motor 1.4 T GDi

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
idam.i
*******
Příspěvky: 9114
Registrován: 24 dub 2012, 23:25
Bydliště: Bratislava

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od idam.i »

Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Reklama
 

Uživatelský avatar
hafush
**
Příspěvky: 272
Registrován: 25 srp 2017, 22:51

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od hafush »

Ano dle různých testu i novinářských článků je VIF asi to nejlepší a hlavně i nejvýhodnější co můžeš koupit já běžně kupuji u Autokelly okolo 180 až 200 Kč jinak seženeš na každé čerpací stanice Benzina ale tam to mají dvakrát dražší.
Jinak dle tvrzení Benzina , tak VIF aditivum přidává do svých paliv i do té levnější Efecta ale samozřejmě v malém množství takže je vždy lepší si sám dolít ze své plechovky
Hyundai i30 kombi 3.gen 1,0 T-GDI Trikolor+Komfort Ara Blue (09/2017) Arouš
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20309
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od Axel.Foley »

Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
giuseppep
*
Příspěvky: 49
Registrován: 14 lis 2017, 11:36

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od giuseppep »

Zase když jednou měsíčně jedete dálku po dálnici např.(Německo) a tam tomu dáte chvíli plnej, tak si myslím, že nepotřebujete do toho lít ještě aditiva a motor se krásně vypálí. Něco jiného je asi pro lidi co jezdí jen město a občas mimo, tam to asi smysl má.
Hyundai i30n Performance hatchback Phantom BLack
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20309
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od Axel.Foley »

Když nechceš, nemusíš. Nikdo tě nenutí aditiva používat. Znám ale dvě identická auta s porovnatelnými provozními podmínkami a tankujícími stejné palivo (nafta aditivovaná výrobcem) s rozdílem, že to první dostává VIF při každém tankování a to druhé sporadicky. Rozdíl je, že to první má citelně klidnější chod na neutrál a motor je slyšitelně tišší než u toho druhého.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Uživatelský avatar
shawt
******
Příspěvky: 3754
Registrován: 08 bře 2015, 23:23

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od shawt »

No jenze je asi rozdil mezi naftou a benzinem. Pokud uz Benzina aditiva do benzinu dava, tak si nejsem jisty, ze je ok tam lit jeste neco dalsiho, vseho moc skodi 8-[
VW Passat Variant B8 2020 110kW TDI EVO
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
Uživatelský avatar
Alf6
******
Příspěvky: 4968
Registrován: 26 srp 2013, 23:33
Bydliště: Klatovy

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od Alf6 »

ona aditiva ..treba zrovna z toho Vifu, se dostavaji spolu s benzinem do oleje.Benzin se z oleje casem odpari, ale aditiva zustanou a tak stále odvadeji svou praci.
Hyundai ELANTRA 1,6 MPI STYLE 97 kw/132hp
giuseppep
*
Příspěvky: 49
Registrován: 14 lis 2017, 11:36

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od giuseppep »

Do nafty jsem to dával při každém natantování. Měl jsem to od funglovky. Ale nikdy jsem nepocítil změnu. Možná kdyby se to rozebralo. Ale to už se nedozvím. Už je to pryč :-) Naftu jsem většinou tankoval u Benziny oboje nafty. Teď jsem přesedlal na benzín. Protože to mam do práce 12 km přes město. A to bych diesela asi odrovnal.
A MHD se mi moc nechce, protože to trvá hodinu. Možná si koupím skůtříka..... Na autě mám teď najeto necelých 3000km a včera jsem si pěkně vyměnil olej a filtr. Myslím si že je to zajetý a můžu tomu dávat.
Ať si zvyká :hyu:
Hyundai i30n Performance hatchback Phantom BLack
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20309
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od Axel.Foley »

shawt píše:No jenze je asi rozdil mezi naftou a benzinem. Pokud uz Benzina aditiva do benzinu dava, tak si nejsem jisty, ze je ok tam lit jeste neco dalsiho, vseho moc skodi 8-[
V rozumných dávkách neškodí jakékoliv množství :wink: VIF jsem přidával i do benzínu, ačkoliv jsem také bral aditivovanou verzi. Začal jsem do-aditivovát (shodou okolností) poslední rok vlastnictví i30 a rozdíl byl minimálně v lepším startování v zimě.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Votavik
**
Příspěvky: 119
Registrován: 19 zář 2017, 20:25

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od Votavik »

Ahoj, nevíte někdo jak má tento motor řešený rozvody? Je tam řetěz nebo řemen? A po kolika km se případně mění?
na internetu jsem nic neneašel (asi jsem hledal blbě :roll: ) a v manuálu muj motor nemám ](*,)
2017 - dosud - Hyundai I30 Kombi 1.4 T-GDI T-K
dibarbora
*****
Příspěvky: 2259
Registrován: 05 úno 2018, 14:53
Bydliště: Žilina

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od dibarbora »

Na 99% to bude mať "doživotnú" reťaz. Pri kappa motoroch je v manuáli zmienka len o kontrole mikro-remeňa. Ostáva len veriť, že konštrukciu zvládli lepšie ako u susedov v MB resp v koncerne.
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
olson
Příspěvky: 1
Registrován: 03 úno 2018, 15:35

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od olson »

Votavik píše:Ahoj, nevíte někdo jak má tento motor řešený rozvody? Je tam řetěz nebo řemen? A po kolika km se případně mění?
na internetu jsem nic neneašel (asi jsem hledal blbě :roll: ) a v manuálu muj motor nemám ](*,)
Ahoj,včera jsem byl na předváděčce ,ptal se na rozvody technika a jak litr i 1,4 má rozvody řetězem !
giuseppep
*
Příspěvky: 49
Registrován: 14 lis 2017, 11:36

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od giuseppep »

Tak to je docela dobrá zpráva :-) Alespoň něco. Takže jenom dělat vodní pumpu udělat mezi 100 - 120 tkm a řetěz jen kontrola.
Hyundai i30n Performance hatchback Phantom BLack
Kido
Příspěvky: 8
Registrován: 05 bře 2018, 18:31

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od Kido »

giuseppep píše:Tak to je docela dobrá zpráva :-) Alespoň něco. Takže jenom dělat vodní pumpu udělat mezi 100 - 120 tkm a řetěz jen kontrola.
Ako treba zabehavat motor 1.4t gdi
?
giuseppep
*
Příspěvky: 49
Registrován: 14 lis 2017, 11:36

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od giuseppep »

Tak auto jsem zaběhával cca do 2000 km a vytáčel jsem to max. do 2,5 tis otáček. Pak už jsem to neřešil a už to vytáčim nad 3000 - 6500 otáček otáček když potřebuju.
Hyundai i30n Performance hatchback Phantom BLack
Odpovědět

Zpět na „i30 2016- Motor a převodovka“