž je jednoduchá +, zem, střed přepínače, levej a pravej blinkr, je to na těch stránkách.
Hyundai Lantra kombi 1.5 12V GLS/r. v. 2000
Pro me jsou tyhle schemata spanelskou vesnici, jak to nejsou obrazky, tak jsem v haji.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Já bych něco podobného potřeboval na stěrače, chybí mi tam poloha podržet a dokud držím stěrače stírají. U Tempry to šlo, podržet páčku směrem nahoru jako tlačítko. U Lantry jsem tuto funkci neobjevil. Když chci sestřít jednou, či dvakrát, musím páčkou dolů přes přepinač. Nevíte jak to udělat aby to fungovalo jako u té Tempry?
Lantra 1,6 16V G4GR r.v.96 zelená metal.
ten trojblik me pekne sral. Na dalnici a jizni spojce, popr. v HK na sirokych 4 proudovkach budiz, ale v hustym mestskym provozu bych to nejradsi urval a zahodil. Blikas jak idiot. Bezna situace: Uzka silnice, kolona aut, jede to pomalu, ale jede, pred tebou cyklista, bliknes cvak-cvak-cvak predjedes biknes cvak-cvak-cvak a to uz je pred tebou dalsi prekazka, dejme tomu dodavka a za cvak-cvak-cvak a ty uz jedes uplne jinam. Nemluve o tom, ze to mate protijedouci. Nene, radsi konvencni blinkr. Staci packu pridrzet, nebo do ni jen brnknout.
Lantra 93/1,5 8v, slouzila dobre, bud ji zeme lehka. Nyni mondeo 2,0i
-
- **
- Příspěvky: 340
- Registrován: 25 lis 2005, 21:29
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
neni to špatny je lepši bliknout 3* než jen jednou bliknout jak to děla spousta řidiču nebo neblikat vubec to mě na ostatnich SERE :twisted:Od čeho jsou blinkry!?Blikneš jednou a ten co je za tebou o tom ani nemusi vědět. Koupil bych to
Lantra combi 2,0 16v DOHC 102kw, 98r.v zelená metaliza.snížena,sport.filtr. ale už prodaná ted Subaru ale vzpomínám na lantru
Moje zkušenost s blinkrováním např. v Německu. Mnoho mých přátel, se kterými jsem měl možnost cestovat po Německu, každý ve svém autě, se podivovalo mému způsobu blinkrování. říkali proč dávám blinkr tak pozdě /podle nich/ a proč tak krátce./jedno max. tři bliknutí/. Tvrdili mě, že je to proti jejich pravidlům, a že mě jejich policie jednou vybere. Zatím mě nevybrali ale už jsem si zvykl blinkrovat déle a dříve. To jedno bliknutí se lehce přehlédne a např. ve městě si můžeš myslet, že si to šofc rozmyslel a že nebude měnit směr, hlavně má-li cizí značku. /tedy není domácí/. Takže on jednou blikne, že jde zprava do levého a vybočení mu trvá dlouho, tak ty přidáš, /když se nic neděje/ a už je z boku v tobě. I v našich předpisech je něco o délce a o včasnosti ukazování změny směru jízda. Takže bliknout jen jednou a protáhnout se případnou mezerou je jednak hazard a za druhé /v případě havárky/ to zalepíš ty i s chlupama. To krátkodobé blinkrování řeším podržením páčky v daném směru ale jistotu jestli bliklo 3x nebo 5x nemám. K tomo by to zařízení nebylo špatné. Jde ale spíš o to jestli by to policie, v případě havárky uznala, že tvé bikání bylo provedeno včas a v dostatečně dlouhém intervalu. Najdou- li tam to zařízení v případě větší havarie nejsem si jis, jestli jim vysvětlíš, že jsi blikal dostatečně dlouho a včas pokud bude druhá strana tvrdit, že blikání bylo krátké /oněch 3x/.
Lantra 1,6 16V G4GR r.v.96 zelená metal.
-
- *****
- Příspěvky: 2154
- Registrován: 14 pro 2005, 11:47
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Já souhlasim s Rybou a víc se k tomu vyjadřovat nebudu A vůbec.. já bych blinkry zrušil.. ať je sranda Neee dobře.. mám dobrou náladu, tak vymejšlim blbosti.. taky mě dokáže naštvat když někdo nebliká tam kde by evidentně měl..
Buďme na sebe hodný a blikejme.. třeba při výjezdu z kruháče je to celkem fajn
Buďme na sebe hodný a blikejme.. třeba při výjezdu z kruháče je to celkem fajn
ale pozor, ja jsem taky za poradny a vcasny blikani a taky ho praktikuju, Jen nechci aby mi nejakej system kecal do toho jako dlouho budu blikat. Kdyz chci jednou, bliknu jednou. Jde mi o mestsky brutal chaos provoz, kde ti trojblik nadela spoustu problemu. Mimo je to fajn. Ale ten system je pausalne nataven na tri bliknuti, nez ty tri bliknuti probehnou, je uz vetsinou vsechno jinak. Kdyby to slo aspon vypnout...
Lantra 93/1,5 8v, slouzila dobre, bud ji zeme lehka. Nyni mondeo 2,0i
Pochopil jsem to tak, že jestliže to přidržíš déle jak je to nastavené, tak se to neaktivuje. Takže přidržení na jedno bliknutí je určitě delší jak ty nastavené parametry. A to vypnutí by určitě šlo umístěním vypinače do napájecího okruhu,já bych si to určitě nechal připojit přes vypinač, tak jako mám přes vypinač automatiku denní svícení, kterou mohu kdykoliv vypnout.
Lantra 1,6 16V G4GR r.v.96 zelená metal.