Brzdové kotouče i40
Moderátor: Moderátoři
Brzdové kotouče i40
Ahoj. Mám malý problém s kotouči. Cca před 3-4měsíci jsem měnil komplet brzdy. Teď mi začal předek při brždění dost kopat. Není to vyvážením kol (měl jsem na kontrole). Koupeny originál ATE 320mm pro i40. Můj předpoklad je, že jsou zvlněné.
Jaké prosím používáte?
Děkuji za info.
Jaké prosím používáte?
Děkuji za info.
Hyundai i40 1.7CRDi 2013, Creamy White, Style + Navi
- Reklama
Re: Brzdové kotouče i40
Na minulém krátké i30 I.generace úplně stejná zkušenost,komplet ATE zvlnily se po 5tis.km.Reklamace,vráceny peníze a od té doby už jen Textar. Naprosto bezproblémů-ale používám Textar komplety.Takže pokud sjedu desky a kotouče jsou ještě o.k.,tak opět desky Textar.
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: Brzdové kotouče i40
Děkuji za informaci. Tuhle značku neznám a možná zkusím. Kupovat kotouče Brembo mi prijde trochu ulítlé (i když jsem je viděl za slušnou cenu) a Bosch už údajně není to co býval.
Hyundai i40 1.7CRDi 2013, Creamy White, Style + Navi
Re: Brzdové kotouče i40
Zatím jsem si na předek kupoval destičky od Textaru a jsem s nimi spokojený. Hlavně tolik nešpiní disky jako originály. Taky se mi zdá, že to líp brzdí, ale je to spíš takový pocitový dojem. Každopádně mě na jaře čeká výměna zadních brzd a tam je taky určitě koupím. A až přijdou na řadu i kotouče, tak půjdu taky do komletu od Textaru. Levné zrovna nejsou, ale investice nelituji.
Hyundai i40 CW, Premium, 1,7 CRDi, 100kW, 6A/T
Re: Brzdové kotouče i40
Diky moc za informace. Koupim ty Textary a uvidím. Vím, že bych měl koupit i destičky, ale ty jsou nové a myslím bez problému, tak uvidím jak se to bude chovat.
Hyundai i40 1.7CRDi 2013, Creamy White, Style + Navi
Re: Brzdové kotouče i40
Proc je ulitle kupovat kotouce Brembo, kdyz jsou to uplne obycejne standardni kotouce?
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Brzdové kotouče i40
Mně měnili akorát přední kotouče po 20tisících km, byly kotouče zvlněné, vibrace do volantu při brždění. Nikdy se mi to nestalo a to jsem měl vícero aut. Naštěstí to bylo v rámci záruky. Snad ty nové budou kvalitnější. Zajímalo by mne jakou značku berou v servisech hyundai a jaká je provýroba co je na nových vozech.
Hjú i40 sedan 2016, 2.0 121kW Premium Sleek Silver
Hjú Tucson 2.0CVVT 4WD LPG 2007
Hjú Tucson 2.0CVVT 4WD LPG 2007
Re: Brzdové kotouče i40
Tak kdysi se bralo, že Brembo byla na brzdy taková lepší firma ne? Dneska jsem měl 40tku na servise, čištění palivové nádrže, výměna pal.filtru atd. Kvalitní nafta!Hardcam píše:Proc je ulitle kupovat kotouce Brembo, kdyz jsou to uplne obycejne standardni kotouce?
Hyundai i40 1.7CRDi 2013, Creamy White, Style + Navi
Re: Brzdové kotouče i40
Prvovyroba je MANDO, takisto tlmice, pruziny a ktovie co este. Ci je kvalitna ? Neviem mam na Santovi iba 158.000 km s povodnymi kotucmi . Maju o 1mm vacsiu hrubku ako je minimalna povolena. Ako brzdim ? Prudko, cesta domov poslednych 700 m z kopca, dole retarder z vyvyseneho asfaltu, takze obcas dupnem na brzdu, takze ak nahodou miestny dealer Mercedesu ukazuje technicky naskok a ma automaticke brzdenie, blikaju mu smerovky a pritiahne pasy . Zvlnene kotuce vznikaju najcastejsie nie brzdenim, ale nespravnym postupom pri vymene kolies, alebo zatuhnutim vodiacich capov brzdovych strmenov. Textary dosticky som dal dopredu pri 140.000 km a strasne spinia disky... Ajford a Skoda maju dobre brzdy, Focus pri predaji povodne 95.000 km a boli asi z tretiny opotrebene, Octavia za 224.000 km jedna vymena
Kia Sorento UM 2,2 Crdi 6AT od 7/2016
Hyundai SantaFe 2,2 CRDI 114 kW M5 2006
Ford Focus 1,6 M5 2008 do 5/2016
Hyundai SantaFe 2,2 CRDI 114 kW M5 2006
Ford Focus 1,6 M5 2008 do 5/2016
Re: Brzdové kotouče i40
Máš pravdu, že zvlněné kotouče jsou i od zatuhnutí vodicích čepů, nicméně pak je to vidět na kotouči, že je nerovnoměrně obroušený. To však na mých brzdách nebylo, dle technika byly kotouče jemně namodralé, takže prohřáté. Jedině, že by ty čepy zatuhly tak, že by se destičky nevracely zcela a neustále trochu brzdily. Ale u rok a půl ježděného auta to je trochu divné.sagen píše:Prvovyroba je MANDO, takisto tlmice, pruziny a ktovie co este. Ci je kvalitna ? Neviem mam na Santovi iba 158.000 km s povodnymi kotucmi . Maju o 1mm vacsiu hrubku ako je minimalna povolena. Ako brzdim ? Prudko, cesta domov poslednych 700 m z kopca, dole retarder z vyvyseneho asfaltu, takze obcas dupnem na brzdu, takze ak nahodou miestny dealer Mercedesu ukazuje technicky naskok a ma automaticke brzdenie, blikaju mu smerovky a pritiahne pasy . Zvlnene kotuce vznikaju najcastejsie nie brzdenim, ale nespravnym postupom pri vymene kolies, alebo zatuhnutim vodiacich capov brzdovych strmenov. Textary dosticky som dal dopredu pri 140.000 km a strasne spinia disky... Ajford a Skoda maju dobre brzdy, Focus pri predaji povodne 95.000 km a boli asi z tretiny opotrebene, Octavia za 224.000 km jedna vymena
Hjú i40 sedan 2016, 2.0 121kW Premium Sleek Silver
Hjú Tucson 2.0CVVT 4WD LPG 2007
Hjú Tucson 2.0CVVT 4WD LPG 2007
Re: Brzdové kotouče i40
Byl jsem nucen vymenit kotouče po 70tis. Nechápu. Nejezdím prudce. Bohužel se stalo a stalo se taky to, že první vyměněné jsou v háji.sagen píše:Prvovyroba je MANDO, takisto tlmice, pruziny a ktovie co este. Ci je kvalitna ? Neviem mam na Santovi iba 158.000 km s povodnymi kotucmi . Maju o 1mm vacsiu hrubku ako je minimalna povolena. Ako brzdim ? Prudko, cesta domov poslednych 700 m z kopca, dole retarder z vyvyseneho asfaltu, takze obcas dupnem na brzdu, takze ak nahodou miestny dealer Mercedesu ukazuje technicky naskok a ma automaticke brzdenie, blikaju mu smerovky a pritiahne pasy . Zvlnene kotuce vznikaju najcastejsie nie brzdenim, ale nespravnym postupom pri vymene kolies, alebo zatuhnutim vodiacich capov brzdovych strmenov. Textary dosticky som dal dopredu pri 140.000 km a strasne spinia disky... Ajford a Skoda maju dobre brzdy, Focus pri predaji povodne 95.000 km a boli asi z tretiny opotrebene, Octavia za 224.000 km jedna vymena
Hyundai i40 1.7CRDi 2013, Creamy White, Style + Navi
Re: Brzdové kotouče i40
Brambo vyrabi uplne standardni kotouce, ktere si muzes vybrat jak bez, tak s povrchovou upravou. To, co mas na mysli, je Brembo MAX, ktere jsou vetrane. Ted me kotouce cekaji, tak asi zkusim ty s povrchovou upravou a k tomu Textar desky.Markus85 píše:Tak kdysi se bralo, že Brembo byla na brzdy taková lepší firma ne? Dneska jsem měl 40tku na servise, čištění palivové nádrže, výměna pal.filtru atd. Kvalitní nafta!Hardcam píše:Proc je ulitle kupovat kotouce Brembo, kdyz jsou to uplne obycejne standardni kotouce?
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Brzdové kotouče i40
Brzdove kotuce ako tu popisujete som si presiel aj ja, mne to zacalo triast po vymene PP loziska a platniciek BREMBO v DS. Reklamacia mi nebola uznana ze sa jedna o spotrebny material aj napriek tomu ze povodne kotuce neboli vobec opotrebovane na vymenu. Kupil som si sadu - kotuce ZIMMERMANN a teda aj znova predne platnicky tiez ako sadu ZIMMERMANN. Asi po 3000km sa trasenie vratilo, podozrieval som servis ze nasadili zle lozisko alebo kotuc, chcel som aby mi zmerali hadzavost ale nebolo na to vybavenie, toto cele trvalo par mesiacov. Uz ani neviem co a ako bolo presne ale viem ze nakoniec som dal auto do SAMORINu a tam mi zmerali hadzavost ale hadzavost malo lozisko to na druhej strane LP, Lozisko bolo vymenene na zaruku a hadzanie na 95% prestalo - asi je jemne chyteny kotuc lebo tie sa mi menit opat nechcelo za vlastne €.
Ked Vam zacnu hadzat kotuce premerajte si aj loziska lebo vidim ze toto je dost casta zavada u HYU a hlavne u i40.
Ked Vam zacnu hadzat kotuce premerajte si aj loziska lebo vidim ze toto je dost casta zavada u HYU a hlavne u i40.
i40 combi 1,7 manual CRDi PREMIUM 2015
HYUNDAI je uplna katastrofa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HYUNDAI je uplna katastrofa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Re: Brzdové kotouče i40
Měl jsem jak jsem psal problém s kotouči, nicméně toto v rámci záruky vyřešili, za což jsem rád. A děkuji servisním technikům, že se k tomu postavili férově. Ale jak píše RacerSK, nechám si změřit házivost kol, abych měl jistotu, že nejsou ložiska v háji.
K tomu, že někdo nadává na kvalitu Hyundai, u každého výrobce aut je něco, kolega má jako druhé auto Tiguana s motorem 1.4TSI a po ujetí 55.000km motor v háji. Auto je staré 5let, po záruce, měl štěstí v tom, že VW uznalo chybu a poskytlo motor v hodnotě 150.000Kč, nicméně výměnu a všechno kolem musel uhradit, částka byla něco kolem 35.000Kč.
Pokud bych měl vzít v úvahu nějaké kotouče, a platil bych je nebo ložiska, tak na tom budu pořád lépe. Ale nevím, co bych dělal, pokud by se pokazil motor a neuznali mi záruku.
Musím klepat, mám auto skoro 2 roky a najeto 22tkm, ale kromě výměny spojky a kotoučů na záruku, neřeším žádné závady.
K tomu, že někdo nadává na kvalitu Hyundai, u každého výrobce aut je něco, kolega má jako druhé auto Tiguana s motorem 1.4TSI a po ujetí 55.000km motor v háji. Auto je staré 5let, po záruce, měl štěstí v tom, že VW uznalo chybu a poskytlo motor v hodnotě 150.000Kč, nicméně výměnu a všechno kolem musel uhradit, částka byla něco kolem 35.000Kč.
Pokud bych měl vzít v úvahu nějaké kotouče, a platil bych je nebo ložiska, tak na tom budu pořád lépe. Ale nevím, co bych dělal, pokud by se pokazil motor a neuznali mi záruku.
Musím klepat, mám auto skoro 2 roky a najeto 22tkm, ale kromě výměny spojky a kotoučů na záruku, neřeším žádné závady.
Hjú i40 sedan 2016, 2.0 121kW Premium Sleek Silver
Hjú Tucson 2.0CVVT 4WD LPG 2007
Hjú Tucson 2.0CVVT 4WD LPG 2007
Re: Brzdové kotouče i40
Ja nadavam hodne na kvalitu , nehnevaj sa ale 22tKM a mas po vymene spojky a atd je dost velka kava, zober si ze tvoj rocny najazd je smiesny, keby si jazdil ako ja 70 az 100 tKM rocne tak by si asi inak vnimal kvalitu .
Mal som aj ine auta ako i40, toto je normalne .
Tvoje porovnanie je v ramci VW group, i40 predface mala podobny problem s 1,7 diesel. Ak si stihol v zaruke tak OK. A btw kupit si VW s hentou motorizaciou . Ale v jednom mas pravdu dnes je vsetko na... a clovek sa proste musi vyznat co je OK a co nie. Pred kupou auta som pocul vselico na adresu ale to co som si ja odzil tak to je uplna parada, uz moje auto do buducna urcite nebude
Mal som aj ine auta ako i40, toto je normalne .
Tvoje porovnanie je v ramci VW group, i40 predface mala podobny problem s 1,7 diesel. Ak si stihol v zaruke tak OK. A btw kupit si VW s hentou motorizaciou . Ale v jednom mas pravdu dnes je vsetko na... a clovek sa proste musi vyznat co je OK a co nie. Pred kupou auta som pocul vselico na adresu ale to co som si ja odzil tak to je uplna parada, uz moje auto do buducna urcite nebude
i40 combi 1,7 manual CRDi PREMIUM 2015
HYUNDAI je uplna katastrofa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HYUNDAI je uplna katastrofa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!