Hyundai i30 N
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Hyundai i30 N
včera jsem se byl podívat v Hyundai Praha doufajíc že se projedu v I30N, bohužel předváděčka co je na netu je už prodáná, dle slov dealera jejich pobočka prodala už 5 I30N všechny performance, takže I30N se na české poměry prodává slušně
I 30 Fastback N performance, manual, darknight grey pearl 2021
- Reklama
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20286
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Hyundai i30 N
To auto si prodeje zaslouží.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Hyundai i30 N
Dnes druha zkusebni jizda, tentokrat v Butovicich. Celkovy dojem z auta opet vynikajici.
Re: Hyundai i30 N
Jel jsi sam a na jak dlouho ti to pujcili?
VW Passat Variant B8 2020 110kW TDI EVO
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
Re: Hyundai i30 N
S prodejcem. Chvili ridil on, potom jsme si presedli. Asi tak 20 minut jizdy.
Re: Hyundai i30 N
I 30 Fastback N performance, manual, darknight grey pearl 2021
-
- *
- Příspěvky: 13
- Registrován: 18 úno 2018, 11:40
Re: Hyundai i30 N
@Deegr:
O i30 N celkem dost uvazuji, mel bych par dotazu, nejprve vsak nastinim svoji situaci: Za rok najedu tak 15,000 km, vetsina bohuzel po dalnici (Bud D1 nebo D8), zbytek po popojizdeni po Praze do 10-20 km. Pokud bych Nko vzal, tak bych urcite jezdil i na projizdky "jen tak bez cile", mimo dalnice.
Ackoliv se takove auto "na spotrebu" nekupuje, tak bych rad vedel, za kolik se s tim po dalnici da jet. Ted jezdim tachometrovych 140-150 km/h, kdyz to jde. Nejel jsi nekdy treba Praha-Brno?
Nezkoumal jsi na kolik vyjdou veskere servisni naklady pri urcitem najezdu behem X let? Auto bych mel tak na 5 let, cili najezd 75,000 km.
Kupoval jsi opravdu za cenikovou cenu, nebo nejak drobna slevicka byla?
Kolik meris? Vejde se za tebe dozadu nekdo dalsi nebo bez sance?
Lejes tam N95 nebo N98? Na Nku se mi libi, ze oficialne bere i N95. Ne vzdy budu jezdit jako zavodnik, cili N95 by stacil na 90% najezdu.
V zasade uvazuju o sirokem spekktru - Cupra ST v automatu a mozna i 4x4 (da se koupit i okolo 820), RS 245 combi s DSG7, Golf GTI Performance, Golf R, TypeR, Mazda 6. Penize (zatim) nejsou hlavni priorita.
Samozrejme pro Nko hovori cena, zvuk, vseobecna hravost, naddimenzovanost dilu a fakt, ze to neni mainstream. Proti hovori celkem bidny kufr (kdyby byla kombi verze, tak beru hned a neni co resit).
Dik!
O i30 N celkem dost uvazuji, mel bych par dotazu, nejprve vsak nastinim svoji situaci: Za rok najedu tak 15,000 km, vetsina bohuzel po dalnici (Bud D1 nebo D8), zbytek po popojizdeni po Praze do 10-20 km. Pokud bych Nko vzal, tak bych urcite jezdil i na projizdky "jen tak bez cile", mimo dalnice.
Ackoliv se takove auto "na spotrebu" nekupuje, tak bych rad vedel, za kolik se s tim po dalnici da jet. Ted jezdim tachometrovych 140-150 km/h, kdyz to jde. Nejel jsi nekdy treba Praha-Brno?
Nezkoumal jsi na kolik vyjdou veskere servisni naklady pri urcitem najezdu behem X let? Auto bych mel tak na 5 let, cili najezd 75,000 km.
Kupoval jsi opravdu za cenikovou cenu, nebo nejak drobna slevicka byla?
Kolik meris? Vejde se za tebe dozadu nekdo dalsi nebo bez sance?
Lejes tam N95 nebo N98? Na Nku se mi libi, ze oficialne bere i N95. Ne vzdy budu jezdit jako zavodnik, cili N95 by stacil na 90% najezdu.
V zasade uvazuju o sirokem spekktru - Cupra ST v automatu a mozna i 4x4 (da se koupit i okolo 820), RS 245 combi s DSG7, Golf GTI Performance, Golf R, TypeR, Mazda 6. Penize (zatim) nejsou hlavni priorita.
Samozrejme pro Nko hovori cena, zvuk, vseobecna hravost, naddimenzovanost dilu a fakt, ze to neni mainstream. Proti hovori celkem bidny kufr (kdyby byla kombi verze, tak beru hned a neni co resit).
Dik!
-
- *
- Příspěvky: 13
- Registrován: 18 úno 2018, 11:40
Re: Hyundai i30 N
@Deegr:
O i30 N celkem dost uvazuji, mel bych par dotazu, nejprve vsak nastinim svoji situaci: Za rok najedu tak 15,000 km, vetsina bohuzel po dalnici (Bud D1 nebo D8), zbytek po popojizdeni po Praze do 10-20 km. Pokud bych Nko vzal, tak bych urcite jezdil i na projizdky "jen tak bez cile", mimo dalnice.
Ackoliv se takove auto "na spotrebu" nekupuje, tak bych rad vedel, za kolik se s tim po dalnici da jet. Ted jezdim tachometrovych 140-150 km/h, kdyz to jde. Nejel jsi nekdy treba Praha-Brno?
Nezkoumal jsi na kolik vyjdou veskere servisni naklady pri urcitem najezdu behem X let? Auto bych mel tak na 5 let, cili najezd 75,000 km.
Kupoval jsi opravdu za cenikovou cenu, nebo nejak drobna slevicka byla?
Kolik meris? Vejde se za tebe dozadu nekdo dalsi nebo bez sance?
Lejes tam N95 nebo N98? Na Nku se mi libi, ze oficialne bere i N95. Ne vzdy budu jezdit jako zavodnik, cili N95 by stacil na 90% najezdu.
V zasade uvazuju o sirokem spekktru - Cupra ST v automatu a mozna i 4x4 (da se koupit i okolo 820), RS 245 combi s DSG7, Golf GTI Performance, Golf R, TypeR, Mazda 6. Penize (zatim) nejsou hlavni priorita.
Samozrejme pro Nko hovori cena, zvuk, vseobecna hravost, naddimenzovanost dilu a fakt, ze to neni mainstream. Proti hovori celkem bidny kufr (kdyby byla kombi verze, tak beru hned a neni co resit).
Dik!
O i30 N celkem dost uvazuji, mel bych par dotazu, nejprve vsak nastinim svoji situaci: Za rok najedu tak 15,000 km, vetsina bohuzel po dalnici (Bud D1 nebo D8), zbytek po popojizdeni po Praze do 10-20 km. Pokud bych Nko vzal, tak bych urcite jezdil i na projizdky "jen tak bez cile", mimo dalnice.
Ackoliv se takove auto "na spotrebu" nekupuje, tak bych rad vedel, za kolik se s tim po dalnici da jet. Ted jezdim tachometrovych 140-150 km/h, kdyz to jde. Nejel jsi nekdy treba Praha-Brno?
Nezkoumal jsi na kolik vyjdou veskere servisni naklady pri urcitem najezdu behem X let? Auto bych mel tak na 5 let, cili najezd 75,000 km.
Kupoval jsi opravdu za cenikovou cenu, nebo nejak drobna slevicka byla?
Kolik meris? Vejde se za tebe dozadu nekdo dalsi nebo bez sance?
Lejes tam N95 nebo N98? Na Nku se mi libi, ze oficialne bere i N95. Ne vzdy budu jezdit jako zavodnik, cili N95 by stacil na 90% najezdu.
V zasade uvazuju o sirokem spekktru - Cupra ST v automatu a mozna i 4x4 (da se koupit i okolo 820), RS 245 combi s DSG7, Golf GTI Performance, Golf R, TypeR, Mazda 6. Penize (zatim) nejsou hlavni priorita.
Samozrejme pro Nko hovori cena, zvuk, vseobecna hravost, naddimenzovanost dilu a fakt, ze to neni mainstream. Proti hovori celkem bidny kufr (kdyby byla kombi verze, tak beru hned a neni co resit).
Dik!
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Hyundai i30 N
Pokud potřebuješ větší kufr tak pár měsíců vydrž - dorazí eNko v karosářské verzi fastback .
http://thekoreancarblog.com/2018/02/12/ ... ack-spied/
http://thekoreancarblog.com/2018/02/12/ ... ack-spied/
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Hyundai i30 N
Karel: Vzhledem k převážně dálničnímu provozu bych rozhodně vyřadil Type-R. Ten je příliš hardcore i na běžné ježdění. Není to "pravý vyznavač" hothatch. To auto bylo uděláno na zajíždění co nejrychlejších časů na okruhu a běžné ježdění není příliš vhodný. Ale chápu přesně, jaký typ auta hledáš. Auto, se kterým můžeš každý den jezdit relativně v komfortu a když je pak chuť, tak si jízdu užít Na tohle mě osobně příjde nejvhodnější právě Nko. Díky rozsáhlé možnosti individualizace je na tyto potřeby ideální Nko. Ostatní nemají takové rozsáhlé možnosti nastavení a jsou více o kompromisech.
Co se týče spotřeby, tak bych nečekal mezi jednotlivými vozy nějaký zásadní rozdíl. Po D1 jsem s Nkem zatím nejel, pouze po D5 za deště a větru. Při rychlostech přes 140 km/h počítej, že se nedostaneš pod 10 litrů. Při 130 km/h točí motor 2900 ot/min a v autě je ticho asi jako v běžném autě. Po dálnici se mi s Nkem cestovalo příjemně a hlavně pohodlně. Díky funkci Overboost od 1450-4700 ot/min Nko akceleruje na šestku i v dálníčních rychlostech dost svižně.
Servisní náklady jsem zatím nezkoumal. Já chtěl mít Nko co nejdříve, takže samozřejmě bez slevy. Ale i na Nko by jsi měl dostat slevu. Vím o někom, kdo dostal slevu 30 000,-
Já tankuji od začátku jen Vervu 100. Mělo by to být nejkvalitnější palivo v CZ. Jsem zvědav, pro co se nakonec rozhodneš, pro mě to byla jasná volba vzhledem k mým potřebám, kdy třeba 80% času jízdy jezdím na pohodu a chtěl jsem mít auto, se kterým by nebylo utrpení jezdit dlouhé trasy. Relativně komfortní podvozek a hlavně výfuk, který nebude hučet do kabiny a když mě to chytne a chci si to užít, tak mít auto, které bude se mnou komunikovat, bude umět dělat kravál a přitom všem nemít spocené ruce, abych to udržel na silnici, ale naopak mít úsměv od ucha k uchu a na to je právě Nko asi nejlepším možným kandidátem.
Poradil bych ti, aby jsi se svezl se všema. Golf i Škoda jsou prostě jen rychlejšími obyčejnými auty. Navíc díky jejich motorům bez výkonové špičky si budeš spíše připadat jako v dieselu, nebudou tě tak bavit, vlastně skoro až nutit to točit až k omezovači, jako Nko. To Nko je prostě naprosto jiná úroveň zábavy za volantem, v podstatě bez kompromisů díky široké možnosti individualizace. Rozhodně si vyzkoušej Nko spíše mezi posledními a asi budeš mít hned jasno
A jak jsi psal, naddimenzovanost dílů je jinde, než u těch ostatních aut.
Pokuď je ten kufr velká překážka, tak až se pojedeš projet Nkem, tak se koukni i do kufru u verze Fastback, zda by se ti nevyplatilo si pár měsíců ještě počkat...
Co se týče spotřeby, tak bych nečekal mezi jednotlivými vozy nějaký zásadní rozdíl. Po D1 jsem s Nkem zatím nejel, pouze po D5 za deště a větru. Při rychlostech přes 140 km/h počítej, že se nedostaneš pod 10 litrů. Při 130 km/h točí motor 2900 ot/min a v autě je ticho asi jako v běžném autě. Po dálnici se mi s Nkem cestovalo příjemně a hlavně pohodlně. Díky funkci Overboost od 1450-4700 ot/min Nko akceleruje na šestku i v dálníčních rychlostech dost svižně.
Servisní náklady jsem zatím nezkoumal. Já chtěl mít Nko co nejdříve, takže samozřejmě bez slevy. Ale i na Nko by jsi měl dostat slevu. Vím o někom, kdo dostal slevu 30 000,-
Já tankuji od začátku jen Vervu 100. Mělo by to být nejkvalitnější palivo v CZ. Jsem zvědav, pro co se nakonec rozhodneš, pro mě to byla jasná volba vzhledem k mým potřebám, kdy třeba 80% času jízdy jezdím na pohodu a chtěl jsem mít auto, se kterým by nebylo utrpení jezdit dlouhé trasy. Relativně komfortní podvozek a hlavně výfuk, který nebude hučet do kabiny a když mě to chytne a chci si to užít, tak mít auto, které bude se mnou komunikovat, bude umět dělat kravál a přitom všem nemít spocené ruce, abych to udržel na silnici, ale naopak mít úsměv od ucha k uchu a na to je právě Nko asi nejlepším možným kandidátem.
Poradil bych ti, aby jsi se svezl se všema. Golf i Škoda jsou prostě jen rychlejšími obyčejnými auty. Navíc díky jejich motorům bez výkonové špičky si budeš spíše připadat jako v dieselu, nebudou tě tak bavit, vlastně skoro až nutit to točit až k omezovači, jako Nko. To Nko je prostě naprosto jiná úroveň zábavy za volantem, v podstatě bez kompromisů díky široké možnosti individualizace. Rozhodně si vyzkoušej Nko spíše mezi posledními a asi budeš mít hned jasno
A jak jsi psal, naddimenzovanost dílů je jinde, než u těch ostatních aut.
Pokuď je ten kufr velká překážka, tak až se pojedeš projet Nkem, tak se koukni i do kufru u verze Fastback, zda by se ti nevyplatilo si pár měsíců ještě počkat...
Hyundai i30 N Performance
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
-
- *
- Příspěvky: 13
- Registrován: 18 úno 2018, 11:40
Re: Hyundai i30 N
Diky za odpovedi.
Co ti cestujici vzadu? Vejde se za tebe nekdo krome ditete? Obcas musim vezt 4 dospele...
DZ
Co ti cestujici vzadu? Vejde se za tebe nekdo krome ditete? Obcas musim vezt 4 dospele...
DZ
Re: Hyundai i30 N
Já mám 190 cm a za mě si sedne i brácha, který má ještě o 2 cm více, ale moc místo na nohy už nemá žádné. Na delších cestách jsem ocenil ocenil až překvapivě komfortní sedačky, které mají výsuvnou přední část a skvěle tak podpírají stehna a při delších jízdách je to opravdu znát. Nemá pak člověk tolik zatížená záda.
Hyundai i30 N Performance
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
-
- *
- Příspěvky: 13
- Registrován: 18 úno 2018, 11:40
Re: Hyundai i30 N
OK, no u me by kombinace byla nejpis ja 190 cm plus nejake devce okolo 170 cm.
No nic, asi to Nko pujdu vyzkouset.
No nic, asi to Nko pujdu vyzkouset.
Re: Hyundai i30 N
To vyzkoušení bych si rozmyslel. Obávám se, že když ho vyzkoušíš, tak se jim tam rovnou upíšeš
Hyundai i30 N Performance
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
-
- *
- Příspěvky: 13
- Registrován: 18 úno 2018, 11:40
Re: Hyundai i30 N
No prave z toho duvodu to uz od uvedeni ceskych cen odkladam...