Axel.Foley píše:Dívám se, že tady máme nový rozporuplný výbavový stupeň https://www.hyundai.cz/akcni-nabidky/i30-czech-classic
![Think :-k](./images/smilies/eusa_think.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Think :-k](./images/smilies/eusa_think.gif)
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Axel.Foley píše:Dívám se, že tady máme nový rozporuplný výbavový stupeň https://www.hyundai.cz/akcni-nabidky/i30-czech-classic
To je dane prevodovkou, maximalku dosahujes uz na predposledny stupen v maxime vykonu (niekedy aj predpredposledny), posledny stupen je "udrzovaci" a maly rozdiel odporu urobi velky rozdiel v rychlosti (klesne odpor -> zrychlis -> stupne vykon - > este zrychlis) takze ta maximalka na posledny stupen je vytvorom dizajnera prevodovky ktory to cieli na rovnaky terc : - ))))))Mirus30 píše:To je zajimave, uplne stejne jede moje GDI 99kW, na rovince da 200 a z kopce tacho 230, dle GPS 219.3km/h taky bych cekal ze pujde Tgdi kousek dal.Juři píše:Tak jsem se vrátit z Hrad...ehm z Německa
, kde jsem musel testnout maximálku. Z kopce na techometru 230
, na rovině to víc než 200 nechtělo. Ale byly to jen krátké úseky, víc jsem si netroufal.
No, v pocitoch ti branit nebudem, tie su povolene a zadarmo, ale ono sa to riadi skorej faktami a tie su na obrazku, a na tom obrazku jasne vidno ze ta 5ka to ma este kam potiahnut a urcite tam ma vecsi vykon ako ta 6tka : - ))Mirus30 píše:Neznam technickou specifikaci prevodovky, ale troufnu si tvrdit ze pro Gdi je jina nez pro Tgdi, uz vzhledem ke kroutaku, ktery je dost rozdilny.... takze teorie s prevodovkou je fajn, ale v tomhle pripade trochu mimo.
My se tu bavime o maximalne rychlosti, ne o prevodovych stupnich a o tom na jaky stupen dosahne auto maximalni rychlosti.... nejak nechapu co jsi tim chtel rict.Pampa píše:No, v pocitoch ti branit nebudem, tie su povolene a zadarmo, ale ono sa to riadi skorej faktami a tie su na obrazku, a na tom obrazku jasne vidno ze ta 5ka to ma este kam potiahnut a urcite tam ma vecsi vykon ako ta 6tka : - ))Mirus30 píše:Neznam technickou specifikaci prevodovky, ale troufnu si tvrdit ze pro Gdi je jina nez pro Tgdi, uz vzhledem ke kroutaku, ktery je dost rozdilny.... takze teorie s prevodovkou je fajn, ale v tomhle pripade trochu mimo.
Pamatuji, že u i30I to bylo stejně - cena už od ... a auto bez klimy.Mr. HYUNDAI píše:A v ceníku krátké i30 není chyba. Úplně všechny auta mají automatické přepínání světel, ale úplný základ je fakt bez klimy. Sice jsem to auto nikdy fyzicky neviděl, ale v ceníku se tak může objevovat "cena od...". Jsou to ekvivalenty původních výbav Entry a Trikolor.
Mne sa to stalo uz 2x, ale asi viem preco. Snezilo a predny znak Hyundai bol od snehu. Ked som ho ocistil tak uz to bolo ok. A inak pise sa o tom aj v manualiBeerman píše:Ahojto klubáci neviem či je to nové alebo nie, ale nikde som to tu nevidel spomenuté tak to hodím aspoň sem:
v novoma
Fastback sa objavuje chybová hláška pri osvetlení oproti idúcim autom
bohužiaľ presné znenie si nepamätám ale je to niečo v zmysle: pozor nefunkčný asistent núdzového brzdenia (tento - Systém autonómneho núdzového brzdenia AEB a systém varovania pred čelným nárazom FCWS)
Hláška sa zobrazuje nepravidlene (mne 2x kamarátovi 3x), zobrazuje sa v noci a aj cez deň, niekedy hláška zmizne po minute inokedy až po vypnutí motora, je nás viac čo to ohlásili a riešenie zatiaľ nie je, podľa mňa je to asi novým software-om
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |
Partner: | Hyundaiklub.pl |