Helou i30 kombi, 1.4TGDI, Style, DCT 7st, RLED, SP+, SG5
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Helou i30 kombi, 1.4TGDI, Style, DCT 7st, RLED, SP+, SG5
nech sa paci, original navod:
http://www.mobisparts.eu/de_de/custom/m ... armodel=97#
http://www.mobisparts.eu/de_de/custom/m ... armodel=97#
toyota highlander 2.5 hybrid executive
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
- Reklama
Re: Helou i30 kombi, 1.4TGDI, Style, DCT 7st, RLED, SP+, SG5
Vdaka, chcem sa spytat vymena ziaroviek asi nikomu vadit v hyuindai nebude, ale takato uprava?
I30 kombi, 1.4TGDI, Style, 7 - DCT, RLED, Safety pack plus, 103 kW.
Citroen Xsara 1.4 i, 55 kW.
Citroen Xsara 1.4 i, 55 kW.
Re: Helou i30 kombi, 1.4TGDI, Style, DCT 7st, RLED, SP+, SG5
Schválně jsem se koukl na příslušenství u Hyundai a docela pálka
LED osvětlení prostoru nohou - modré 2 773 Kč
LED osvětlení prostoru nohou - bílé 2 937 Kč
LED osvětlení prostoru nohou - modré, druhá řada (pouze s přední řadou) 2 637 Kč
LED osvětlení prostoru nohou - bílé, druhá řada (pouze s přední řadou) 2 637 Kč
LED osvětlení prostoru otevřených předních dveří 3 140 Kč
LED osvětlení prostoru otevřených předních dveří, Hyundai logo 3 099 Kč
LED osvětlení prostoru otevřených předních dveří, i30 logo 3 101 Kč
LED - kabeláž k instalaci 653 Kč
Jak to máš s koncovkou u auta? Já myslel, že je schovaná, ale pokud to tak je tak proč prodávají "Dvojitou nerezovou koncovku výfuku"
LED osvětlení prostoru nohou - modré 2 773 Kč
LED osvětlení prostoru nohou - bílé 2 937 Kč
LED osvětlení prostoru nohou - modré, druhá řada (pouze s přední řadou) 2 637 Kč
LED osvětlení prostoru nohou - bílé, druhá řada (pouze s přední řadou) 2 637 Kč
LED osvětlení prostoru otevřených předních dveří 3 140 Kč
LED osvětlení prostoru otevřených předních dveří, Hyundai logo 3 099 Kč
LED osvětlení prostoru otevřených předních dveří, i30 logo 3 101 Kč
LED - kabeláž k instalaci 653 Kč
Jak to máš s koncovkou u auta? Já myslel, že je schovaná, ale pokud to tak je tak proč prodávají "Dvojitou nerezovou koncovku výfuku"
Hyundai i30 Wagon III/1.4 T-GDI 103kW/7°DCT/Style/Adaptivní tempomat/Moon rock
Peugeot 207 ENVY - 1.4i - 54kW
Peugeot 207 - 1.4 VTi - 16V - 70kW
Peugeot 206 - 1.4i - 55kw
Peugeot 207 ENVY - 1.4i - 54kW
Peugeot 207 - 1.4 VTi - 16V - 70kW
Peugeot 206 - 1.4i - 55kw
Re: Helou i30 kombi, 1.4TGDI, Style, DCT 7st, RLED, SP+, SG5
Je to drahé, pritom sa to dá kúpiť za pár supov (LED osvetlenie priestoru nôh)
Výfuk ako pozerám na fotky u môjho auta nie je vidieť.
Výfuk ako pozerám na fotky u môjho auta nie je vidieť.
I30 kombi, 1.4TGDI, Style, 7 - DCT, RLED, Safety pack plus, 103 kW.
Citroen Xsara 1.4 i, 55 kW.
Citroen Xsara 1.4 i, 55 kW.
Re: Helou i30 kombi, 1.4TGDI, Style, DCT 7st, RLED, SP+, SG5
Tak jsem se dival na navod a normalne to pripojujou pres samorezne spojky, takze uplne na pohodu clovek zvladne sam, jen je asi dobre tam dat extra pojistku na kabel ke 12V, aby to neco nespalilo.
VW Passat Variant B8 2020 110kW TDI EVO
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
Re: Helou i30 kombi, 1.4TGDI, Style, DCT 7st, RLED, SP+, SG5
Cawte, dnes som chcel vymenit spiatocku za LED aj smerovky vzadu.
Vysledok: spiatocka je W16W, pricom som mal klasiku ako do smerovky a smerovku vzadu som nevedel vybrat zadne svetlo mam kombi. Podla navodu som nepochopil ako sa vybera zadne svetlo. Vie niekto helfnut? Jedna sa o LED zadne svetla na kombiku.
Vysledok: spiatocka je W16W, pricom som mal klasiku ako do smerovky a smerovku vzadu som nevedel vybrat zadne svetlo mam kombi. Podla navodu som nepochopil ako sa vybera zadne svetlo. Vie niekto helfnut? Jedna sa o LED zadne svetla na kombiku.
I30 kombi, 1.4TGDI, Style, 7 - DCT, RLED, Safety pack plus, 103 kW.
Citroen Xsara 1.4 i, 55 kW.
Citroen Xsara 1.4 i, 55 kW.
Re: Helou i30 kombi, 1.4TGDI, Style, DCT 7st, RLED, SP+, SG5
Takze dnes dorazili
https://www.aliexpress.com/item/2Pcs-Ca ... 0.0.T50XqP
Vysledok:
https://streamable.com/rdlp6
Ale....:
https://streamable.com/krrdd
Viete mi niekto pls poradit co s tym? Uz to pomaly s ledkami v smerovkach vzdavam....
Mate niekto funkcne?
Dakujem za odpovede...
https://www.aliexpress.com/item/2Pcs-Ca ... 0.0.T50XqP
Vysledok:
https://streamable.com/rdlp6
Ale....:
https://streamable.com/krrdd
Viete mi niekto pls poradit co s tym? Uz to pomaly s ledkami v smerovkach vzdavam....
Mate niekto funkcne?
Dakujem za odpovede...
I30 kombi, 1.4TGDI, Style, 7 - DCT, RLED, Safety pack plus, 103 kW.
Citroen Xsara 1.4 i, 55 kW.
Citroen Xsara 1.4 i, 55 kW.
Re: Helou i30 kombi, 1.4TGDI, Style, DCT 7st, RLED, SP+, SG5
Po dlhsej dobe napisem moj poznatok z cesty na dovolenku a spat.
Takze ako som vravel v inych vlaknach, mal som pred sebou cestu na Grecke ostrovy Korfu, Lefkada a Zakynthos.
Isiel som cestou cez SRB, ktoru som absolvoval starsim autom viackrat s tym, ze som siel uz aj s prestavkou. Z domu do Grecka v meste Thesaloniki mam 1400 km plus minus. Ked som cestu absolvoval na jedenkrat, bol som sice unaveny, ale zato na druhy den pri mori. Ked som to absolvoval s prespanim v SRB mal som tu smolu, ze na miesto spanku som dorazil 23:00 nieco a rano okolo 9:00 som uz vyrazal dalej, takze som si az tak dobre neoddychol, preto som si zvolil variantu bez prespatia.
Vyrazil som z SK (PO) 5.8 okolo 13:00, kedze na hranicu HuN-SRB to mam asi tak na 4:30-5:00 hodin a podla zaznamov z madarskej policie z hranic bola cakacka na horgos dialnicnom prechode 3 hod, rozhodol sa ist na iny prechod, ktory je otvoreny len do 19:00 a to Assothalom - Backi Vinogradi. Prisiel som hranicu okolo 18:00 po dvoch FULL tankovaniach v HuN. Tankoval som tak, ze ked pistol vypla este som natlacil 5-6 Litrov.
Na tomto prechode som stravil ani nie 15 minut. Po prechode prva benzinka a chcel som kupit ENP, ale tu nemali tak som siel dalej a cuduj sa svete vsade na mitniciach bola pohodka malo aut, takze som to ani neriesil.
Cesta cez SRB v pohode (po ceste raz MCdonald pre deti), kedze mam FULL LED tie som si uzil paradne svietia na jednotku hlavne stretavacie, az nato co sa tu popisalo, ze ked sa auto zatazi v kurfi, je vidiet cierny pasik neosvetlenej casti medzi dialkovymi a stretavacimi, co budem v buducnosti aj reklamovat. Cele SRB som presiel na tu nadrz co som natankoval po hrdlo v HuN kedze cena v SRB je vyssia ako tam a v Macedonsku to vychadza na 1,1 Eur za liter a to nehovorim o tom, ze cenu benzinu u nich urcuje stat, takze kazda benzinka rovnaka cena.... Cesty su aj v Macedonsku velmi dobre a cele je momentalne az na asi 10 km cez dialnicu.
Rano o 5:00 som bol uz za hranicou v Grecku a kedze ukazovala navigacia prichod o 6:30, rozhodol som sa zastavit na parkovisku a chvilku zavriet oci. To sa vsak uplne nepodarilo, tak som po hodine a pol siel dalej a na planovanom mieste v NEI EPIVATES na plazi bol rano o 8:00.
Jeden den sme stravili v tomto meste a na druhy den sme okolo 11:00, vyrazili na Korfu. Tam sme sa doplavili trajektom z mesta Igoumenitsa. Cena trejektu pre zaujimavost 10 Eur auto, 5 Eur osoba. Cele korfu sme prejazdili hore dole a navstivili najkrajsie miesta a po 4 dnoch sme isli na Lefkadu.
Tam sme zase poprechadzali celu hore dole (Tie vyskove prevysenia co su tam stoja zato) a po 6 dnoch Zakynthos.
Na Zakynthos sme isli cez mesto Parta, cestou je krasy most (prejazd cez most 13,30 Eur), sice drahy no stalo to zato. Na ostrov sme sa dostali cez pristav Killini. Cena ( 30 Eur auto, 9,10 Eur osoba). Stravili sme tam 8 dni. Je tam toho viac k videniu ako na ostatnych ostrovoch. 23.8 sme sa vybrali cestou domov, zase do Nei Epivates a potom dalsi den po 13:00 domov. Cestou domov uz to bolo s poctom aut horsie, preto na prvej benzinke v SRB som kupil uspesne ENP (co mi usetrilo asi 1 hodinu casu na mitniciach v SRB), ak je vela aut fakt sa to oplati. Avsak na SRB-HuN nas cakalo prekvapenie Horgos upchaty a kedze uz bolo po 19:00 ine prechody nefungovali okrem Tompy kde bola tiez dlha cakacka. Takze nas cakalo to co nikto nema rad. Kedze som v SRB zase netankoval, ostavalo mi 45 km dojazd po prichode na hranicu. Rozhodol som sa teda urobit to co nikto nema rad a zacal som obehovat auta v odstavnom pruhu za kamionom. Obehol som auta asi v dlzke 500m co je dost aut a rozhodol som sa zaradit, samozrejme nemecky turci zacali trubit ale podarilo sa mi dostat do pruhu. Po chvilke ma zacali obehovat dvaja zo znackou A, isile som za nimi dalsich asi 300m usetrenych a zacali sa tlacit do pruhu, ja som sa rozhodol este spravit par metrov a to bola chyba. Uz isli proti mne SRB policajti, zobrali mi pas a aj od vodicov aut co isli za mnou. Zacalo mi pekne lepit co spravia. Potom prisile nazad policajt s peknou kopou pasov a isli sme este viac dopredu, po par metroch nas ale otocili nazad do SRB a vedel som co je nas trest, pas vratili a popriali stastnu cestu. Takze davaj nazad a do radu od zaciatku. Kedze benzinka bola dalej otocil som sa a siel do radu. Po chvilke mi doslo, ze na volnobehu to asi nespravim, tak som sa rozhodol motor vypinat a ked bol dostatocny priestor predmnou tak start a posuvanie. Po 2 hod. som sa dostal nateseny na hranicu, absolvoval kontrolu a potom to prislo, na HuN strane zo 6 pruhov 2 pruchy z toho jeden pre autobus. Viete si to predstavit co sa tam dialo. Celkom sa to posuvalo az sa dostal predomnou asi 5 aut do pruhu dajaky cesky onen a mal za osobakom karavan. Viete si predstavit ako tam sachoval s takym nakladom. Co cert nechcel zrazil sa s autobusom a nic ine ho nenapadlo, ako nechat auto v strede cesty a isiel si to vybavovat s autobusarom. Hadka jak svina a vsetky auta stoja.
Asi po pol hodke prisiel v opacnom pruhu SRB policajt a zacal to konecne riesit. Auta sa zacali pohybovat a ja som zabudol zapnut pas, to ste mali vidiet ten stres vsetci predomna a mna napadlo, ze sa rucna zasekla. Pridaval som ako blazon a auto sa nepohlo, zrazu smrad zo spojky a ja ze kua skoncil som. Po chvilke ma napadlo ze som niekde cital o tom ze musi byt zapnuty pas vodica aby sa elektronicka rucna uvolnila. Vsetko dobre dopadlo, auto vyzera v pohode...... V Szegede som nasiel prvu otvorenu benznku (po usmerneni od policajtoc) rano o 1:00 a natankoval full. Rano 25.8 o 6:00 hura doma v posteli.
Pre zhrnutie:
1. presiel som dokopy: priblizne 5400km
2. spotreba pocas jazdy 130-140, bola celkovo 6,6 l na 100 km.
3. auto v porovnani so starym, neskutocne pohodlie a priestor, nehovorim o automate to je k nezaplateniu spolu so vsetkymi automomnymi systemami. Vsetky fungovali bez chybne ako sa to ocakava.
4. tiche a usporne auto.
5. ak sa bude dat pojdem znova na podobnu cestu, aj ked som sa bal ist s novym autom kedze ho nepoznam.
P.S. ak niekto chce nieco blizsie ci uz k ceste, ubytku, autu, rad poradim napiste.....
Takze ako som vravel v inych vlaknach, mal som pred sebou cestu na Grecke ostrovy Korfu, Lefkada a Zakynthos.
Isiel som cestou cez SRB, ktoru som absolvoval starsim autom viackrat s tym, ze som siel uz aj s prestavkou. Z domu do Grecka v meste Thesaloniki mam 1400 km plus minus. Ked som cestu absolvoval na jedenkrat, bol som sice unaveny, ale zato na druhy den pri mori. Ked som to absolvoval s prespanim v SRB mal som tu smolu, ze na miesto spanku som dorazil 23:00 nieco a rano okolo 9:00 som uz vyrazal dalej, takze som si az tak dobre neoddychol, preto som si zvolil variantu bez prespatia.
Vyrazil som z SK (PO) 5.8 okolo 13:00, kedze na hranicu HuN-SRB to mam asi tak na 4:30-5:00 hodin a podla zaznamov z madarskej policie z hranic bola cakacka na horgos dialnicnom prechode 3 hod, rozhodol sa ist na iny prechod, ktory je otvoreny len do 19:00 a to Assothalom - Backi Vinogradi. Prisiel som hranicu okolo 18:00 po dvoch FULL tankovaniach v HuN. Tankoval som tak, ze ked pistol vypla este som natlacil 5-6 Litrov.
Na tomto prechode som stravil ani nie 15 minut. Po prechode prva benzinka a chcel som kupit ENP, ale tu nemali tak som siel dalej a cuduj sa svete vsade na mitniciach bola pohodka malo aut, takze som to ani neriesil.
Cesta cez SRB v pohode (po ceste raz MCdonald pre deti), kedze mam FULL LED tie som si uzil paradne svietia na jednotku hlavne stretavacie, az nato co sa tu popisalo, ze ked sa auto zatazi v kurfi, je vidiet cierny pasik neosvetlenej casti medzi dialkovymi a stretavacimi, co budem v buducnosti aj reklamovat. Cele SRB som presiel na tu nadrz co som natankoval po hrdlo v HuN kedze cena v SRB je vyssia ako tam a v Macedonsku to vychadza na 1,1 Eur za liter a to nehovorim o tom, ze cenu benzinu u nich urcuje stat, takze kazda benzinka rovnaka cena.... Cesty su aj v Macedonsku velmi dobre a cele je momentalne az na asi 10 km cez dialnicu.
Rano o 5:00 som bol uz za hranicou v Grecku a kedze ukazovala navigacia prichod o 6:30, rozhodol som sa zastavit na parkovisku a chvilku zavriet oci. To sa vsak uplne nepodarilo, tak som po hodine a pol siel dalej a na planovanom mieste v NEI EPIVATES na plazi bol rano o 8:00.
Jeden den sme stravili v tomto meste a na druhy den sme okolo 11:00, vyrazili na Korfu. Tam sme sa doplavili trajektom z mesta Igoumenitsa. Cena trejektu pre zaujimavost 10 Eur auto, 5 Eur osoba. Cele korfu sme prejazdili hore dole a navstivili najkrajsie miesta a po 4 dnoch sme isli na Lefkadu.
Tam sme zase poprechadzali celu hore dole (Tie vyskove prevysenia co su tam stoja zato) a po 6 dnoch Zakynthos.
Na Zakynthos sme isli cez mesto Parta, cestou je krasy most (prejazd cez most 13,30 Eur), sice drahy no stalo to zato. Na ostrov sme sa dostali cez pristav Killini. Cena ( 30 Eur auto, 9,10 Eur osoba). Stravili sme tam 8 dni. Je tam toho viac k videniu ako na ostatnych ostrovoch. 23.8 sme sa vybrali cestou domov, zase do Nei Epivates a potom dalsi den po 13:00 domov. Cestou domov uz to bolo s poctom aut horsie, preto na prvej benzinke v SRB som kupil uspesne ENP (co mi usetrilo asi 1 hodinu casu na mitniciach v SRB), ak je vela aut fakt sa to oplati. Avsak na SRB-HuN nas cakalo prekvapenie Horgos upchaty a kedze uz bolo po 19:00 ine prechody nefungovali okrem Tompy kde bola tiez dlha cakacka. Takze nas cakalo to co nikto nema rad. Kedze som v SRB zase netankoval, ostavalo mi 45 km dojazd po prichode na hranicu. Rozhodol som sa teda urobit to co nikto nema rad a zacal som obehovat auta v odstavnom pruhu za kamionom. Obehol som auta asi v dlzke 500m co je dost aut a rozhodol som sa zaradit, samozrejme nemecky turci zacali trubit ale podarilo sa mi dostat do pruhu. Po chvilke ma zacali obehovat dvaja zo znackou A, isile som za nimi dalsich asi 300m usetrenych a zacali sa tlacit do pruhu, ja som sa rozhodol este spravit par metrov a to bola chyba. Uz isli proti mne SRB policajti, zobrali mi pas a aj od vodicov aut co isli za mnou. Zacalo mi pekne lepit co spravia. Potom prisile nazad policajt s peknou kopou pasov a isli sme este viac dopredu, po par metroch nas ale otocili nazad do SRB a vedel som co je nas trest, pas vratili a popriali stastnu cestu. Takze davaj nazad a do radu od zaciatku. Kedze benzinka bola dalej otocil som sa a siel do radu. Po chvilke mi doslo, ze na volnobehu to asi nespravim, tak som sa rozhodol motor vypinat a ked bol dostatocny priestor predmnou tak start a posuvanie. Po 2 hod. som sa dostal nateseny na hranicu, absolvoval kontrolu a potom to prislo, na HuN strane zo 6 pruhov 2 pruchy z toho jeden pre autobus. Viete si to predstavit co sa tam dialo. Celkom sa to posuvalo az sa dostal predomnou asi 5 aut do pruhu dajaky cesky onen a mal za osobakom karavan. Viete si predstavit ako tam sachoval s takym nakladom. Co cert nechcel zrazil sa s autobusom a nic ine ho nenapadlo, ako nechat auto v strede cesty a isiel si to vybavovat s autobusarom. Hadka jak svina a vsetky auta stoja.
Asi po pol hodke prisiel v opacnom pruhu SRB policajt a zacal to konecne riesit. Auta sa zacali pohybovat a ja som zabudol zapnut pas, to ste mali vidiet ten stres vsetci predomna a mna napadlo, ze sa rucna zasekla. Pridaval som ako blazon a auto sa nepohlo, zrazu smrad zo spojky a ja ze kua skoncil som. Po chvilke ma napadlo ze som niekde cital o tom ze musi byt zapnuty pas vodica aby sa elektronicka rucna uvolnila. Vsetko dobre dopadlo, auto vyzera v pohode...... V Szegede som nasiel prvu otvorenu benznku (po usmerneni od policajtoc) rano o 1:00 a natankoval full. Rano 25.8 o 6:00 hura doma v posteli.
Pre zhrnutie:
1. presiel som dokopy: priblizne 5400km
2. spotreba pocas jazdy 130-140, bola celkovo 6,6 l na 100 km.
3. auto v porovnani so starym, neskutocne pohodlie a priestor, nehovorim o automate to je k nezaplateniu spolu so vsetkymi automomnymi systemami. Vsetky fungovali bez chybne ako sa to ocakava.
4. tiche a usporne auto.
5. ak sa bude dat pojdem znova na podobnu cestu, aj ked som sa bal ist s novym autom kedze ho nepoznam.
P.S. ak niekto chce nieco blizsie ci uz k ceste, ubytku, autu, rad poradim napiste.....
I30 kombi, 1.4TGDI, Style, 7 - DCT, RLED, Safety pack plus, 103 kW.
Citroen Xsara 1.4 i, 55 kW.
Citroen Xsara 1.4 i, 55 kW.
Re: Helou i30 kombi, 1.4TGDI, Style, DCT 7st, RLED, SP+, SG5
Je možné,aby Mobis nepoznal Elantru ?JoKo píše:nech sa paci, original navod:
http://www.mobisparts.eu/de_de/custom/m ... armodel=97#
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Helou i30 kombi, 1.4TGDI, Style, DCT 7st, RLED, SP+, SG5
helou: Hezká dovolená
PS: Horgos 1 jsem si letos "užil" taky - čekání 3 hodiny na srbské straně, 2 hodiny na maďarské
PS: Horgos 1 jsem si letos "užil" taky - čekání 3 hodiny na srbské straně, 2 hodiny na maďarské
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Helou i30 kombi, 1.4TGDI, Style, DCT 7st, RLED, SP+, SG5
HELOU... pěkný.... ještě par km a měnil bys po cestě olej
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Re: Helou i30 kombi, 1.4TGDI, Style, DCT 7st, RLED, SP+, SG5
Mozno, ale uz aj tak tych 5400 je na jednu dovolenku dost. Deti uz nadavali....zase niekam ideme....vorlajz píše:HELOU... pěkný.... ještě par km a měnil bys po cestě olej
Momentalne mam nejakych 11600, takze rezerva tam este je.
I30 kombi, 1.4TGDI, Style, 7 - DCT, RLED, Safety pack plus, 103 kW.
Citroen Xsara 1.4 i, 55 kW.
Citroen Xsara 1.4 i, 55 kW.
Re: Helou i30 kombi, 1.4TGDI, Style, DCT 7st, RLED, SP+, SG5
Helou, pekné postrehy. Ja som si Horgos I. tiež užil - začiatkom augusta...
HYUNDAI TUCSON HEV 169 kW (1,6T-DGi, Style + DizajnPack+SmartSense)
[https://www.spritmonitor.de/en/detail/1472293.html]
Predtým: Subaru Outback - Hyundai i30 kombi - Citroen C4 Picasso - Citroen Xsara Break - VW Golf - Renault 11 - Škoda 120 L.
[https://www.spritmonitor.de/en/detail/1472293.html]
Predtým: Subaru Outback - Hyundai i30 kombi - Citroen C4 Picasso - Citroen Xsara Break - VW Golf - Renault 11 - Škoda 120 L.
Re: Helou i30 kombi, 1.4TGDI, Style, DCT 7st, RLED, SP+, SG5
Zdravim,helou píše:Ahojte,
1. takze auto prihlasene a prepravne znacky som vratil a pokusil sa nejako riesit tie kozene casti prednych sedaciek. Vysledok je ten, ze mi to nafotili aby bolo jasne ze to je od nova. Nahodne tam mali auto s rovnakymi sedackami a mal to iste. Tym padom je jasne, ze je to zle od zaciatku navrhnuta vec co mi tvrdil aj calunnik, ktory preraba a opravuje veci pre mercedes. Vravel mi, ze dava tomu ak to budem denne pouzivat 1. rok a ked nie tak po 2. rokoch to praskne podla jeho nazoru kedze to ani neni koza ale kozenka a v tej casti bude dost namahana.
Preto Vam chcem poradit nekupovat tento svetly interier. Neviem ako to je s tmavymi sedackami, este som nevidel taketo sedacky nafotene.
2. konecne sa mi podarilo to, ze ked som isiel za autobusom MHD v meste a autobus vybocil na zastavku, ale zasahoval do jazdneho pruhu, tak system ochrany celneho narazu vzhladom k tom, ze som nebrzdil a chcel som ho len obist zacal sam brzdit. Za tym autobusom som siel niekolko 100m a zareagovalo to. Ale hned nato som odbocil do dalsej ulicky a tam boli zaparkovane auta, tak som chcel to znova vyskusat a namieril som si to na jedno z aut, ale bol som celkom blizko a nic nezacalo brzdit ani neupozornilo. Neviete nahodou ake musia byt splnene podmienky pre ten system autonomneho brzdenia ci uz celneho narazu alebo aj chodcov? Mam priplateny ten safety pack plus.
Dakujem.
tiež som majiteľom novej i30 vo výbave Style ale sedacky mám v ciernej farbe. Na vodicovej sedacke mam tiez v lavej casti pokrcenu kozenu cast. Bolo to tam od nového auta. Myslite ze to bude na reklamaciu, alebo mam cakat az kym sa to pretrhne?
Re: Helou i30 kombi, 1.4TGDI, Style, DCT 7st, RLED, SP+, SG5
Tazko povedat ako sa to bude chovat. Mne znamy, ktory robi aj opravy kozenych casti v autach povedal, ze je to polokoza a ze dava tomu rok rok a pol. Z tohto dovodu som skusil reklamaciu, veduci servisu bol proti, ale aspon si to nafotili a mam teda dokaz, ze to bolo od nova a ze som to nezapricinil ja.
S tym nafotenim mam dobru skusenost, ked som auto prevzal a zobral domov nafotil som ho aj z vonka. Asi po 2 tyzdnoch som sa rozhodol dat auto navoskovat a dotycny ma upozornil, ze mam na viacerych castiach karoserie poskodeny lak roznymi sposobmi. Vela z nich boli viditelne aj na prvych fotkach. Ked som prisiel to reklamovat samozrejme to nechceli uznat kedze auto uz malo par tyzdnov, ale ked som im ukazal fotky noveho auta kde to bolo viditelne hned to zmenili a tvrdili, ze na tej oprave neskrachuju. Opravu vykonali zadarmo. Mam to na prvych prispevkoch. Zaujimave vsak bolo, ze veduci servisu to hadzal na predajcu, ze to predajca si prebera auto ked sa dava dole z kamionu atd.... Po dalsich 2 tyzdnoch ked som siel reklamovat svetla som sa ho spytal na jedno auto, ktore som si vsimol uz pred tymi tyzdnami a malo na sebe cely cas take biele nalepky na kasni a este k tomu bolo spinave od prepravy. Tak sa ho pytam a ako tie auta vonku prebral predajca? On len tak pozrel namna, ze o co mi ide. Z toho jasne vypliva, ze neni servis ako servis a podla mna ak mozu, tak ta odrbu.....
Preto si auto dobre prehliadni a co sa ti nezda daj reklamovat, z kazdej malej prkotiny moze byt velky problem a hlavne nemas auto v zaklade......
S tym nafotenim mam dobru skusenost, ked som auto prevzal a zobral domov nafotil som ho aj z vonka. Asi po 2 tyzdnoch som sa rozhodol dat auto navoskovat a dotycny ma upozornil, ze mam na viacerych castiach karoserie poskodeny lak roznymi sposobmi. Vela z nich boli viditelne aj na prvych fotkach. Ked som prisiel to reklamovat samozrejme to nechceli uznat kedze auto uz malo par tyzdnov, ale ked som im ukazal fotky noveho auta kde to bolo viditelne hned to zmenili a tvrdili, ze na tej oprave neskrachuju. Opravu vykonali zadarmo. Mam to na prvych prispevkoch. Zaujimave vsak bolo, ze veduci servisu to hadzal na predajcu, ze to predajca si prebera auto ked sa dava dole z kamionu atd.... Po dalsich 2 tyzdnoch ked som siel reklamovat svetla som sa ho spytal na jedno auto, ktore som si vsimol uz pred tymi tyzdnami a malo na sebe cely cas take biele nalepky na kasni a este k tomu bolo spinave od prepravy. Tak sa ho pytam a ako tie auta vonku prebral predajca? On len tak pozrel namna, ze o co mi ide. Z toho jasne vypliva, ze neni servis ako servis a podla mna ak mozu, tak ta odrbu.....
Preto si auto dobre prehliadni a co sa ti nezda daj reklamovat, z kazdej malej prkotiny moze byt velky problem a hlavne nemas auto v zaklade......
I30 kombi, 1.4TGDI, Style, 7 - DCT, RLED, Safety pack plus, 103 kW.
Citroen Xsara 1.4 i, 55 kW.
Citroen Xsara 1.4 i, 55 kW.