Cena Servisní prohlídky
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Cena Servisní prohlídky
Přesně tak, mě se z nového auta ztratila chladicí kapalina taky, a pak už nikdy.
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
- Reklama
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20309
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Cena Servisní prohlídky
Jj, taky mně to napadlo.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Cena Servisní prohlídky
Čaute,
tak jsem po opravě té hlavy motoru a přetěsnění a už je to měsíc (ta chladící se vyřešila jak jste psali, že to byla bublina) a teď mi začíná auto po nastartování pískat, takže hádám že to bude klínový řemen. Je to drahá oprava, má to cenu vozit znovu do offic servisu nebo je to něco "malého" ? Dneska jsem ráno jel do práce, po startu tak půl sekundy písnutí a pohoda, auto mělo tah a prostě pohoda . Odpoledne jedu domu, nastartuju, 2s pískuntí, zapnu rádio pískání tak 10s že v Ulici se vybily okna a auto prostě úplně zdechlé, líné jak sviňa. Nevím jestli to může mít spolu nějaký vliv nebo je to jen můj placebo efekt nějaký. Popř. nemohli se nějak po opravě opět "odjebat" těsnění motoru nějakou "blbou jízdou". Příjde mi, že takto to jezdilo před opravou ale možná jen hledám něco co tam není
tak jsem po opravě té hlavy motoru a přetěsnění a už je to měsíc (ta chladící se vyřešila jak jste psali, že to byla bublina) a teď mi začíná auto po nastartování pískat, takže hádám že to bude klínový řemen. Je to drahá oprava, má to cenu vozit znovu do offic servisu nebo je to něco "malého" ? Dneska jsem ráno jel do práce, po startu tak půl sekundy písnutí a pohoda, auto mělo tah a prostě pohoda . Odpoledne jedu domu, nastartuju, 2s pískuntí, zapnu rádio pískání tak 10s že v Ulici se vybily okna a auto prostě úplně zdechlé, líné jak sviňa. Nevím jestli to může mít spolu nějaký vliv nebo je to jen můj placebo efekt nějaký. Popř. nemohli se nějak po opravě opět "odjebat" těsnění motoru nějakou "blbou jízdou". Příjde mi, že takto to jezdilo před opravou ale možná jen hledám něco co tam není