Klika drhne

Lak, koroze, výměna dílů karoserie.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

kajman73
*
Příspěvky: 40
Registrován: 24 bře 2013, 17:23

Re: Klika drhne

Příspěvek od kajman73 »

Mě se třeba podělal motor 1 měsíc před koncem 5tileté záruky , vyměněno a frčíme dál. I o tom to je.
Co jsi měl za motor?
Já mám 1,6 CVVT a 3 měsíce před koncem záruky auto začalo cukat a zhasínat motor. Následoval odtah, záruka uznána (něco se rozpadlo? v karburátoru a zničilo motor), komplet vyměněno. Blbej pocit je, že se to mohlo stát i po skončení záruky a potom by to byl ranec za opravu.
Hyundai i30 kombi III; 1,4 T-GDI
Hyundai i30 kombi II; 1,6 CVVT
Nissan Almera 1,5
Škoda Forman
Fiat 127
Reklama
 

Uživatelský avatar
petzl62
*******
Příspěvky: 5123
Registrován: 03 pro 2011, 17:09
Bydliště: Opava

Re: Klika drhne

Příspěvek od petzl62 »

Myslel jsi asi katalyzátor... :wink: Karburátory už nějaký pátek ve vozech nejsou 8)
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Uživatelský avatar
Tudy
****
Příspěvky: 1257
Registrován: 13 dub 2009, 10:10

Re: Klika drhne

Příspěvek od Tudy »

kajman73 píše:
Mě se třeba podělal motor 1 měsíc před koncem 5tileté záruky , vyměněno a frčíme dál. I o tom to je.
Co jsi měl za motor?
Já mám 1,6 CVVT a 3 měsíce před koncem záruky auto začalo cukat a zhasínat motor. Následoval odtah, záruka uznána (něco se rozpadlo? v karburátoru a zničilo motor), komplet vyměněno. Blbej pocit je, že se to mohlo stát i po skončení záruky a potom by to byl ranec za opravu.

JJ, naprosto stejný problém s katalyzátorem (1.6 GDi), už jsem to rozebíral v jiném vlákně. Jen jsem chtěl říct, že ta 5-letá záruka bez omezení počtu najetých km je fajn. Vzhelem k tomu, že teď auto najede max 10 000 km/rok, tak ho prodávat nakonec nebudu. Prodej starého auta s novým motorem je ekonomický nesmysl.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Uživatelský avatar
hafush
**
Příspěvky: 272
Registrován: 25 srp 2017, 22:51

Re: Klika drhne

Příspěvek od hafush »

Přidávám se i já. Všechny dveře fungují na 100% , ale ty u spolujezdce se hůře dovírají, je potřeba větší rána a s tou klikou to mám taky , občas se při vytažení zadrhává, dnes jsem si s tím hrál a je to znát. Zadrhne se a pak opožděně přiskočí zpět, ostatní kliky jdou hladce.
Hyundai i30 kombi 3.gen 1,0 T-GDI Trikolor+Komfort Ara Blue (09/2017) Arouš
Odpovědět

Zpět na „i30 2016- Karosérie“